Robbie M wrote:Verhaal
Goed zo
Wat naar mijn mening vooral beter kan is de communicatie naar de klanten toe, en dat zal vast ook beter kunnen met het extra personeel wat erbij komt. Een dergelijk statement richting ons achteraf wordt in ieder geval door mij gewaardeerd, maar ook voor jullie kan het beter preventief. Denk aan een duidelijke waarschuwing over de kou voordat de Tijdmachine plaatsvond (1 of 2 dagen van tevoren was genoeg geweest), de uitleg dat het een testcase is en bijv. een vraag naar feedback. Zo voorkom je klachten.
Era had dat vervolgens ook kunnen doen ("Er is op een feest op deze locatie afgelopen weekend gebleken dat ... . We hebben achterin bla bla bla en aan de zijkanten bla bla bla. Omdat dit een nieuwe opstelling is, kunnen we niet garanderen dat dit de problemen verhelpt, dus zorg voor een extra laag kleding.").
Hetzelfde soort verhaal had ik over het geluid ook fijn gevonden, ookal bleek dat uiteindelijk hartstikke prima (vooral tijdens Era jezus

).
Zo hier en daar merk ik ook een "haat tegen haat" attitude op, al is dat een stuk minder in dit bericht. LYM wordt hier aangevallen en gaat terug in de aanval. Dat soort dingen lokken waarschijnlijk alleen maar weer kinderachtige reacties uit. Natuurlijk zijn jullie ook maar mensen, maar een wat professionelere houding zo nu en dan kan geen kwaad. Grapjes op Thyron richten getuigt ook alleen maar van zwakte, aangezien jullie je in een soortgelijke positie plaatsvinden. Uit je gat klimmen met cheap shots werkt bij mij in ieder geval niet.
Veel succes in de toekomst! Ik heb zelf veel genoten van de Tijdmachine (zaterdag) en hoewel ik me kan vinden in veel van de kritiekpunten van anderen, zie ik duidelijk vooruitgang in een aantal zaken. Ook het sturen van de artiesten om te voorkomen dat het balans "te nieuw" wordt, verheug ik me zeer op

. In het geval van NC bijv. zonde dat hij zelf voor een invulling koos die niet aansloot bij het idee van de Tijdmachine.
EDIT: @Kepro, hou je mond ff. Het zou fijn zijn als we hier gewoon een discussie kunnen houden met organisatoren zonder ze te veel af te schrikken. Wat inbreng is beter dan geen inbreng, en dat vind ik persoonlijk belangrijker dan jouw internetpenis. Misschien dat het initiële stoken een bepaald contact heeft uitgelokt waar we nu wel iets aan hebben, en dan bedank ik jou daarvoor, maar nu hoeft het niet meer.