Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan mn witte no time to waste defqon shirt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een blauw shirt en rood/witte Air Max. En waarschijnlijk in de nabijheid van Norther66.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan noisecontrollers cap en stoer hoofd daar onder
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan bij mezelf echt mn nek omdraaien omdat ik mijn kaartje verkocht heb terwijl het achteraf eigenlijk niet echt nodig was....

Maargoed, veel plezier allemaal. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben te herkennen aan mijn afwezigheid, doe een dansje voor mij op al die parels :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 00:36 
 

Lose Your Mind schreef:
Morgen om 23:30 bij de linkerbar in de OJK area is de bier-meeting.
De mensen die hebben meegedaan aan de kennisquiz krijgen nu een mail.

:beer:

Je bent laat maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 00:46 
 

bloemkool schreef:
Lose Your Mind schreef:
Morgen om 23:30 bij de linkerbar in de OJK area is de bier-meeting.
De mensen die hebben meegedaan aan de kennisquiz krijgen nu een mail.

:beer:

Je bent laat maat

Grapke, bedankt voor al t bier (L) morgen foto's
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 03:38 
 
Hardtraxxer

Nog geen klachten over de temperatuur? ;)
Helaas niet aanwezig, zal wel een topfeest zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 05:27 
 

Davey schreef:
Nog geen klachten over de temperatuur? ;)
Helaas niet aanwezig, zal wel een topfeest zijn!

Koud is t zeker niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 05:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Temperatuur is prima te doen. Hele avond wel een trui aan maar is eigenlijk geen eens nodig. Weer zit ze aardig mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 08:14 
 
Hardtraxx Addict

Temperatuur was goed. Alleen was het veel maar dan ook echt veeeel te druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 09:04 
 
Hardtraxx Addict

Avond van me leven gehad. Bizar
Het was alleen veelste druk.. en jammer dat zoveel nummers echt 3 of 4x zijn afgespeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Avond van me leven gehad. Bizar
Het was alleen veelste druk..



Miwer schreef:
Alleen was het veel maar dan ook echt veeeel te druk


En daarom ben ik samen met mn vrienden na Noisecontrollers naar huis gegaan, dit was echt niet normaal meer. Op een gegeven moment kon je je kont zelfs bijna niet meer keren waar je naar de kluisjes ging (die uitgang).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 10:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
En daarom ben ik samen met mn vrienden na Noisecontrollers naar huis gegaan, dit was echt niet normaal meer. Op een gegeven moment kon je je kont zelfs bijna niet meer keren waar je naar de kluisjes ging (die uitgang).


Om 7:00 was het helemaal een drama bij de kluisjes, nog nooit zoiets meegemaakt. Was haast geen doorkomen aan. Verder niet zoveel last gehad van de drukte, ik heb eigenlijk de hele avond ruimte gehad (in het midden).

Verder een topfeest gehad :) Setjes van Wildstylez en Alpha2 staken er voor mij bovenuit. Lichtshow was erg vet ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 11:02 
 

Gruwelijk vette avond beleeft, meeting was ook leuk. Zal vanavond foto's posten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was inderdaad erg druk maar heb me er na een uurtje niet meer aan gestoord. Jammer dat bij Coone tot 5 keer toe de muziek uitviel, maargoed dat kan gebeuren met techniek. Verder echt een bizar vette avond gehad met de lekkerste setjes van Wildstylez, Noisecontrollers en Aplha2, genieten! Om 10 voor 7 naar de kluisjes gegaan en toen was het nog goed te doen. Temperatuur was niks mis mee, hele avond in me t-shirt gelopen en had het niet bepaald koud xd

Geluid stond wel echt bizar hard in zaal 1, maar niet altijd even zuiver. Oordoppen vergeten en vanochtend een flinke suis in mijn oren toen ik thuis kwam.

Al met al genoten van dit feest!

p.s. Rock Civilization is leuk, maar 4 keer op een avond hoeft niet hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
Het was inderdaad erg druk maar heb me er na een uurtje niet meer aan gestoord. Jammer dat bij Coone tot 5 keer toe de muziek uitviel, maargoed dat kan gebeuren met techniek. Verder echt een bizar vette avond gehad met de lekkerste setjes van Wildstylez, Noisecontrollers en Aplha2, genieten! Om 10 voor 7 naar de kluisjes gegaan en toen was het nog goed te doen. Temperatuur was niks mis mee, hele avond in me t-shirt gelopen en had het niet bepaald koud xd

Geluid stond wel echt bizar hard in zaal 1, maar niet altijd even zuiver. Oordoppen vergeten en vanochtend een flinke suis in mijn oren toen ik thuis kwam. Geluid bij OJK stond wel erg zacht, mede daardoor bij Faistos en Mointec weer weg gegaan naar Alpha2, maar uiteindelijk geen spijt van gehad.

Al met al genoten van dit feest!

p.s. Rock Civilization is leuk, maar 4 keer op een avond hoeft niet hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Viel me trouwens wel echt op dat geen enkele dj nieuw materiaal liet horen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Viel me trouwens wel echt op dat geen enkele dj nieuw materiaal liet horen :/

Dat was mij ook niet ontgaan ja. Die oude meuk kennen we inmiddels wel hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een nacht was dit weer :love: heel veel mooie muziekjes, zoveel bekenden :D

Props naar LYM voor de biertraxx meeting :thumbsup: was erg gezellig met zo'n grote groep ht'ers!

Drukte kon ik me eigenlijk niet echt aan storen tijdens de avond zelf, alleen na afloop bij de kluisjes wat een ramp was dat zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo ben ook weer wakker was een top feest en een leuke meeting :thumbsup:

Wel jammer dat ik spontaan buikgriep kreeg om half 3 terwijl mijn benen nog uren door konden.

++++++++ LYM beermeeting
++++ Noisecontrollers, Wildstylez, Josh and Wesh
++ Brennan heart, Coone
+ De rest
--- De drukte
---- De weinige wc en bars
------------------- Die pis die op de vloer lag op een gegeven moment
--------------------------- Die buikgriep
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 16:48 
 
Hardtraxxer

Wat een ongelofelijk vet feest was dit zeg :D Sets van Wildstylez, Noisecontrollers, The Prophet waren voor mij de hoogtepuntjes van de avond (Noisecontrollers die Roughstylers - Don't Tell Anybody erop gooide, wauw (L) (L) ). Prophet ging gewoon belachelijk hard, hoop dat alle sets zijn opgenomen!

Het was idd wel ontzettend druk, maar dat is dan ook het enige minpuntje wat ik heb ervaren deze nacht, voor de rest was alles top :thumbsup:

+++++++ Artiesten die zich ipv hitjes uit 2009-2011 te draaien gewoon hun 2006-2008 spul hebben gedraaid :drool:
++++++Noisecontrollers, Wildstylez The Prophet
+++Roughstylers - Don't Tell Anybody en Wildstylez die Clubbin' gewoon draait :worship:
++2x Original Marlboro Man
+Sfeer
+Geluid

-Drukte
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Last minute toch heen gegaan, leuke avond gehad in zaal 2. Eigenlijk alle setjes waren prima, op Deepack na, die hadden het concept niet helemaal begrepen denk ik (of ze dachten dat ze in zaal 1 stonden). Toen nog even een half uurtje in zaal 1 doorgebracht bij Wildstylez, maar die pitchkicks i.c.m. dat geluid en de drukte waren niet echt fijn.
Geck-O & Pinas & The Vinylpump was ook een waardige vervanger van Daniele Mondello die zijn vliegtuig gemist had -.-. Sowieso wel geinig dat er redelijk veel artiesten in het publiek stonden in zaal 2. Organisatorisch was er weer behoorlijk wat aan te merken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net uit bed komen rollen dus maar even een mini verslagje.

We waren met mijn vriendin en nog 2 anderen al vrij snel binnen toen Jones nog draaide, en de sfeer zat er gelijk al in. Nog even bij de tweede stage gekeken maar daar was eigenlijk niet veel aan dus voornamelijk in de grote zaal gebleven.

Daarna draaide Coone ook verassend lekker, alleen heel jammer van de technische problemen. En zo wil je je set natuurlijk ook niet afsluiten. Psyko Punkz kon me daarna eigenlijk totaal niet boeien, dus maar ff naar de andere zaal wezen chillen.

Toen begon het overigens ook heel druk te worden, wat op een gegeven moment niet normaal meer was. Het ging gewoon sneller als je in de andere zaal bier ging halen want het was een grote clusterfuck. Achterin de zaal stond het ook best wel vol maar nog wel wat ruimte, maar daar kwam het geluid niet lekker door. Naar de wc gaan kostte ook 3 uur, waarna je eerst de middellandse zee moest oversteken om te kunnen pissen, alles stond blank.

Tijdens Brennan Heart maar even wezen eten met mn vriendin want we hadden beiden een enorme inkakker, maar na een friet en broodje kroket (snelle bediening trouwens :worship: ) konden we er weer tegenaan.

Tijdens Wildstylez toch maar naar het midden gewurmd, want dit was een van de setjes waar ik het meest naar uit keek. En hij maakte mijn verwachtingen meer dan waar :loving: Lekker veel P1 tracks, en ook The Moon eindelijk gehoord :bomb:

NC Live was precies wat ik er van het verwacht: Gewoon een lekker setje.
Laatste half uur van Josh en Wesz nog meegemaakt, kan ik me eigenlijk niet meer veel van herinneren xd
Ondanks dat ik vreesde dat The Prophet de zaal ging dood draaien, zat de sfeer er daar ook goed in. Lekker veel afwisseling tussen early en tijdmachine tracks met heerlijke baselines.

Na een half uurtje Alpha Twins maar naar huis gegaan want we moesten de trein halen.
De 2014 editie vond ik toch iets vetter, maar desondanks toch een top-nacht gehad!

++++ Sfeer
+++ Wildstylez
++ Verder bijna geen slechte sets gehoord, al waren er wat nummers die herhaald werden
++ Eten

+- Geluid in zaal 1, behalve achterin (Was eigenijk wel te verwachten)

------- Overdreven drukte overal
--- Zwembad bij de wc's
--- Geluid in zaal 2
-- Psyko Punkz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ook even een verslagje van mijn kant:

Kwamen halverwege Dana & Luna binnen zetten. Vervolgens munten gehaald, drankje gedaan (was bij OJK stage gaan kijken, maar was net te laat voor de biermeeting denk ik, het was ondertussen ook al 23.50). Toen we een plekje hadden gevonden begon Coone.

Draaide vrij veel hitjes en eigen spul, maar dat is hem allemaal vergeven omdat hij Miami Belch draaide :loving: . Door de drukte op de plek waar wij stonden besloten we om wat naar het midden te gaan, waar het uiteindelijk ook flink druk was, dus rest van de avond maar linksachter gebivakkeerd. Werd toen wij wat nog meer naar voren stonden nog aangesproken door Paultheone. We hoopten dat Coone nog even Crossin Over zou draaien, maar gezien de tijd (0.55) en de herhaaldelijke technische hadden we de hoop al opgegeven. Paul liep vervolgens weg en twee tellen later draait Coone dan toch Crossin Over xd (Weet niet of je die nog wel hebt meegekregen Paul :P ?)

Psyko Punkz maar even overgeslagen. Brennan Heart viel me zeker niet tegen, dikke pluspunten ook voor First Match 2011 :love: . Wildstylez en Noisecontrollers was vervolgens anderhalf uur lekkere plaatjes, met heel wat meer ouder spul dan ik vooraf had verwacht (Clubbinnnnnn :bomb: ). Josh & Wesz hadden zo'n beetje hun gebruikelijke lijst. Vermakelijk, maar het had voor mijn gevoel veel vetter geweest als ze een keer anders hadden uitgepakt. Aan het begin van de set van The Prophet even langs de OJK stage gehobbeld om fruit te halen. Zie ik daar tot mijn verbazing ineens Geck-O en Pinas/Titan staan. Kon er niet om klagen, want precies op dat moment werd X2X Remix gedraaid :D .

Vrij snel daarna toch weer terug gegaan naar The Prophet, waar ik zeker geen spijt van heb gehad. Draaide wat mij betreft de set van de nacht. Our Power, Saifam Mashup, YRML, Cocaine Bizznizz, Cocaine MF, Chubby, Recession en nog veel meer dikke platen.
Van A2 nog even Vision meegekregen en toen besloten om naar huis te gaan. M'n benen konden niet meer en de rest zat er ondertussen ook aardig doorheen.

Er zijn zeker nog wel wat verbeterpuntjes, maar ik moet zeggen dat LYM echt heel puik is omgegaan met de grootste kritiekpunten van vorig jaar (ook al was de buitentemperatuur natuurlijk een meevaller).
Aanbod en kwaliteit van het eten is er echt dik op vooruit gegaan t.o.v. vorige editie (patat & fruit was heel goed te pruimen) en de doorstroming bij de ingang was voor mijn gevoel een stuk beter dan vorig jaar.

Grootste minpunten waren voor mij de drukte en het geluid bij de OJK stage. Ik denk trouwens dat het qua loopvolk wel een hoop had gescheeld als er aan beide kanten een bar had gestaan. Als je in het midden / rechts van het midden stond werd je zowat continu platgelopen. Drukte is 1 ding, maar als je constant opzij geduwd wordt of plaats moet maken, dan ben ik er snel klaar mee.

Ohja, de lachgasballonnen waren weer leuk :D.
Al met al wel weer een dik feest gehad.
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten