Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

@vanHanegem

Het waren leuke 24 uur...Doei :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je hebt mensen die al maanden weten dat ze gaan, en mensen die de dag zelf nog impulsief besluiten te gaan. Best logisch dat er in de week naar het feest niet veel tickets worden verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 19:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Warmuppie: hardstyle/diffused-de-tijdmachine-2016-warm-up-t57823.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Je hebt mensen die al maanden weten dat ze gaan, en mensen die de dag zelf nog impulsief besluiten te gaan. Best logisch dat er in de week naar het feest niet veel tickets worden verkocht.

Ik vind ongeveer 1/20e tot 1/24e van het totaal verkrijgbare tickets in 2 dagen verkopen best veel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin hier best een beetje zin in te krijgen :$ Eerste tijdmachine, eerste keer HMH (ja ik schaam me)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Begin hier best een beetje zin in te krijgen :$ Eerste tijdmachine, eerste keer HMH (ja ik schaam me)

Waarschijnlijk ook de laatste keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja dat is iig zeker, maar de locatie blijft toch gewoon hetzelfde, maar alleen andere naam? Of ben ik nou gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha ja dat is iig zeker, maar de locatie blijft toch gewoon hetzelfde, maar alleen andere naam? Of ben ik nou gek.

Volgens mij wordt Afas alleen de eigenaar, naam zal veranderen. Verder aanpassingen weet ik niet, misschien interieur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 23:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Demi Kanon plaatste op snapchat "Preparing for DE TIJDMACHINE", met een (als dat de tracklist was) vooral euphoric lijstje. Zal dus idd wel een soort Access zaaltje worden. Niet waarvoor ik naar TM ga, maar ik ben benieuwd hoe het uitpakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 00:01 
 
Hardtraxxer

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahahah het is dus een ja. Man man man man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap de reden hiervoor niet zo goed. Je gaat er geen mensen mee trekken aangezien ze het niet bekend gaan maken. Ook zal je er niet veel bezoekers die toch al op de Tijdmachine zijn er blij mee maken, wat is het dan wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 00:20 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Snap de reden hiervoor niet zo goed. Je gaat er geen mensen mee trekken aangezien ze het niet bekend gaan maken. Ook zal je er niet veel bezoekers die toch al op de Tijdmachine zijn er blij mee maken, wat is het dan wel?

Echt he xd
Weer typisch vaag gedoe van LYM :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier slaan ze de plank echt zo belachelijk hard mis he, wat gaat er in hun hoofd om :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 00:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jongens. Asjeblieft zeg. Dan ga je toch gewoon lekker niet naar de 2e zaal.

Daarbij komt nog eens: het is een 2e zaal. Zal mij een anjer boeien wat daar staat, ik kom toch voor de 'main' zaal. Wat een gejank om niks weer, christus zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Wat een gejank om niks weer, christus zeg :lol:

Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Jongens. Asjeblieft zeg. Dan ga je toch gewoon lekker niet naar de 2e zaal.

Daarbij komt nog eens: het is een 2e zaal. Zal mij een anjer boeien wat daar staat, ik kom toch voor de 'main' zaal. Wat een gejank om niks weer, christus zeg :lol:


Ja helemaal lekker maadt, als jij voor zaal 1 zou komen chapeau. Na de afgelopen editie's had ik gerekend op een OJKB waar ik sowieso de helft van de avond zou staan, want hey, dat is nou iets wat ik leuk vind.

groeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 01:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hm ik moet even mijn uitspraak aanpassen >.< Had nog niet gedacht aan een OJKB stage, dat past inderdaad een stuk beter. Niet helemaal mijn ding maarja ben het wel deels met jullie eens dan. Nog steeds vind ik de reacties hier wel erg overdreven maargoed dat is ook niet voor het eerst :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 01:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Naar een OJKB stage zou ik niet zo snel gaan, misschien als Phuture Noize hier idd staat zou ik daar nog eerder heen gaan. Als ze slim zijn draaien de DJ's in zaal 2 naast hun eigen tracks wel ook classics tijdens hun set, dat is toch waar de bezoekers in eerste instantie voor gekomen zijn.

Opzich vind ik de keuze ook niet zo onlogisch met oog op 'de tijdmachine', en als je even zin hebt in wat anders kun je zo naar de 2e zaal. Maar wel zuur als je op OJKB had gerekend idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze 'overdreven reacties' lijken mij toch wel terecht eigenlijk. Dan word je warm gemaakt met een 2e zaal, waarvan de line-up pas bekend wordt gemaakt op de avond zelf waarin verschillende toffe ideeën uitgewerkt kunnen worden met een visie op de oudere sound, komen ze opeens aanzetten met artiesten diie niks met het tijdmachine tijdperk te maken hebben, die waarschijnlijk ook nog eens recente tracks gaan draaien als ik die snapchat moet geloven. Op een Euphoria gaan ze toch ook geen 2e zaal opvullen met raw artiesten? :/

Iedereen die naar De Tijdmachine gaat komt voor Hardstyle van 2000-2010, wat is dan de meerwaarde van een stage waar artiesten (waarschijnlijk) alleen maar recente tracks draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 02:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Dan word je warm gemaakt met een 2e zaal,

Dit doet LYM toch juist NIET of heb ik wat gemist? Nog geen formele communicatie over gezien. Alleen de rumours hier op Hardtraxx (die nu confirmed lijken door Demi Kanon).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat staat ook in de mailtjes van LYM
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten