Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leeftijd heeft er geen flikker mee te maken, het is in mijn ogen meer de verpauperde doelgroep die LYM duidelijk met andere feesten en acties heeft willen bereiken, in mijn beleving is dat volk via die weg nu ook op feesten als deze beland. Neem dat ambassadeurs kliekje wat binnen die doelgroep valt (lang niet allemaal, maar er zitten genoeg van dat soort figuren tussen), die posten vervolgens iedere fucking dag over tijdmachine op elke social media die je maar kan bedenken en zo trek je genoeg van die rawbois en waaiergirls aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Hap.

De verpaupering van Hardtraxx in 1 woord samengevat.
Volwassen discussies zijn amper meer te voeren hier. Iedereen denkt maar lekker alles uit te kunnen lokken en overal te walgen.
Dat zag je al met het Thyron incident, en nu ook weer.

Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
waaiergirls


Die zal je in die loods gelukkig niet aantreffen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
The Venator schreef:
Dude, wat zou je op dergelijk feest te zoeken hebben als je geen liefhebber bent? Wat wij bedoelen is dat er geen leuke sfeer hing, de sfeer van "Hey deze plaat wilde ik altijd nog eens live horen, wat gaaf!" en de sfeer van "Wow dat ik dit ooit nog mee mag maken" Niet de sfeer van "HEY LACHGASBALONNEN" etc. Snap je wat ik bedoel?


Ik snap het, maar dat is nou juist iets waar een organisatie verder heel weinig aan kan doen, dus vind dat altijd zo'n non-argument.


Nouja, sfeer vind ik persoonlijk wel belangrijk. Als je kunt vergelijken met een vorige editie, dan kun je best stellen of je een verandering ziet of niet en of die verandering positief of negatief is. Sfeer is niet bepaald een factor die je als organisatie direct kunt beïnvloeden, maar ik denk dat het draaien van bijvoorbeeld 2011 platen en de uitbreiding van het concept je ook 'andere' gasten trekt, waardoor het voor mensen zoals hier een negatieve sfeer krijgt. Of althans, een minder leuke sfeer. Ik denk dat dat meer gesuggereerd wordt dan meteen de stelling dat LYM de schuldige is van de 'minder leuke sfeer', zoals een stukkie terug besproken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
The Venator schreef:
Hap.

De verpaupering van Hardtraxx in 1 woord samengevat.
Volwassen discussies zijn amper meer te voeren hier. Iedereen denkt maar lekker alles uit te kunnen lokken en overal te walgen.
Dat zag je al met het Thyron incident, en nu ook weer.

Zonde.


Mee eens, maar je kan zulke reacties ook gewoon vermijden, mijn reactie was een beetje een knipoog naar wat jij nu bedoelt. Ik vind tevens dat deze discussie heel prima verloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:14 
 

fflkkr schreef:
Zelfs voorin stonden een hoop mensen gewoon alleen maar te praten met elkaar. Wat is dat voor ongein, als je lekker wilt lullen ga je toch achterin zitten? Maak dan ruimte voor de mensen die wel graag los willen gaan.


Wat is dit toch een instelling om van te kotsen! Losgaannn, anders ben je geen liefhebber en moet je achterin gaan zitten. Godver wat kinderachtig.

Geluid was deze editie dik in orde, leukste momentjes tijdens Disk Warrior en Gold Medley with Strange, voor de rest werd er zeer matig gedraaid op zaterdag. Te weinig <2007 tracks. De kou binnen was te doen, maar ben er uiteindelijk weer strontziek van geworden net als na de editie in maart. Heb ook dik een half uur in een opgepropte rij gestaan vol met minus militia sjonnies en bij de kluisjes leek het net een zwembad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze discussie verloopt zeker prima. Er worden ook totaal geen uitlokkende reacties geplaatst zoals op de reactie van Apster bijvoorbeeld.
Hooli schreef:
Jammer dat MC Apster dingen op een feest tegen Kepro zegt en dat nu weer gaat ontkennen.

En ook zeer volwassen dat er een Instagram account bij gehaald wordt puur om dingen uit te lokken, zonder dat daar iets tegen gedaan wordt.
(Voor zo ver ik weet, als er wel iets tegen gedaan is, neem ik dit natuurlijk terug)

Tuurlijk, zulke reacties kun je negeren. Maar volgens mij is voorkomen altijd nog n betere oplossing. Zoals ik al zei, bij Thyron gebeurde van alles, en nu weer. En een volgende keer zal het niet anders zijn.

Maargoed,laten we het hier maar over het feest houden. Dit hoeft hier niet besproken te worden, en de hoop op een beter Hardtraxx heb ik allang geleden opgegeven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Deze discussie verloopt zeker prima. Er worden ook totaal geen uitlokkende reacties geplaatst zoals op de reactie van Apster bijvoorbeeld.
Hooli schreef:
Jammer dat MC Apster dingen op een feest tegen Kepro zegt en dat nu weer gaat ontkennen.

En ook zeer volwassen dat er een Instagram account bij gehaald wordt puur om dingen uit te lokken, zonder dat daar iets tegen gedaan wordt.
(Voor zo ver ik weet, als er wel iets tegen gedaan is, neem ik dit natuurlijk terug)

Tuurlijk, zulke reacties kun je negeren. Maar volgens mij is voorkomen altijd nog n betere oplossing. Zoals ik al zei, bij Thyron gebeurde van alles, en nu weer. En een volgende keer zal het niet anders zijn.


Prima dat je zo sarcastisch wilt reageren, maar zolang er niet op die haatzaaiende comments ingegaan wordt is er weinig aan de hand. Wij willen het best weghalen als wij te horen krijgen dat het niet door de beugel kan etc. Daar is ook de report knop voor.

Zoals het nu gaat is het prima, in het Thyron topic was het 1 grote chaos, mensen gingen trollen en reacteis uitlokken, dat heb ik hier nagenoeg nog niet gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de duidelijkheid, dat was niet sarcastisch bedoeld. De discussie zelf vind ik namelijk wel prima verlopen. Ik gaf alleen 2 voorbeelden die ik persoonlijk niet vind kunnen.
Misschien had ik het iets anders moeten verwoorden dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Ik kom vanavond met een volledig statement namens LYM, waarna er een slotje op dit topic mag.

Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:31 
 
Hardtraxxer

Youri! schreef:
Robbie M schreef:
volledig statement namens LYM


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoe is dit

pecola-tje schreef:
Deze discussie verloopt zeker prima. Er worden ook totaal geen uitlokkende reacties geplaatst zoals op de reactie van Apster bijvoorbeeld.
Hooli schreef:
Jammer dat MC Apster dingen op een feest tegen Kepro zegt en dat nu weer gaat ontkennen.



niet sarcastisch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik al zei had ik het anders moeten formuleren, bijvoorbeeld door "ook totaal geen" te vervangen door "alleen jammer genoeg".
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Zoals ik al zei had ik het anders moeten formuleren, bijvoorbeeld door "ook totaal geen" te vervangen door "alleen jammer genoeg".


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me niet dat het nodig is om een topic op slot te gooien na een statement.

Lekker weer wat discussievoer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chronic Deface schreef:
fflkkr schreef:
Zelfs voorin stonden een hoop mensen gewoon alleen maar te praten met elkaar. Wat is dat voor ongein, als je lekker wilt lullen ga je toch achterin zitten? Maak dan ruimte voor de mensen die wel graag los willen gaan.


Wat is dit toch een instelling om van te kotsen! Losgaannn, anders ben je geen liefhebber en moet je achterin gaan zitten. Godver wat kinderachtig.


Ik neem aan dat je ook wel snapt dat ik het niet letterlijk zo bedoel, maar als je een hele set alleen maar staat te praten en geen een keer op de muziek staat te letten, zie ik niet in waarom je dan voorin moet gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Lijkt me niet dat het nodig is om een topic op slot te gooien na een statement.

Lekker weer wat discussievoer ^^


Mee eens, gezonde discussies onstaan vaak pas na zo'n 'statement'. Op dit moment dus helemaal nergens voor nodig om het topic op slot te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:48 
 
Hardtraxxer

Wat mij vooral stoort aan deze organisatie, is dat er totaal geen algemene voorwaarden / disclaimer te vinden is van deze firma. Als het echt zo ''slecht'' is verlopen en er geen gehoor is gegeven aan enkele tekortkomingen van de organisatie, zou ik een verzoek doen tot refund van je aankoopbedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
tommetjeuh schreef:
waaiergirls


Die zal je in die loods gelukkig niet aantreffen. xd

ik heb ze gezien op reckless :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:06 
 
Hardtraxx Elite

tommetjeuh schreef:
Leeftijd heeft er geen flikker mee te maken, het is in mijn ogen meer de verpauperde doelgroep die LYM duidelijk met andere feesten en acties heeft willen bereiken, in mijn beleving is dat volk via die weg nu ook op feesten als deze beland. Neem dat ambassadeurs kliekje wat binnen die doelgroep valt (lang niet allemaal, maar er zitten genoeg van dat soort figuren tussen), die posten vervolgens iedere fucking dag over tijdmachine op elke social media die je maar kan bedenken en zo trek je genoeg van die rawbois en waaiergirls aan..

So true.


Ben door dit geintje uiteindelijk wel behoorlijk verkouden geworden.
Zeer benieuwd ook naar dat 'standpunt'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
oplossing.....voor een dergelijk tijdmachine feest leeftijdsgrens aanpassen :D

dan krijg je iig niet van die kindjes die net 18 zijn en naar het feest komen omdat ze toevallig de dj van naam kennen


Meneer is ook 25, ga toch weg joh. Wat heeft leeftijd en liefhebben van muziek nou weer met elkaar te maken? Je hebt net zo goed 25 jarige anabooltjes.

Edit: wasaan het teruglezen en meteen gereageerd voor ik deze pagina opende, zie nu dat andere dit al gezegd hebben+ dat het sarcasme was (of?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een aantal dingen op een rijtje.

De Tijdmachine was het 4e LYM evenement in de NDSM.
27.07.2013 - Penoze
01.03.2014 - De Tijdmachine
26.04.2014 - Penoze
26.12.2014 - De Tijdmachine

Waarom er dus telkens over 2 jaar lang gesproken wordt?
Tijdens De Tijdmachine in maart werd het probleem met de kou in de NDSM echt duidelijk, daarna tijdens Penoze was het een stuk warmer buiten en bleven de grote problemen uit.

De Tijdmachine van vorige week was dus de eerste echte testcase waaruit zou blijken of alle moeite voor warmte voldoende zou zijn. De eerste reacties op dit topic waren zelfs redelijk positief, sommige terecht negatief, waarna er voor extra heaters is gekozen. Tijdens Era op NYE en NYD van Reaktor & Morse zijn er niet zo heel veel klachten geweest. Afgelopen zaterdag tijdens Reckless is het zelfs als acceptabel en verbeterd bestempeld. Voor Reckless is ook aangegeven dat we geen garantie konden geven en een extra laag kleding adviseerde.

Als er dan nog iemand durft te beweren dat Lose Your Mind, Morse, Reaktor en/of 13 BV niets aan deze klachten heeft gedaan dan weten wij het ook niet. Zeker als deze onderbouwt wordt met uitspraken van een persoon die door hemzelf ontkracht worden en waarvan wij zeker weten dat diegene niet aanwezig was.

Over het geluid kunnen wij kort en krachtig zijn; Ja, dat was veel beter en wellicht dat de uitvoering op sommige momenten de wensen naliet maar het was echt veel beter.

De entree is na de vrijdag nabesproken en ook daar zijn veranderingen succesvol gebleken.

De catering is zoals al aangegeven beperkt door de vergunning. Er waren warme dranken als thee en soep verkrijgbaar in de foodcorner. Lachgasverkoop is technisch gezien niet toegestaan, maar werd door de aanwezige diensten gedoogd. De prijzen voor de producten zijn ook aangepast, hiervoor is eerder al onze excuses aangeboden.

De locatie staat in deze opzet zeker intern ter discussie. Lose Your Mind zal de bij de volgende editie al deze bezwaren zeker in overweging nemen voordat er een nieuwe datum in deze locatie wordt aangekondigd.

De Tijdmachine heeft nooit een vaste tijdspan gehad. Het schommelt per editie tussen 2004 en nu 2011. Het is niet zo dat elke artiest ook toestemming krijgt om 2011 te draaien. Lose Your Mind zal in de toekomst de opbouw in de avond willen waarborgen en de artiesten willen sturen in de jaartallen waaruit ze kunnen draaien. Het is ook niet gezegd dat in 2016 er weer een jaar bijkomt.

Over de ambassadeurs is al voldoende gezegd. Lose Your Mind gaat intern bespreken of de invulling hiervan wel de juiste is. Op dit moment begrijpen wij dat het erg als een guerrilla marketing tool overkomt en de woorden van TIMOTHYb sluiten daar ook goed op aan. Wij vinden alleen niet dat we daar openbaar verantwoording over moeten gaan afleggen.

Het afgelopen jaar is Lose Your Mind enorm gegroeid met de evenementen in en op de NDSM. In 2015 zal het team van LYM uitgebreid worden en zullen we de randzaken hopelijk sneller onder de knie krijgen en beter uitvoeren. Lose Your Mind organiseert evenementen tegen een betaalbare prijs maar zeker nog niet tegen de standaard van de grote organisaties. Dat pretendeert Lose Your Mind ook niet. We hopen dit jaar weer goede stappen te maken.

Wij vinden het alleen jammer dat er vanuit dit topic nu haat wordt gezaaid met eigen waarheden, halve aannames en prive posten waarvan de context verdwenen is. Het lijkt nu wel een algemeen LYM afzeiktopic, waar de reacties direct na de eerste avond De Tijdmachine nog heel anders waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
AniThing schreef:
oplossing.....voor een dergelijk tijdmachine feest leeftijdsgrens aanpassen :D

dan krijg je iig niet van die kindjes die net 18 zijn en naar het feest komen omdat ze toevallig de dj van naam kennen


Meneer is ook 25, ga toch weg joh. Wat heeft leeftijd en liefhebben van muziek nou weer met elkaar te maken? Je hebt net zo goed 25 jarige anabooltjes.

Edit: wasaan het teruglezen en meteen gereageerd voor ik deze pagina opende, zie nu dat andere dit al gezegd hebben+ dat het sarcasme was (of?).


wou net vragen of je nog niet gegeten had xd

en ik heb het niet over anabooltjes? weet niet waar je dat vandaan haalt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:17 
 
Hardtraxxer

Ik vond het juist een gruwelijk feest. Ik luister hardstyle sinds 2011 en was dan ook totaal niet bekend met de hardstyle van daar voor op een aantal bekende platen na. Stond af en toe echt met een mond vol tanden hoe vet de hardstyle uit deze tijd kan zijn. Ik snap wel dat men niet te spreken is over het laatste uurtje (vond het persoonlijk wel dik). Het lijkt me overigens voor een kleine organisatie als LYM een utopie om een feest te organiseren waar alleen liefhebbers op af komen. Het zou bovendien best belachelijk zijn dat men niet welkom op een feest is omdat ze geen liefhebber van het genre zijn (wat uberhaupt niet te controleren is).

Wat de LYM betreft, ze laten inderdaad nogal wat te wensen over. Als ik hier dan lees dat de kou al een tijd een bekend probleem is en er niets aan gedaan wordt, creëer je wel de indruk dat er niet geluisterd word naar de bezoekers. Ik ondervond dat zelf afgelopen CRAFT festival toen ik ruim 90 euro moest betalen voor een festival inclusief after en er naast mij een aantal gasten niets hadden betaald, omdat er massaal kaarten werden weggegeven vanwege de teleurstellende kaartverkoop. Ze kwamen destijds ook met een behoorlijk onprofessionele verklaring naar buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik zelf nogal gek vind is dat mensen door blijven klagen over de prijs van het eten. Een kaartje kost 19,50 (dat is toch godverdomme helemaal niks voor zo'n line-up en concept) omdat het in maart niet storm liep voor De Tijdmachine, dan weet je toch dat dat op de 1 of andere manier gecompenseerd moet worden? Boeiend dat je dan eenmalig of misschien zelfs 2 keer (!!!) wat meer moet betalen voor je eten. Dan ben je alsnog maar 30 euro kwijt, wat je eigenlijk al wel kon verwachten als ticketprijs. Iemand met een beetje verstand begrijpt dit lijkt mij.

Dat het eten kwalitatief niet acceptabel is, dat is niet netjes.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten