Door de (voor mij) 'ongunstige' data nog nooit op een Tijdmachine feest geweest
Niet om te bashen maar daar baal ik op zich best wel van! Hoop dat het ooit nog anders wordt!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
K
wrote:Door de (voor mij) 'ongunstige' data nog nooit op een Tijdmachine feest geweest
In principe hier niet bij (al andere plannen), of er moeten belachelijk goeie namen staan.
Ik snap sommigen niet echt, heb je naast feesten dan echt iets belangrijkers te doen met koningsnacht? Hoezo is dit ongunstig, iedereen is de dag erna vrij en kan nog naar een festival door de prima eindtijd?
Zelf hopelijk aanwezig als vervoer terug naar Breda te vinden is
Ja lekker tot 5 uur naar een feest en vervolgens de volgende dag om 12/1 uur weer op een festival staan.wrote:Ik snap sommigen niet echt, heb je naast feesten dan echt iets belangrijkers te doen met koningsnacht? Hoezo is dit ongunstig, iedereen is de dag erna vrij en kan nog naar een festival door de prima eindtijd?
Niet iedereen snatst een familiepak pillen weg zoals jij doet.
Heb je ooit gedacht aan slaap, reistijd, verrotte benen?
Als je 7 uur een keer in bed ligt sta je niet na 5 uur weer vrolijk vol energie op.
Dit duswrote: Als je 7 uur een keer in bed ligt sta je niet na 5 uur weer vrolijk vol energie op.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 2 days ago
De hype train gaat rustig verder

Lekker
Mooi met de auto heen. 6 uur weer in bed om vervolgens alsnog naar Hardfest te kunnen.
Als Project 1 er staat, eet ik mijn schoen op.wrote:De hype train gaat rustig verder![]()
Als Project 1 er nu NIET staat ga ik nooit meer naar een LYM feest.wrote:Als Project 1 er staat, eet ik mijn schoen op.wrote:De hype train gaat rustig verder![]()
Je liegtwrote:Als Project 1 er nu NIET staat ga ik nooit meer naar een LYM feest.wrote:Als Project 1 er staat, eet ik mijn schoen op.wrote:De hype train gaat rustig verder![]()
Klopt
Maar dit moet wel even waar zijn.
Ik blijf het proberen. Een Southstylers of Hardstyle Masterz live-set 
wrote:Als Project 1 er staat, eet ik mijn schoen op.wrote:De hype train gaat rustig verder![]()
Als Headhunterz / Project One hier staat ben ik 100% zeker aanwezig 
Tja dan blijf je toch thuis met koningsnacht?wrote:Ja lekker tot 5 uur naar een feest en vervolgens de volgende dag om 12/1 uur weer op een festival staan.wrote:Ik snap sommigen niet echt, heb je naast feesten dan echt iets belangrijkers te doen met koningsnacht? Hoezo is dit ongunstig, iedereen is de dag erna vrij en kan nog naar een festival door de prima eindtijd?
Niet iedereen snatst een familiepak pillen weg zoals jij doet.
Heb je ooit gedacht aan slaap, reistijd, verrotte benen?
Als je 7 uur een keer in bed ligt sta je niet na 5 uur weer vrolijk vol energie op.
Ja hehe, dan kom je weer terug op het originele punt waar jij tegenin ging en dat is dat mensen dit een ongunstige data vinden.
Inderdaad, maar ik vind niet dat het een ongunstige datum is. Dat ligt meer aan de prioriteiten van de bezoeker. En het lijkt me sterk dat iedereen straks zwaar aan de pep zit omdat ze op koningsdag ook nog moeten feesten
wrote:Niet iedereen snatst een familiepak pillen weg zoals jij doet.
Niiiiiceeeeeeee, Project One @ Tijdmachine. Dan ga ik misschien toch maar.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Dat blijven tot nu toe geruchten.wrote:Niiiiiceeeeeeee, Project One @ Tijdmachine. Dan ga ik misschien toch maar.
Klopt. Maar je bent als organisatie niet echt slim als je iedereen warm gaat maken voor een dergelijke act en vervolgens iedereen teleur moet stellen bij de aankondiging van de line-up.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Nu 2012 ook mag, hoop ik toch wel dat Wasted Penguinz keer geboekt worden voor Tijdmachine. Resistance, Melancholia, Stay Alive, Within, Play a Game, Crea Diem, Fallin, Follow Your Dreams 
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Weet niet waar je vandaan hebt gehaald dat 2012 ook mag?wrote:Nu 2012 ook mag, hoop ik toch wel dat Wasted Penguinz keer geboekt worden voor Tijdmachine. Resistance, Melancholia, Stay Alive, Within, Play a Game, Crea Diem, Fallin, Follow Your Dreams
Lose your mind heeft aangegeven er geen jaren meer bij te doen na 2011 in ieder geval.
Who was there
Nobody has said they're going yet.