Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Decibel Camping Party

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Dus als je met 4e een blokhut pakt 420, dus 105 per persoon?
En zit entree van t feest zelf erbij of moet je daarvoor zelf nog kaartjes kopen dan...
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
JEFSKIII wrote:Dus als je met 4e een blokhut pakt 420, dus 105 per persoon?
En zit entree van t feest zelf erbij of moet je daarvoor zelf nog kaartjes kopen dan...
Kaartje voor Decibel zelf moet je nog kopen ;)
J
Chukkels wrote:
Ah oke, is best lullig heb je zo'n huisje geboekt etc, en dan is het feest ineens uitverkocht. xd

Ga vanavond naar wat maten toe dus kijken we even.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
JEFSKIII wrote:
Chukkels wrote:
Ah oke, is best lullig heb je zo'n huisje geboekt etc, en dan is het feest ineens uitverkocht. xd

Ga vanavond naar wat maten toe dus kijken we even.
Je krijgt toch ook voorrang met de kaartverkoop van decibel. Lijkt me vrij logisch eigenlijk.
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
93Wesley93 wrote:Great.. We hadden vannacht succesvol geboekt voor een chalet voor 5 personen maar deze is nu geannuleerd.. >.< Blijkbaar waren die chalets een 4 volwassen + 1 kind verblijfplaats en is dat verboden ofzo. We krijgen ons geld terug en hebben nu maar noodgedwongen een 3x 2 tentenplaats geboekt.

Toch heel veel van me zin verdwenen nu, beetje jammer dat zoiets zomaar kan gebeuren, dit weten ze van te voren toch wel al. :/

Ik heb ook één chalet van 4+1 kind. Maar heb gewoon 4 volwassen ingevoerd, lijkt me dat het dan geen probleem is. Achja we wachten het een weekje af.
J
Ja lijkt mij ook eigk, wacht wel af of iemand er meer over weet te vertellen. :P
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 16 days ago
1 x 2 personen kampeer plek geboekt samen met Darycka dus gaat een leuk feestje worden :)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Chukkels wrote:
93Wesley93 wrote:Great.. We hadden vannacht succesvol geboekt voor een chalet voor 5 personen maar deze is nu geannuleerd.. >.< Blijkbaar waren die chalets een 4 volwassen + 1 kind verblijfplaats en is dat verboden ofzo. We krijgen ons geld terug en hebben nu maar noodgedwongen een 3x 2 tentenplaats geboekt.

Toch heel veel van me zin verdwenen nu, beetje jammer dat zoiets zomaar kan gebeuren, dit weten ze van te voren toch wel al. :/
Even wachten tot eind deze week. Veel boekingen worden alsnog geannuleerd ;)

Had jij trouwens met Dennis geboekt?
Ja, hoezo? En wachten heeft niet meer zoveel zin, hij heeft al 3x 2 tenten plaats geboekt nu.. :P

Toch maar weer tegen mijn principes in een tent in duiken dus. Kan je eigenlijk als je in een tent slaapt nog in het gedeelte met bungalows komen?
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Ja dat kan gewoon Wes!

Tis gewoon 1 groot terrein. En je kan gewoon overal heen wandelen. Vorig jaar liepen Chukkels en ik op onze eigen after van de after compleet in een andere dimensie over het terrein. Waar we nog meer mensen tegenkwamen die dit ook deden. Geniaal nachtje beleefd!
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Jeff3rd wrote:Ja dat kan gewoon Wes!

Tis gewoon 1 groot terrein. En je kan gewoon overal heen wandelen. Vorig jaar liepen Chukkels en ik op onze eigen after van de after compleet in een andere dimensie over het terrein. Waar we nog meer mensen tegenkwamen die dit ook deden. Geniaal nachtje beleefd!
Mooi, dan weet ik al dat ik niet veel in mijn tent ga zijn. :D
Hardtraxx Elite
Hahahah! Even kijken vanaf waar we gaan rijden ect. Misschien weer hetzelfde plan als vorig jaar. Indien dat het geval is. Gaat er vanuit mijn huis een BBQ mee :love:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:Hahahah! Even kijken vanaf waar we gaan rijden ect. Misschien weer hetzelfde plan als vorig jaar. Indien dat het geval is. Gaat er vanuit mijn huis een BBQ mee :love:
Ik rij in ieder geval met Robert mee dit jaar. Ga er persoonlijk voor zorgen dat hij niet weer een ongeluk krijgt.
Hardtraxx Elite
Flauw! Flauw! Hahahah!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
pfff dat ongeluk van vorig jaar ... nog steeds last van :lol: mooi begin van t weekend xd
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
iemand al een definitieve bevestiging gehad van libema?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Hooli wrote:iemand al een definitieve bevestiging gehad van libema?
Begin volgende week :) Had er al contact met ze mee over genomen. ;)
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020
mooi goed bezig :D

werd al beetje ongerust :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hoe zit dat met drank en andere onzin t bungalow park op? Controle als bij de Qontinent ofzo?
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Misschien dan toch maar :D
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020
TiMOTHYb wrote:Hoe zit dat met drank en andere onzin t bungalow park op? Controle als bij de Qontinent ofzo?
wat bedoel jij hiermee?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Jou, in een grote tas. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
TiMOTHYb wrote:Hoe zit dat met drank en andere onzin t bungalow park op? Controle als bij de Qontinent ofzo?
Alles kan en alles mag. Vorig jaar geen enkel probleem gehad, ze kijken niet in je tassen, niet in de broekzakken, niet in de auto, niks. Alleen met hele grote dingen (zoals een barbeque) moet je uitkijken, die moet je wel verstoppen :P
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
Nou ben benieuwd naar de bevestiging maandag..
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
WOEHOEE met Squirrie, Chukkels & Roberttt in een huisje. Gaat 1 grote gekte worden :D
Ik kom wel alleen in me uppie gereden, maar we meeten elkaar daar wel gewoon. Of spreken ergens bij Kutrecht af of wat dan ook. Komt goedd :D
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020
oh jee :thumbsup: