Ik ben hier wel bij denk , Goed bereikbaar met het ov 
Iddwrote:Zal dan wel zijn omdat ze bij Penoze munten van KDanz gebruiken ipv eigen munten, vanwege de locatie.
Iddwrote:Zal dan wel zijn omdat ze bij Penoze munten van KDanz gebruiken ipv eigen munten, vanwege de locatie.
Watwrote:Oja, bij de KDanz krijg je 500 munten voor 5 euro, waarbij een biertje dan 250 munten kost.
Bij de KDanz kost een biertje 2 munten dacht ik, haal je voor 25eu munten krijg je een speciaal plastic zakje mee om je 50 munten in op te bergen.wrote:Watwrote:Oja, bij de KDanz krijg je 500 munten voor 5 euro, waarbij een biertje dan 250 munten kost.
wrote:Twijfels, twijfels, twijfels
Jammer zeg. Volgende keer ben je weer van harte welkom!wrote:Niet aanwezig. Combinatie tussen afstand en Kerst komt niet goed uit. Ook spreekt de line-up me niet genoeg aan. Als dit feest buiten de Kerstdagen was gevallen zou ik hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig zijn geweest.
Volgende keer beter.
Reageer je nou zo omdat hij FR in zijn naam heeft staan? Zou aardig droevig zijn.wrote:Jammer zeg. Volgende keer ben je weer van harte welkom!wrote:Niet aanwezig. Combinatie tussen afstand en Kerst komt niet goed uit. Ook spreekt de line-up me niet genoeg aan. Als dit feest buiten de Kerstdagen was gevallen zou ik hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig zijn geweest.
Volgende keer beter.
Volgende meeting in Beverwijk ? (slecht ik weet het)wrote:Jammer zeg. Volgende keer ben je weer van harte welkom!wrote:Niet aanwezig. Combinatie tussen afstand en Kerst komt niet goed uit. Ook spreekt de line-up me niet genoeg aan. Als dit feest buiten de Kerstdagen was gevallen zou ik hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig zijn geweest.
Volgende keer beter.
Als youtube het niet doet..wrote: Jammer zeg. Volgende keer ben je weer van harte welkom!
Ach jochie toch, ben je weer uit je schulp gekropen?wrote:Jammer zeg. Volgende keer ben je weer van harte welkom!
Zow zeg dat welwrote:Het niveau is iets hoger