Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Isgoed hey bastiaan he doei he groetjes meis xxxx ik blijf ook lekker in zaal 1 staan dan met jou :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 10:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Dat staat ook in de mailtjes van LYM

Oh sorry lees mijn mail nooit zo zorgvuldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Jeroen heeft het ook zelf aangegeven op één van de vorige pagina's :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook deze Tijdmachine helaas niet aanwezig. Maar ik zou ook stierlijk balen van zo'n tweede zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er de laatste tijd met mensen die even moeten laten weten dat mensen niet zo moeten zeuren?
Elke keer als ergens kritiek op is, zijn er weer een paar die moeten zeggen

Bever schreef:
Jongens. Asjeblieft zeg. Dan ga je toch gewoon lekker niet naar de 2e zaal.


Waarom mag er geen kritiek gegeven worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja sta ik wel weer eens de hele avond bij de mainstage..

Misschien naar Phuture Noize als die tegelijk staat met Psyko Punkz maar alsnog voelt het dan wel raar op een Tijdmachine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 10:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ging er niet eens vanuit dat er een 2e zaal zou komen dus kan me ook niet echt druk maken om de opvulling hiervan. Ik zie het wel, maar verwacht het overgrote deel van de avond lekker bij de mainstage te staan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin er eigenlijk wel zin in te krijgen zo langzamerhand :) TT laat wel op zich wachten trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik begin er eigenlijk wel zin in te krijgen zo langzamerhand :) TT laat wel op zich wachten trouwens


Zag in een post van Jeroen op Facebook voorbij komen dat ze geen timetable gaan communiceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 12:56 
 
Hardtraxxer

Volgens Jeroen komt er geen timetable!
En nog twee verassingen, ben benieuwd.
Ook maar vroeg er naar toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen timetable is behooorlijk kut :/ Moet 2,5 uur met het OV, wil toch wel evne kunnen plannen wat je wel of niet wil missen.

Wat een rare keuzes maakt LYM toch weer, wat is er in godsnaam positief aan het niet hebben van een timetable...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat een rare keuzes maakt LYM toch weer, wat is er in godsnaam positief aan het niet hebben van een timetable...

De verassing als iemand wordt aangekondigd.
Ik snap het opzich wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Rickzel schreef:
Wat een rare keuzes maakt LYM toch weer, wat is er in godsnaam positief aan het niet hebben van een timetable...

De verassing als iemand wordt aangekondigd.
Ik snap het opzich wel.


Je weet toch wie er op de line-up staat >.< Weegt voor mij totaal niet op tegen de irritatie die het oplevert, zijn wss genoeg mensen die eerst nog verplichtingen hebben met familie ofzo, lijkt me dan toch juist handig dat er dan een tt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Je weet toch wie er op de line-up staat >.< Weegt voor mij totaal niet op tegen de irritatie die het oplevert, zijn wss genoeg mensen die eerst nog verplichtingen hebben met familie ofzo, lijkt me dan toch juist handig dat er dan een tt is.

Niet helemaal dus. Er zijn nog 2 verrassingen, dat zijn hoogstwaarschijnlijk dus aanvullingen op de line-up. Het feest begint pas om 22:00 uur. Je kan er wel vanuit gaan dat ze niet met die verrassingen beginnen en dat deze prime-time zijn. Ik zou me niet druk maken. Ryfle & Distractor openen natuurlijk, durf te wedden dat Luna erna staat. Als je rond 23:30 binnen bent mis je vast niks.

Daar komt nog bij dat de tweede zaal dus waarschijnlijk niets is waar Tijdmachine-liefhebbers om staan te springen, dus je kan veilig in zaal 1 blijven om alles op je af te laten komen.

Op zich is de keuze van LYM wel logisch. Al hadden ze dit hele verhaal wel iets beter kunnen communiceren als officieel bericht. Misschien doen ze dat vandaag nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je stelt me gerust :$ hoop dat je gelijk hebt! gewoon proberen rond 23:00 in Amsterdam te zijn dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 14:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nog 2 verrasingen? Dan zijn er wel heel veel DJ's in 1 zaal. Misschien dat er een aantal samen gaan draaien, of zelfs met meerdere tegelijk (bijvoorbeeld NC, WS en BH samen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nog 2 verrasingen? Dan zijn er wel heel veel DJ's in 1 zaal. Misschien dat er een aantal samen gaan draaien, of zelfs met meerdere tegelijk (bijvoorbeeld NC, WS en BH samen)

Ik zet m'n geld op Wildstylez met nog 1 iemand anders #tjoektjoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand kan bevestigen dat vriend Willem in Nederland is dan zoek ik de sleutels van de trein vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als iemand kan bevestigen dat vriend Willem in Nederland is dan zoek ik de sleutels van de trein vast.


Afbeelding
http://www.bandsintown.com/Headhunterz
(Alleen niet alles staat erop)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TJOEKTJOEK HERE COMES THE HYPE TRAIN!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ALL ABOARD, VOLGENDE HALTE HMH!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 17:05 
 
Hardtraxx Elite

Sommige mensen hier doen bijna alsof LYM verplicht is om OJK in de 2e zaal te zetten. Lekker potje janken, je weet dat het een tijdmachine feest is en dus een Classic feest. Dat er nu in de 2e zaal iets anders staat moeten ze toch helemaal zelf weten, ze zijn niks verplicht. Ze hebben vanaf het begin niks aangegeven over een eventuele OJK dus ik vind die jank reacties zwaar overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 17:05 
 
Hardtraxxer

HHZ of Project One als verrassing zou me eerlijk gezegd niet zoveel kunnen schelen. Heb HHZ nu op Defqon en Noisebox weer gezien en de platen die hij draaide waren gewoon de standaardplaten die normaal gesproken wel door anderen worden gedraaid. Leuk dat hij er dan in persoon staat, maar als verrassing heb ik dan liever bijv. Frontliner (bazenset op Craft), iets Italiaans, of Showtek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Sommige mensen hier doen bijna alsof LYM verplicht is om OJK in de 2e zaal te zetten. Lekker potje janken, je weet dat het een tijdmachine feest is en dus een Classic feest. Dat er nu in de 2e zaal iets anders staat moeten ze toch helemaal zelf weten, ze zijn niks verplicht. Ze hebben vanaf het begin niks aangegeven over een eventuele OJK dus ik vind die jank reacties zwaar overdreven.


Weer een onnozele reactie welke hout snijdt.

LYM is niks verplicht, zegt ook helemaal niemand in geen enkele reactie hier.
Daarnaast zeg je het goed, "je weet dat het een tijdmachine feest is en dus een classic feest". Dit is inderdaad zo, en dus geen euforische muziek van deze tijd. Ook hebben ze wel degelijk vaker aangegeven dat OJK de broer van DTM zelf is, logisch, loopt muzikaal door elkaar heen als het goed zou gebeuren.

Om zometeen weer een drogreden te gebruiken als "Ja maar een tijdmachine kan zowel vooruit als achteruit", hartstikke leuk allemaal, dit feest met als naam de Tijdmachine, heeft nog nooit een concept gehad waarbij muziek vanuit het heden werd gedraaid op een stage rondom het feest de Tijdmachine.

Daag.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten