Nogmaals bedankt voor alle acties die jullie (LYM) hebben gedaan. 
Getting dollars, die was ik al even vergeten
Dan zeg je maar dat je geen tijd hebt!wrote:Begin last te krijgen van mn keel.. Als dat maar niet doorzet
Oh als jij niet komt word ik boos jongewrote:Begin last te krijgen van mn keel.. Als dat maar niet doorzet
Ach ik ben er dan toch niet bij, geen last vanwrote:Oh als jij niet komt word ik boos jongewrote:Begin last te krijgen van mn keel.. Als dat maar niet doorzet
Bij ons duurt de week toch echt tot aankomende zaterdag 23:59 ;-)wrote:Lose Your Mind, waar blijft die "megagrote De Tijdmachine contest met extreem veel prijzen!" die deze week zou komen?
Haha oke, ja ik heb gewoon weer zin in zo'n wedstrijdwrote:Bij ons duurt de week toch echt tot aankomende zaterdag 23:59 ;-)wrote:Lose Your Mind, waar blijft die "megagrote De Tijdmachine contest met extreem veel prijzen!" die deze week zou komen?
Dus wij hebben nog even..
Ik heb ErikZ hierover dinsdag een PM gestuurdwrote:En, iemand intussen al bericht gehad van die gulle gever die 15 Craft munten zomaar zou weggeven aan degene met de creatiefste ode aan Rob of LYM?
Alleen al de waarschuwing dat terwijl alles er aan gedaan is het toch nog koud kan zijn is al een groot plus punt.wrote:Hopen dat LYM de opgebouwde credit hier op het forum ook waar kan maken op organisatorisch gebied. De weersomstandigheden zijn in ieder geval dit jaar in hun voordeel. Ben benieuwd naar de berichten achteraf.

Onder anderewrote:Dat is miwer zijn pagina volgens mij