Ik vind het ook allemaal wat ver gaan laat ik dat voorop stellen maar voor mij persoonlijk moet het totaalplaatje kloppen. De temperatuur mag iets aan de warme kant zijn als het maar acceptabel is hoor je mij niet snel klagen.. Te koud daarentegen (ondanks dat het moeilijk warm krijgen is op zo'n locatie) is voor mij not done. Ik ga gewoon niet betalen voor een feest (ook al is het relatief weinig) waar ik een vest of jas aan moet. Ook niet als me er op gewezen wordt.wrote:Ik snap niet waar onze liefde voor de muziek is gebleven?! Je komt toch zeker voor de muziek naar een feest, voor de sfeer, voor de oude setjes waar heel het publiek dezelfde liefde voor heeft?
Ik wil ook altijd best wat betalen voor goed/normaal eten maar dan moet als je aanbod gering is dit wel kwalitatief goed zijn. Het geluid is voor mij het belangrijkst! Als ik op een locatie goed geluid hoor dan krijg ik al een glimlach want dan weet ik dat ik mij daar wel ga vermaken!
Zijn we verwend? Misschien een beetje maar je praat hier over de basisaspecten die gewoon voor elkaar moeten zijn! En als dit gewoon netjes voor elkaar is kan ik juist enorm/nog meer van de muziek genieten! Als ik constant kleine ergernissen heb bij mezelf en als mensen uit mijn groep hier ook last van hebben dan is het gewoon moeilijker en dan merk je dat de sfeer toch anders is dan bij feesten waar het totaalplaatje wel klopt.
Last edited by Kiloknaller on , edited 1 time in total.