Deze discussie verloopt zeker prima. Er worden ook totaal geen uitlokkende reacties geplaatst zoals op de reactie van Apster bijvoorbeeld.
Hooli schreef:
Jammer dat MC Apster dingen op een feest tegen Kepro zegt en dat nu weer gaat ontkennen.
En ook zeer volwassen dat er een Instagram account bij gehaald wordt puur om dingen uit te lokken, zonder dat daar iets tegen gedaan wordt.
(Voor zo ver ik weet, als er wel iets tegen gedaan is, neem ik dit natuurlijk terug)
Tuurlijk, zulke reacties kun je negeren. Maar volgens mij is voorkomen altijd nog n betere oplossing. Zoals ik al zei, bij Thyron gebeurde van alles, en nu weer. En een volgende keer zal het niet anders zijn.
Maargoed,laten we het hier maar over het feest houden. Dit hoeft hier niet besproken te worden, en de hoop op een beter Hardtraxx heb ik allang geleden opgegeven.
