Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
meen je?

dacht dat er stond dat je in twee termijnen kon betalen......

Yep, dat stond ook aangegeven op de boekingspagina. En nu kan dat ineens niet meer? Onzin! Ik heb ook meteen een mailtje terug gestuurd.
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik ga direct bellen als ik thuis ben, dit zijn geen fratsen :D

ff lekker schreeuwen aan de telefoon xd
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas mogen en kunnen wij niet afwijken van het betalingstermijn. Dit heeft in de algemene voorwaarden gestaan die u als akkoord heeft moeten aanvinken voordat de reservering gemaakt kon worden. Ook heeft het op de begin pagina op de website gestaan, zie volgende link: http://www.libemavakantieparken.nl/deci ... ntiehuizen
Ik begrijp uw situatie en ik vind het erg vervelend voor u maar ik kan niet afwijken van de voorwaarden.


Dat is KUT! :(
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja ik kreeg t zelfde antwoord aan de telefoon.
Beetje jammer dit, maar ach we hebben geen keuze
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is wel ff slikken om meteen het hele bedrag te moeten neertellen, maar ach :D
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

190 euro voor een weekendje.. En dan nog 90 euro? voor je kaartje. Belachelijk duur, doe het maar 1 keer dit. Niet dat ik geld niet heb maarja.. Enige waar ik nu op hoop is dat het ook echt zijn geld waard is!
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zit 50 euro borg in die 200 euro hè Kettie.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lol je moet van iedereen een foto uploaden en de naam doorgeven >.<
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Lol je moet van iedereen een foto uploaden en de naam doorgeven >.<

Klopt. Maar dit mag je ook wel doen op de dag van aankomst. Of een week van tevoren.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zit 50 euro borg in die 200 euro hè Kettie.


Je hebt gelijk. Die was ik vergeten, maar dan nog..
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uploaden van foto's hoeft alleen met die extra card staat er bij mij. Als ik trouwens inlog op mijn Libema staat er maar 1 reservering, terwijl ik er 2 heb gedaan. Heb voor allebei een bevestiging. Iemand die weet of dit klopt?
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Uploaden van foto's hoeft alleen met die extra card staat er bij mij. Als ik trouwens inlog op mijn Libema staat er maar 1 reservering, terwijl ik er 2 heb gedaan. Heb voor allebei een bevestiging. Iemand die weet of dit klopt?


Heb ik vanmiddag over gebeld, is een bekend probleem en ze zijn er mee bezig.
Als je van beide een bevestiging heb gehad dan is t goed.

Is gewoon een bug op die site nog. Dat MijnLibema schijnt pas net te werken ofzo zei die vrouw.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 21:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom een foto? Wil ik helemaal niet. :cry:
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waarom een foto? Wil ik helemaal niet. :cry:

Gewoon een foto plaatsen dat je iedereen helemaal van de kaart is ofzo xd
Of iedereen met een carnavalsmasker op :D
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Kettingzaag schreef:
Uploaden van foto's hoeft alleen met die extra card staat er bij mij. Als ik trouwens inlog op mijn Libema staat er maar 1 reservering, terwijl ik er 2 heb gedaan. Heb voor allebei een bevestiging. Iemand die weet of dit klopt?


Heb ik vanmiddag over gebeld, is een bekend probleem en ze zijn er mee bezig.
Als je van beide een bevestiging heb gehad dan is t goed.

Is gewoon een bug op die site nog. Dat MijnLibema schijnt pas net te werken ofzo zei die vrouw.


Nog steeds niet opgelost?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb het betaald, nog niet van iedereen geld gehad maar ja dat is standaard met zulke dingen. Deze bullcrap is in ieder geval betaald.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, ik ben weer €934,40 euro lichter. >.<
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik het dubbele bijna :P Je kan op mijn libema wel zien dat je geld binnen is trouwens.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chaletje aan het water geboekt :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij iedereen nog steeds dat er maar 1 boeking op mijn libema staat?
Bericht Geplaatst op 02 apr 2012 00:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dankzij een invite van Black Sunrise toch aanwezig het hele weekend :cool: Gesjelligggggggggg
Bericht Geplaatst op 02 apr 2012 08:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:yay:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2012 11:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dankzij een invite van Black Sunrise toch aanwezig het hele weekend :cool: Gesjelligggggggggg

:nono: :nono: :nono: Het hele team stemde ermee in, 1 big happy family :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2012 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
dawasiknie schreef:
Dankzij een invite van Black Sunrise toch aanwezig het hele weekend :cool: Gesjelligggggggggg

:nono: :nono: :nono: Het hele team stemde ermee in, 1 big happy family :loving: :loving:


Ja want jij hebt niks te zeggen :evil:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2012 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ik ben iedereen ontzettend dankbaar. Jullie helpen me weer een weekend naar de klote, prima zaak.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten