Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Van de ene kant vind ik het wel tof verzonnen en een leuke toevoeging, maar van de andere kant vind ik het een beetje gek en jammer wat betreft het concept. Weet dus niet goed wat ik er van moet vinden xd


Om TSFH een plezier te doen zal ik nu super positief hier over denken: zou het kunnen dat deze namen zich gewoon aan het concept houden? Maar juist wel de diepte ingaan daar waar de grote namen dit nog wel eens vergeten ^^ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet waarvoor ik kom, had liever Early gehad voor de afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou ook echt niks met het concept te maken hebben, behalve als ze daadwerkelijk classics gaan draaien. Maar dan konden ze beter andere dj's boeken die bijna niks kosten en wél classics gemaakt hebben zoals bijvoorbeeld Dozer enzo. Of gewoon OJK had veel beter geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Exterkate schreef:
Van de ene kant vind ik het wel tof verzonnen en een leuke toevoeging, maar van de andere kant vind ik het een beetje gek en jammer wat betreft het concept. Weet dus niet goed wat ik er van moet vinden xd


Om TSFH een plezier te doen zal ik nu super positief hier over denken: zou het kunnen dat deze namen zich gewoon aan het concept houden? Maar juist wel de diepte ingaan daar waar de grote namen dit nog wel eens vergeten ^^ ?


Ik zie Devin Wild bijvoorbeeld wel een Seizure - Bodycheck erop leggen idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Indyy schreef:
Zou ook echt niks met het concept te maken hebben, behalve als ze daadwerkelijk classics gaan draaien. Maar dan konden ze beter andere dj's boeken die bijna niks kosten en wél classics gemaakt hebben zoals bijvoorbeeld Dozer enzo. Of gewoon OJK had veel beter geweest.


Deze artiesten bij elkaar kosten bijna net zoveel als Dozer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Indyy schreef:
Zou ook echt niks met het concept te maken hebben, behalve als ze daadwerkelijk classics gaan draaien. Maar dan konden ze beter andere dj's boeken die bijna niks kosten en wél classics gemaakt hebben zoals bijvoorbeeld Dozer enzo. Of gewoon OJK had veel beter geweest.


Deze artiesten bij elkaar kosten bijna net zoveel als Dozer.


lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Supercolatje teveel op Lenny? Alleen Phuture Noize kost nu al meer dan Dozer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Nou nou nou. Dat is weer overdreven. Zitten al die artietsen niet bij Limitless? En Limitless was van LYM? Joh, die betalen echt geen volle mep. Man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Exterkate schreef:
Van de ene kant vind ik het wel tof verzonnen en een leuke toevoeging, maar van de andere kant vind ik het een beetje gek en jammer wat betreft het concept. Weet dus niet goed wat ik er van moet vinden xd


Om TSFH een plezier te doen zal ik nu super positief hier over denken: zou het kunnen dat deze namen zich gewoon aan het concept houden? Maar juist wel de diepte ingaan daar waar de grote namen dit nog wel eens vergeten ^^ ?


Wat een liefde! :love: ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Nou nou nou. Dat is weer overdreven. Zitten al die artietsen niet bij Limitless? En Limitless was van LYM? Joh, die betalen echt geen volle mep. Man man man.


Die agency met alleen Theracords en AVIO artiesten? Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Scherp, ik bedoel wenslijst :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
ErikZ schreef:
Doe dan niet zo flauw en post die line up van zaal 2 dan alvast

Ignition
Retrospect
Demi Kanon
Galactixx
Devin Wild
Phuture Noize
Sub Zero Project

Fijn weekend!


Ik zou het vooral vreemd vinden als ze bovenstaande namen boeken maar hier geen reclame mee zouden maken, zoals ze nu hebben aangegeven te gaan doen (pas op de avond zelf bekend maken). Als je zulke (redelijk) grote namen boekt, doe je dat toch juist om extra publiek te trekken lijkt me ?

En verder vind ik het idee van een tijdmachine naar de toekomst wel heel leuk gevonden. Zelf zou ik er alleen niet te vinden zijn, want dat is niet waar ik voor naar een Tijdmachine feest ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 15:26 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
Exterkate schreef:
Van de ene kant vind ik het wel tof verzonnen en een leuke toevoeging, maar van de andere kant vind ik het een beetje gek en jammer wat betreft het concept. Weet dus niet goed wat ik er van moet vinden xd


Om TSFH een plezier te doen zal ik nu super positief hier over denken: zou het kunnen dat deze namen zich gewoon aan het concept houden? Maar juist wel de diepte ingaan daar waar de grote namen dit nog wel eens vergeten ^^ ?


Devin Wild, SZP en nog wat artiesten van dat lijstje waren toen 6 jaar ofzo. Alsof hun die platen kennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

VanHanegem schreef:
ErikZ schreef:
Exterkate schreef:
Van de ene kant vind ik het wel tof verzonnen en een leuke toevoeging, maar van de andere kant vind ik het een beetje gek en jammer wat betreft het concept. Weet dus niet goed wat ik er van moet vinden xd


Om TSFH een plezier te doen zal ik nu super positief hier over denken: zou het kunnen dat deze namen zich gewoon aan het concept houden? Maar juist wel de diepte ingaan daar waar de grote namen dit nog wel eens vergeten ^^ ?


Devin Wild, SZP en nog wat artiesten van dat lijstje waren toen 6 jaar ofzo. Alsof hun die platen kennen :P


Dat boeit toch geen hol? :lol: Ik ben 20, en ken die platen toch ook. Durf al me geld erop in te leggen dat namen als Phuture Noize en Retrospect echt wel vette classic sets neer kunnen zetten. Al is het waarschijnlijker dat het inderdaad een zaal wordt met een tijdmachine naar de toekomst. Anyway, er is nog helemaal niks bevestigd, dus gewoon nog even afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 15:39 
 
Hardtraxx Newbie

MeneerEend schreef:
Dat boeit toch geen hol? :lol: Ik ben 20, en ken die platen toch ook. Durf al me geld erop in te leggen dat namen als Phuture Noize en Retrospect echt wel vette classic sets neer kunnen zetten. Al is het waarschijnlijker dat het inderdaad een zaal wordt met een tijdmachine naar de toekomst. Anyway, er is nog helemaal niks bevestigd, dus gewoon nog even afwachten.


Het is toch logisch dat iemand die die tijd bewuster heeft meegemaakt vele malen dieper kan gaan met een Tijdmachine set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 15:52 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Ik zou het vooral vreemd vinden als ze bovenstaande namen boeken maar hier geen reclame mee zouden maken, zoals ze nu hebben aangegeven te gaan doen (pas op de avond zelf bekend maken). Als je zulke (redelijk) grote namen boekt, doe je dat toch juist om extra publiek te trekken lijkt me ?.

Ik dacht precies hetzelfde :huh:
Neem aan dat de meesten die al een kaartje hebben gehaald voor De Tijdmachine niet zitten te wachten op een zaaltje met hedendaagse hardstyle. Als je daar reclame voor zou maken dan zouden er wsl wel mensen speciaal komen om ook die zaal te checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 16:57 
 
Hardtraxxer

Iemand enig idee wanneer er een timetable bekend wordt gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 18:16 
 
Hardtraxxer

Hopelijk draait iemand deze nog ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop eigenlijk dat Patrick een grapje maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ik hoop eigenlijk dat Patrick een grapje maakt.


Dat is de lineup waar ik ook op doelde. Zijn ook allemaal wishlist namen dus 1 en 1 = 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen denken toch niet serieus dat die line-up van die tweede zaal classic sets gaan draaien :lol: ? (Als dat de line-up is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Naja opzich kan ik die line-up wel gebruiken. Tijdmachine hoofdzaal is terug in de tijd. Line-up 2de zaal is talent en gaat verder in de tijd.

Houwen ze zich toch aan het concept. gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Naja opzich kan ik die line-up wel gebruiken. Tijdmachine hoofdzaal is terug in de tijd. Line-up 2de zaal is talent en gaat verder in de tijd.

Houwen ze zich toch aan het concept. gr

Niet echt. Dat zijn dan gewoon platen van nu. Ja de artiesten zijn misschien de toekomst, maar ze draaien niet al muziek uit 2022
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso 'ongeïnspireerde meuk'...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 14:19 
 
Hardtraxx Newbie

Exterkate schreef:
ion_elgreco schreef:
Er is maar 1 waardig artiest in zaal 2 dan. De rest is ongeïnspireerde meuk.


Ik vind zowel Phuture Noize als Sub Zero Project en Devin Wild kwalitatief èrg goed. De rest zijn ook gewoon echte talenten. Ik neem aan dat je op Phuture Noize mikt? Vind dat je de rest dan te kort doet. Maar dat is uiteraard ook een kwestie van smaak :)


Dit! Ik vind hun ook erg goed kwalitatief!
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten