Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 11:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat zie je toch verkeerd Daan! Ik heb hele andere plannen voor dit weekend. Ik wil er een leerzaam en gezellig weekendje van maken, ben al druk bezig met de voorbereidingen.

Zo is het de bedoeling dat we op vrijdag eerst gezellig gaan bbq'en om elkaar wat beter te leren kennen :) En daarna nog 1 of 2 drankjes doen om vervolgens lekker te gaan slapen, zodat we fit zijn voor de zaterdag.

Op de zaterdag is gaan we er weer vroeg uit, om lekkere verse broodjes te halen bij de bakker om de hoek. Als dat is gebeurd gaan we naar Safari park Beekse bergen, gaan we echte wilde dieren kijken! hier zullen we ongeveer blijven tot een uurtje of 6. Daarna sluiten we de toepasselijk af met een etentje bij de de plaatselijke Chinees. Hier zullen we nog even nazitten tot een uurtje of 10, daarna kunnen we weer terug naar het huisje om onze lichamen wat rust te geven.

Voor zondag heb ik een sportieve dag in de planning, we huren fietsen en gaan de omgeving onderzoeken! Lekker rond fietsen, gezellig! Dit zullen we de gehele dag doen, daarna zullen we wel moe zijn.. Dus gaan we vroeg op bed, want maandag ochtend gaat weer vroeg de wekker!

De planning voor maandag is eigenlijk heel kort, we gaan erom 6 uur uit zodat we het huisje een grote schoonmaakbeurt kunnen geven en daar mooi op tijd mee klaar zijn zodat we het sleuteltje kunnen inleveren en iedereen weer naar huis gaat.

Dit was mijn idee een beetje achter dit weekend? Dus dat we je naar de klote helpen klopt niet echt, je zult hooguit wat vermoeid zijn door het fietsen.

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 11:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha xd Mij best, ik hou van leerzame en ontspannende weekeinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zo is het de bedoeling dat we op vrijdag eerst gezellig gaan bbq'en om elkaar wat beter te leren kennen :) En daarna nog 1 of 2 drankjes doen om vervolgens lekker te gaan slapen, zodat we fit zijn voor de zaterdag.

Op de zaterdag is gaan we er weer vroeg uit, om lekkere verse broodjes te halen bij de bakker om de hoek.

Tot hier bevalt het me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou de rest wordt ook wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nou de rest wordt ook wel leuk :)

Nou ga jij lekker stokstaartjes kijken, dan ga ik de beest uithangen op Decibel, goed? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 18:12 
 
Hardtraxx Newbie

Ik weet niet of ik het hier goed vraag maar is het alleen mogelijk om weekend kaartjes te krijgen voor decibel?
Waar kan ik een kaartje halen voor de zaterdag aangezien ze nog niet via b2s tekoop zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bako schreef:
Ik weet niet of ik het hier goed vraag maar is het alleen mogelijk om weekend kaartjes te krijgen voor decibel?
Waar kan ik een kaartje halen voor de zaterdag aangezien ze nog niet via b2s tekoop zijn?

De verkoop is ook nog niet begonnen.... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 20:25 
 
Hardtraxx Newbie

Haha dan had ik het toch goed, bedankt!

Enig idee wanneer het begint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bako schreef:
Haha dan had ik het toch goed, bedankt!

Enig idee wanneer het begint?

Halverwege mei ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Decibel weekendganger,

Leuk dat je gekozen hebt voor een heel weekend vol Decibel plezier! We zijn hard bezig met de voorbereiding en we kunnen je al verklappen dat dit wederom een ultiem weekend Decibel zal worden. Op vrijdag is er een van 18.00 tot 01.00 uur een vette preparty met o.a. Psyko Punkz en Brennan Heart. De zaterdag staat natuurlijk helemaal in het teken van Decibel outdoor festival 2012! Op zondag gaan we de laatste restjes energie eruit stampen tijdens de afterparty van 14.00 tot 20.00 uur met o.a. D-Block & S-te-Fan en Frontliner. Wie er nog meer staan houden we nog geheim en zal later bekend gemaakt worden samen met het gehele programma van Decibel.

Voor het Decibel 2012 weekend heb je een speciaal weekend entreeticket nodig. Na aankomst op vrijdag 17 augustus wissel je bij de preparty je weekend ticket om voor het Decibel 2012 weekendbandje. Dit polsbandje is je entreebewijs voor het gehele weekend (dus de preparty op vrijdag, het festival op zaterdag en de afterparty op zondag).

Om een weekend ticket te kunnen kopen ontvang je van ons hierbij een weekend voucher code waarmee je, voordat de verkoop van reguliere tickets start, jouw tickets kan kopen. Deze code is persoonlijk en is gekoppeld aan jouw reservering bij Libéma vakantieparken. Met onderstaande link kun je tot en met donderdag 10 mei 18:00 uur je Decibel 2012 weekend tickets boeken. Met onderstaande code kun je maximaal 6 kaarten bestellen. Mocht er iets mis gaan tijdens de boeking en deze wordt niet afgerond, zal na een uur de code weer actief zijn. Gewoon even wachten en later weer proberen dus.

Overzicht
Link: http://voucher.b2s.nl

Mocht je nog vragen hebben over de ticketverkoop, dan kan je contact opnemen door te mailen naar [email protected]

Alvast veel plezier tijdens het Decibel 2012 weekend en tot 17 augustus!

Met vriendelijke groet,

_________________

B2S
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Woej :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket is verdomme 75 euro... WTF B2S?! <_<
VIP is 100 euro btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Òok Decibel valt dus voor de belachelijke toegangsprijzen. Helaas... Zal mn laatste keer Decibel worden dan dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Òok Decibel valt dus voor de belachelijke toegangsprijzen. Helaas... Zal mn laatste keer Decibel worden dan dit jaar.

Dit is alleen camping-ticket hé. Normaal kaartje is 69,50. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Òok Decibel valt dus voor de belachelijke toegangsprijzen. Helaas... Zal mn laatste keer Decibel worden dan dit jaar.

Dit is alleen camping-ticket hé. Normaal kaartje is 69,50. ;)

net als vorig jaar dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Godskelere hoe moeilijk hard willen ze mij van de kaart hebben met die line-up xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Godskelere hoe moeilijk hard willen ze mij van de kaart hebben met die line-up xd

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat betaal je dan in totaal voor je kaartje voor het hele weekend? 75 euro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Wat betaal je dan in totaal voor je kaartje voor het hele weekend? 75 euro?

€78,75, betalingskosten niet meegerekend. En dan nog je campingplaats.

Ergste is nog: je moet vóór 11 mei je kaartje gekocht hebben, anders kun je niet deelnemen aan de pre en after.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kettingzaag schreef:
Wat betaal je dan in totaal voor je kaartje voor het hele weekend? 75 euro?

€78,75, betalingskosten niet meegerekend. En dan nog je campingplaats.

Ergste is nog: je moet vóór 11 mei je kaartje gekocht hebben, anders kun je niet deelnemen aan de pre en after.


Ik heb een huis betaald al, dan hoef ik toch geen campingplaats meer te betalen. Gvd het is wel prijzig zeg allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De line-up:

Preparty
Brennan Heart
Psyko Punkz
The R3belz [IT]
Crypsis
Slim Shore
Activator pres. Subground [IT]
Evil Activities
MC Renegade

Afterparty
Noisecontrollers
D-Block & S-te-Fan
Frontliner
Jack of Sound
In-Phase [NL/BE]
Chris One [SE]
MC Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afterparty melodietjes (L) (L) (L) (L) Alleen jammer van Chris one
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Afterparty melodietjes (L) (L) (L) (L) Alleen jammer van Chris one

Die sluit af. Dus daar hebben wij toch geen last van aangezien we dan alweer fijn KO liggen in ons hutje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Afterparty melodietjes (L) (L) (L) (L) Alleen jammer van Chris one


Zoo zeg dat wel!!

Lekker in t zonnetje :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
roberttt schreef:
Afterparty melodietjes (L) (L) (L) (L) Alleen jammer van Chris one


Zoo zeg dat wel!!

Lekker in t zonnetje :woot: :woot:

Je ziet geen zon in een tent :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten