@vanHanegem
Het waren leuke 24 uur...Doei
Het waren leuke 24 uur...Doei
Ik vind ongeveer 1/20e tot 1/24e van het totaal verkrijgbare tickets in 2 dagen verkopen best veel anders.wrote:Je hebt mensen die al maanden weten dat ze gaan, en mensen die de dag zelf nog impulsief besluiten te gaan. Best logisch dat er in de week naar het feest niet veel tickets worden verkocht.
Waarschijnlijk ook de laatste keerwrote:Begin hier best een beetje zin in te krijgenEerste tijdmachine, eerste keer HMH (ja ik schaam me)
Volgens mij wordt Afas alleen de eigenaar, naam zal veranderen. Verder aanpassingen weet ik niet, misschien interieur?wrote:Haha ja dat is iig zeker, maar de locatie blijft toch gewoon hetzelfde, maar alleen andere naam? Of ben ik nou gek.
Echt hewrote:Snap de reden hiervoor niet zo goed. Je gaat er geen mensen mee trekken aangezien ze het niet bekend gaan maken. Ook zal je er niet veel bezoekers die toch al op de Tijdmachine zijn er blij mee maken, wat is het dan wel?
Mee eens.wrote:Wat een gejank om niks weer, christus zeg
Ja helemaal lekker maadt, als jij voor zaal 1 zou komen chapeau. Na de afgelopen editie's had ik gerekend op een OJKB waar ik sowieso de helft van de avond zou staan, want hey, dat is nou iets wat ik leuk vind.wrote:Jongens. Asjeblieft zeg. Dan ga je toch gewoon lekker niet naar de 2e zaal.
Daarbij komt nog eens: het is een 2e zaal. Zal mij een anjer boeien wat daar staat, ik kom toch voor de 'main' zaal. Wat een gejank om niks weer, christus zeg
Dit doet LYM toch juist NIET of heb ik wat gemist? Nog geen formele communicatie over gezien. Alleen de rumours hier op Hardtraxx (die nu confirmed lijken door Demi Kanon).wrote: Dan word je warm gemaakt met een 2e zaal,