Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een fantastische avond gehad, vergeleken met vorig jaar echt een stuk drukker. Eigenlijk net iets te druk. Maar dat heeft de pret niet mogen drukken. OJK was ook super gaaf. Kwam aanlopen en hoorde DV8 iets roepen over Zany en Duro, en zag meerdere mannen achter de booth staan. Kan iemand hier wat meer over vertellen? Leek me namelijk nogal sterk dat Duro er zou draaien, maargoed ken helemaal niks van voor 2005.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 01:09 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb me vrijwel bij elke set wel vermaakt.
Zelfs die van PP vond ik wel leuk!
Verder waren (Zoals ik wel verwacht had.) Wildstylez en NC de helden van de avond voor mij.
Brennan Heart was ook geweldig. Wat is het heerlijk om 'We Come & We Go' live te horen :love:
Recession is ook echt een super vette plaat live !
Jammer dat het geluid uitviel bij Coone.
Frequencerz aan het einde was ook een verrassing trouwens. (Zaal 2)

Al met al was het zeker een top avond. Maar er zijn wel wat verbeteringspuntjes.
Als ze de volgende keer 2 wc blokken doen voor 2 areas en 2 barren voor 1 grote area, dan zal dat probleem in in ieder geval al opgelost zijn. Want dit was echt geen doen met die wc's. jammer dat het ook weer zo'n natte boel moest worden. (Was bij Penoze ookal.)

Vond het verder ook jammer dat er best wat nummers meerdere keren werden gedraaid. Er zijn nog genoeg dikke plaatjes over!
Kon iig wel heerlijk genieten van Last of the Mohicanz, Clubbin en The First Cut.
Vond het jammer dat er verder eigenlijk helemaal geen Frontliner platen zijn gedraaid. (Of die werden toevallig gedraaid toen ik in zaal 2 rondliep maar dat betwijfel ik.)
Had eigenlijk sowieso wel op Sunblast, On the Rise, Spacer, Warphole Time, Discorecord gerekend.
Misschien waren één van deze al gedraaid door de 1e act. Daar was ik nog niet bij.

++++ Wildstylez & Noisecontrollers
+++ We Come & We Go
+++ vrijwel alle sets voor mij.
++ Vriendelijk en sfeervol publiek. Weinig agressieve anabole figuren.
++ Vriendelijk personeel en Beveiliging (Niet van die hatende Maximus figuren. Maarja daar heb ik zelf problemen mee gehad.)
++ 2e zaal
++ Temperatuur was goed te doen
+ Ballonen

+/- Geluid

- Indeling bar en wc (Niet echt hygienisch ook.. Waarom schijten mensen altijd op de bril ipv in de wc.. Ik snap echt niet hoe sommige mensen zo gebruik maken van de wc's..)
-- Drukte

Het was al met al een geweldig en feestelijke afsluiting van het jaar voor mij. Volgende keer ga ik zeker weten de ouwe jongens krentebrood area meer bezoeken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 01:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
- wc (Niet echt hygienisch ook.. Waarom schijten mensen altijd op de bril ipv in de wc.. Ik snap echt niet hoe sommige mensen zo gebruik maken van de wc's..)



bloemkool schreef:
Op de tijdmachine perongeluk een misdrukje gehad, legde mn drol op de rand. T schoonmaken was overigens geen succes.


Sorry moest even :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 01:23 
 
Hardtraxx Addict

Lennard95 schreef:
M Unic schreef:
- wc (Niet echt hygienisch ook.. Waarom schijten mensen altijd op de bril ipv in de wc.. Ik snap echt niet hoe sommige mensen zo gebruik maken van de wc's..)



bloemkool schreef:
Op de tijdmachine perongeluk een misdrukje gehad, legde mn drol op de rand. T schoonmaken was overigens geen succes.


Sorry moest even :lol: :lol:


Hahah geniaal. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helden actie :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 08:08 
 

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technisch vraagje, maar wat gebeurt er qua geluid als je stereo of mono doet op een feest? Lees dat nu bij Kees en Sander geloof ik, maar ik snap niet wat er mis mee is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Technisch vraagje, maar wat gebeurt er qua geluid als je stereo of mono doet op een feest? Lees dat nu bij Kees en Sander geloof ik, maar ik snap niet wat er mis mee is.

Bij mono komt uit de verschillende speakers hetzelfde geluid, bij stereo worden er zeg maar verschillende signalen verstuurd naar bijvoorbeeld de geluidsboxen links en naar de geluidsboxen rechts. Als je op een feest stereo instelt, moet je als bezoeker dus eigenlijk precies in het midden staan om het geluid van beide boxen (en dus alle geluidssignalen) even goed te kunnen opvangen. Als je te veel naar links (of rechts) staat, hoor je meer van de ene speaker dan van de andere. Als het mono is maakt dat niet zoveel uit, want uit alle speakers komt dan toch hetzelfde, maar bij stereo hoor je (even een heel simpel voorbeeld) aan de ene kant relatief veel bass en relatief weinig synth/melodie, en aan de andere kant juist andersom. Zaterdag was er links vooraan bijvoorbeeld een flinke wall of bass, volgens mij was dit aan de rechterkant minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het. Dus als er geluidjes in een plaat zitten die heel erg links of rechts zitten, is dat ten 1e voor de juiste afmix (dat geluiden elkaar niet in de weg zitten), en ten 2e voor de thuisluisteraar...? Ken genoeg platen waar er geluiden in zitten die specifiek van de ene kant naar de andere kant gaan bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 13:49 
 

De bass zit altijd in mono (thuis dus ook). Als je de bas in stereo zet krijg je phasing ellende (wat ie in mono ook wel eens doet want interferentie). Daarboven kan je best stereo blazen. Op events wordt meer mono afgespeeld vanwege de beleving van de bezoeker zoals hierboven al vermeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 15:17 
 
Hardtraxx Addict

M Unic schreef:
++ Vriendelijk personeel en Beveiliging (Niet van die hatende Maximus figuren. Maarja daar heb ik zelf problemen mee gehad.)


Maximus bestaat al een tijdje niet meer (in ieder geval 2 jaar) Of nouja het heet nu anders(crowd suport). Die verandering van naam was ook vanwege de slechte naam van Maximus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 15:47 
 
Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
M Unic schreef:
++ Vriendelijk personeel en Beveiliging (Niet van die hatende Maximus figuren. Maarja daar heb ik zelf problemen mee gehad.)


Maximus bestaat al een tijdje niet meer (in ieder geval 2 jaar) Of nouja het heet nu anders(crowd suport). Die verandering van naam was ook vanwege de slechte naam van Maximus.


Off:
Deze stond op defqon. Deze was net zo erg.
Ik werd door 2 van die grote gasten helemaal geintimideerd. Ik kwam van de wc af en werd ineens staande gehouden door zo'n beer. Hij zegt je heb net gebruikt he? laat je zakken maar zien. Dus ik haal me zakken leeg en zeg nee meneer. Je liegt als je niet mee werkt lopen we nu naar je tent en doorzoeken we hem en kan je mee naar de politie. Aan jou de keus.. Dus ik zeg echt niet meneer. Laatste kans.. Nouja toen had ik gezegd dat ik in de nacht een puntje van een vriend had genomen.. Toen mocht ik ineens doorlopen.

Zijn misschien voor die gasten grapjes maar me halve dag was toen verziekt van de spanning. Sinds dien mijd ik dat soort gasten ook een beetje. Maar bij de Tijdmachine waren ze vet vriendelijk. Ze leken ook niet allemaal op van die bajes klanten. Heb zelfs een leuk kort gesprekje gevoerd. Dat zou ik met die lui echt niet doen van crowdsupport.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:22 
 
Hardtraxx Crew

/verkeerde topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het lag absoluut niet aan de muziek deze avond, maar de extreme drukte heeft voor mij echt het feest gedeeltelijk verpest. Continu liepen er mensen tegen me aan, munten halen was een drama, idem voor de bar. Ben vaak in zaal 2 bier gaan halen want dat ging zelfs sneller.
Zonde want dit feest was vorig jaar echt heerlijk. Ben ook nog nooit op een feest geweest waar het zo druk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rwd schreef:
Het lag absoluut niet aan de muziek deze avond, maar de extreme drukte heeft voor mij echt het feest gedeeltelijk verpest. Continu liepen er mensen tegen me aan, munten halen was een drama, idem voor de bar. Ben vaak in zaal 2 bier gaan halen want dat ging zelfs sneller.
Zonde want dit feest was vorig jaar echt heerlijk. Ben ook nog nooit op een feest geweest waar het zo druk was.


Nooit in de Matrixx geweest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
rwd schreef:
Het lag absoluut niet aan de muziek deze avond, maar de extreme drukte heeft voor mij echt het feest gedeeltelijk verpest. Continu liepen er mensen tegen me aan, munten halen was een drama, idem voor de bar. Ben vaak in zaal 2 bier gaan halen want dat ging zelfs sneller.
Zonde want dit feest was vorig jaar echt heerlijk. Ben ook nog nooit op een feest geweest waar het zo druk was.


Nooit in de Matrixx geweest? :P


Lag er ook maar aan waar je stond hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar stond jij dan altijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 02:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Waar stond jij dan altijd?


meter of 5 van de booth af, tussen de punt van de booth en de linker bar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aftermovie:
(Bron: LYM FB https://www.facebook.com/loseyourmindnl/?fref=ts )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 01:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komen er geen livesets meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Komen er geen livesets meer?

Die komen in aanloop naar de volgende editie
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten