brianfct65 schreef:
JRDMK5 schreef:
Mooi om te zien dat dat gemiddelde leeftijd van de ambassadeurs rond de 18 jaar is. Echter, in de tijd van 2004-2010 waren de meeste jongelingen rond de 7 á 13 jaar. Ik walg een beetje van de eendagsvliegen.
Ik snap je punt en ben het er zeker mee eens dat er veel ééndagsvliegen zijn binnen de scene. Alleen denk ik zeker niet dat de "liefde" voor de muziek leeftijdsgebonden is. Ook niet voor de early-hardstyle of de periode daarna. Ik ben zelf 22 maar vind de muziek uit de periode 2006 tot 2009/2010 echt geweldig. En ja, in die periode luisterde ik er ook al naar.
Wat dat ambassadeurs gedoe betreft, daar kan lym volgens mij beter mee stoppen. Op dit soort momenten zetten ze de organisatie alleen maar voor het blok door gewoon compleet langs de feiten heen te praten. Iets wat je als organisatie niet wilt lijkt me.
Muziek is niet leeftijdsgebonden inderdaad. Vrienden van mij kregen van de jonge bezoekers de vraag of er nog wat meer RAW zou komen, of hardstyle uit anno 2014. Een paar maten die ook daar aanwezig waren vroegen zich echt af wat de gemiddelde bezoeker van 18 á 19 jaar daar deed. Het concept is bij de jonge bezoeker niet helemaal duidelijk geweest. Er zijn zelfs ambassadeurs geweest die een totaal verkeerd beeld geschept hebben van de gedraaide platen. Waar ligt dat laatste dan aan? Producten verkopen terwijl je de inhoud niet kent..
pecola-tje schreef:
JRDMK5 schreef:
Mooi om te zien dat dat gemiddelde leeftijd van de ambassadeurs rond de 18 jaar is. Echter, in de tijd van 2004-2010 waren de meeste jongelingen rond de 7 á 13 jaar. :')
Waar haal je dit vandaan dat de gemiddelde leeftijd 18 is? Ook weer zo'n aanname vanuit het niets volgens mij..nuttige eerste post op Hardtraxx!
De minimumleeftijd is 18 (logisch, anders komen ze ook niet eens binnen op feesten), en het aantal 18-jarigen valt ook echt wel mee.
Ik denk eerder dat de gemiddelde leeftijd rond de 21-22 ligt.

Ik weet voor 80% wie die personen zijn, vandaar dat ik ook de leeftijd ken. Een eerste post zegt niks over de nutteloosheid lijkt mij? Trouwens, met 15 jaar kom je al op een gemiddeld feest binnen.