Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat de Amsterdam Studios misschien wel een betere optie voor dit feest zijn, heb je ook een goede underground sfeer zonder de problemen als warmte/kou en geluid (de keer dat ik er was tenminste). Zelfs nog een mooie optie voor een echte early hardstyle 2e zaal. Is volgens mij ook nog geen HS concept. Maar wie ben ik om zoiets te suggereren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:12 
 

Richardd schreef:
Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Alleen begrijp ik niet goed wat Kiloknaller bedoeld met het laatste gedeelte van zijn tekst :P


Eeeeeeh dat ging niet goed! :D aangepast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga dan voor de Warehouse. Super underground, beschikt werkelijk waar over elke nodige voorziening.
http://www.elementenstraat.nl

15 min lopen vanaf amsterdam sloterdijk. Veel zieker als deze plek wordt het niet.
Paar foto's van deze plek:
algemeen/het-algemeen-feest-locatie-topic-t46806.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit gedacht dat dit tijdmachine topic meer berichten zou krijgen dan het topic van de editie in Maart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 23:21 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
-RiiANNE schreef:
Mijn ketchup kwam daar per ongeluk op.

Dan loop je terug en vraag je om een schoon servetje. Probleemoplossing 2.0


Dat was niet het enige probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
waaiergirls


Daarom was het dus zo koud in die loods. Ik stem voor een waaierverbod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 01:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Ow als het mij persoonlijk echt iets gaat interesseren wat mensen met mijn openbare facebookposten op Hardtraxx gaat doen, dan laat ik mijn moeder wel een account aanmaken. Toch bassie?!

(Geintje natuurlijk)


Iedereen hier weet dat ik bepaald geen hoge pet op heb van Thyron, maar dit is wel heel erg laag zeg. Eerst professioneel over proberen te komen met je statement en vervolgens gooi je dit compleet irrelevante 'geintje' erachteraan. Erg zielig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 09:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Iedereen hier weet dat ik bepaald geen hoge pet op heb van Thyron, maar dit is wel heel erg laag zeg. Eerst professioneel over proberen te komen met je statement en vervolgens gooi je dit compleet irrelevante 'geintje' erachteraan. Erg zielig.

Qua timing moet dat nu toch wel kunnen? Bij landelijke rampen hou ik ongeveer 3 a 4 dagen aan voor ik het in selecte kring probeer. Dit is al zolang geleden dat ik uit mijn hoofd niet eens meer weet hoeveel dagen het geleden is, én er is niemand dood!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zygoma schreef:
Iedereen hier weet dat ik bepaald geen hoge pet op heb van Thyron, maar dit is wel heel erg laag zeg. Eerst professioneel over proberen te komen met je statement en vervolgens gooi je dit compleet irrelevante 'geintje' erachteraan. Erg zielig.

Qua timing moet dat nu toch wel kunnen? Bij landelijke rampen hou ik ongeveer 3 a 4 dagen aan voor ik het in selecte kring probeer. Dit is al zolang geleden dat ik uit mijn hoofd niet eens meer weet hoeveel dagen het geleden is, én er is niemand dood!!


gaat er toch meer om dat je als organisatie boven zulke ongein moet staan, zulke geintjes moeten kunnen, maar niet vanuit een organisatie die professioneel over wil komen :P

En Thyron heeft na al die incidenten natuurlijk weinig te eisen en moet blij zijn als hij ergens mag draaien, maar ik zou wel even 3 keer nadenken of ik wel mijn naam zou willen hangen aan een organisatie die zulke geintjes op het internet gooit die echt 0,0 met deze discussie te maken hebben. Want lijkt me niet ondenkbaar dat hij ooit op een van hun feesten moet draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben het met je eens dat je er grapjes over mag maken, maar om die grapjes te gebruiken als bliksemafleider voor je eigen falen is gewoon triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi om te zien dat dat gemiddelde leeftijd van de ambassadeurs rond de 18 jaar is. Echter, in de tijd van 2004-2010 waren de meeste jongelingen rond de 7 á 13 jaar. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals gezegd vind ik leeftijd nu niet echt een waterdichte graadmeter hierbij. Het ligt er zoals ik al een aantal keer heb aangegeven ook maar aan waar je je ambassadeurs voor wilt gebruiken. Als ik bij LYM zat zou ik liever wat mensen van hier, of Partyflock ofzo, met een hele hoop bezochte feesten, raadplegen als ik zinnige kritiek op mijn events nodig had. Wat betreft marketing kan iedereen dat.

Wat betreft die locaties die jullie noemen; tel eens het bezoekersaantal van twee dagen Tijdmachine bij elkaar op. Past dat in een dergelijke locatie? Als het bij lange na niet past lijkt het mij al niet echt een reële optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
Mooi om te zien dat dat gemiddelde leeftijd van de ambassadeurs rond de 18 jaar is. Echter, in de tijd van 2004-2010 waren de meeste jongelingen rond de 7 á 13 jaar. Ik walg een beetje van de eendagsvliegen.


Ik snap je punt en ben het er zeker mee eens dat er veel ééndagsvliegen zijn binnen de scene. Alleen denk ik zeker niet dat de "liefde" voor de muziek leeftijdsgebonden is. Ook niet voor de early-hardstyle of de periode daarna. Ik ben zelf 22 maar vind de muziek uit de periode 2006 tot 2009/2010 echt geweldig. En ja, in die periode luisterde ik er ook al naar.

Wat dat ambassadeurs gedoe betreft, daar kan lym volgens mij beter mee stoppen. Op dit soort momenten zetten ze de organisatie alleen maar voor het blok door gewoon compleet langs de feiten heen te praten. Iets wat je als organisatie niet wilt lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
Mooi om te zien dat dat gemiddelde leeftijd van de ambassadeurs rond de 18 jaar is. Echter, in de tijd van 2004-2010 waren de meeste jongelingen rond de 7 á 13 jaar. :')

Het zijn dan ook ambassadeurs van LYM, niet van de Tijdmachine specifiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:17 
 
Hardtraxx Addict

JRDMK5 schreef:
Mooi om te zien dat dat gemiddelde leeftijd van de ambassadeurs rond de 18 jaar is. Echter, in de tijd van 2004-2010 waren de meeste jongelingen rond de 7 á 13 jaar. :')


Ik luister sinds ik 10 ben hardstyle, dat was in 2006, zelf nog altijd veel liefde voor die periode. De echte 'early' heb ik niet meegemaakt, het was het melodische uit die periode wat me zo aantrok. Dus het kan best zijn dat mensen van 18 ambassador zijn hoor. Muziek is niet leeftijdsgebonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De feesten van LYM vind ik altijd erg vet. Ik vind de locatie NDSM alleen niet ideaal en dit was voor mij persoonlijk de enige reden om deze editie van de Tijdmachine over te slaan. Naast vele sterke argumenten zijn er hier toch ook veel mensen reacties aan het uitlokken en dat vind ik jammer om te zien. Foto's van Twitter posten en andere zaken, zoals de XTC pillen die deel uitmaken van het decor er bij betrekken en dit koppelen aan aanmoediging tot druggebruik. Kom op mensen. Wij als bezoeker hebben er toch alleen maar baad bij als een organisatie ergens wat van leert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
Mooi om te zien dat dat gemiddelde leeftijd van de ambassadeurs rond de 18 jaar is. Echter, in de tijd van 2004-2010 waren de meeste jongelingen rond de 7 á 13 jaar. :')

Waar haal je dit vandaan dat de gemiddelde leeftijd 18 is? Ook weer zo'n aanname vanuit het niets volgens mij..nuttige eerste post op Hardtraxx!

De minimumleeftijd is 18 (logisch, anders komen ze ook niet eens binnen op feesten), en het aantal 18-jarigen valt ook echt wel mee.
Ik denk eerder dat de gemiddelde leeftijd rond de 21-22 ligt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Het is goed dat LYM nu de wind van voren krijgt. Dit is een punt voor LYM om te laten zien dat ze het echt moeten verbeteren. Ik denk wel dat de organisatie hier boven op komt en echt wat doen aan de kritiekpunten. Dit is denk ik wel een van de laatste kansen op verbeteringen, want als het hierna niet verbeterd is raken ze denk ik nog meer publiek kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:44 
 

pecola-tje schreef:
JRDMK5 schreef:
Mooi om te zien dat dat gemiddelde leeftijd van de ambassadeurs rond de 18 jaar is. Echter, in de tijd van 2004-2010 waren de meeste jongelingen rond de 7 á 13 jaar. :')

Waar haal je dit vandaan dat de gemiddelde leeftijd 18 is? Ook weer zo'n aanname vanuit het niets volgens mij..nuttige eerste post op Hardtraxx!

De minimumleeftijd is 18 (logisch, anders komen ze ook niet eens binnen op feesten), en het aantal 18-jarigen valt ook echt wel mee.
Ik denk eerder dat de gemiddelde leeftijd rond de 21-22 ligt. ;)


Al valt het niet te ontkennen dat de meeste van deze ambassadeurs buiten de standaard hitjes niet bekend zijn met de muziek uit deze periode. Het gros bestaat denk ik uit jongere personen welke meer fan zijn van de huidige raw hardstyle.

Ik heb hardstyle pas ontdekt in 2009/2010, en ik was toen een jaar of 15. Ik denk niet dat er veel bekenden van mij twijfelen aan mijn kennis en voorkeur aan de hardstyle van rond en vóór deze periode en de afschuw tegenover het grootste gedeelte van de huidige scene. Dat je dus per sé van boven een bepaalde leeftijd moet zijn om ambassadeur voor een concept als de Tijdmachine te zijn of om deze feesten "leuk" te vinden lijkt mij dus lariekoek. Al moet ik wel zeggen dat ik enkele jongedames heb gesproken op de Tijdmachine met een Tijdmachine shirtje aan die gering verstand hadden van de muziek uit deze periode. Natuurlijk is het concept ook een mogelijkheid om je te verdiepen in deze muziek, zoals ik omdat ik weinig evenementen heb meegemaakt waar mijn favoriete muziek gedraaid wordt. Bovendien is het feest voor hen financieel voordelig. Echter doet het de sfeer rond het concept niet ten goede wetende dat je favoriete muziekstijl gepromoot en gerepresenteerd wordt door personen onwetend over dezelfde muziekstijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
JRDMK5 schreef:
Mooi om te zien dat dat gemiddelde leeftijd van de ambassadeurs rond de 18 jaar is. Echter, in de tijd van 2004-2010 waren de meeste jongelingen rond de 7 á 13 jaar. Ik walg een beetje van de eendagsvliegen.


Ik snap je punt en ben het er zeker mee eens dat er veel ééndagsvliegen zijn binnen de scene. Alleen denk ik zeker niet dat de "liefde" voor de muziek leeftijdsgebonden is. Ook niet voor de early-hardstyle of de periode daarna. Ik ben zelf 22 maar vind de muziek uit de periode 2006 tot 2009/2010 echt geweldig. En ja, in die periode luisterde ik er ook al naar.

Wat dat ambassadeurs gedoe betreft, daar kan lym volgens mij beter mee stoppen. Op dit soort momenten zetten ze de organisatie alleen maar voor het blok door gewoon compleet langs de feiten heen te praten. Iets wat je als organisatie niet wilt lijkt me.


Muziek is niet leeftijdsgebonden inderdaad. Vrienden van mij kregen van de jonge bezoekers de vraag of er nog wat meer RAW zou komen, of hardstyle uit anno 2014. Een paar maten die ook daar aanwezig waren vroegen zich echt af wat de gemiddelde bezoeker van 18 á 19 jaar daar deed. Het concept is bij de jonge bezoeker niet helemaal duidelijk geweest. Er zijn zelfs ambassadeurs geweest die een totaal verkeerd beeld geschept hebben van de gedraaide platen. Waar ligt dat laatste dan aan? Producten verkopen terwijl je de inhoud niet kent..

pecola-tje schreef:
JRDMK5 schreef:
Mooi om te zien dat dat gemiddelde leeftijd van de ambassadeurs rond de 18 jaar is. Echter, in de tijd van 2004-2010 waren de meeste jongelingen rond de 7 á 13 jaar. :')

Waar haal je dit vandaan dat de gemiddelde leeftijd 18 is? Ook weer zo'n aanname vanuit het niets volgens mij..nuttige eerste post op Hardtraxx!

De minimumleeftijd is 18 (logisch, anders komen ze ook niet eens binnen op feesten), en het aantal 18-jarigen valt ook echt wel mee.
Ik denk eerder dat de gemiddelde leeftijd rond de 21-22 ligt. ;)


Ik weet voor 80% wie die personen zijn, vandaar dat ik ook de leeftijd ken. Een eerste post zegt niks over de nutteloosheid lijkt mij? Trouwens, met 15 jaar kom je al op een gemiddeld feest binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
Mooi om te zien dat dat gemiddelde leeftijd van de ambassadeurs rond de 18 jaar is. Echter, in de tijd van 2004-2010 waren de meeste jongelingen rond de 7 á 13 jaar. :')


Ben jij serieus alleen op dit forum gekomen om in dit topic vervelend te komen doen wanneer de rust net een beetje terug is gekeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
JRDMK5 schreef:
Mooi om te zien dat dat gemiddelde leeftijd van de ambassadeurs rond de 18 jaar is. Echter, in de tijd van 2004-2010 waren de meeste jongelingen rond de 7 á 13 jaar. :')


Ben jij serieus alleen op dit forum gekomen om in dit topic vervelend te komen doen wanneer de rust net een beetje terug is gekeerd?

Nee, dat niet. 1,5 maand geleden geregistreerd, nadat ik al een langere tijd mee las. Ik vind dat je op een community gewoon zo je mening mag geven. Organisaties lezen ook mee, die leren hier van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:57 
 

Repulze schreef:
Ben jij serieus alleen op dit forum gekomen om in dit topic vervelend te komen doen wanneer de rust net een beetje terug is gekeerd?


Waarom altijd dat geklaag van "Oh je meent toch niet dat je speciaal voor deze discussie een account hebt aangemaakt!?". Daar is toch een fucking forum voor. Iedereen heeft zich om deze reden op hardtraxx geregistreerd. Fora zijn voor discussies.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetforum
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
Repulze schreef:
JRDMK5 schreef:
Mooi om te zien dat dat gemiddelde leeftijd van de ambassadeurs rond de 18 jaar is. Echter, in de tijd van 2004-2010 waren de meeste jongelingen rond de 7 á 13 jaar. :')


Ben jij serieus alleen op dit forum gekomen om in dit topic vervelend te komen doen wanneer de rust net een beetje terug is gekeerd?

Nee, dat niet. 1,5 maand geleden geregistreerd, nadat ik al een langere tijd mee las. Ik vind dat je op een community gewoon zo je mening mag geven. Organisaties lezen ook mee, die leren hier van.

Uiteraard, daar is een forum voor.
Daar mag ook op gereageerd worden, toch?
Was je wel aanwezig op het feest? Gezien het feit dat je het steeds over je maten hebt.
Ben zelf 20 en was aanwezig en vrijwel alle nummers kende ik, hoor ik er nu nog steeds niet thuis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:04 
 

Herhalingen, herhalingen, herhalingen.... :/ Meningen zijn prima en iedereen heeft het recht dit te melden maar alles is nu echt wel enorm vaak herhaald! Ik vind het nu echt saai worden :D
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten