Isgoed hey bastiaan he doei he groetjes meis xxxx ik blijf ook lekker in zaal 1 staan dan met jou 
Oh sorry lees mijn mail nooit zo zorgvuldig.wrote:Dat staat ook in de mailtjes van LYM
Oh sorry lees mijn mail nooit zo zorgvuldig.wrote:Dat staat ook in de mailtjes van LYM
Waarom mag er geen kritiek gegeven worden?wrote:Jongens. Asjeblieft zeg. Dan ga je toch gewoon lekker niet naar de 2e zaal.
Zag in een post van Jeroen op Facebook voorbij komen dat ze geen timetable gaan communiceren.wrote:Ik begin er eigenlijk wel zin in te krijgen zo langzamerhandTT laat wel op zich wachten trouwens
De verassing als iemand wordt aangekondigd.wrote:Wat een rare keuzes maakt LYM toch weer, wat is er in godsnaam positief aan het niet hebben van een timetable...
Je weet toch wie er op de line-up staatwrote:De verassing als iemand wordt aangekondigd.wrote:Wat een rare keuzes maakt LYM toch weer, wat is er in godsnaam positief aan het niet hebben van een timetable...
Ik snap het opzich wel.
Niet helemaal dus. Er zijn nog 2 verrassingen, dat zijn hoogstwaarschijnlijk dus aanvullingen op de line-up. Het feest begint pas om 22:00 uur. Je kan er wel vanuit gaan dat ze niet met die verrassingen beginnen en dat deze prime-time zijn. Ik zou me niet druk maken. Ryfle & Distractor openen natuurlijk, durf te wedden dat Luna erna staat. Als je rond 23:30 binnen bent mis je vast niks.wrote:Je weet toch wie er op de line-up staatWeegt voor mij totaal niet op tegen de irritatie die het oplevert, zijn wss genoeg mensen die eerst nog verplichtingen hebben met familie ofzo, lijkt me dan toch juist handig dat er dan een tt is.
Ik zet m'n geld op Wildstylez met nog 1 iemand anders #tjoektjoekwrote:Nog 2 verrasingen? Dan zijn er wel heel veel DJ's in 1 zaal. Misschien dat er een aantal samen gaan draaien, of zelfs met meerdere tegelijk (bijvoorbeeld NC, WS en BH samen)
wrote:Als iemand kan bevestigen dat vriend Willem in Nederland is dan zoek ik de sleutels van de trein vast.

Weer een onnozele reactie welke hout snijdt.wrote:Sommige mensen hier doen bijna alsof LYM verplicht is om OJK in de 2e zaal te zetten. Lekker potje janken, je weet dat het een tijdmachine feest is en dus een Classic feest. Dat er nu in de 2e zaal iets anders staat moeten ze toch helemaal zelf weten, ze zijn niks verplicht. Ze hebben vanaf het begin niks aangegeven over een eventuele OJK dus ik vind die jank reacties zwaar overdreven.