Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Ik ga er ook vanuit dat ik wel 500 euro kwijt ben het weekend. Het is zeer zeer prijzig inderdaad en ik doe het ook maar 1 keer. Vorig jaar kostte mijn appartement en vliegreis in turkije voor 11 dagen goedkoper. Gaat toch eigenlijk helemaal nergens over.

500? :surrender: Wat vreet jij allemaal wel niet uit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:42 
 
Hardtraxxer

Huisje had de voorkeur, nu toch maar tent haha! Kost idd maar 30 euro en was ook prima te doen vorig jaar :) kan het geld op het moment hard gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kettingzaag schreef:
Ik ga er ook vanuit dat ik wel 500 euro kwijt ben het weekend. Het is zeer zeer prijzig inderdaad en ik doe het ook maar 1 keer. Vorig jaar kostte mijn appartement en vliegreis in turkije voor 11 dagen goedkoper. Gaat toch eigenlijk helemaal nergens over.

500? :surrender: Wat vreet jij allemaal wel niet uit? :P


Ik begroot het ruim. Maar heb feestjes gehad dat ik ineens aan de baco's ben gegaan, de dag erna met pijn in mijn ogen op mijn rekening gekeken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Huisje had de voorkeur, nu toch maar tent haha! Kost idd maar 30 euro en was ook prima te doen vorig jaar :) kan het geld op het moment hard gebruiken.


Wij gingen samen in een tent toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:00 
 
Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Wij gingen samen in een tent toch?

Dat hadden we allang afgesproken! Dat je dat nu nog moet vragen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben een luxepaard... Huisje vorig jaar was episch.. Dit jaar word het nog epischer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Kettingzaag schreef:
Wij gingen samen in een tent toch?

Dat hadden we allang afgesproken! Dat je dat nu nog moet vragen :cry:


Ik wilde even kijken of je het misschien vergeten was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klein stuk fietsen dus heeft voor mij geen enkele meerwaarde, alleen maar duurder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.libemavakantieparken.nl/decibel

Bijna, bijna, bijna! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lukt hier niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wil er 2 boeken maar dat gaat dus niet, dat nummer werkt gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gewoon 2 losse doen, heb ik ook gedaan.

nummer zal wel alleen tijdens kantooruren werken ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja doe ik dat maar.. Alleen 4 persoons chalets zijn niet meer beschikbaar. WTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels is een held (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Chukkels is een held (L)

:loving:

Bungalows zijn ook al uitverkocht, maar komen nog terug vanwege niet voltooide reserveringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ach.. Zolang wij onze maar hebben toch :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een drama. Heb nu 1 4 persoons kunnen reserveren maar moet er nog één hebben. Opeens deed hij het. Echt slecht geregeld zeg dit. Geef Nederlanders eerst verdomme voorrang voortaan bij dit soort zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is zeker genaaid.

Gelukkig heb ik twee huisies kunnen boeken :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben een chalet geboekt voor 5 man. :D

Flinks uitkijkend naar dit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar waren er nauwelijks bekenden.. Dit jaar zo te merken echt mega veel. Dit gaat echt een episch weekendje worden! Ik heb hier nu al bizar veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb 1 blokhut en 1 4 persoon chalet kunnen reserveren. Wel kut want zit ons groepje niet naast elkaar. Via telefoon zeiden ze dat er 5 minuten tussen zat. Naja eerst officiele bevestiging maar ff afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo groot is de afstand niet tussen de huisjes en chalets...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Great.. We hadden vannacht succesvol geboekt voor een chalet voor 5 personen maar deze is nu geannuleerd.. >.< Blijkbaar waren die chalets een 4 volwassen + 1 kind verblijfplaats en is dat verboden ofzo. We krijgen ons geld terug en hebben nu maar noodgedwongen een 3x 2 tentenplaats geboekt.

Toch heel veel van me zin verdwenen nu, beetje jammer dat zoiets zomaar kan gebeuren, dit weten ze van te voren toch wel al. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mmm dat is echt fucked up hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Great.. We hadden vannacht succesvol geboekt voor een chalet voor 5 personen maar deze is nu geannuleerd.. >.< Blijkbaar waren die chalets een 4 volwassen + 1 kind verblijfplaats en is dat verboden ofzo. We krijgen ons geld terug en hebben nu maar noodgedwongen een 3x 2 tentenplaats geboekt.

Toch heel veel van me zin verdwenen nu, beetje jammer dat zoiets zomaar kan gebeuren, dit weten ze van te voren toch wel al. :/

Even wachten tot eind deze week. Veel boekingen worden alsnog geannuleerd ;)

Had jij trouwens met Dennis geboekt?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten