7-8-9 weet ik wel van wie ze zijn, maar geen zin om de specifieke track te zoeken
.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
S
Alleen 7 en 9 nog, schiet ook niet op dat ik ze amper ken. :')wrote:Heb er nu pas 6 van de 10. 2 en 6 liggen op het puntje van m'n tong maar kan ik echt niet op komen en 7 en 9 komen me niet bekend voor. :c
+1wrote:Nog wel de makkelijkste ronde dit
Vraag aan LYM: is het van belang bij die snippets hoe je het noteert? Bijvoorbeeld 'ft.' ipv 'feat.'?
Das toch precies hetzelfdewrote:Vraag aan LYM: is het van belang bij die snippets hoe je het noteert? Bijvoorbeeld 'ft.' ipv 'feat.'?
Technoprime was vorige keer ook voldoende, Psyko Punkz remix of het origineel. Kwam wel door de vocals denk ik maar toch
Helemaal voor niks gezocht of het het origineel of de remix is bij #1 deze weekwrote:
Technoprime was vorige keer ook voldoende, Psyko Punkz remix of het origineel. Kwam wel door de vocals denk ik maar toch
Niet echt. Als wij eruit kunnen halen wat je bedoelt dan is het opzich al goed.wrote:Vraag aan LYM: is het van belang bij die snippets hoe je het noteert? Bijvoorbeeld 'ft.' ipv 'feat.'?
De vorige ronde was misschien een iets te hoog niveau, dat zagen we ook in de reacties erop terug. Wij willen het wel leuk houden en zoveel mogelijk mensen de kans geven om mee te doen en alvast op te warmen voor 26.12. Mocht er hier echt nog behoefte zijn naar een ronde met een hoog niveau dan zijn wij altijd bereid een speciale HT versie te maken
Je doet het natuurlijk ook een beetje voor jezelf. Je mag best trots op jezelf zijn als je die moeite ervoor neemt.wrote:Helemaal voor niks gezocht of het het origineel of de remix is bij #1 deze weekwrote:
Fluit de hele melodie zo mee, maar het schiet me ook echt niet te binnenwrote:2 ligt op het puntje van m'n tong maar kan ik echt niet op komen
De rest allemaal wel zo opgekomen, iemand met een klein Heintje voor nr 2?
Haha, ik voel je probleem man. Had dus precies hetzelfde. :')wrote:Fluit de hele melodie zo mee, maar het schiet me ook echt niet te binnenwrote:2 ligt op het puntje van m'n tong maar kan ik echt niet op komen![]()
Goed om te weten LYM! Ik wist niet of jullie gebruik maakten van een systeem wat gewoon controleert of je precies de juiste artiest, track en (waar nodig) remix hebt ingevoerd of dat het met de hand gebeurt. Dat laatste dus!
-
S
niet 1, 2, niet 3, maar 4 dagenwrote:Fluit de hele melodie zo mee, maar het schiet me ook echt niet te binnenwrote:2 ligt op het puntje van m'n tong maar kan ik echt niet op komen![]()
Italiaanse aansteker track.wrote:Fluit de hele melodie zo mee, maar het schiet me ook echt niet te binnenwrote:2 ligt op het puntje van m'n tong maar kan ik echt niet op komen![]()
Doe ik ontzettend subtiel, krijg je dit soort niks verhullende hints...
-
S
Als je mijn tekst naar het engels vertaald krijg je een zin met daarin de naam van de trackwrote:Doe ik ontzettend subtiel, krijg je dit soort niks verhullende hints...
Echter niet de naam waaronder de plaat bekend staat, maar ze zullen hem goed moeten rekenen aangezien je niet kan opmaken uit dit stukje welke versie het is
-
K
Ik weet zeker dat ik hem goed heb maar met jouw hint kan ik echt nikswrote:Als je mijn tekst naar het engels vertaald krijg je een zin met daarin de naam van de track.
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
Zoek dan de toenmalige vinyl release van de track op Discogs maar eens op, dan begrijp je het wel!wrote:Ik weet zeker dat ik hem goed heb maar met jouw hint kan ik echt nikswrote:Als je mijn tekst naar het engels vertaald krijg je een zin met daarin de naam van de track.
![]()
-
K
Ach verrek!wrote:Zoek dan de toenmalige vinyl release van de track op Discogs maar eens op, dan begrijp je het wel!
Oeeeeeeh!wrote:Mocht er hier echt nog behoefte zijn naar een ronde met een hoog niveau dan zijn wij altijd bereid een speciale HT versie te maken
Nu snap ik hem ook paswrote:Ach verrek!wrote:Zoek dan de toenmalige vinyl release van de track op Discogs maar eens op, dan begrijp je het wel!![]()
#3 ligt echt op het puntje van mijn tong.. #7 #9 ook overigens. Iemand een hint?