Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Citaat:
Zaterdag 31 januari 2015 keert het early-hardstyle concept Headliner terug in de Effenaar Eindhoven voor een ware hardstyle reünie! De bekende hardstyle tracks uit de oude doos van 2002 t/m 2008 worden gedurende deze avond gepresenteerd door artiesten die hun strepen in de afgelopen jaren meer dan verdiend hebben. Levende legendes DJ Isaac en Pavo, maar ook de koning van de Qlubtempo-sound; DJ Luna, voeren de line-up aan tijdens dit stukje onvervalste nostalgie!

Zaterdag 31 januari 2015 is de dag dat je kan meezingen en beuken op de tracks die zoveel herinneringen los maken en het voor velen weer even laten voelen als 'toen'. Headliner, A Hardstyle Reunion! #headliner #earlyhardstyle


Line-up:

'N'Atty
Isaac
Luna
Pavo
Scope DJ
MC: Dash
22:00 - 04:00

Tickets: http://goo.gl/X4Ewwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

18+ leeftijdslimiet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, die info was ik nog vergeten erbij te zetten.

Lijkt me wel een vet feestje, zowel Early Hardstyle als een deel "Classics"/Tijdmachine Hardstyle verwacht ik.

Hopen dat Luna z'n Yerba Diabolika, Don't Get Back en Get Up in z'n spreekwoordelijke platenkoffer laat zitten en deze weer eens een keer draait:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da is dan weermooi klote, lijkt me ook leuk feestje ja (wel weer die kut tijd..).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 16:00 
 
Hardtraxx Addict

Ziet er leuk uit. Vrees alleen dat fan de tentamens weer zijn op de tu
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 16:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tegen die tijd eens kijken of er bekenden gaan, is lekker dichtbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 20:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaat hem helaas niet meer worden voor mij, datum komt slecht uit. Het is die avond PSV en ga dat weekend verhuizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets gewonnen :D

Iemand hier die mijn al gekochte ticket wil overkopen? link:
https://www.ticketswap.nl/tickets/183797/b113d3de42/headliner-a-hardstyle-reunion
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Tickets gewonnen :D

Iemand hier die mijn al gekochte ticket wil overkopen? link:
https://www.ticketswap.nl/tickets/183797/b113d3de42/headliner-a-hardstyle-reunion

Dat wil ik wel. :) Heb alleen vandaag geen tijd, maar morgen pas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijn feestje met veel lekkere plaatjes. :worship: Wel redelijk veel hitjes, maar daar stoor ik me niet aan.

Ik vond dat Isaac een verrassend goed setje had!
Alleen Just Like You, Nothing Else Matters en Waiting For had ie weg mogen laten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg mooi feestje gehad. De afwisseling tussen Early en Classics beviel me erg goed, veel leuke tracks gehoord.

Delt-A schreef:
Hopen dat Luna z'n Yerba Diabolika, Don't Get Back en Get Up in z'n spreekwoordelijke platenkoffer laat zitten

Luna leest niet mee op Hardtraxx denk ik xd Joyenergizer en Hardventure (Tatanka 2005 Remix) draaide hij ook nog.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten