Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 dec 2015 19:49 
 
Hardtraxxer

Nieuwe opgave jongens! :D Succes

https://www.facebook.com/loseyourmindnl ... =2&theater
Bericht Geplaatst op 25 dec 2015 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo simpel maar ook zo moeilijk xd
Bericht Geplaatst op 25 dec 2015 21:33 
 
Hardtraxxer

Diamanic schreef:

Ben ik de enige die er 16 ipv 15 hoort? :D

Heb er al 14 100% en ik hoor nog 2 veschillende tracks, want die lege plekken horen voor mijn gevoel niet bij een track die ik al heb
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 00:21 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Morgen om 23:30 bij de linkerbar in de OJK area is de bier-meeting.
De mensen die hebben meegedaan aan de kennisquiz krijgen nu een mail.

:beer:
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awww :(
Ik heb niet meegedaan omdat ik toch geen kans maakte. :/
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Awww :(
Ik heb niet meegedaan omdat ik toch geen kans maakte. :/

Idem voor mij. xd
Ik kom wel langs en neem m'n eigen bier mee. Ben ik er toch een beetje bij. :cool:
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 00:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb niet meegadaan maar kom toch wel ff langs :thumbup:
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 00:56 
 
Hardtraxxer

-NVM
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Grim schreef:
Awww :(
Ik heb niet meegedaan omdat ik toch geen kans maakte. :/

Idem voor mij. xd
Ik kom wel langs en neem m'n eigen bier mee. Ben ik er toch een beetje bij. :cool:


Als ik er aan denk kom ik ook. :beer:
Ik heb nog 17 munten van CRAFT over. Dus ik kan wel een eigen biertje betalen. :whistle:
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aha dus dat is 1 gratis biertje van LYM en 1 gratis biertje van jou ^^
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Aha dus dat is 1 gratis biertje van LYM en 1 gratis biertje van jou ^^


:nono:
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe duur zullen de kluisjes zijn?
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 14:19 
 
Hardtraxx Addict

van facebook
"WIJZIGING OUWE JONGENS KRENTENBROOD!
Lose Your Mind heeft een verrassing voor jullie! Gezien de enorme animo zijn er een aantal aanpassingen in de programmering van de Ouwe Jongens Krentenbrood stage doorgevoerd.
- The Vinyl Pimp start al om 21:00.
- Faistos & Mointec zullen tussen 06:00 en 07:00 een extra uur doorknallen.
- De MC van de avond is Mc DV8."
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 14:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaaf :D
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OUWE JONGENS KRRRRRRRRRRRENTENBRRRRRRROOD
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Morgen om 23:30 bij de linkerbar in de OJK area is de bier-meeting.
De mensen die hebben meegedaan aan de kennisquiz krijgen nu een mail.

:beer:


Als ik optijd binnen ben kom ik misschien wel even buurten. Zijn om 22:30 op CS. Hopen dat de drukte meevalt bij de deur :)
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
OUWE JONGENS KRRRRRRRRRRRENTENBRRRRRRROOD

:lol:
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 16:28 
 
Hardtraxx Addict

Last minute toch de gelegenheid gekregen om te kunnen gaan! Moet alleen nog een kaartje zien te scoren. Zit al bovenop Ticketswap. Mochten mensen hier nog een ticket over hebben stuur ff een berichtje :).
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanavond te herkennen aan een Hard is my style cap, een grijs/groene trui of zwart shirt en grijze broek.

En een ongelooflijke kutkop ;)
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel zin in! Hoop heel erg op Blue Horizon als enige 2011 plaat te horen vanavond, al acht ik de kans klein.
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan ook echt niet wachten! Zooo veel zin in!
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 18:38 
 
Hardtraxx Addict

Gelukt, tot vanavond :D !
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 18:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een blauw shirt met Zenda erop, wss een wit vest overheen. Oh ja, en ben twee meter lang. Tot vanavond!
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 18:50 
 
Hardtraxx Addict

Pff mijn groep wil pas om 12 heen opeens. Ik zie ze daar wel dus :P

Te herkennen aan een craft shirt en kerst muts met kerstman er op
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop om half 12 binnen te zijn. Te herkennen aan mijn Klootviolen t-shirt en mijn roze "Fuck The Mainstream We Defend The Raw"-petje. :x
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten