Past

De Tijdmachine, De Koning te Rijk

Time
– (Wed)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Mag ik ook niet hopen. Krijg je weer lutsers als A2 die het voor elkaar krijgen bijna alleen '11 platen te draaien ipv In Time, Nowhere to hide etc.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 28 days ago
Pipa wrote:Nu 2012 ook mag
alsjeblieft niet zeg, hier ging het al de verkeerde kant op
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Daveytl wrote:Klopt. Maar je bent als organisatie niet echt slim als je iedereen warm gaat maken voor een dergelijke act en vervolgens iedereen teleur moet stellen bij de aankondiging van de line-up.
Lose Your Mind heeft niemand nog warm gemaakt voor Project One, dat doen heel veel lui hier xd

Enigste wat ze hebben gedaan is een video van de afgelopen editie delen op hun fb evenement waar Wildstylez Project One - Art Of Creation had gedraaid en de tekst erbij gezet 'PROJECT...' ;) Zorgt natuurlijk wel voor geruchten, dat geef ik toe, maar dat doen ze wel bij meer video's van de afgelopen editie
S
ShatterDJ wrote:Enigste wat ze hebben gedaan is een video van de afgelopen editie delen op hun fb evenement waar Wildstylez Project One - Art Of Creation had gedraaid en de tekst erbij gezet 'PROJECT...' ;) Zorgt natuurlijk wel voor geruchten, dat geef ik toe, maar dat doen ze wel bij meer video's van de afgelopen editie
De zwarte balkjes voor de ogen van onze voorvaderen wekken ook een aan Project 1 gerelateerde gedachte op.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Het beste nummer van de twee heren is alsnog project one en die staat niet eens op het project one album maar is wel van wildstylez en headhunterz maar bedoel dus het nummer he niet de act of cd en niet die ene met de tekst van PROJECT ONE maar met die tekst van we're dealing with the reason we exist en dan die melodie van tututu dudu
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Jordi wrote:Het beste nummer van de twee heren is alsnog project one en die staat niet eens op het project one album maar is wel van wildstylez en headhunterz maar bedoel dus het nummer he niet de act of cd en niet die ene met de tekst van PROJECT ONE maar met die tekst van we're dealing with the reason we exist en dan die melodie van tututu dudu
Eens met deze man.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 17 days ago
SL8492 wrote:
Jordi wrote:Het beste nummer van de twee heren is alsnog project one en die staat niet eens op het project one album maar is wel van wildstylez en headhunterz maar bedoel dus het nummer he niet de act of cd en niet die ene met de tekst van PROJECT ONE maar met die tekst van we're dealing with the reason we exist en dan die melodie van tututu dudu
Eens met deze man.
Sluit ik me ook bij aan.
Plus dat ik zo'n beetje dat hele album al 3x live heb gehoord, maar de track Project One nog nooit :(
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Miwer wrote:
Pipa wrote:Nu 2012 ook mag, hoop ik toch wel dat Wasted Penguinz keer geboekt worden voor Tijdmachine. Resistance, Melancholia, Stay Alive, Within, Play a Game, Crea Diem, Fallin, Follow Your Dreams (L)
Weet niet waar je vandaan hebt gehaald dat 2012 ook mag?
Lose your mind heeft aangegeven er geen jaren meer bij te doen na 2011 in ieder geval.
Dacht dat werd aangegeven met Digital Punk dat 2012 ook geoorloofd was.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 10 days ago
Pipa wrote:
Miwer wrote:
Pipa wrote:Nu 2012 ook mag, hoop ik toch wel dat Wasted Penguinz keer geboekt worden voor Tijdmachine. Resistance, Melancholia, Stay Alive, Within, Play a Game, Crea Diem, Fallin, Follow Your Dreams (L)
Lose your mind heeft aangegeven er geen jaren meer bij te doen na 2011 in ieder geval.
Dacht dat werd aangegeven met Digital Punk dat 2012 ook geoorloofd was.
Kunnen we volgend jaar lekker Rebel to the grave horen op de Tijdmachine :lol:
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
mensen, lose your mind heeft al aan gegeven (hier zelfs) dat er na 2011 geen jaren maar bij komen :P
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Pipa wrote:
Miwer wrote:
Dacht dat werd aangegeven met Digital Punk dat 2011 ook geoorloofd was.
Fixed.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Waarschijnlijk wel aanwezig en dan maar de volgende dag iets later naar BTB. (Pommer leest u mee?)
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
http://www.hardnews.nl/zou-echt-komt-project-one-terug/

Hardnews heeft het nu ook in de gaten. :oh: :oh:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
Denk dat LYM zich kapot lacht, al die gratis reclame. :lol:
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
MelvinFR wrote:Denk dat LYM zich kapot lacht, al die gratis reclame. :lol:
Naja als project one er echt staat is er geen reclame nodig denk ik zomaar :P
P
Hardtraxxer
275 posts member since 2011
last seen Mar 2018
Het nieuwsbericht van Hard News is wel weer een mooie samenvatting van dit topic, inclusief quotes :list:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Unknown wrote:Hoe groot is die locatie? Vergelijkbaar met Kdanz? Zo ja zal de sfeer misschien wel heel fijn kunnen worden.
van wat ik hoorde iets van 2500 man
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
tijntjuh120 wrote:http://www.hardnews.nl/zou-echt-komt-project-one-terug/

Hardnews heeft het nu ook in de gaten. :oh: :oh:
Hardnews neem ik altijd met een korreltje zout:
Bij alle figuren op de poster zit een zwart balkje voor de ogen.
Kom op man, de lui die dit schrijven moeten zelf toch in kunnen zien dat het een vormgeving dingetje is, gewoon voor de leuk :lol:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Vreselijk gejat bericht weer van Hard News. Waarom staat mijn trein er niet tussen :(
Organisator
192 posts member since 2015
last seen Sep 2016
MelvinFR wrote:Denk dat LYM zich kapot lacht, al die gratis reclame. :lol:
Laten wij voorop stellen dat wij niets over deze berichten wisten en ook niet echt blij zijn met nog meer commotie rondom een mogelijke terugkeer van P1. Iedereen is natuurlijk vrij om te denken, verwachten en daarover te schrijven, maar zolang er mensen zijn die deze posten voor waarheid aannemen is het voor ons lastig om de verwachtingen te temperen.

Wij komen aan het einde van deze week met een update over de muzikale invulling en wij blijven beloven dat dit een unieke avond gaat worden. Laat dat zeker zijn.

PS. Wij missen ook de hype-trein. :thumbup:
S
Hardtraxxer
168 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Geen Project 1 dus! Klonk ook al te mooi om waar te zijn :(
Hoe dan ook, kom maar door met die line-up :woot:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
SpiRiT wrote:Geen Project 1 dus! Klonk ook al te mooi om waar te zijn :(
Hoe dan ook, kom maar door met die line-up :woot:
Ze geven niks aan tot nu toe. Ze kunnen er even goed wel als niet staan
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ik word zo moe altijd van dat speculeren en onnodig conclusies trekken, wacht gewoon lekker af.

@Richard
Ik weet het echt nog niet, moet sws wat mensen meekrijgen en dat wordt denk ik al een aardige opgave :(
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Ik ga er niet heen, maar dit wordt echt wel een heel spannend topic :)
K
Project One vs. Unresolved! Dan ben ik aanwezig, anders niet :list:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago