Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Wij vinden het alleen jammer dat er vanuit dit topic nu haat wordt gezaaid met eigen waarheden, halve aannames en prive posten waarvan de context verdwenen is. Het lijkt nu wel een algemeen LYM afzeiktopic, waar de reacties direct na de eerste avond De Tijdmachine nog heel anders waren.


Over de privé posten:
Iedereen heeft zijn eigen kijk op het verhaal, dat er dingen gepost worden die volgens jullie als organisatie niet door de beugel kunnen is natuurlijk vervelend. Jullie kunnen dit aangeven bij ons doormiddel van de report knop >Afbeelding<, zodat wij de berichten waar nodig kunnen verwijderen. Wij willen natuurlijk het beste voor beide partijen, meer kunnen wij ook niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:31 
 
Hardtraxxer

De prijs van het eten boeit mij eerlijk gezegd helemaal niks, het gaat mij dan meer om het eten zelf.
Ik kreeg een tosti die half verbrand was, en om eerlijk te zijn zagen de tosti's van anderen er ook niet smakelijk uit.
Het eten kreeg je ook op een servetje i.p.v. op een plastic bordje.
Lekker je mond afvegen met kruimels en ketchup o.i.d.

Daarom zeuren mensen hoogstwaarschijnlijk over de prijs, omdat het eten dat geld niet waard was.
Dan kun je wel gaan roepen: "eet dan niks" maar dat lost ook niks op.
Als het eten prijzig is, prima. Maar dan verwacht ik wel eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
De Tijdmachine heeft nooit een vaste tijdspan gehad. Het schommelt per editie tussen 2004 en nu 2011. Het is niet zo dat elke artiest ook toestemming krijgt om 2011 te draaien. Lose Your Mind zal in de toekomst de opbouw in de avond willen waarborgen en de artiesten willen sturen in de jaartallen waaruit ze kunnen draaien. Het is ook niet gezegd dat in 2016 er weer een jaar bijkomt.

Het probleem is alleen dat er rond 2010/2011 een vrij grote verandering in sound plaatsvond. Nu met 2011 er bij (en ook al een gedeelte door 2010) krijg je een soort 'tweedeling' in muziek op een avond. En ik bijvoorbeeld kan niet allebei de stijlen waarderen, waardoor het al minder interessant wordt om de volgende Tijdmachine editie te bezoeken. Lees af en toe hetzelfde in topics van de early feesten waarbij geklaagd wordt dat er veel tracks van na 2005 gedraaid worden.

En er is misschien geen vaste tijdspan geweest, maar het schommelt echt niet tussen 2004 en 2011 per editie.
2013: 2004-2009
2014: 2005-2010
2015: 2005-2011
Er wordt dus wel degelijk ieder jaar een jaartje bijgesnoept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ow als het mij persoonlijk echt iets gaat interesseren wat mensen met mijn openbare facebookposten op Hardtraxx gaat doen, dan laat ik mijn moeder wel een account aanmaken. Toch bassie?!

(Geintje natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:36 
 
Hardtraxx Addict

Mijn tosti smaakte prima en ik heb de curry over de tosti verdeeld, welke mongool doet dat nou op z'n servetje als je die nog wil gebruiken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:40 
 
Hardtraxxer

M-arijn schreef:
Mijn tosti smaakte prima en ik heb de curry over de tosti verdeeld, welke mongool doet dat nou op z'n servetje als je die nog wil gebruiken :')


Mijn ketchup kwam daar per ongeluk op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robbie, wie ben jij vanuit LYM/13 BV eigenlijk?

Citaat:
Als er dan nog iemand durft te beweren dat Lose Your Mind, Morse, Reaktor en/of 13 BV niets aan deze klachten heeft gedaan dan weten wij het ook niet. Zeker als deze onderbouwt wordt met uitspraken van een persoon die door hemzelf ontkracht worden en waarvan wij zeker weten dat diegene niet aanwezig was.


Zie de beloftes in het Partyflock topic...

Citaat:
De entree is na de vrijdag nabesproken en ook daar zijn veranderingen succesvol gebleken.


Niets van gemerkt tijdens Era op NYE.

Citaat:
De catering is zoals al aangegeven beperkt door de vergunning. Er waren warme dranken als thee en soep verkrijgbaar in de foodcorner. Lachgasverkoop is technisch gezien niet toegestaan, maar werd door de aanwezige diensten gedoogd. De prijzen voor de producten zijn ook aangepast, hiervoor is eerder al onze excuses aangeboden.


Prima maar doe wel nog een kwaliteit controle (fruit incident wat ik dus had)

Citaat:
Zeker als deze onderbouwt wordt met uitspraken van een persoon die door hemzelf ontkracht worden en waarvan wij zeker weten dat diegene niet aanwezig was.


En ik voel me vereerd dat jullie mij in jullie statement verwijzen. 1 van jullie medewerkers heeft zich versproken. Waarom zou ik 1 van jullie medewerkers niet moeten geloven? Of zijn verhaal nou wel of niet klopt, hij staat er wel uit de naam van LYM.

Dat er minder kritiek op bijvoorbeeld Era is is omdat er bijvoorbeeld geen techno forum is. Zoals Hardtraxx dat voor harddance is.

Citaat:
Wij vinden het alleen jammer dat er vanuit dit topic nu haat wordt gezaaid met eigen waarheden, halve aannames en prive posten waarvan de context verdwenen is. Het lijkt nu wel een algemeen LYM afzeiktopic, waar de reacties direct na de eerste avond De Tijdmachine nog heel anders waren.


Het is geen haatzaaien, het komt omdat er 2 jaar problemen rond LYM is. De mensen zijn het een keertje zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Robbie M schreef:
De Tijdmachine heeft nooit een vaste tijdspan gehad. Het schommelt per editie tussen 2004 en nu 2011. Het is niet zo dat elke artiest ook toestemming krijgt om 2011 te draaien. Lose Your Mind zal in de toekomst de opbouw in de avond willen waarborgen en de artiesten willen sturen in de jaartallen waaruit ze kunnen draaien. Het is ook niet gezegd dat in 2016 er weer een jaar bijkomt.

Het probleem is alleen dat er rond 2010/2011 een vrij grote verandering in sound plaatsvond. Nu met 2011 er bij (en ook al een gedeelte door 2010) krijg je een soort 'tweedeling' in muziek op een avond. En ik bijvoorbeeld kan niet allebei de stijlen waarderen, waardoor het al minder interessant wordt om de volgende Tijdmachine editie te bezoeken. Lees af en toe hetzelfde in topics van de early feesten waarbij geklaagd wordt dat er veel tracks van na 2005 gedraaid worden.

Er is misschien geen vaste tijdspan geweest, maar het schommelt echt niet tussen 2004 en 2011 per editie.
2013: 2004-2009
2014: 2005-2010
2015: 2005-2011
Er wordt dus wel degelijk ieder jaar een jaartje bijgesnoept.


Ai....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Verhaal


Goed zo :thumbup:

Wat naar mijn mening vooral beter kan is de communicatie naar de klanten toe, en dat zal vast ook beter kunnen met het extra personeel wat erbij komt. Een dergelijk statement richting ons achteraf wordt in ieder geval door mij gewaardeerd, maar ook voor jullie kan het beter preventief. Denk aan een duidelijke waarschuwing over de kou voordat de Tijdmachine plaatsvond (1 of 2 dagen van tevoren was genoeg geweest), de uitleg dat het een testcase is en bijv. een vraag naar feedback. Zo voorkom je klachten.

Era had dat vervolgens ook kunnen doen ("Er is op een feest op deze locatie afgelopen weekend gebleken dat ... . We hebben achterin bla bla bla en aan de zijkanten bla bla bla. Omdat dit een nieuwe opstelling is, kunnen we niet garanderen dat dit de problemen verhelpt, dus zorg voor een extra laag kleding.").

Hetzelfde soort verhaal had ik over het geluid ook fijn gevonden, ookal bleek dat uiteindelijk hartstikke prima (vooral tijdens Era jezus :D).

Zo hier en daar merk ik ook een "haat tegen haat" attitude op, al is dat een stuk minder in dit bericht. LYM wordt hier aangevallen en gaat terug in de aanval. Dat soort dingen lokken waarschijnlijk alleen maar weer kinderachtige reacties uit. Natuurlijk zijn jullie ook maar mensen, maar een wat professionelere houding zo nu en dan kan geen kwaad. Grapjes op Thyron richten getuigt ook alleen maar van zwakte, aangezien jullie je in een soortgelijke positie plaatsvinden. Uit je gat klimmen met cheap shots werkt bij mij in ieder geval niet.

Veel succes in de toekomst! Ik heb zelf veel genoten van de Tijdmachine (zaterdag) en hoewel ik me kan vinden in veel van de kritiekpunten van anderen, zie ik duidelijk vooruitgang in een aantal zaken. Ook het sturen van de artiesten om te voorkomen dat het balans "te nieuw" wordt, verheug ik me zeer op :). In het geval van NC bijv. zonde dat hij zelf voor een invulling koos die niet aansloot bij het idee van de Tijdmachine.

EDIT: @Kepro, hou je mond ff. Het zou fijn zijn als we hier gewoon een discussie kunnen houden met organisatoren zonder ze te veel af te schrikken. Wat inbreng is beter dan geen inbreng, en dat vind ik persoonlijk belangrijker dan jouw internetpenis. Misschien dat het initiële stoken een bepaald contact heeft uitgelokt waar we nu wel iets aan hebben, en dan bedank ik jou daarvoor, maar nu hoeft het niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ PNXRMX ik voel me zwaar geïntimideerd door LYM en vooral Rick Zonneveld. Ik vind dat ik best mag reageren op hun statement.

Ik citeer;

Citaat:
Zeker als deze onderbouwt wordt met uitspraken van een persoon die door hemzelf ontkracht worden en waarvan wij zeker weten dat diegene niet aanwezig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
@ PNXRMX ik voel me zwaar geïntimideerd door LYM en vooral Rick Zonneveld. Ik vind dat ik best mag reageren op hun statement.

Ik citeer;

Citaat:
Zeker als deze onderbouwt wordt met uitspraken van een persoon die door hemzelf ontkracht worden en waarvan wij zeker weten dat diegene niet aanwezig was.


Nick Zonneveld? Of Robbie M? ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Kepro schreef:
@ PNXRMX ik voel me zwaar geïntimideerd door LYM en vooral Rick Zonneveld. Ik vind dat ik best mag reageren op hun statement.

Ik citeer;

Citaat:
Zeker als deze onderbouwt wordt met uitspraken van een persoon die door hemzelf ontkracht worden en waarvan wij zeker weten dat diegene niet aanwezig was.


Nick Zonneveld? Of Robbie M? ...


Robbie spreekt namens LYM neem ik aan dus zie ik de organisatie daarvoor aan. Dhr Zonneveld maakt dit wel heel persoonlijk. Dat heb ik eerder al genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Ik neem aan dat je ook wel snapt dat ik het niet letterlijk zo bedoel, maar als je een hele set alleen maar staat te praten en geen een keer op de muziek staat te letten, zie ik niet in waarom je dan voorin moet gaan staan.

Ik vind dit anders een hele logische instelling. Daarbij, waarom zou je uberhaupt vooraan uitgebreid gaan staan praten, dat werkt toch voor geen meter zo dicht bij de boxen? Dan tetter je elkaar stokdoof en je verstaat er ook nog eens geen reet van.

PNXRMX schreef:
Robbie M schreef:
Verhaal


Verhaal

Redelijk, objectief en opbouwend in plaats van denigrerend, zoals eigenlijk al jouw opmerkingen haha :thumbup: Hier kunnen ze echt wat mee.
Ons gesprek op Tijdmachine was ook weer kort maar vruchtbaar xD Zie je de volgende keer weer kerel!

-RiiANNE schreef:
M-arijn schreef:
Mijn tosti smaakte prima en ik heb de curry over de tosti verdeeld, welke mongool doet dat nou op z'n servetje als je die nog wil gebruiken :')


Mijn ketchup kwam daar per ongeluk op.

Dan loop je terug en vraag je om een schoon servetje. Probleemoplossing 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt voor de woorden PNXRMX. Je hebt helemaal gelijk.
Volgend jaar rond deze tijd weer een evaluatie houden? Dan laten wij het er voor dit moment verder bij en zullen de evenementen voor zich laten spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
@ PNXRMX ik voel me zwaar geïntimideerd door LYM en vooral Rick Zonneveld. Ik vind dat ik best mag reageren op hun statement.


Het gaat me vooral om de toon waarmee en dan vooral zo'n "Ai..." vind ik niet nodig. Daarbij had ik misschien wel overschat hoeveel je in de afgelopen 24 uur hebt gepost en dus wat overhaast gereageerd. Ik werd op dat moment een beetje gefrustreerd van het "nog meer lawaai" als het ware.


Robbie M schreef:
Bedankt voor de woorden PNXRMX. Je hebt helemaal gelijk.
Volgend jaar rond deze tijd weer een evaluatie houden? Dan laten wij het er voor dit moment verder bij en zullen de evenementen voor zich laten spreken.


Wat mij betreft al na het volgende evenement of zelfs na elk evenement. Als organisatie kun je volgens mij veel leren van een kort gesprekje op Hardtraxx achteraf, zolang je de kritiek wel echt wíl. Klantonderzoek met alleen maar ja-knikkers levert geen resultaten op waar je iets mee kunt. Helaas levert onderzoek met alleen maar critici weer beschadigde ego's op, waardoor het makkelijk is om dat te vermijden, maar als je dat kunt relativeren dan heb je er juist wat aan. Er zitten hier een hoop ervaren feestgangers en liefhebbers die (gratis!) mee willen denken en het is een verloren kans om daar geen gebruik van te maken. Scoort denk ik ook wel punten bij een doelgroep die nu juist wat minder tevreden is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wat mij betreft al na het volgende evenement of zelfs na elk evenement. Als organisatie kun je volgens mij veel leren van een kort gesprekje op Hardtraxx achteraf, zolang je de kritiek wel echt wíl. Klantonderzoek met alleen maar ja-knikkers levert geen resultaten op waar je iets mee kunt. Helaas levert onderzoek met alleen maar critici weer beschadigde ego's op, waardoor het makkelijk is om dat te vermijden, maar als je dat kunt relativeren dan heb je er juist wat aan. Er zitten hier een hoop ervaren feestgangers en liefhebbers die (gratis!) mee willen denken en het is een verloren kans om daar geen gebruik van te maken. Scoort denk ik ook wel punten bij een doelgroep die nu juist wat minder tevreden is :)


Dit lijkt mij inderdaad erg goed en leerzaam voor LYM. De organisatie hoeft over het algemeen niet bang te zijn dat hier mensen zitten die alles voor lief nemen, het merendeel van de actieve leden is/was een liefhebber van de hardere stijlen, ze weten dus ook precies waar ze voor staan en wat goed en fout is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
PNXRMX schreef:
Wat mij betreft al na het volgende evenement of zelfs na elk evenement. Als organisatie kun je volgens mij veel leren van een kort gesprekje op Hardtraxx achteraf, zolang je de kritiek wel echt wíl. Klantonderzoek met alleen maar ja-knikkers levert geen resultaten op waar je iets mee kunt. Helaas levert onderzoek met alleen maar critici weer beschadigde ego's op, waardoor het makkelijk is om dat te vermijden, maar als je dat kunt relativeren dan heb je er juist wat aan. Er zitten hier een hoop ervaren feestgangers en liefhebbers die (gratis!) mee willen denken en het is een verloren kans om daar geen gebruik van te maken. Scoort denk ik ook wel punten bij een doelgroep die nu juist wat minder tevreden is :)


Dit lijkt mij inderdaad erg goed en leerzaam voor LYM. De organisatie hoeft over het algemeen niet bang te zijn dat hier mensen zitten die alles voor lief nemen, het merendeel van de actieve leden is/was een liefhebber van de hardere stijlen, ze weten dus ook precies waar ze voor staan en wat goed en fout is.


Niet alleen voor LYM, maar elke organisatie kan hiervan leren. Zeker omdat het dan op een stuk civielere manier gaat dan het hard op hard zoals het deze keer is gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mee eens. Laten we dit er dan maar inhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:56 
 

Robbie M schreef:
Mee eens. Laten we dit er dan maar inhouden.


Is een andere locatie überhaupt denkbaar? Aangezien jij een insider bent en ik met die vraag zit kunnen we elkaar misschien helpen :D NDSM is gewoon niks voor mij ook niet in de zomer dus ben benieuwd of LYM de komende jaren (al dan niet vrijwillig) vast zit aan deze locatie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Alleen begrijp ik niet goed wat Kiloknaller bedoeld met het laatste gedeelte van zijn tekst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind het een zeer vette locatie, lekker underground. Goeie sfeer van zichzelf, het enige probleem is gewoon de kou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Ik vind het een zeer vette locatie, lekker underground. Goeie sfeer van zichzelf, het enige probleem is gewoon de kou.

Inderdaad, prima plek voor buiten de wintermaanden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit op een LYM feest geweest, maar wel dit hele topic doorgespit, maar toch wel bijzonder dat er zo open met een organisatie gediscussieerd kan worden. Op een paar reageersels na merk je wel dat er wat met de (soms ongenuanceerde) mening van de "anonieme" hardtraxxer wordt gedaan.

Altijd al graag een keer naar een Tijdmachine evenement gewild, en tijdens het lezen van dit topic wisselende gevoelens gehad, maar ik ga me er de volgende editie toch aan wagen. Hoop echt dat deze hele affaire in dit topic als resultaat heeft dat er wat met alle problemen gedaan wordt :)

En al eerder gezegd, als je als jonge organisatie de discussie aan durft te gaan moet dat in de toekomst wel een betere kwaliteit opleveren, dit topic ging misschien wat ver op sommige momenten, maar vind het over het algemeen echt een goeie zaak dat de kritische bezoeker gewoon met een organisatie in discussie kan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende editie weer gewoon aanwezig en ik hoop met mij alle andere liefhebbers van dit concept.
Anders is de sfeer straks echt ver te zoeken.
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten