Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:05 

Hardtraxx Veteran

Repulze schreef:
Ben zelf 20 en was aanwezig en vrijwel alle nummers kende ik, hoor ik er nu nog steeds niet thuis?

Lekker boeiend dat sommige mensen 80% van de gedraaide tracks niet kent. Of je nou 16 of 65 bent. :yawn: Dat mensen hun feestje om dat soort redenen het voor zichzelf verpesten is echt belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:07 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Waarom altijd dat geklaag van "Oh je meent toch niet dat je speciaal voor deze discussie een account hebt aangemaakt!?". Daar is toch een fucking forum voor. Iedereen heeft zich om deze reden op hardtraxx geregistreerd. Fora zijn voor discussies.

Heb je gelijk in, liet me even gaan.
JRDMK5 schreef:
Nee, dat niet. 1,5 maand geleden geregistreerd, nadat ik al een langere tijd mee las. Ik vind dat je op een community gewoon zo je mening mag geven. Organisaties lezen ook mee, die leren hier van.

In de tussentijd nergens een mening over gehad, totdat de discussie over tijdmachine afgelopen was? Of liegt het hardtraxx systeem mij voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:08 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Repulze schreef:
Ben zelf 20 en was aanwezig en vrijwel alle nummers kende ik, hoor ik er nu nog steeds niet thuis?

Lekker boeiend dat sommige mensen 80% van de gedraaide tracks niet kent. Of je nou 16 of 65 bent. :yawn: Dat mensen hun feestje om dat soort redenen het voor zichzelf verpesten is echt belachelijk.

Het was bedoeld in de richting van de personen die uithalen over het feit dat er 18/19 jarigen rondlopen op een dergelijk feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:10 

Hardtraxx Veteran

En ik was heel algemeen, geen sneer naar jou oid. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:12 

Hardtraxxer

Het gaat mij niet om de leeftijdscategorie van 18 of 19 jaar. Ik was zelf ook 18 toen ik op DefQon 2006 liep, iedereen is ergens begonnen op een feest.
Ik vind de leeftijd van de meeste ambassadeurs gewoon te laag. Ik geloof graag dat je alle nummers kent, zonder twijfel. Lees mijn post nog eens opnieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:15 

Hardtraxxer

JRDMK5 schreef:
Het gaat mij niet om de leeftijdscategorie van 18 of 19 jaar. Ik was zelf ook 18 toen ik op DefQon 2006 liep, iedereen is ergens begonnen op een feest.
Ik vind de leeftijd van de meeste ambassadeurs gewoon te laag. Ik geloof graag dat je alle nummers kent, zonder twijfel. Lees mijn post nog eens opnieuw.

Dan schat je het deel wat jij kent een stuk jonger in dan het deel dat ik ken vd ambassadeurs, maar dat kan uiteraard. Ik begrijp je onvrede er over, maar ik denk eerlijk gezegd dat de meeste mensen die de 20 een aantal jaar voorbij zijn het niet meer zien zitten om ambassadeur te worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:33 

Hardtraxx Veteran

Geen zin om te quoten dus ik doe het even zo, sorry.

Aan JRDMK5:
Goed dat je een behoorlijk deel van de ambassadeurs zegt te kennen. Ikzelf ken er ook een hoop, waarvan een behoorlijk deel boven de 20 is. Misschien dat dat dan net die 20% is die jij niet kent ofzo, dat weet ik verder niet en ik ga er verder ook geen welles-nietes discussie over aan, dat heeft geen zin. :)
Het enige waar ik me aan stoorde is dat je meteen met zo'n post komt nadat je je geregistreerd hebt, komt meteen zo hatelijk over. (niet lullig bedoeld)

Wat verder belangrijk is, is het feit dat het ambassadeurs zijn voor Lose Your Mind, niet specifiek voor de Tijdmachine. Dit is toevallig wel het eerste evenement wat voor de ambassadeurs aan bod kwam, en voor de jongere ambassadeurs pakt dit dan misschien wat ongelukkig uit. Daar geef ik je gelijk in.
Er zijn echter ook een behoorlijk aantal oudere ambassadeurs, die juist heel veel met de Tijdmachine hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:38 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Geen zin om te quoten dus ik doe het even zo, sorry.

Aan JRDMK5:
Goed dat je een behoorlijk deel van de ambassadeurs zegt te kennen. Ikzelf ken er ook een hoop, waarvan een behoorlijk deel boven de 20 is. Misschien dat dat dan net die 20% is die jij niet kent ofzo, dat weet ik verder niet en ik ga er verder ook geen welles-nietes discussie over aan, dat heeft geen zin. :)
Het enige waar ik me aan stoorde is dat je meteen met zo'n post komt nadat je je geregistreerd hebt, komt meteen zo hatelijk over. (niet lullig bedoeld)

Wat verder belangrijk is, is het feit dat het ambassadeurs zijn voor Lose Your Mind, niet specifiek voor de Tijdmachine. Dit is toevallig wel het eerste evenement wat voor de ambassadeurs aan bod kwam, en voor de jongere ambassadeurs pakt dit dan misschien wat ongelukkig uit. Daar geef ik je gelijk in.
Er zijn echter ook een behoorlijk aantal oudere ambassadeurs, die juist heel veel met de Tijdmachine hebben.

Klopt, ik ken er ook genoeg van 25 en 26 jaar. Ik snap je punt, maar ik registreer me hier om een passie te delen. Zoals alle leden dat doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:41 

Hardtraxxer

Laten we die passie dan in andere topics maar wat meer laten zien met zijn allen :D -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:38 

Hardtraxx Veteran

Ik denk sowieso dat mensen hier een vertekend beeld hebben van ambassadeurs in het algemeen.

Ten eerste, de ambassadeurs helpen Lose Your Mind eigenlijk alleen met promotie, verder doen ze niets voor de organisatie (misschien een enkele uitzondering daargelaten) en hebben al helemaal geen inspraak/invloed op organisatorische punten. Uiteraard is het wel zo dat ze de mogelijkheid hebben om tips te geven aan de organisatie omdat het contact dichterbij ligt dan van feestbezoekers, maar er zijn er slechts een paar die hier gebruik van maken. Ik persoonlijk doe dit wel en heb ze ook doorverwezen naar dit topic zodat ze wat met jullie kritiek kunnen doen.

Het weerleggen van kritiekpunten door ambassadeurs is in veel gevallen eerder hun persoonlijke visie dan het blindelings verdedigen van de organisatie, al zijn er uiteraard mensen die hun hart hebben liggen bij de organisatie en daardoor wat heftig reageren. Echter krijgen ze hier niets voor van de organisatie oid en dus blijft het persoonlijk, dat kan je sowieso niet afschuiven op de organisatie. Daarbij, de negatieve reacties hier zijn soms ook buitengewoon heftig, dat lokt op zich al reacties uit van mensen die het hier niet 100% mee eens zijn.

Je hebt simpelweg twee partijen: De mensen die (erg veel) negativiteit tonen (of het nou terecht is of niet), en de mensen die zeggen dat het wel meevalt (en dus "de organisatie verdedigen.") De laatste groep wordt over 1 kam geschoren, "ambassadeurs", en er wordt maar gedacht dat ze simpelweg zo doen omdat ze aangesloten zijn bij de organisatie, maar deze aansluiting is minder sterk dan hier wordt geïnsinueerd.

De meeste ambassadeurs zijn het er ook mee eens dat er dingen beter kunnen, maar zij WETEN wel dat de organisatie z'n best heeft gedaan op punten waarvan hier wordt beweerd (door sommigen) dat ze schijt hebben aan alles. Sommigen kennen mensen van de organisatie persoonlijk, of hebben wel eens met ze gepraat, dat geeft kennis over hoe ze zijn als mensen en/of organisators. Ook dat is weer een reden om te reageren, verdedigen, etcetera.

Daarbij zijn er inderdaad zat ambassadeurs ouder dan 20, ik zelf ben bijvoorbeeld bijna 25 en mijn hart ligt bij de muziek t/m 2008-9, met nog mooi spul tot en met 2010 en met een afschuw voor een hoop wat hierna kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:04 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Ik denk sowieso dat mensen hier een vertekend beeld hebben van ambassadeurs in het algemeen.

Ten eerste, de ambassadeurs helpen Lose Your Mind eigenlijk alleen met promotie, verder doen ze niets voor de organisatie (misschien een enkele uitzondering daargelaten) en hebben al helemaal geen inspraak/invloed op organisatorische punten. Uiteraard is het wel zo dat ze de mogelijkheid hebben om tips te geven aan de organisatie omdat het contact dichterbij ligt dan van feestbezoekers, maar er zijn er slechts een paar die hier gebruik van maken. Ik persoonlijk doe dit wel en heb ze ook doorverwezen naar dit topic zodat ze wat met jullie kritiek kunnen doen.

Het weerleggen van kritiekpunten door ambassadeurs is in veel gevallen eerder hun persoonlijke visie dan het blindelings verdedigen van de organisatie, al zijn er uiteraard mensen die hun hart hebben liggen bij de organisatie en daardoor wat heftig reageren. Echter krijgen ze hier niets voor van de organisatie oid en dus blijft het persoonlijk, dat kan je sowieso niet afschuiven op de organisatie. Daarbij, de negatieve reacties hier zijn soms ook buitengewoon heftig, dat lokt op zich al reacties uit van mensen die het hier niet 100% mee eens zijn.

Je hebt simpelweg twee partijen: De mensen die (erg veel) negativiteit tonen (of het nou terecht is of niet), en de mensen die zeggen dat het wel meevalt (en dus "de organisatie verdedigen.") De laatste groep wordt over 1 kam geschoren, "ambassadeurs", en er wordt maar gedacht dat ze simpelweg zo doen omdat ze aangesloten zijn bij de organisatie, maar deze aansluiting is minder sterk dan hier wordt geïnsinueerd.

De meeste ambassadeurs zijn het er ook mee eens dat er dingen beter kunnen, maar zij WETEN wel dat de organisatie z'n best heeft gedaan op punten waarvan hier wordt beweerd (door sommigen) dat ze schijt hebben aan alles. Sommigen kennen mensen van de organisatie persoonlijk, of hebben wel eens met ze gepraat, dat geeft kennis over hoe ze zijn als mensen en/of organisators. Ook dat is weer een reden om te reageren, verdedigen, etcetera.

Daarbij zijn er inderdaad zat ambassadeurs ouder dan 20, ik zelf ben bijvoorbeeld bijna 25 en mijn hart ligt bij de muziek t/m 2008-9, met nog mooi spul tot en met 2010 en met een afschuw voor een hoop wat hierna kwam.

Daarom zijn er op dit forum ook meerdere mensen die insinueren dat het inzetten van ambassadeurs niet het juiste marketingmiddel is. Naar mijn inziens hebben ambassadeurs, in deze markt, maar in één richting het gewenste effect.

Een ambassadeur, zoals ik dat vrij vertaal, is een persoon die gelooft in LYM / de feesten die zij organiseren en diegene wil betrokken zijn bij (een deel van) de activiteiten van het bedrijf. Hij/zij is daarom ook een van de belangrijkste mensen om anderen te enthousiasmeren over LYM. Betere vorm van promotie is er niet te krijgen, want het is/lijkt erg betrouwbaar.
Echter, wanneer de klant iets wil communiceren richting LYM (in dit geval een klacht/onvrede), dan denk ik dat ambassadeurs in de weg staan. Het is natuurlijk begrijpelijk dat een ambassadeur deze onvrede probeert te weerleggen (omdat hij/zij zo dedicated is aan LYM), maar de klant wil gewoon begrepen worden en serieus genomen worden door de organisatie zelf.

Met andere woorden, ik vind dat het inzetten van ambassadeurs alleen goed werkt wanneer de verwachtingen gelijk zijn aan de ervaringen van de consument.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:12 

Hardtraxx Veteran

Ebbie schreef:
Daarom zijn er op dit forum ook meerdere mensen die insinueren dat het inzetten van ambassadeurs niet het juiste marketingmiddel is. Naar mijn inziens hebben ambassadeurs, in deze markt, maar in één richting het gewenste effect.

Een ambassadeur, zoals ik dat vrij vertaal, is een persoon die gelooft in LYM / de feesten die zij organiseren en diegene wil betrokken zijn bij (een deel van) de activiteiten van het bedrijf. Hij/zij is daarom ook een van de belangrijkste mensen om anderen te enthousiasmeren over LYM. Betere vorm van promotie is er niet te krijgen, want het is/lijkt erg betrouwbaar.
Echter, wanneer de klant iets wil communiceren richting LYM (in dit geval een klacht/onvrede), dan denk ik dat ambassadeurs in de weg staan. Het is natuurlijk begrijpelijk dat een ambassadeur deze onvrede probeert te weerleggen (omdat hij/zij zo dedicated is aan LYM), maar de klant wil gewoon begrepen worden en serieus genomen worden door de organisatie zelf.

Met andere woorden, ik vind dat het inzetten van ambassadeurs alleen goed werkt wanneer de verwachtingen gelijk zijn aan de ervaringen van de consument.

Dit is heel mooi verwoord, maar is het niet zo dat (wanneer je begrepen wil worden door de organisatie in dit geval), je het ook beter direct bij hun aan kan kaarten? In plaats van je onvrede te uiten op een forum, waarvan je eigenlijk al weet dat daar ook ambassadeurs actief zijn en er dus op zullen willen reageren (of dat nou verstandig is of niet)?

Dat is in mijn ogen ook een goede oplossing, de mogelijkheid om een organisatie als Lose Your Mind van gegronde feedback te voorzien en daar reactie op te krijgen. Maar volgens mij was er al zo'n idee gevormd enkele pagina's terug, dat er vaker zo'n evaluatie plaats gaat vinden (correct me if I'm wrong)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:25 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Ebbie schreef:

Dit is heel mooi verwoord, maar is het niet zo dat (wanneer je begrepen wil worden door de organisatie in dit geval), je het ook beter direct bij hun aan kan kaarten? In plaats van je onvrede te uiten op een forum, waarvan je eigenlijk al weet dat daar ook ambassadeurs actief zijn en er dus op zullen willen reageren (of dat nou verstandig is of niet)?

Dat is in mijn ogen ook een goede oplossing, de mogelijkheid om een organisatie als Lose Your Mind van gegronde feedback te voorzien en daar reactie op te krijgen. Maar volgens mij was er al zo'n idee gevormd enkele pagina's terug, dat er vaker zo'n evaluatie plaats gaat vinden (correct me if I'm wrong)

Mee eens, je moet dat ook direct bij hun aankaarten. Dat kan je op veel verschillende manieren doen als je het over écht direct hebt (e-mail / brief / Twitter / Facebook), maar ik denk dat organisaties ook echt wel meekijken op platformen zoals Partyflock en Hardtraxx om hun feesten te evalueren.

Verschil tussen LYM en andere organisaties is echter dat er bij onvrede over LYM direct 10 ambassadeurs op reageren, die dus proberen om klachten te weerleggen. En dat is ook begrijpelijk, want een ambassadeur staat 100% achter het concept en de uitvoering (anders zijn deze personen geen ambassadeur). Maar door dit verschijnsel wordt de link tussen 'bezoeker Tijdmachine' - 'LYM organisatie' verstoord en de relatie tussen deze twee wordt ook aangetast. En het begrip waar de klager naar op zoek is, blijft dan vooralsnog uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:32 

Hardtraxx Veteran

Eens.
Hoewel het puur verantwoordelijkheidsgevoel is van diegenen waarschijnlijk, het is niet aan hun om de problemen en dergelijken te weerleggen.
Tuurlijk is het een forum en mogen ze hun mening uiten, maar het is niet aan hun om er zo tegenin te gaan zoals misschien gebeurd is nu. Dat moeten ze gewoon laten aan mensen van de organisatie zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:19 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wat ik zelf nogal gek vind is dat mensen door blijven klagen over de prijs van het eten. Een kaartje kost 19,50 (dat is toch godverdomme helemaal niks voor zo'n line-up en concept) omdat het in maart niet storm liep voor De Tijdmachine, dan weet je toch dat dat op de 1 of andere manier gecompenseerd moet worden? Boeiend dat je dan eenmalig of misschien zelfs 2 keer (!!!) wat meer moet betalen voor je eten. Dan ben je alsnog maar 30 euro kwijt, wat je eigenlijk al wel kon verwachten als ticketprijs. Iemand met een beetje verstand begrijpt dit lijkt mij.

Dat het eten kwalitatief niet acceptabel is, dat is niet netjes.

Gaat mij meer over het feit dat je niet iets lekker warms en vet kan eten zoals een frietje. Dat klinkt al beter dan 5,50 betalen voor een knakworstje in een droog broodje waarvan je er 10 moet opeten wil je een beetje vol zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 20:05 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
frietje.

Patat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 20:43 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
_theon_ schreef:
frietje.

Patat.

Sorry moat, brabant. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 20:57 

Hardtraxx Veteran

JRDMK5 schreef:
Mooi om te zien dat dat gemiddelde leeftijd van de ambassadeurs rond de 18 jaar is. Echter, in de tijd van 2004-2010 waren de meeste jongelingen rond de 7 á 13 jaar. :')

Ik ben 19 en kreeg m'n eerste hardstyle cd'tjes en bandjes in 2003.. Leeftijd zegt niet altijd alles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 23:18 

Hardtraxxer

Die ambassadeurs werken bij mij zwaar averechts. Zo'n 5 jaar geleden werd je door een paar van die stakkers uitgelachen waarom je van die herrie luisterde op je mp3'tje en kreeg je de vraag of je na een dag die muziek luisteren niet totaal hersendood was.

Ondertussen zijn ze met de hype meegegaan en zijn het echte Radical & MM fanboys geworden, waar ik sowieso al van walg, maar het toppunt was toch wel om ze een oproep te zien doen op Facebook om massaal de Tijdmachine te bezoeken omdat de muziek uit die periode zo ontzettend geweldig is en je zo'n avond absoluut niet missen mocht.
De muziek die ze in de periode dat hardstyle nog niet 'stoer' was bestempelden als herrie en hersendodend. Ook al kan een organisatie dat niet weten, als jij zulke mensen voor je wagentje wilt spannen dan ben ik niet meer in staat deze organisatie ook nog maar enigszins serieus te nemen, werkelijk waar wat een grap die ambassadeurs.. :lol:

Waar ik ook nog even kwijt moet, dat de combinatie van het proberen te creëren van een hype rondom het Tijdmachine-concept doormiddel van alle spamberichten van ambassadeurs en het erbij halen van het jaar 2011 (kantelpunt in de hardstyle-geschiedenis) wel eens de doodsteek zou kunnen zijn van het Tijdmachine-idee waar het ooit voor begonnen was. Eeuwig zonde als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 00:09 

Hardtraxxer

Robbie M schreef:
Een aantal dingen op een rijtje.

De Tijdmachine was het 4e LYM evenement in de NDSM.
27.07.2013 - Penoze
01.03.2014 - De Tijdmachine
26.04.2014 - Penoze
26.12.2014 - De Tijdmachine

Craft after motherfuckers was de officiële afterparty van LYM in de NDSM-werf, dit was dus het 5e evenement? Het was toen overigens nog zó veel slechter geregeld dan op Tijdmachine, maar dat ter zijde.

Goed dat er een verklaring is gekomen. Ik vind het alleen erg onprofessioneel overkomen om er als LYM zo op in te gaan (Nick zonneveld, statement via robbie M). Ik zie Q-dance of b2s nog niet reageren, haha. Natuurlijk weet ik dat je dit niet kunt vergelijken, maar voor mij verliest LYM nu het laatste aanzien dat ze hadden door op een internetfora zich met een discussie te gaan bemoeien en nota bene mensen van dit forum te gaan 'screenen'. Je kunt er als organisatie ook alleen je voordeel uit halen door alles te lezen en niet hier op in te gaan. Uiteraard wil ik HT niet onderschatten in haar bereik, het is slechts mijn mening die ik hier deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 00:30 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Die ambassadeurs werken bij mij zwaar averechts. Zo'n 5 jaar geleden werd je door een paar van die stakkers uitgelachen waarom je van die herrie luisterde op je mp3'tje en kreeg je de vraag of je na een dag die muziek luisteren niet totaal hersendood was.

Ondertussen zijn ze met de hype meegegaan en zijn het echte Radical & MM fanboys geworden, waar ik sowieso al van walg, maar het toppunt was toch wel om ze een oproep te zien doen op Facebook om massaal de Tijdmachine te bezoeken omdat de muziek uit die periode zo ontzettend geweldig is en je zo'n avond absoluut niet missen mocht.
De muziek die ze in de periode dat hardstyle nog niet 'stoer' was bestempelden als herrie en hersendodend. Ook al kan een organisatie dat niet weten, als jij zulke mensen voor je wagentje wilt spannen dan ben ik niet meer in staat deze organisatie ook nog maar enigszins serieus te nemen, werkelijk waar wat een grap die ambassadeurs.. :lol:

Lekker generaliseren :thumbsup: :thumbsup: Goed bezig maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 00:48 

Donateur

Rowanbass schreef:
Goed dat er een verklaring is gekomen. Ik vind het alleen erg onprofessioneel overkomen om er als LYM zo op in te gaan (Nick zonneveld, statement via robbie M). Ik zie Q-dance of b2s nog niet reageren, haha. Natuurlijk weet ik dat je dit niet kunt vergelijken, maar voor mij verliest LYM nu het laatste aanzien dat ze hadden door op een internetfora zich met een discussie te gaan bemoeien en nota bene mensen van dit forum te gaan 'screenen'. Je kunt er als organisatie ook alleen je voordeel uit halen door alles te lezen en niet hier op in te gaan. Uiteraard wil ik HT niet onderschatten in haar bereik, het is slechts mijn mening die ik hier deel.

Fuck dat alleen-lezen beleid dat de grote organisaties voeren. Je kunt bij Q je ervaringen in een enquête achterlaten. M.a.w. een uitgebreide merchandise stand is belangrijk, gevarieerde setjes totaal niet (wat de massa invult). Dat zwart/witte beleid dat organisaties voeren levert alleen maar een grote commerciële drab op. Juist aan organisaties als LYM om zich, nu ze nog onafhankelijk zijn, te onderscheiden van die pulp.

Oh en dat onprofessionele heeft tenminste nog iets menselijks. Wat dat betreft luisteren ze wel. Gecombineerd met de lineups van de Tijdmachines waar ik ben geweest spreekt LYM mij op dit moment aan dan bijvoorbeeld Q met XQ FL doet. Een feest dat om een van de grootste artiesten draait , én ook nog wordt gehost op een van de vetste locaties in Nederland. Bij Q heb ik vaak het gevoel dat ze constant bezig zijn een pad uit te stippelen samen met artiesten voor de toekomst. Bij LYM heb ik tot nu toe in ieder geval het idee gehad dat ze enkel een vet feest wilden organiseren. Dat is misschien nog wel de charme van een clubje jonge organisatoren met niet teveel banden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 09:26 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Oh en dat onprofessionele heeft tenminste nog iets menselijks. Wat dat betreft luisteren ze wel. Gecombineerd met de lineups van de Tijdmachines waar ik ben geweest spreekt LYM mij op dit moment aan dan bijvoorbeeld Q met XQ FL doet. Een feest dat om een van de grootste artiesten draait , én ook nog wordt gehost op een van de vetste locaties in Nederland. Bij Q heb ik vaak het gevoel dat ze constant bezig zijn een pad uit te stippelen samen met artiesten voor de toekomst. Bij LYM heb ik tot nu toe in ieder geval het idee gehad dat ze enkel een vet feest wilden organiseren. Dat is misschien nog wel de charme van een clubje jonge organisatoren met niet teveel banden.

Ik heb niets aan 'iets menselijks' op een feest of bij een organisatie. Ik wil keiharde professionaliteit met goed geluid, goede catering, geen winterjas aan hoeven doen, geen loze beloftes, geen lange rijen en geen led-schermen die uitvallen. Ze luisteren juist helemaal niet, ze lezen mee en reageren, maar er wordt niets mee gedaan. Dat is waar de hele ophef over gaat.

Daarnaast heeft afgelopen oktober X-qlusive Legends plaatsgevonden wat gewoon zo ontzettend veel beter was, hier hebben we ook kunnen genieten van de hardstyle van vroeger. Ik snap je kritiek en frustratie naar een aantal zaken bij de 'commerciële' organisaties, maar voorlopig ben ik mijn vertrouwen verloren in LYM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 09:37 

Donateur

Rowanbass schreef:
Ik heb niets aan 'iets menselijks' op een feest of bij een organisatie.

Je hebt ook niets aan een totale muur van commercialiteit, vooral niet als je je nauwelijks nog kunt identificeren met de (grootste) doelgroep. Wat betreft je overige punten. Dat wil ik allemaal ook ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 11:56 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Rowanbass schreef:
Ik heb niets aan 'iets menselijks' op een feest of bij een organisatie.

Je hebt ook niets aan een totale muur van commercialiteit, vooral niet als je je nauwelijks nog kunt identificeren met de (grootste) doelgroep. Wat betreft je overige punten. Dat wil ik allemaal ook ja.

En wie weet zijn die minpunten over een aantal edities verholpen.
Maar ja, wie weet is de prijs dan ook verdubbeld.
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten