Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Drukte was erg kut, maar vanaf Wildstylez tot eind Josh & wesz vooraan gestaan, verrassend genoeg was het daar eigenlijk prima te doen. Geweldige avond gehad, ook nog even kort een paar van hier gezien. Wildstylez set van de avond, met afstand. The World is Yours eindelijk live gehoord, een van m'n beste feest momenten ooit :worship:
Om half 6 naar huis gegaan wegens moeheid maar heb me gigantisch vermaakt :)

Trouwens. Josh & Wesz (met Deepack aan het eind) sloten af met een remix/bootleg van Martin Solveig ft Dragonette - Hello. Was echt niet normaal fijn. Kent iemand die? Heb hem nog nooit eerder gezien of gehoord ergens en kan hem ook niet terug vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 18:24 
 
Hardtraxx Addict

Mensen die lopen te zeuren over pis op de grond bij de wc. Dit was gewoon water (water toevoer lekte niet de afvoer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is van Deepack die bootleg. Heb m ook wel eens gehoord, maar is verder nooit vrijgegeven dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke pluspunten voor de set van The Prophet trouwens.. Heeft volgens mij echt gewerkt aan de input die hij heeft gekregen ui alle Q&A's. Was genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 19:01 
 
Hardtraxxer

https://www.youtube.com/watch?v=Mg-N0NBO7Yc

2:30:32 ^^ Nooit vrijgegeven dacht ik inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het was weer een geslaagde nacht!

Door "verplichtingen" thuis was ik pas om half 12 bij de ingang. Stond een flinke rij buiten, maar liep lekker door, dus ik was eigenlijk zo binnen. Helaas wel de Biertraxx meeting gemist, maar wel een gratis biertje kunnen meepakken dankzij Zenda :D Op die OJK stage viel het me wel meteen op dat het geluid een stuk zachter leek te staan dan op de Main.

Met een groepje naar Coone (KOENUUUH!) gegaan, viel zeker niet tegen! Leuke plaatjes, wel zonde dat de techniek niet wilde meewerken. Desondanks prima op vermaakt.

Uit tactische overweging tijdens Psyko Punkz gaan eten: ik heb nooit zo heel veel met hun gehad, maar ik wilde vooral niks hoeven missen van BH, Wsz en NC. Bij de patatkraam een hele groep HT'ers tegengekomen, Norther66, Joey en nog een paar geloof ik :P Hulde voor die patatkraam trouwens, erg vriendelijk personeel (gefeliciteerd Kees!) en het smaakte zeer goed. :worship:

Tegen het einde van PP weer de zaal in gegaan voor Brennan Heart. Hele vette platen gehoord. Masterblade, One Blade, Pounding Senses (Deeper Inside Mix), Musical Impressions, Psychedelic, om er een aantal te noemen. Kleine minpuntjes vond ik wel Wake Up (die mag nog) en vooral Lose My Mind (uitgekomen in 2012, dus mag niet). Verder echter een prima set.

Daarna: Wildstylez. Non-de-ju. Wat was dat geweldig. Zo veel dikke platen gehoord. Clubbin', Revenge, A Complex Situation, The Moon, Delay Distortion, Muzic Or Noize, The World Is Yours, The Story Unfolds, Rate Reducer (Headhunterz Remix), Numbers (Wildstylez Remix), Blame It On The Music, Back 2 Basics allemaal zo zwaar genieten. Verreweg de set van de avond. :loving: En dan heeft hij zelfs nog een groot aantal parels niet gedraaid, zoals Pleasure, Push That Feeling, Project 1, Put This On Youtube remix en Reputation Game. Volgende keer wellicht? LYM, mogen we nog een keer Wildstylez? :$

Vervolgens een half uurtje Noisecontrollers. Vorig jaar keek ik enorm uit naar NC, maar toen viel het me nogal tegen vanwege het grote aantal (recente) edits, terwijl dit juist de feesten zijn waar je het origineel wilt horen. Hij heeft dit echter ruimschoots goedgemaakt :worship: Erg leuk ook dat hij veel tracks uit de beginperiode van Noisecontrollers heeft gepakt (2007-2009), in plaats van de bij het grote publiek wat bekendere latere nummers (>2009) zoals bijvoorbeeld Faster N Further. Platen langsgekomen als Marlboro Man, Shreek, Astral, Promises, Tormented, Attack Again. Erg van genoten! :)

Hierna kwamen Josh & Wesz. Ik heb ze al een paar keer meegemaakt met dit soort concepten, dat is altijd leuk en erg sfeervol, maar wel vaak een beetje hetzelfde. Ook hier kwamen meteen al plaatjes als Autumn Green en Sutra voorbij: leuke platen, maar die draaien ze bijna altijd. Als je zo veel op classics stages staat, mag je wel een keer wat dieper in je collectie gaan graven vind ik. Gecombineerd met de benen die even rust wilden, leek dit een mooi moment om even bij te komen. :)

Tijdens The Prophet weer de zaal ingegaan. Van tevoren wist ik niet zo goed wat ik er van moest verwachten, de man heeft immers zo'n enorme discografie, plus alle tracks van anderen die op zijn labels zijn uitgebracht. Kortom, het kon van tevoren alle kanten op. Het bleek de goede kant te zijn, want wat draaide hij heerlijk. Heerlijk mixwerk en heerlijke platen gehoord. Chubby, Recession, Saifam Mashup, Cocaine MF, Summer Of Hardstyle. Wat gaan die kicks daarvan bruut trouwens :P Heerlijke set!

Alpha² was prima. Dikke platen gehoord, Angel Of The Sun, Breathe, Vision. Mixwerk was wel erg traag af en toe. Kings Of The Underground als laatste plaat vond ik wel een beetje jammer, maar goed, kwestie van smaak :P

Wc's waren aan de rechterkant een zwembad inderdaad, maar aan de linkerkant prima te doen. Eten was een stuk beter dan vorig jaar, frituur en bananen :love:

Het was zoals gezegd wel loeidruk. Vooral na afloop was het in die tent echt een ramp. Bijna Love Parade/Hillsborough taferelen :thumbdown:

Tl;dr:
++++ Wildstylez
+++ The Prophet, Noisecontrollers
++ Brennan Heart
+ Eten
- Geluid dat uitviel bij Coone
-- Geluid zelf, vaak alleen maar bass en sterk positieafhankelijk
--- Drukte

Top nacht! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Daarna: Wildstylez. Non-de-ju. Wat was dat geweldig. Zo veel dikke platen gehoord. Clubbin', Revenge, A Complex Situation, The Moon, Delay Distortion, Muzic Or Noize, The World Is Yours, The Story Unfolds, Rate Reducer (Headhunterz Remix), Numbers (Wildstylez Remix), Blame It On The Music, Back 2 Basics allemaal zo zwaar genieten. Verreweg de set van de avond. :loving: En dan heeft hij zelfs nog een groot aantal parels niet gedraaid, zoals Pleasure, Push That Feeling, Project 1, Put This On Youtube remix en Reputation Game. Volgende keer wellicht? LYM, mogen we nog een keer Wildstylez? :$

Vervolgens een half uurtje Noisecontrollers. Vorig jaar keek ik enorm uit naar NC, maar toen viel het me nogal tegen vanwege het grote aantal (recente) edits, terwijl dit juist de feesten zijn waar je het origineel wilt horen. Hij heeft dit echter ruimschoots goedgemaakt :worship: Erg leuk ook dat hij veel tracks uit de beginperiode van Noisecontrollers heeft gepakt (2007-2009), in plaats van de bij het grote publiek wat bekendere latere nummers (>2009) zoals bijvoorbeeld Faster N Further. Platen langsgekomen als Marlboro Man, Shreek, Astral, Promises, Tormented, Attack Again. Erg van genoten! :)


Wildstylez heeft Project 1, wel gedraaid? als een van de laatste dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 19:16 
 
Hardtraxxer

provehito schreef:
Zygoma schreef:
Daarna: Wildstylez. Non-de-ju. Wat was dat geweldig. Zo veel dikke platen gehoord. Clubbin', Revenge, A Complex Situation, The Moon, Delay Distortion, Muzic Or Noize, The World Is Yours, The Story Unfolds, Rate Reducer (Headhunterz Remix), Numbers (Wildstylez Remix), Blame It On The Music, Back 2 Basics allemaal zo zwaar genieten. Verreweg de set van de avond. :loving: En dan heeft hij zelfs nog een groot aantal parels niet gedraaid, zoals Pleasure, Push That Feeling, Project 1, Put This On Youtube remix en Reputation Game. Volgende keer wellicht? LYM, mogen we nog een keer Wildstylez? :$

Vervolgens een half uurtje Noisecontrollers. Vorig jaar keek ik enorm uit naar NC, maar toen viel het me nogal tegen vanwege het grote aantal (recente) edits, terwijl dit juist de feesten zijn waar je het origineel wilt horen. Hij heeft dit echter ruimschoots goedgemaakt :worship: Erg leuk ook dat hij veel tracks uit de beginperiode van Noisecontrollers heeft gepakt (2007-2009), in plaats van de bij het grote publiek wat bekendere latere nummers (>2009) zoals bijvoorbeeld Faster N Further. Platen langsgekomen als Marlboro Man, Shreek, Astral, Promises, Tormented, Attack Again. Erg van genoten! :)


Wildstylez heeft Project 1, wel gedraaid? als een van de laatste dacht ik


Yup, 100% :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt zeker weten? Lijkt me dat ik dat wel onthouden zou hebben. Hij sloot af met Art of Creation, daar zit wel die vocal in, die loeiharde "Project One". Misschien dat je die bedoelt. Het nummer project one heeft ie volgens mij niet gedraaid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof feestje gehad. Had gewonnen met 10 tracks raden in 30 seconden. Rond half 12 gemeld en daar backstage bandjes gekregen. Ik was van plan alleen even backstage te gaan tijdens de meet en greet die we zouden krijgen. Maar helaas werd m'n vriendin op de heenweg in de auto al niet lekker en dit heeft de hele avond aangehouden waardoor in het publiek staan bij de rest van onze groep niet echt een optie was voor haar.

Gelukkig was er backstage prima ruimte om te zitten en met leuk pluspuntje dat ook de hele line-up aan artiesten hier de hele nacht bijna rond liep(zelfs nog wat artiesten die geen eens moesten draaien). Iets na 3 kwam Noisecontrollers ook binnen lopen, die hebben we aangesproken en daar toen m'n fanboy momentje mee gehad. Wat een ontzettend oprechte aardige gast is dit zeg.

Nog even gezegd dat ik zijn set vorig jaar erg leuk vond maar eigenlijk wel meer op het oudere werk stond te wachten :$ Dit was hij gelukkig van plan. Toen de zaal in gegaan en in de drukte half uurtje eindelijk even los kunnen gaan na al het zitten. Heerlijke set was dit, erg jammer dat het maar een half uurtje was.

Na deze set zijn we maar naar buiten gestapt. Erg lullig dat juist deze avond m'n vriendin helemaal niks binnen kon houden en feesten voor haar dus eigenlijk niet te doen was(en ik haar natuurlijk niet alleen ga laten). Had graag de setjes van The Prophet en A2 mee willen maken. Zeker als ik hier achteraf de trackkeuze lees.


Oja toen Wildstylez Clubbin draaide moest ik toch wel even aan Hardtraxx denken hoor.

*Paul ik hoorde dat je nog het verkeerde stoere hoofd had aangesproken met Noisecontrollers cap :D ik had er naast horen te staan.. Volgende keer dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 19:51 
 

Bever schreef:
Echt zeker weten? Lijkt me dat ik dat wel onthouden zou hebben. Hij sloot af met Art of Creation, daar zit wel die vocal in, die loeiharde "Project One". Misschien dat je die bedoelt. Het nummer project one heeft ie volgens mij niet gedraaid..


Idd, ik had het denk ik wel geweten als deze enorme kneiter gedraaid zou zijn.

Na NC en Wildstylez eigenlijk de rest vd avond in zaal 2 gestaan tot het einde. Redelijk herkenbaar in mn jumping is not a crime shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
en vooral Lose My Mind (uitgekomen in 2012, dus mag niet).

Huil huil.

Plaat is pas laat gereleased destijds, toen hij al zwaar overplayed was. Hij is al regelmatig gedraaid in 2011, zelfs nog tijdens het 12-uur moment op Qountdown '11 volgens mij.
Ik vind het ook een kutplaat, net als Wake Up (toch weer een diepe zucht toen die erin werd gegooid), maar Lose My Mind paste ook gewoon prima in de stijl van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk Roughstyler - Don't Tell Anybody op een feest gehoord :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Diamanic schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=Mg-N0NBO7Yc

2:30:32 ^^ Nooit vrijgegeven dacht ik inderdaad

Thanks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Bever schreef:
Echt zeker weten? Lijkt me dat ik dat wel onthouden zou hebben. Hij sloot af met Art of Creation, daar zit wel die vocal in, die loeiharde "Project One". Misschien dat je die bedoelt. Het nummer project one heeft ie volgens mij niet gedraaid..


Idd, ik had het denk ik wel geweten als deze enorme kneiter gedraaid zou zijn.

Na NC en Wildstylez eigenlijk de rest vd avond in zaal 2 gestaan tot het einde. Redelijk herkenbaar in mn jumping is not a crime shirt.


Nee nu terug te luisteren was het indd Art of Creation, project 1 is zoveel zieker live :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eeuwig zonde dat Coone zijn setje zo moest eindigen tijdens de Bonzai Tribute..had die plaat zo graag nog voorbij horen komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 21:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Erg vette nacht gehad! Leuke platen gehoord ook weer.

Wildstylez was briljant :worship: :worship:
Noisecontrollers ook eindelijk een set waar ik vorig jaar al op hoopte :loving:
Brennan Heart was op een aantal platen na (en het nogal in het rood gaan van het geluid) ook genieten met al die fijne melodieën.
The Prophet ging HARD, wat een harde kicks allemaal. Echt genieten!

Al met al een erg geslaagde nacht met veel leuke muziekjes.

Pluspunten:
- Ryfle/Distractor/Jones die even Headhunterz - Battle 2 the end draaiden :worship:
- Eten
- Setjes van Wildstylez, Noisecontrollers, Brennan Heart, The Prophet
- Bediening achter de bar was aardig

Minpunten:
- Drukte (niet normaal druk overal.. Als je eten wilde halen was je een kwartier bezig om erdoor te komen)
- tegenvallend geluid mede doordat ze (volgens mij en anderen) gewoon stereo draaiden ipv mono.
- Wc's die echt op een soort meer leken.
- aan het einde bij de kluisjes, proberen bij je kluis te komen tussen al die drukte
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeveer binnen om 22:00, entree en kluisjes gingen erg soepel. Eerste communicatiefoutjes binnen organisatie/personeel waren wel al gauw duidelijk. Vanuit LYM was het volgens mij naar het publiek gecommuniceerd dat de munten in te wisselen waren voor Tijdmachine munten. Kwam ik bij de muntenkassa om dat te doen, kon dat blijkbaar niet. Vrouw achter een andere kassa vertelde me vervolgens dat je gewoon met die munten kon betalen. Kon dus ook gewoon, alleen bij Norther66 deed er wel iemand moeilijk over die dat dus niet wist. Meeting was wat mij betreft wel geslaagd. Leuk om iedereen te spreken en gezichten bij de namen te hebben (voor zover ik die onthoud :$ ). Het biertje smaakte ook zeker lekker. Bedankt, Rob!

Afgezien van de drukte wel een geweldig feest gehad. Wat heerlijk om al die klassiekertjes te horen. Set van Wildstylez was voor mij denk ik wel het best van de avond. Wat een platen heeft die man geproduceerd zeg, zowel solo platen als Project One platen. Op en top genoten van zijn set en die van Noisecontrollers in de main. Josh & Wesz ook een paar leuke plaatjes maar wel de gebruikelijke lijst (al zie ik ze bijna nooit dus was voor mij niet zo storend). Coone, tja, zonde dat het geluid bij hem zo vaak stilviel. Wel tof dat hij Get Hit draaide en Words from the Gang. Stond toen in de rij om even munten te halen en er waren mensen die me raar aankeken toen ik dat uit volle borst meeschreeuwde. :') Hulde voor Jones, Ryfle & Distractor dat ze Nomansland draaiden overigens. Helden. :worship:

OJK was ook erg tof en lekker veel ruimte. Geluid klonk ook wel prima daar (wat volgens mij best lastig afstellen is met early? Correct me if I'm wrong), die kicks kwamen zo lekker door zeg :woot: Laatste stuk van Balistic meegepakt, de liveset van DHHD en de sets van Geck-o, Pinas & The Vinyl Pimp en Faistos & Mointec. Wat ging dat lekker zeg! :loving:

Ook tof dat je daar in de hoek die lachgaskraam had, waar nog best goed aan verdiend is volgens mij. Was continu vrij druk daar voor zover ik heb kunnen zien toen ik drinken ging halen. Personeel was over het algemeen ook erg vriendelijk en deden goed hun best om de meute mensen te bedienen. Ook nog even gezongen voor de jarige man van de frietkraam met wat Hardtraxxers. :lol:

Tip voor de volgende keer: probeer de lockers tussen de ingang van de tent en de ingang van de zaal te plaatsen. Zo krijg je geen mensen die tegen de stroom in moeten lopen en stroomt het een stuk beter door denk ik. Oh, en een bar aan beide kanten van de zaal zou fijn zijn. Dat verspreid de drukte een beetje en dan heb je minder last van lopers. Weet niet of de nieuwe locatie er eentje is waarbij jullie zelf alles inrichten, maar indien dat wel zo is zou dit een hoop schelen denk ik.

Heb echt genoten van deze nacht! Eerste Tijdmachine voor mij en gaat zeker niet m'n laatste zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 21:51 
 

Joey schreef:
Coone, tja, zonde dat het geluid bij hem zo vaak stilviel. Wel tof dat hij Get Hit draaide en Words from the Gang.


Dat moment dat Million Miles werd gedraaid met die lichte reverse bass in die kick, heerlijk. Ook Creation of Life eindelijk eens live gehoord.

DHHD, Gecko, Pinas & The Vinyl Pimp en Faistois & Mointec waren ook supervet om mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldig feest was dit zeg! Niet erg veel last gehad van de drukte gelukkig, al was het toch een flinke opgave om bij de wc's te komen.

Noisecontrollers had voor mij dé set van de avond, alleen maar dikke platen gehoord met als uitschieter Roughstylers - Don't Tell Anybody. :loving: Brennan Heart op Lose My Mind na ook een prima set. :thumbsup: Wildstylez was ook om te smullen evenals Josh & Wesz ookal had ik liever eens wat andere platen zoals I Got You , Natte Asbak of Let It Go gehoord alhoewel Control The Mind toch best een verrassing was (die kicks in de mid :oh: ).

Hierna naar de OJK stage gegaan om Daniele Mondello te gaan bezoeken, staan opeens Geck-O & Titan daar te draaien :lol: . Werd veel (voor mij) onbekend spul gedraaid maar wat ging dit hard zeg. :drool: Ook Frequencerz was flink genieten.

Ten slotte nog het einde van Alpha Twins meegepakt waar ook niks op aan te merken viel, alhoewel ik Kings Of The Underground toch niet echt in een tijdmachine set vind passen.

+++ NC die Don't Tell Anybody draaide
++ NC, Wildstylez
+ Brennan Heart, Josh & Wesz, Geck-O & Pinas en Faistos & Mointec

-- Drukte bij de kluisjes
- Drukte bij de wc's

Kort samengevat een heldige avond gehad en zeer zeker voor herhaling vatbaar! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan ze (LYM) de drukte eigenlijk wel vergeven. Ze hebben waarschijnlijk super veel verlies geleden door CRAFT van de zomer, ik gun ze het extra geld wel. Sympathieke organisatie verder dus voor deze keer dan :P Maar wel tip voor volgende keer dus, het was echt te druk. Beetje drukte kan ik prima hebben maar dit ging net te ver. Verder top feest, vrij weinig op aan te merken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Ik kan ze (LYM) de drukte eigenlijk wel vergeven. Ze hebben waarschijnlijk super veel verlies geleden door CRAFT van de zomer, ik gun ze het extra geld wel. Sympathieke organisatie verder dus voor deze keer dan :P Maar wel tip voor volgende keer dus, het was echt te druk. Beetje drukte kan ik prima hebben maar dit ging net te ver. Verder top feest, vrij weinig op aan te merken :thumbup:


Ze zijn toch verzekerd als organisatie zijnde, voor bijv. craft ditjaar?
Vind het persoonlijk nog steeds geen reden om het dan extra druk te maken/ extra kaarten te verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 23:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ryfle & Distractor & Jones was echt perfect inkomen :loving: Draaide ontzettend veel Saifam-platen, oa Wackiejackie, Miss Kidman On A Cruise, Atomic (King Konga Mix), Superstar DJ! Ook gaaf dat ze er als een na laatste plaat 2-Sidez - Nomansland oplegde. Coone daarna ging wel, had het erger verwacht. Wel jammer dat het geluid telkens uitviel.

Hierna naar de early-zaal gegaan en niet meer weggegaan. Had ontzettend graag de sets van Wildstylez, Noisecontrollers en The Prophet mee willen maken, maar ik vond het gewoon echt te druk in de eerste zaal. Was niet leuk meer.

DHHD was heerlijk, maar de sets van de avond in zaal 2 van Balistic (die Seismic platen blijven goud!!) Geck-O vs Pinas vs The Vinyl Pimp en Faistos & Mointec. Frequencerz die even openen met Teknoid - Edge Of Darkness :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 23:31 
 
Hardtraxxer

Muzikaal is dit concept zo ijzersterk, dat het eeuwig zonde is dat door het randgebeuren dit geen briljant feest is geworden waar je erg lang met plezier aan terugdenkt. Drukte was gewoon echt niet te doen, en ik snap ook eigenlijk niet hoe dat kan. Had de zaal een meter of 15 breder gemaakt, kon makkelijk leek me. Dan heb je alleen die rij palen recht voor de stage staan, maar dat lijkt me altijd nog wenselijker dan dit sardientje-in-blik-gevoel. Of maak het kaartje een tientje duurder en verkoop 20% minder kaarten.
Continu die lopende mensen, gek werd je er van. Om maar te zwijgen wanneer je zelf naar de wc of bar wou. Daardoor kom je zelf ook niet echt lekker in het feest, jammer want de muzikale ingrediënten waren daar zeker voor aanwezig.

Wel complimenten voor die lachgas ballonnen, geniaal. Patat was ook prima, net als het drankaanbod. Laatste keer in deze loods, misschien maar beter ook. Mooie kans om het volgend jaar nog beter aan te pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 01:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

If only I had a Time Machine to turn back my set at “De Tijdmachine” yesterday. First of all, let me explain how important this show was for me…
I am a member of the Harder Styles family for more than 14 years, I should know my classics right? Therefore I felt like I needed to prove myself. I almost never prepare for a show, “De Tijdmachine” was an exception. Yeah, I really looked forward to this booking and I was so ready to take each and every time traveller back in time with some of the finest classics.
And then the music stopped. And again, again… 7 times to be exact. When technology fails, there is not much you can do. Almost every other DJ would have given it the middle finger and walked away. But I really tried to make the best of it. Also the organization behind “Lose Your Mind” did what was in their power to solve the problem. By the end of my set we changed the mixer, so no other DJ had to go through this again for the rest of the night.
Thanks for all the tweets and positive messages afterwards. Even though the sound fucked up, I hope you had a good time during my performance. And although it isn’t my fault… Together with Lose Your Mind, we are gonna make it up to you in 2016… so we can relive the past again.
Coone

Mooi stuk van Coone alleen het door mij dikgedrukte stuk vind ik nogal raar.
Herkansing op CRAFT of 2016 editie dan maar?
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten