Robbie, wie ben jij vanuit LYM/13 BV eigenlijk?
Citaat:
Als er dan nog iemand durft te beweren dat Lose Your Mind, Morse, Reaktor en/of 13 BV niets aan deze klachten heeft gedaan dan weten wij het ook niet. Zeker als deze onderbouwt wordt met uitspraken van een persoon die door hemzelf ontkracht worden en waarvan wij zeker weten dat diegene niet aanwezig was.
Zie de beloftes in het Partyflock topic...
Citaat:
De entree is na de vrijdag nabesproken en ook daar zijn veranderingen succesvol gebleken.
Niets van gemerkt tijdens Era op NYE.
Citaat:
De catering is zoals al aangegeven beperkt door de vergunning. Er waren warme dranken als thee en soep verkrijgbaar in de foodcorner. Lachgasverkoop is technisch gezien niet toegestaan, maar werd door de aanwezige diensten gedoogd. De prijzen voor de producten zijn ook aangepast, hiervoor is eerder al onze excuses aangeboden.
Prima maar doe wel nog een kwaliteit controle (fruit incident wat ik dus had)
Citaat:
Zeker als deze onderbouwt wordt met uitspraken van een persoon die door hemzelf ontkracht worden en waarvan wij zeker weten dat diegene niet aanwezig was.
En ik voel me vereerd dat jullie mij in jullie statement verwijzen. 1 van jullie medewerkers heeft zich versproken. Waarom zou ik 1 van jullie medewerkers niet moeten geloven? Of zijn verhaal nou wel of niet klopt, hij staat er wel uit de naam van LYM.
Dat er minder kritiek op bijvoorbeeld Era is is omdat er bijvoorbeeld geen techno forum is. Zoals Hardtraxx dat voor harddance is.
Citaat:
Wij vinden het alleen jammer dat er vanuit dit topic nu haat wordt gezaaid met eigen waarheden, halve aannames en prive posten waarvan de context verdwenen is. Het lijkt nu wel een algemeen LYM afzeiktopic, waar de reacties direct na de eerste avond De Tijdmachine nog heel anders waren.
Het is geen haatzaaien, het komt omdat er 2 jaar problemen rond LYM is. De mensen zijn het een keertje zat.