Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:15 
 

Dus als je met 4e een blokhut pakt 420, dus 105 per persoon?
En zit entree van t feest zelf erbij of moet je daarvoor zelf nog kaartjes kopen dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Dus als je met 4e een blokhut pakt 420, dus 105 per persoon?
En zit entree van t feest zelf erbij of moet je daarvoor zelf nog kaartjes kopen dan...

Kaartje voor Decibel zelf moet je nog kopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:41 
 

Chukkels schreef:
JEFSKIII schreef:
Dus als je met 4e een blokhut pakt 420, dus 105 per persoon?
En zit entree van t feest zelf erbij of moet je daarvoor zelf nog kaartjes kopen dan...

Kaartje voor Decibel zelf moet je nog kopen ;)


Ah oke, is best lullig heb je zo'n huisje geboekt etc, en dan is het feest ineens uitverkocht. xd

Ga vanavond naar wat maten toe dus kijken we even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Chukkels schreef:
JEFSKIII schreef:
Dus als je met 4e een blokhut pakt 420, dus 105 per persoon?
En zit entree van t feest zelf erbij of moet je daarvoor zelf nog kaartjes kopen dan...

Kaartje voor Decibel zelf moet je nog kopen ;)


Ah oke, is best lullig heb je zo'n huisje geboekt etc, en dan is het feest ineens uitverkocht. xd

Ga vanavond naar wat maten toe dus kijken we even.


Je krijgt toch ook voorrang met de kaartverkoop van decibel. Lijkt me vrij logisch eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Great.. We hadden vannacht succesvol geboekt voor een chalet voor 5 personen maar deze is nu geannuleerd.. >.< Blijkbaar waren die chalets een 4 volwassen + 1 kind verblijfplaats en is dat verboden ofzo. We krijgen ons geld terug en hebben nu maar noodgedwongen een 3x 2 tentenplaats geboekt.

Toch heel veel van me zin verdwenen nu, beetje jammer dat zoiets zomaar kan gebeuren, dit weten ze van te voren toch wel al. :/



Ik heb ook één chalet van 4+1 kind. Maar heb gewoon 4 volwassen ingevoerd, lijkt me dat het dan geen probleem is. Achja we wachten het een weekje af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:48 
 

Ja lijkt mij ook eigk, wacht wel af of iemand er meer over weet te vertellen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 x 2 personen kampeer plek geboekt samen met Darycka dus gaat een leuk feestje worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:
Great.. We hadden vannacht succesvol geboekt voor een chalet voor 5 personen maar deze is nu geannuleerd.. >.< Blijkbaar waren die chalets een 4 volwassen + 1 kind verblijfplaats en is dat verboden ofzo. We krijgen ons geld terug en hebben nu maar noodgedwongen een 3x 2 tentenplaats geboekt.

Toch heel veel van me zin verdwenen nu, beetje jammer dat zoiets zomaar kan gebeuren, dit weten ze van te voren toch wel al. :/

Even wachten tot eind deze week. Veel boekingen worden alsnog geannuleerd ;)

Had jij trouwens met Dennis geboekt?

Ja, hoezo? En wachten heeft niet meer zoveel zin, hij heeft al 3x 2 tenten plaats geboekt nu.. :P

Toch maar weer tegen mijn principes in een tent in duiken dus. Kan je eigenlijk als je in een tent slaapt nog in het gedeelte met bungalows komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja dat kan gewoon Wes!

Tis gewoon 1 groot terrein. En je kan gewoon overal heen wandelen. Vorig jaar liepen Chukkels en ik op onze eigen after van de after compleet in een andere dimensie over het terrein. Waar we nog meer mensen tegenkwamen die dit ook deden. Geniaal nachtje beleefd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ja dat kan gewoon Wes!

Tis gewoon 1 groot terrein. En je kan gewoon overal heen wandelen. Vorig jaar liepen Chukkels en ik op onze eigen after van de after compleet in een andere dimensie over het terrein. Waar we nog meer mensen tegenkwamen die dit ook deden. Geniaal nachtje beleefd!

Mooi, dan weet ik al dat ik niet veel in mijn tent ga zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahahah! Even kijken vanaf waar we gaan rijden ect. Misschien weer hetzelfde plan als vorig jaar. Indien dat het geval is. Gaat er vanuit mijn huis een BBQ mee :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Hahahah! Even kijken vanaf waar we gaan rijden ect. Misschien weer hetzelfde plan als vorig jaar. Indien dat het geval is. Gaat er vanuit mijn huis een BBQ mee :love:

Ik rij in ieder geval met Robert mee dit jaar. Ga er persoonlijk voor zorgen dat hij niet weer een ongeluk krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Flauw! Flauw! Hahahah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pfff dat ongeluk van vorig jaar ... nog steeds last van :lol: mooi begin van t weekend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iemand al een definitieve bevestiging gehad van libema?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
iemand al een definitieve bevestiging gehad van libema?

Begin volgende week :) Had er al contact met ze mee over genomen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mooi goed bezig :D

werd al beetje ongerust :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe zit dat met drank en andere onzin t bungalow park op? Controle als bij de Qontinent ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:11 
 
Hardtraxxer

Misschien dan toch maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoe zit dat met drank en andere onzin t bungalow park op? Controle als bij de Qontinent ofzo?


wat bedoel jij hiermee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jou, in een grote tas. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoe zit dat met drank en andere onzin t bungalow park op? Controle als bij de Qontinent ofzo?

Alles kan en alles mag. Vorig jaar geen enkel probleem gehad, ze kijken niet in je tassen, niet in de broekzakken, niet in de auto, niks. Alleen met hele grote dingen (zoals een barbeque) moet je uitkijken, die moet je wel verstoppen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou ben benieuwd naar de bevestiging maandag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

WOEHOEE met Squirrie, Chukkels & Roberttt in een huisje. Gaat 1 grote gekte worden :D
Ik kom wel alleen in me uppie gereden, maar we meeten elkaar daar wel gewoon. Of spreken ergens bij Kutrecht af of wat dan ook. Komt goedd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oh jee :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten