Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 46 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

De Tijdmachine

Time
(Tue)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Isgoed hey bastiaan he doei he groetjes meis xxxx ik blijf ook lekker in zaal 1 staan dan met jou :loving:
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Indyy wrote:Dat staat ook in de mailtjes van LYM
Oh sorry lees mijn mail nooit zo zorgvuldig.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
En Jeroen heeft het ook zelf aangegeven op één van de vorige pagina's :)
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ook deze Tijdmachine helaas niet aanwezig. Maar ik zou ook stierlijk balen van zo'n tweede zaal.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Wat is er de laatste tijd met mensen die even moeten laten weten dat mensen niet zo moeten zeuren?
Elke keer als ergens kritiek op is, zijn er weer een paar die moeten zeggen
Bever wrote:Jongens. Asjeblieft zeg. Dan ga je toch gewoon lekker niet naar de 2e zaal.
Waarom mag er geen kritiek gegeven worden?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Achja sta ik wel weer eens de hele avond bij de mainstage..

Misschien naar Phuture Noize als die tegelijk staat met Psyko Punkz maar alsnog voelt het dan wel raar op een Tijdmachine.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
^
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Ik ging er niet eens vanuit dat er een 2e zaal zou komen dus kan me ook niet echt druk maken om de opvulling hiervan. Ik zie het wel, maar verwacht het overgrote deel van de avond lekker bij de mainstage te staan :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik begin er eigenlijk wel zin in te krijgen zo langzamerhand :) TT laat wel op zich wachten trouwens
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Paultheone wrote:Ik begin er eigenlijk wel zin in te krijgen zo langzamerhand :) TT laat wel op zich wachten trouwens
Zag in een post van Jeroen op Facebook voorbij komen dat ze geen timetable gaan communiceren.
I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
Volgens Jeroen komt er geen timetable!
En nog twee verassingen, ben benieuwd.
Ook maar vroeg er naar toe.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Geen timetable is behooorlijk kut :/ Moet 2,5 uur met het OV, wil toch wel evne kunnen plannen wat je wel of niet wil missen.

Wat een rare keuzes maakt LYM toch weer, wat is er in godsnaam positief aan het niet hebben van een timetable...
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Rickzel wrote:Wat een rare keuzes maakt LYM toch weer, wat is er in godsnaam positief aan het niet hebben van een timetable...
De verassing als iemand wordt aangekondigd.
Ik snap het opzich wel.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
patrickjeb wrote:
Rickzel wrote:Wat een rare keuzes maakt LYM toch weer, wat is er in godsnaam positief aan het niet hebben van een timetable...
De verassing als iemand wordt aangekondigd.
Ik snap het opzich wel.
Je weet toch wie er op de line-up staat >.< Weegt voor mij totaal niet op tegen de irritatie die het oplevert, zijn wss genoeg mensen die eerst nog verplichtingen hebben met familie ofzo, lijkt me dan toch juist handig dat er dan een tt is.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Rickzel wrote:Je weet toch wie er op de line-up staat >.< Weegt voor mij totaal niet op tegen de irritatie die het oplevert, zijn wss genoeg mensen die eerst nog verplichtingen hebben met familie ofzo, lijkt me dan toch juist handig dat er dan een tt is.
Niet helemaal dus. Er zijn nog 2 verrassingen, dat zijn hoogstwaarschijnlijk dus aanvullingen op de line-up. Het feest begint pas om 22:00 uur. Je kan er wel vanuit gaan dat ze niet met die verrassingen beginnen en dat deze prime-time zijn. Ik zou me niet druk maken. Ryfle & Distractor openen natuurlijk, durf te wedden dat Luna erna staat. Als je rond 23:30 binnen bent mis je vast niks.

Daar komt nog bij dat de tweede zaal dus waarschijnlijk niets is waar Tijdmachine-liefhebbers om staan te springen, dus je kan veilig in zaal 1 blijven om alles op je af te laten komen.

Op zich is de keuze van LYM wel logisch. Al hadden ze dit hele verhaal wel iets beter kunnen communiceren als officieel bericht. Misschien doen ze dat vandaag nog.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Je stelt me gerust :$ hoop dat je gelijk hebt! gewoon proberen rond 23:00 in Amsterdam te zijn dus :thumbsup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Nog 2 verrasingen? Dan zijn er wel heel veel DJ's in 1 zaal. Misschien dat er een aantal samen gaan draaien, of zelfs met meerdere tegelijk (bijvoorbeeld NC, WS en BH samen)
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Pommer wrote:Nog 2 verrasingen? Dan zijn er wel heel veel DJ's in 1 zaal. Misschien dat er een aantal samen gaan draaien, of zelfs met meerdere tegelijk (bijvoorbeeld NC, WS en BH samen)
Ik zet m'n geld op Wildstylez met nog 1 iemand anders #tjoektjoek
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Als iemand kan bevestigen dat vriend Willem in Nederland is dan zoek ik de sleutels van de trein vast.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Als iemand kan bevestigen dat vriend Willem in Nederland is dan zoek ik de sleutels van de trein vast.
De Tijdmachine (26-12-2016, Heineken Music Hall, Amsterdam)
http://www.bandsintown.com/Headhunterz
(Alleen niet alles staat erop)
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
TJOEKTJOEK HERE COMES THE HYPE TRAIN!!!!!
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
ALL ABOARD, VOLGENDE HALTE HMH!!!
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Sommige mensen hier doen bijna alsof LYM verplicht is om OJK in de 2e zaal te zetten. Lekker potje janken, je weet dat het een tijdmachine feest is en dus een Classic feest. Dat er nu in de 2e zaal iets anders staat moeten ze toch helemaal zelf weten, ze zijn niks verplicht. Ze hebben vanaf het begin niks aangegeven over een eventuele OJK dus ik vind die jank reacties zwaar overdreven.
L
Hardtraxxer
340 posts member since 2016
last seen Aug 2026
HHZ of Project One als verrassing zou me eerlijk gezegd niet zoveel kunnen schelen. Heb HHZ nu op Defqon en Noisebox weer gezien en de platen die hij draaide waren gewoon de standaardplaten die normaal gesproken wel door anderen worden gedraaid. Leuk dat hij er dan in persoon staat, maar als verrassing heb ik dan liever bijv. Frontliner (bazenset op Craft), iets Italiaans, of Showtek :P
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Millard Fillmore wrote:Sommige mensen hier doen bijna alsof LYM verplicht is om OJK in de 2e zaal te zetten. Lekker potje janken, je weet dat het een tijdmachine feest is en dus een Classic feest. Dat er nu in de 2e zaal iets anders staat moeten ze toch helemaal zelf weten, ze zijn niks verplicht. Ze hebben vanaf het begin niks aangegeven over een eventuele OJK dus ik vind die jank reacties zwaar overdreven.
Weer een onnozele reactie welke hout snijdt.

LYM is niks verplicht, zegt ook helemaal niemand in geen enkele reactie hier.
Daarnaast zeg je het goed, "je weet dat het een tijdmachine feest is en dus een classic feest". Dit is inderdaad zo, en dus geen euforische muziek van deze tijd. Ook hebben ze wel degelijk vaker aangegeven dat OJK de broer van DTM zelf is, logisch, loopt muzikaal door elkaar heen als het goed zou gebeuren.

Om zometeen weer een drogreden te gebruiken als "Ja maar een tijdmachine kan zowel vooruit als achteruit", hartstikke leuk allemaal, dit feest met als naam de Tijdmachine, heeft nog nooit een concept gehad waarbij muziek vanuit het heden werd gedraaid op een stage rondom het feest de Tijdmachine.

Daag.