Jordi schreef:
Wist ook niet wat ik zag toen ik tijdens penoze gewoon levengrote xtc pillen zag hangen. Snap niet dat je als organisatie achter drugsgebruik gaat staan en het in mijn ogen gewoon toejuicht.
Sinds het eerste evenement in de NDSM werf is er ook beter geluid beloofd. Was dit trouwens ook beter?
Ik ben een sterk tegenstander van (het huidige) drugsgebruik. Maar kom op man, dit is toch gewoon met een knipoog een leuk detail voor je decor/aankleding. De hele rave scene is ongeveer gebouwd op mdma xD
Als je maar hard genoeg zoekt naar problemen vind je ze uiteindelijk wel...
Het geluid was overigens vele malen beter ja. Er waren containers aan de buitenkant van de loods tegen de ramen geplaatst zodat het geluid harder mocht en later op de vrijdag en de zaterdag was het geluid ontzettend goed

Bas schreef:
Al mag ik er gratis heen, mij zie je niet meer terug bij de NDSM werf in de winter. Wat een bagger. Tijdens Luna stond ik op het punt om naar huis te gaan. Zo koud, kon het niet warm krijgen. De rest van de set van Luna bij de ingang gestaan voor de heaters om op te warmen, maar dat was ook geen feest omdat iedereen lekker warm voor de heaters wilde staan.
Linksvoor in de zaal was het ook heel warm

Het was steenkoud uiteraard, maar er waren best oplossinkjes te vinden.