Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Klos schreef:
Het stond ook veel meer stil dan voorheen, in mijn optiek.


Dit ook ja. Zelfs voorin stonden een hoop mensen gewoon alleen maar te praten met elkaar. Wat is dat voor ongein, als je lekker wilt lullen ga je toch achterin zitten? Maak dan ruimte voor de mensen die wel graag los willen gaan.
Maar goed, dit zijn dingen die je volgens mij overal tegenkomt tegenwoordig en je ook als organisatie vrij weinig aan kan doen.

Achterin vroren je kaken helemaal vast tijdens het praten dus dat was in dit geval geen optie he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

had ik nu maar een tijdmachine om het begin van deze discussie real time te volgen :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ik ben nu razend benieuwd naar Remember straks, in Tilburg. Mocht er dan ook een Tijdmachine editie plaatsvinden (en het is weer @ de NDSM-werf) ben ik er ook hoogstwaarschijnlijk niet bij.


Headliner op 31 januari ben ik ook benieuwd naar, wel iets meer Early Hardstyle, maar ik verwacht ook een vrij groot deel "Tijdmachine"/Classic Hardstyle (feesten/headliner-2002-2008-31-01-2015-effenaar-eindhoven-t47995.html)

Remember ga ik ook heen als de nachttrein dan (nog) rijdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ben het ook wel lichtelijk eens met die opmerkingen over de sfeer/'liefhebbers'. Zoals tijdens de editie in maart iedereen mee blèrde met Vision, Shiverz etc. (of je daar nou van houdt of niet, dat meedoen), zag je bij deze editie dat soort kleine dingetjes al veel minder. Het stond ook veel meer stil dan voorheen, in mijn optiek.

Dit vond ik zelf ook erg jammer. Op de vrijdag zat de sfeer er overigens wel goed in (maar al minder dan in maart), maar de zaterdag was echt een grote tamme saaie zooi, terwijl er heerlijk gedraaid werd (tot aan Tatanka, dat werd nét ietsje minder vet).
Ben er zelf ook doodsbang voor dat de toevoeging van 2011 het laatste beetje magie van het concept wegneemt. En juist het concept was toch de kracht van LYM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, ik was ook alleen op de zaterdag aanwezig. Vond het vooral tot aan Noisecontrollers erg vet, geen set gehoord waarvan ik de gehele lijst niks aan vond (in tegenstelling tot in maart met Psyko Punkz en Deepack). Geluid was ook dikke prima vanaf Luna. Toen Noisecontrollers kwam viel het me persoonlijk best wel tegen. Maar afgezien van dat, vond ik ook dat het tam was.
De toevoeging van 2011 weerhoudt mij er ook enorm van om nog naar De Tijdmachine te gaan. Best wel zonde inderdaad. Ik weet die eerste nog in Kdanz in 2012, wat een heerlijk gevoel was dat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
yowan schreef:
Gewoon lekker hard. Achterin

:lol:

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ja, ik was ook alleen op de zaterdag aanwezig. Vond het vooral tot aan Noisecontrollers erg vet, geen set gehoord waarvan ik de gehele lijst niks aan vond (in tegenstelling tot in maart met Psyko Punkz en Deepack). Geluid was ook dikke prima vanaf Luna. Toen Noisecontrollers kwam viel het me persoonlijk best wel tegen. Maar afgezien van dat, vond ik ook dat het tam was.
De toevoeging van 2011 weerhoudt mij er ook enorm van om nog naar De Tijdmachine te gaan. Best wel zonde inderdaad. Ik weet die eerste nog in Kdanz in 2012, wat een heerlijk gevoel was dat ^^

Ik kan mij ook nog herinneren dat ik ruim 3 uur heen en 3 uur terug heb gereisd voor een feestje van amper 6 uur daar. :lol:

Maar toen hing er tenminste wel een goede sfeer. :love: (En die set van Alphaverb... :worship: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 16:39 
 

Qz. schreef:
set van Alphaverb


:bomb: Wat een set was dat zeg :oh: :surrender: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kom vanavond met een volledig statement namens LYM, waarna er een slotje op dit topic mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Ik kom vanavond met een volledig statement namens LYM, waarna er een slotje op dit topic mag.


Dat lijkt mij niet Robbie M.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Ik kom vanavond met een volledig statement namens LYM, waarna er een slotje op dit topic mag.


een slotje >.< dat is volgens mij nog nooit gebeurt met een feest topic... En denk dat er ook zeker nog wel reacties op het statement zullen komen.

Wees blij, kan me niet herinneren wanneer een feest voor het laatst bijna 40 pagina's kon vullen, slechte reclame bestaat niet toch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had eerst spijt dat ik niet naar deze editie van De Tijdmachine ben geweest. Nu ik dit topic lees is dat toch behoorlijk weggezakt. De Tijdmachine in maart was een van mijn vetste feesten, en er hing een sfeer die ik nog nooit had meegemaakt op een feest.

Wat ik er nu over hoor is dat de sfeer veel minder was, op de zaterdag nog minder dan op vrijdag. Het publiek is dus anders dan de vorige edities en dit komt ook deels door alle ambassadeurs (no offense naar de ambassadeurs die wel normaal kunnen communiceren maar wat ik er zo over hoor is dit vaak niet het geval) en met 2011 dat er volgend jaar bij komt zal dit alleen maar minder worden denk ik. De organisatie komt haar beloftes niet waar, en volgensmij is dit ook gewoon niet mogelijk op deze locatie. Is er dan geen andere locatie beschikbaar voor dit feest dat genoeg ruimte heeft? Ik denk dat veel mensen liever wat extra geld betalen voor een betere locatie.

Ik zet mijn hoop op dit moment op andere organisaties die het jaar niet gaan verschuiven en wel alles goed kunnen regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 16:55 
 
Hardtraxxer

Robbie M schreef:
volledig statement namens LYM


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wait whut, zijn er hier nu serieus mensen die het een punt van kritiek vinden dat er niet alleen maar liefhebbers binnen staan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Ik had eerst spijt dat ik niet naar deze editie van De Tijdmachine ben geweest. Nu ik dit topic lees is dat toch behoorlijk weggezakt. De Tijdmachine in maart was een van mijn vetste feesten, en er hing een sfeer die ik nog nooit had meegemaakt op een feest.

Vrijdag was de sfeer ook echt goed hoor, over de zaterdag kan ik helaas niet oordelen. Deze editie is naar mijn inziens niet eens minder dan de editie in maart maar omdat alles nu zo enorm wordt uitvergroot lijkt dat wel het geval. Het grootste probleem is dus dat de problemen die er in maart al waren dus marginaal zijn opgelost. Het geluid was deze editie absoluut beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Wat ik er nu over hoor is dat de sfeer veel minder was, op de vrijdag nog in mindere mate dan de zaterdag.

Huh, ik had juist het idee dat er vrijdag veel meer sfeer hing dan zaterdag? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Ik kom vanavond met een volledig statement namens LYM, waarna er een slotje op dit topic mag.


Oh gelukkig, dé Robbie M geeft toestemming om een slotje te plaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Wait whut, zijn er hier nu serieus mensen die het een punt van kritiek vinden dat er niet alleen maar liefhebbers binnen staan? :lol:


Dude, wat zou je op dergelijk feest te zoeken hebben als je geen liefhebber bent? Wat wij bedoelen is dat er geen leuke sfeer hing, de sfeer van "Hey deze plaat wilde ik altijd nog eens live horen, wat gaaf!" en de sfeer van "Wow dat ik dit ooit nog mee mag maken" Niet de sfeer van "HEY LACHGASBALONNEN" etc. Snap je wat ik bedoel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Stny schreef:
Robbie M schreef:
Ik kom vanavond met een volledig statement namens LYM, waarna er een slotje op dit topic mag.


Oh gelukkig, dé Robbie M geeft toestemming om een slotje te plaatsen


Wees gerust, na de duidelijke opsomming (die er nogsteeds niet is) komen er vast nog andere discussie punten aan de orde. Wij gooien dan niet gelijk het topic dicht hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Fluxion schreef:
Wat ik er nu over hoor is dat de sfeer veel minder was, op de vrijdag nog in mindere mate dan de zaterdag.

Huh, ik had juist het idee dat er vrijdag veel meer sfeer hing dan zaterdag? :x


Denk dat hij dat bedoelt, de zin is alleen een beetje vreemd.
Op vrijdag was de minderheid van de sfeer in vergelijking to de maart editie minder groot dan dat dat op zaterdag het geval was. (Nog steeds een vage zin maar misschien is het met deze formulering duidelijker?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Dude, wat zou je op dergelijk feest te zoeken hebben als je geen liefhebber bent? Wat wij bedoelen is dat er geen leuke sfeer hing, de sfeer van "Hey deze plaat wilde ik altijd nog eens live horen, wat gaaf!" en de sfeer van "Wow dat ik dit ooit nog mee mag maken" Niet de sfeer van "HEY LACHGASBALONNEN" etc. Snap je wat ik bedoel?


Ik snap het, maar dat is nou juist iets waar een organisatie verder heel weinig aan kan doen, dus vind dat altijd zo'n non-argument.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oplossing.....voor een dergelijk tijdmachine feest leeftijdsgrens aanpassen :D

dan krijg je iig niet van die kindjes die net 18 zijn en naar het feest komen omdat ze toevallig de dj van naam kennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Paling schreef:
Fluxion schreef:
Wat ik er nu over hoor is dat de sfeer veel minder was, op de vrijdag nog in mindere mate dan de zaterdag.

Huh, ik had juist het idee dat er vrijdag veel meer sfeer hing dan zaterdag? :x


Denk dat hij dat bedoelt, de zin is alleen een beetje vreemd.
Op vrijdag was de minderheid van de sfeer in vergelijking to de maart editie minder groot dan dat dat op zaterdag het geval was. (Nog steeds een vage zin maar misschien is het met deze formulering duidelijker?)

Heb het een beetje raar geschreven, maar ik bedoelde dat het zaterdag nog minder was dan vrijdag. :P
Even verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
oplossing.....voor een dergelijk tijdmachine feest leeftijdsgrens aanpassen :D

dan krijg je iig niet van die kindjes die net 18 zijn en naar het feest komen omdat ze toevallig de dj van naam kennen

Dit argument slaat echt nergens op.

Ten eerste waren er in mijn ogen niet veel 18-jarigen die er niks te zoeken hebben, zoals jij ze beschrijft.

En daarnaast ken ik zat mensen tussen de 18 en 20 jaar die meer kennis hebben van de platen en artiesten die op een Tijdmachine voorbij komen dan gasten van 25+ die er rondlopen.

Het probleem is gewoon dat de 2004-2010 hardstyle (om het maar even zo te noemen) nu steeds populairder wordt, net zoals dat enkele jaren terug ook zo was met raw hardstyle.
Op Loudness bijvoorbeeld staan tegenwoordig ook minder "liefhebbers" dan in de 2010/2011 edities.

Heeft gewoon te maken met een verandering van populariteit in de hardstyle-scene. En daar kun je als organisatie/bezoekers niets tegen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
AniThing schreef:
oplossing.....voor een dergelijk tijdmachine feest leeftijdsgrens aanpassen :D

dan krijg je iig niet van die kindjes die net 18 zijn en naar het feest komen omdat ze toevallig de dj van naam kennen

Dit argument slaat echt nergens op.

Ten eerste waren er in mijn ogen niet veel 18-jarigen die er niks te zoeken hebben, zoals jij ze beschrijft.

En daarnaast ken ik zat mensen tussen de 18 en 20 jaar die meer kennis hebben van de platen en artiesten die op een Tijdmachine voorbij komen dan gasten van 25+ die er rondlopen.

Het probleem is gewoon dat de 2004-2010 hardstyle (om het maar even zo te noemen) nu steeds populairder wordt, net zoals dat enkele jaren terug ook zo was met raw hardstyle.
Op Loudness bijvoorbeeld staan tegenwoordig ook minder "liefhebbers" dan in de 2010/2011 edities.

Heeft gewoon te maken met een verandering van populariteit in de hardstyle-scene. En daar kun je als organisatie/bezoekers niets tegen doen.


Hap.
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten