"Thuis kapot laten vallen"wrote:Telefoon kapot laten vallen, lekker dan, niet meer aanwezig...
Gevalletje inboedelverzekering?
"Thuis kapot laten vallen"wrote:Telefoon kapot laten vallen, lekker dan, niet meer aanwezig...
Gevalletje kut verzekering duswrote:Al geprobeerd, krijg niks vergoed.
Wat heeft een feest met een telefoon te maken?wrote:Telefoon kapot laten vallen, lekker dan, niet meer aanwezig...
Wat dacht je van geld?wrote:Wat heeft een feest met een telefoon te maken?
2 posts boven je.wrote:Wat dacht je van geld?wrote:Wat heeft een feest met een telefoon te maken?
Dan moet die quoten.wrote:2 posts boven je.wrote:Wat dacht je van geld?wrote:Wat heeft een feest met een telefoon te maken?
moet je een goedkopere telefoon kopen.wrote:Wat dacht je van geld?wrote:Wat heeft een feest met een telefoon te maken?
Dit is sowieso een goede tip voor al je spullenwrote:of je moet hem niet laten vallen
behalve als het gaat om een stuiterbalwrote:Dit is sowieso een goede tip voor al je spullenwrote:of je moet hem niet laten vallen
Of zo'n oude nokia waarbij niet de telefoon kapot gaat maar de vloer.wrote:moet je een goedkopere telefoon kopen.wrote:Wat dacht je van geld?wrote:Wat heeft een feest met een telefoon te maken?
Schiet je ook niks mee op duswrote:Of zo'n oude nokia waarbij niet de telefoon kapot gaat maar de vloer.
Of je koopt een degelijk hoesje en niet zo'n plastic/licht rubber ding dat alleen om de randjes zit en de achterkant, beschermt voor geen meter.wrote:of je moet hem niet laten vallen
wrote:Of je koopt een degelijk hoesje en niet zo'n plastic/licht rubber ding dat alleen om de randjes zit en de achterkant, beschermt voor geen meter.wrote:of je moet hem niet laten vallen
wrote:wrote:Of je koopt een degelijk hoesje en niet zo'n plastic/licht rubber ding dat alleen om de randjes zit en de achterkant, beschermt voor geen meter.wrote:of je moet hem niet laten vallen
Die heeft mij vaak in spannende tijden gered.
Had ik, alleen als ik op m'n telefoon bezig ben heb ik de 'voorkant' natuurlijk achter m'n telefoon geklapt zitten, als ik hem dan plat op het scherm laat vallen tja...wrote:Of je koopt een degelijk hoesje en niet zo'n plastic/licht rubber ding dat alleen om de randjes zit en de achterkant, beschermt voor geen meter.wrote:of je moet hem niet laten vallen