Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou echt belachelijk zijn. Zeg even dat dit niet klopt Jeroen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Ik heb iets in een groepsapp voorbij zien komen, waarvan niemand gelukkig gaat worden.
Spoiler; 2e area: euforische namen, geen DTM.

Die heb ik ook gezien. Snap niet hoe ze er bij komen als dit waar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 17:54 
 
Hardtraxxer

Pff baal steeds meer dat ik dit moet gaan missen! Waarom nou de 26e moet echt werken de 27e en doortrekken lijkt me iets te veel van het goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Zou echt belachelijk zijn. Zeg even dat dit niet klopt Jeroen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:16 
 
Hardtraxxer

Als er een euforische tweede zaal is ben ik daar in ieder geval niet te vinden. Lijkt me raar trouwens want er zijn al best wat softe namen in de normale line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou mij ergens niet verbazen trouwens. Access wordt nooit als zelfstandig gefeest georganiseerd, dus zal dit (op CRAFT na) de enige manier zijn om het aan de man te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Care, je HOEFT toch niet naar die 2e zaal? Ook maar even een ticket gehaald. Overdag alvast in de stemming komen in Amsterdam en daarna dit feestje, dikke prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 19:24 
 
Hardtraxxer

Ik zou een access concept met grootste euforische talenten zeker gaaf vinden! Dan ga ik zeker even langs.. Maar waar halen jullie dit vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het klopt vind ik het een ontzettende blunder. Ze hadden zulke vette dingen kunnen doen in zaal 2. Met dit concept had er een hele vette early/classics area kunnen komen, of een area die een hoop extra variatie met zich meebracht ten opzichte van de standaard namen in zaal 1.
Desnoods boek je goedkopere DJ's die zelf niet produceren maar wel een redelijke naam hebben en verdomd goed kunnen draaien, ik denk dan aan dizzorder, mind.illusion, dat soort dingen.

Aan de andere is dit het perfecte liefhebbers-filter voor zaal 1 en scheelt het moeilijke keuzes maken. Ik ga me er niet druk om maken, maar vind het toch wel echt een gemiste kans en een beetje een domme zet. Zeker met het oog op volgende edities. Ze hadden een hoop liefhebbers kunnen trekken voor een volgende editie als ze iets vets hadden gedaan met zaal 2 wat met terug-in-de-tijd te maken had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 21:16 
 
Hardtraxx Elite

Zou het echt geniaal vinden! Met een tijdmachine hoef je natuurlijk niet perse naar het verleden toe te gaan. Mocht het waar zijn vind ik het goed bedacht en zal het voor mij ook zeker een toevoeging zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Aan de andere is dit het perfecte liefhebbers-filter voor zaal 1 en scheelt het moeilijke keuzes maken..


Dit vind ik het enige positieve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 21:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Inno schreef:
Aan de andere is dit het perfecte liefhebbers-filter voor zaal 1 en scheelt het moeilijke keuzes maken..


Dit vind ik het enige positieve.

Ja er zullen echt moeilijk veel niet-liefhebbers naar de tweede zaal gaan denk. Hoop dat het past
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
TSFH schreef:
Inno schreef:
Aan de andere is dit het perfecte liefhebbers-filter voor zaal 1 en scheelt het moeilijke keuzes maken..


Dit vind ik het enige positieve.

Ja er zullen echt moeilijk veel niet-liefhebbers naar de tweede zaal gaan denk. Hoop dat het past


Ik voel een sarcastische toon, maar denk dat er nog redelijk wat dagjesvolk rondloopt hoor aankomende editie. laat die lekker zaal 2 maar opzoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of je doet zaal 2 gewoon lekker ouwe jongens krentenbrood GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik voel een sarcastische toon, maar denk dat er nog redelijk wat dagjesvolk rondloopt hoor aankomende editie. laat die lekker zaal 2 maar opzoeken.

Hahah ja klopt! Geloof ik ook wel, maar ik geloof nooit dat dat volk in die gribuszaal op de 1e etage gaat staan. Die willen in de regel lekker lampjes en zoveel mogelijk bekenden zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 00:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ach ik heb nog nooit meegemaakt dat het in de HMH te druk was, altijd meer dan genoeg ruimte. En dan staan ook 99 vd 100 man in de zaal beneden. Dus ik zou me er niet zo druk om maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 03:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is dat ik al een kaartje heb en al plannen gemaakt hebt voor meetings met mensen die ik lang niet gezien heb, maar na het zien van de 'zeer waarschijnlijke' line up & timetable van area 2, heb ik wel een beetje spijt van mijn kaartje tbh.

Ik had als enorme liefhebber zeer zeer graag een OJK zaal gezien, MET DJ's die zich WEL aan de 'jaartijden' houden en WEL dikke early kunnen/willen draaien. Zoals hier boven ook geschreven is, er zijn zat jongens die een beetje (of zelfs bijna geen) naam hebben die voor nop zouden komen, had sws al een hoop duiten gescheeld (om te investeren in nog dikkere line ups next year), en vaak kunnen die jongen jongens nog ontiegelijk goed draaien met een toffe platenkeuze (b-kantje ipv. keer de a-kant of whatever), dat was in ieder geval voor de variatie eens erg tof geweest, en ook voor de mensen die er op af komen en OJK WEL een warm hart toedragen.

Ergens snap ik het wel na het gezeik en gezeur van echte liefhebbers, want ja ... het is inderdaad niet altijd goed in de ogen (of oren) van de fanatiekelingen, maar de namen, die toch buiten de grenzen om bleven draaien, bleven toch zelf door de organisatie geboekt worden. Nu met wat er komen gaat, roepen ze de kritiek (die zeker komen gaat) echt een beetje over zichzelf af, wat erg zonde en jammer is.

Ik hoop zo erg dat hetgeen wat ik gezien heb niet waar is wbt. 2de zaal ...

''Stay with the project .... ''
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 10:38 
 
Hardtraxxer

Waar haal je dan de informatie vandaan over lineup en timetable area 2? Ik zou genieten van een lineup in tweede zaal met: sound rush, galactixx etc. Kan je beetje afwisselen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik zou ook wel genieten van een techno zaal maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Doe dan niet zo flauw en post die line up van zaal 2 dan alvast
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Doe dan niet zo flauw en post die line up van zaal 2 dan alvast


Wie weet verkopen ze de laatste 20% van de kaartjes dan nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Doe dan niet zo flauw en post die line up van zaal 2 dan alvast

Ignition
Retrospect
Demi Kanon
Galactixx
Devin Wild
Phuture Noize
Sub Zero Project

Fijn weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er persoonlijk niet zo'n moeite mee en zou de gedachtengang wel snappen van losse your mind als het klopt.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten