Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mmmm ik ging ervan uit dat de pre en after openair waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met zo'n line-up werken ze het zelf in de hand dat ik 3 dagen helemaal naar de getver ga xd
Zondag is op zich nog wel oké. Maar vrijdag wordt flink afzien haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Met zo'n line-up werken ze het zelf in de hand dat ik 3 dagen helemaal naar de getver ga xd
Zondag is op zich nog wel oké. Maar vrijdag wordt flink afzien haha.

We hóéven er niet heen hé ;) Vorig jaar ook het grootste gedeelte geskipt. Op de camping is het toch vele malen gezelliger. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoeft natuurlijk niet echt :P We zien wel hoeveel zin we erin hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 02:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Op de camping is het toch vele malen gezelliger. ^^

In ons huisje helemaal, vooral als ik me dj set meeneem :D. Zal ik even een live set voor jullie draaien met alle verzoekjes hahahaha :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Op de camping is het toch vele malen gezelliger. ^^

In ons huisje helemaal, vooral als ik me dj set meeneem :D. Zal ik even een live set voor jullie draaien met alle verzoekjes hahahaha :cool:

Ultimate Spacibel Mix! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vandaag bij de post de info voor t weekendje.

Huisje 36 en 42 zijn van ons!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Vandaag bij de post de info voor t weekendje.

Huisje 36 en 42 zijn van ons!! :yay:

Oeh, ff de post doorspitten. ^^

EDIT: ok, staat niks bijzonders in. Behalve dat ik een autoplekje heb :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 22:20 
 

Ook een weekend aanwezig in een challetje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Ook een weekend aanwezig in een challetje :D

Doe maar luxe, wij zitten gewoon in een 'huisje' xd :lol:
We gaan wel ff buurten he Wes?? :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chaletjes zijn pauper man :P
Wij zitten in een jungalow mattie, fuck dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Chaletjes zijn pauper man :P
Wij zitten in een jungalow mattie, fuck dat!


Hey hey chill brah.. Wij hebben ook 2 chaletjes! Chaletjes rulen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad, nie fukken met de chaletjes!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten