Bruut.wrote:Project One vs. Unresolved! Dan ben ik aanwezig, anders niet
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Foto van Wildstylez @ Hard Bass. All aboard the hypetrain!

M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Nah nog niet maar als lose your mind hem nou zou delen haha 
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Die 'lui' zijn anders niet de enige die dat denken, dat van die balkjes heb ik hier ook voorbij zien komenwrote:Hardnews neem ik altijd met een korreltje zout:wrote:http://www.hardnews.nl/zou-echt-komt-project-one-terug/
Hardnews heeft het nu ook in de gaten.
Kom op man, de lui die dit schrijven moeten zelf toch in kunnen zien dat het een vormgeving dingetje is, gewoon voor de leukBij alle figuren op de poster zit een zwart balkje voor de ogen.
Ik vind het vergezochtwrote:Die 'lui' zijn anders niet de enige die dat denken, dat van die balkjes heb ik hier ook voorbij zien komenwrote:Hardnews neem ik altijd met een korreltje zout:wrote:http://www.hardnews.nl/zou-echt-komt-project-one-terug/
Hardnews heeft het nu ook in de gaten.
Kom op man, de lui die dit schrijven moeten zelf toch in kunnen zien dat het een vormgeving dingetje is, gewoon voor de leukBij alle figuren op de poster zit een zwart balkje voor de ogen.
Is dit niet van Qlimax?wrote:Foto van Wildstylez @ Hard Bass. All aboard the hypetrain!
NC > WS?
Dat was hier een dag eerder gepost, ze hebben het juist hier gelezen wss.wrote: Die 'lui' zijn anders niet de enige die dat denken, dat van die balkjes heb ik hier ook voorbij zien komen
Klopt, maar op hardbass deed hij dat ookwrote:Is dit niet van Qlimax?wrote:Foto van Wildstylez @ Hard Bass. All aboard the hypetrain!
NC > WS?
Qua publiciteit doet Lose Your Mind het juiste op dit moment, al komt Project One niet.
Ze lachen daar vast de ballen uit de broek.
Totdat iedereen op ze gaat zeiken als Project One er niet staat.wrote:Qua publiciteit doet Lose Your Mind het juiste op dit moment, al komt Project One niet.
Scheelt dat ze niks beloofd hebbenwrote:Totdat iedereen op ze gaat zeiken als Project One er niet staat.wrote:Qua publiciteit doet Lose Your Mind het juiste op dit moment, al komt Project One niet.
...maar wel alle aandacht op zich gevestigd. Gewoonweg briljant.wrote:Scheelt dat ze niks beloofd hebbenwrote:Totdat iedereen op ze gaat zeiken als Project One er niet staat.wrote:Qua publiciteit doet Lose Your Mind het juiste op dit moment, al komt Project One niet.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Mijn oprechte excuus als ik ernaast zat! Ben ook geen voorstander om 2012 erbij te doen. Maar dan alsnog hebben de Wasted Penguinz heerlijk platen uitgebracht voor 2012. Dus zou nog steeds leuk vinden als ze er staan.
G
Hardtraxxer
52 posts member since 2015
last seen Jun 2016
Als Lose Your Mind nu niet met Project One komt, zetten ze zichzelf opnieuw compleet voor lul.
Misschien moet je wat beter dit topic doorlezen. Iedereen speculeert over P1, maar er is nog nergens bevestigd dat P1 in de line up staat en dus kun je LYM niet 'blamen'.wrote:Als Lose Your Mind nu niet met Project One komt, zetten ze zichzelf opnieuw compleet voor lul.
wanneer stonden ze nog meer voor lul dan?wrote:Als Lose Your Mind nu niet met Project One komt, zetten ze zichzelf opnieuw compleet voor lul.
S
Iets met een DJ contest voor CRAFTwrote:wanneer stonden ze nog meer voor lul dan?wrote:Als Lose Your Mind nu niet met Project One komt, zetten ze zichzelf opnieuw compleet voor lul.
PB please, hahawrote:Iets met een DJ contest voor CRAFTwrote:wanneer stonden ze nog meer voor lul dan?wrote:Als Lose Your Mind nu niet met Project One komt, zetten ze zichzelf opnieuw compleet voor lul.
Tuneboy zal de eerste naam wel zijn aangezien LYM een preview post van 'Hear This'.
Gok dat dit eerder te maken heeft met de uitspraak die in deze track zit..wrote:Tuneboy zal de eerste naam wel zijn aangezien LYM een preview post van 'Hear This'.
Oeps, over het hoofd gezien. Ik zie het nu inderdaad. Een mooi antwoord om een einde te maken aan alle speculaties.wrote:Gok dat dit eerder te maken heeft met de uitspraak die in deze track zit..wrote:Tuneboy zal de eerste naam wel zijn aangezien LYM een preview post van 'Hear This'.
Of ze doelen op hun eigen reacties dat p1 niet zou komenwrote:Oeps, over het hoofd gezien. Ik zie het nu inderdaad. Een mooi antwoord om een einde te maken aan alle speculaties.wrote:Gok dat dit eerder te maken heeft met de uitspraak die in deze track zit..wrote:Tuneboy zal de eerste naam wel zijn aangezien LYM een preview post van 'Hear This'.
Nah lijkt me niet aangezien dit een reactie op FB is van LYM:wrote:Of ze doelen op hun eigen reacties dat p1 niet zou komen
We didn't wrote that blog that made the expectations sky high. Just keep your eye on our socials and you'll know the truth real soon.
Who was there
Nobody has said they're going yet.