Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:44 
 

Leviathan schreef:
Ik snap niet waar onze liefde voor de muziek is gebleven?! Je komt toch zeker voor de muziek naar een feest, voor de sfeer, voor de oude setjes waar heel het publiek dezelfde liefde voor heeft?


Ik vind het ook allemaal wat ver gaan laat ik dat voorop stellen maar voor mij persoonlijk moet het totaalplaatje kloppen. De temperatuur mag iets aan de warme kant zijn als het maar acceptabel is hoor je mij niet snel klagen.. Te koud daarentegen (ondanks dat het moeilijk warm krijgen is op zo'n locatie) is voor mij not done. Ik ga gewoon niet betalen voor een feest (ook al is het relatief weinig) waar ik een vest of jas aan moet. Ook niet als me er op gewezen wordt.

Ik wil ook altijd best wat betalen voor goed/normaal eten maar dan moet als je aanbod gering is dit wel kwalitatief goed zijn. Het geluid is voor mij het belangrijkst! Als ik op een locatie goed geluid hoor dan krijg ik al een glimlach want dan weet ik dat ik mij daar wel ga vermaken!

Zijn we verwend? Misschien een beetje maar je praat hier over de basisaspecten die gewoon voor elkaar moeten zijn! En als dit gewoon netjes voor elkaar is kan ik juist enorm/nog meer van de muziek genieten! Als ik constant kleine ergernissen heb bij mezelf en als mensen uit mijn groep hier ook last van hebben dan is het gewoon moeilijker en dan merk je dat de sfeer toch anders is dan bij feesten waar het totaalplaatje wel klopt.

;) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leviathan schreef:
Kepro schreef:
Leviathan schreef:
Wat ik overigens wel schandalig vind, is dat er dus hier mensen zijn die op instagram en facebook zijn gaan zoeken naar foto's en dingen om LYM zwart te maken...



Tja, hun doen hetzelfde, FB, hardtraxx, partyflock en LinkedIn.



Zij*

Omdat jij overal je verhaal aan het doen was, vol met gekke leugens etc. Wat heeft Sharon jou aangedaan dat haar foto's hier gepost moeten worden? Dat vind ik gewoon nogal kinderachtig gedrag. Je bent geen 13 meer toch? (:


Ik heb die foto/naam niet neergezet ;)

Ambassadeur zeker? (hier gaan we weer).

Laat LYM maar een uitgebreide post neerzetten wat opheldering oplevert en zet er dan een slotje op zou ik zeggen. Of open een discussie topic zoals met Thyron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leviathan schreef:
Ik snap niet waar onze liefde voor de muziek is gebleven?! Je komt toch zeker voor de muziek naar een feest, voor de sfeer, voor de oude setjes waar heel het publiek dezelfde liefde voor heeft? Als we over alles gaan mierenneuken dan zijn we nog wel even bezig.

Waar heb je dit nou weer vandaan man, dit soort onzin. Het berust ook nog eens op een niet kloppende aanname. Ik kom ook voor de patat bij een snackbar, maar als er schaamhaar in mijn mayo zit mag ik er toch ook wel wat over zeggen?

En waarom zeg je trouwens 'onze' en 'we' als je eigenlijk jullie (HT) bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Wist ook niet wat ik zag toen ik tijdens penoze gewoon levengrote xtc pillen zag hangen. Snap niet dat je als organisatie achter drugsgebruik gaat staan en het in mijn ogen gewoon toejuicht.
Sinds het eerste evenement in de NDSM werf is er ook beter geluid beloofd. Was dit trouwens ook beter?

Ik ben een sterk tegenstander van (het huidige) drugsgebruik. Maar kom op man, dit is toch gewoon met een knipoog een leuk detail voor je decor/aankleding. De hele rave scene is ongeveer gebouwd op mdma xD
Als je maar hard genoeg zoekt naar problemen vind je ze uiteindelijk wel...
Het geluid was overigens vele malen beter ja. Er waren containers aan de buitenkant van de loods tegen de ramen geplaatst zodat het geluid harder mocht en later op de vrijdag en de zaterdag was het geluid ontzettend goed :)

Bas schreef:
Al mag ik er gratis heen, mij zie je niet meer terug bij de NDSM werf in de winter. Wat een bagger. Tijdens Luna stond ik op het punt om naar huis te gaan. Zo koud, kon het niet warm krijgen. De rest van de set van Luna bij de ingang gestaan voor de heaters om op te warmen, maar dat was ook geen feest omdat iedereen lekker warm voor de heaters wilde staan.

Linksvoor in de zaal was het ook heel warm :thumbup: Het was steenkoud uiteraard, maar er waren best oplossinkjes te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen vergunning krijgen voor frituur, maar wel lachgasballonnen mogen verkopen. Wat is dit voor shit dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:49 
 
Hardtraxx Newbie

Ik weet dat jij de foto niet gepost heb, maar je ging er wel op in! Sorry (:

Nogmaals ben ik het harstikke eens met bijna iedereen hier want het was gewoon inderdaad veel te koud! Het is alleen jammer dat een beginnende organisatie eigenlijk zwart moet worden gemaakt terwijl ze echt flink hun best hebben gedaan! Dat wilde ik zeggen.

(En sharon is een vriendin van mij dus vond dat gewoon niet zo netjes van bepaalde mensen, maargoed de foto is weggehaald dus laat ik dat maar rusten bij dezen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Sinds het eerste evenement in de NDSM werf is er ook beter geluid beloofd. Was dit trouwens ook beter?

Geluid was beide dagen goed, althans dat vond ik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Geen vergunning krijgen voor frituur, maar wel lachgasballonnen mogen verkopen. Wat is dit voor shit dan.

Je leeft wel in Nederland hè. Massaal onder invloed van verdovende middelen in het openbaar vervoer naar huis, drugs testen op festivals maar geen vergunning voor frituren op locatie. Zo gaat dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:54 
 
Hardtraxx Newbie

fflkkr schreef:
Geen vergunning krijgen voor frituur, maar wel lachgasballonnen mogen verkopen. Wat is dit voor shit dan.


Mee eens inderdaad! Ik had ook liever een patatje gegeten dan op een zitzak zitten met lachgas, maar hoe dat precies zit en waarom ze die keuze hebben gemaakt dat weet ik niet natuurlijk. Er zal vast overna gedacht zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
fflkkr schreef:
Geen vergunning krijgen voor frituur, maar wel lachgasballonnen mogen verkopen. Wat is dit voor shit dan.

Je leeft wel in Nederland hè. Massaal onder invloed van verdovende middelen in het openbaar vervoer naar huis, drugs testen op festivals maar geen vergunning voor frituren op locatie. Zo gaat dat.


Te gek inderdaad.

Maar anyway, de kou was kut en ik ben ook een week ziek geweest, maar de muziek die er gedraaid werd maakte dat meer dan goed. Ook bij binnenkomst ging alles soepel en de kluisjes waren goed geregeld (ik kwam dan wel al rond 22:00 de loods binnen). Het enige wat ik nog steeds ruk vind is dat eten. Wees creatief als je geen frituurvergunning hebt. Het lijkt nu net alsof de organisatie dacht: "Fuck it, iedereen zit aan de drugs dus dan heb je toch geen honger."
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leviathan schreef:
Ik snap niet waar onze liefde voor de muziek is gebleven

Kiloknaller schreef:

Zijn we verwend?

Jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Wist ook niet wat ik zag toen ik tijdens penoze gewoon levengrote xtc pillen zag hangen. Snap niet dat je als organisatie achter drugsgebruik gaat staan en het in mijn ogen gewoon toejuicht.
Sinds het eerste evenement in de NDSM werf is er ook beter geluid beloofd. Was dit trouwens ook beter?


Drugs is onderwereld, onderwereld is PENOZE ;) Hangen ook boksbeugels en dergelijke. Wapens etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar de liefde voor de muziek is gebleven lees ik, voor een groot deel iig niet meer in het publiek zoals dat op de kleine k-danz edities wel zo was. Als je een beetje naar achter ging rondom de ingang van de kluisjes stond daar een groep van 50 anabolen die lekker aan het handjeklappen waren en zo liep er nog veel meer van dat idiote volk rond wat mij juist van de hedendaagse hs feesten heeft afgestoot. Het leek niet eens meer op het gevoel wat de oude tijdmachine feesten wel bracht, en toevallig is dit precies het simpele publiek waar LYM zich op richt met hun andere feesten (nadruk op drugs en het idee geven deel uit te maken van een "raw/LYM" famillie).

Neem bijv de Aftermotherfuckers pagina die LYM ooit opgericht had waar iedereen zijn vdk foto's en filmpjes kon delen, in een gesticht zie je nog minder idioten dan waar deze organisatie zich (slim, want makkelijk) op richt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Leviathan schreef:
Ik snap niet waar onze liefde voor de muziek is gebleven?! Je komt toch zeker voor de muziek naar een feest, voor de sfeer, voor de oude setjes waar heel het publiek dezelfde liefde voor heeft? Als we over alles gaan mierenneuken dan zijn we nog wel even bezig.

Waar heb je dit nou weer vandaan man, dit soort onzin. Het berust ook nog eens op een niet kloppende aanname. Ik kom ook voor de patat bij een snackbar, maar als er schaamhaar in mijn mayo zit mag ik er toch ook wel wat over zeggen?

En waarom zeg je trouwens 'onze' en 'we' als je eigenlijk jullie (HT) bedoelt?


:lol: wat een topic :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Jordi schreef:
Sinds het eerste evenement in de NDSM werf is er ook beter geluid beloofd. Was dit trouwens ook beter?

Geluid was beide dagen goed, althans dat vond ik. :)

Geluid op reckless was heerlijk.. Gewoon lekker hard. Achterin nam de kwaliteit wel een beetje af maarja daar stond niemand.
Het was ook wel koud zaterdag maar ik heb het niet als hinderlijker ervaren. Ik heb liever een locatie als de ndsm werf dan de brabanthallen waarin je met een bootje door het zweet de toiletten binnen kan varen. Maar het zal op de tijdmachine ongetwijfeld kouder geweest zijn door de buitentemperatuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Waar de liefde voor de muziek is gebleven lees ik, voor een groot deel iig niet meer in het publiek zoals dat op de kleine k-danz edities wel zo was. Als je een beetje naar achter ging rondom de ingang van de kluisjes stond daar een groep van 50 anabolen die lekker aan het handjeklappen waren en zo liep er nog veel meer van dat idiote volk rond wat mij juist van de hedendaagse hs feesten heeft afgestoot. Het leek niet eens meer op het gevoel wat de oude tijdmachine feesten wel bracht, en toevallig is dit precies het simpele publiek waar LYM zich op richt met hun andere feesten (nadruk op drugs en het idee geven deel uit te maken van een "raw/LYM" famillie).

Neem bijv de Aftermotherfuckers pagina die LYM ooit opgericht had waar iedereen zijn vdk foto's en filmpjes kon delen, in een gesticht zie je nog minder idioten dan waar deze organisatie zich (slim, want makkelijk) op richt.

Give that boy a medal :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

@tommetjeuh inderdaad. Ik vond zelfs de editie van maart nog heel vet qua sfeer. Op man 10 anabooltjes na naar mijn weten alleen maar liefhebbers van de muziek. Los van de kou snap ik niet hoe je het als organisatie voor elkaar krijgt om het na de geslaagde editie in maart terug weet te brengen naar een feest om te vermijden. Ik heb een hekel aan raw en alles wat daar bij komt kijken. Ik ging dus ook met een gevoel van opluchting naar de Tijdmachine. Dus een feest zonder dat volk en met echte liefhebbers voor de muziek.

Ik ben echt verliefd op het concept maar als het zo blijft heb ik geen zin meer om naar een LYM feest te gaan. Onvoorstelbaar hoe snel iets kan veranderen van iets heel vets/speciaals naar een mainstream(haha) feest met allemaal hetzelfde soort volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Gewoon lekker hard. Achterin

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
@tommetjeuh inderdaad. Ik vond zelfs de editie van maart nog heel vet qua sfeer. Op man 10 anabooltjes na naar mijn weten alleen maar liefhebbers van de muziek. Los van de kou snap ik niet hoe je het als organisatie voor elkaar krijgt om het na de geslaagde editie in maart terug weet te brengen naar een feest om te vermijden. Ik heb een hekel aan raw en alles wat daar bij komt kijken. Ik ging dus ook met een gevoel van opluchting naar de Tijdmachine. Dus een feest zonder dat volk en met echte liefhebbers voor de muziek.

Ik ben echt verliefd op het concept maar als het zo blijft heb ik geen zin meer om naar een LYM feest te gaan. Onvoorstelbaar hoe snel iets kan veranderen van iets heel vets/speciaals naar een mainstream(haha) feest met allemaal hetzelfde soort volk.


Dit kan ik helemaal begrijpen. Het was mijn eerste Tijdmachine en kreeg er superveel zin in toen ik wat youtubefilmpjes zag van de editie in maart. Het leek alsof er alleen maar liefhebbers waren. Ik denk dat nu op de zaterdag het publiek misschien net aan voor een derde uit liefhebbers bestond. Op sommige plekken in het publiek had ik zelfs het idee dat ik de enige was die de nummers kende, dat bevordert de sfeer niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
The Venator schreef:
@tommetjeuh inderdaad. Ik vond zelfs de editie van maart nog heel vet qua sfeer. Op man 10 anabooltjes na naar mijn weten alleen maar liefhebbers van de muziek. Los van de kou snap ik niet hoe je het als organisatie voor elkaar krijgt om het na de geslaagde editie in maart terug weet te brengen naar een feest om te vermijden. Ik heb een hekel aan raw en alles wat daar bij komt kijken. Ik ging dus ook met een gevoel van opluchting naar de Tijdmachine. Dus een feest zonder dat volk en met echte liefhebbers voor de muziek.

Ik ben echt verliefd op het concept maar als het zo blijft heb ik geen zin meer om naar een LYM feest te gaan. Onvoorstelbaar hoe snel iets kan veranderen van iets heel vets/speciaals naar een mainstream(haha) feest met allemaal hetzelfde soort volk.


Dit kan ik helemaal begrijpen. Het was mijn eerste Tijdmachine en kreeg er superveel zin in toen ik wat youtubefilmpjes zag van de editie in maart. Het leek alsof er alleen maar liefhebbers waren. Ik denk dat nu op de zaterdag het publiek misschien net aan voor een derde uit liefhebbers bestond. Op sommige plekken in het publiek had ik zelfs het idee dat ik de enige was die de nummers kende, dat bevordert de sfeer niet echt.


Inderdaad. Het is dat ik met een groep hardtraxxers was anders had ik inderdaad ook dat gevoel gehad denk ik. Ik ben dan ook zwaar teleurgesteld in de laatste editie. Niet qua muziek. Maar qua sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:27 
 
Hardtraxx Newbie

The Venator schreef:
fflkkr schreef:
The Venator schreef:
@tommetjeuh inderdaad. Ik vond zelfs de editie van maart nog heel vet qua sfeer. Op man 10 anabooltjes na naar mijn weten alleen maar liefhebbers van de muziek. Los van de kou snap ik niet hoe je het als organisatie voor elkaar krijgt om het na de geslaagde editie in maart terug weet te brengen naar een feest om te vermijden. Ik heb een hekel aan raw en alles wat daar bij komt kijken. Ik ging dus ook met een gevoel van opluchting naar de Tijdmachine. Dus een feest zonder dat volk en met echte liefhebbers voor de muziek.

Ik ben echt verliefd op het concept maar als het zo blijft heb ik geen zin meer om naar een LYM feest te gaan. Onvoorstelbaar hoe snel iets kan veranderen van iets heel vets/speciaals naar een mainstream(haha) feest met allemaal hetzelfde soort volk.


Dit kan ik helemaal begrijpen. Het was mijn eerste Tijdmachine en kreeg er superveel zin in toen ik wat youtubefilmpjes zag van de editie in maart. Het leek alsof er alleen maar liefhebbers waren. Ik denk dat nu op de zaterdag het publiek misschien net aan voor een derde uit liefhebbers bestond. Op sommige plekken in het publiek had ik zelfs het idee dat ik de enige was die de nummers kende, dat bevordert de sfeer niet echt.


Inderdaad. Het is dat ik met een groep hardtraxxers was anders had ik inderdaad ook dat gevoel gehad denk ik. Ik ben dan ook zwaar teleurgesteld in de laatste editie. Niet qua muziek. Maar qua sfeer.


Weet niet of je op vrijdag of zaterdag ben geweest? Maar de sfeer op vrijdag voornamelijk midden in de zaal was echt enorm goed! Hier heb ik echt zo van kunnen genieten. Op zaterdag beleefde ik zelf ook een stuk minder sfeer, maar dat ik ook omdat ik mezelf niet goed voelde en niet met mijn standaard vrienden groepje was. Denk dat ook sfeer met verschillende dingen te maken heeft. Ik vind bv duitsers die vdk zijn op een Qdance feest ook absoluut niet sfeer bevordelijk :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik ben op zaterdag geweest ja. Dus geen idee hoe de sfeer op vrijdag was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben het ook wel lichtelijk eens met die opmerkingen over de sfeer/'liefhebbers'. Zoals tijdens de editie in maart iedereen mee blèrde met Vision, Shiverz etc. (of je daar nou van houdt of niet, dat meedoen), zag je bij deze editie dat soort kleine dingetjes al veel minder. Het stond ook veel meer stil dan voorheen, in mijn optiek.

Ik ben nu razend benieuwd naar Remember straks, in Tilburg. Mocht er dan ook een Tijdmachine editie plaatsvinden (en het is weer @ de NDSM-werf) ben ik er ook hoogstwaarschijnlijk niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Het stond ook veel meer stil dan voorheen, in mijn optiek.


Dit ook ja. Zelfs voorin stonden een hoop mensen gewoon alleen maar te praten met elkaar. Wat is dat voor ongein, als je lekker wilt lullen ga je toch achterin zitten? Maak dan ruimte voor de mensen die wel graag los willen gaan.
Maar goed, dit zijn dingen die je volgens mij overal tegenkomt tegenwoordig en je ook als organisatie vrij weinig aan kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ik ben nu razend benieuwd naar Remember straks, in Tilburg. Mocht er dan ook een Tijdmachine editie plaatsvinden (en het is weer @ de NDSM-werf) ben ik er ook hoogstwaarschijnlijk niet bij.

Wel maar tot 04:00 uur. Dat is alweer kut.
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten