Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 43  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 11:55 

Hardtraxx Addict

Zephyrus schreef:
Las dat hij vorig jaar veel edits heeft gedraaid van zijn oude tracks. Dat voelt toch een beetje aan als valsspelen. Ben dan wel benieuwd wat hij dit jaar gaat doen en hoe LYM over deze edits denkt. Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.

Dat vind ik inderdaad minder chill. Net als dat je op een 'standaard' feest in 1 keer een herkenbare sample hoort en denkt "JAAAA EEN OUDE PLAAT HEU HEU HEUUUU STAMPEEEE' en dan blijkt het een of andere remix te zijn en dan sta je zo van 'ja ook leuk nee toch niet doei'
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:00 

Hardtraxx Veteran

Repulze schreef:
chas1n schreef:
Haha al die oude nummers van Coone zijn echt 'jeugd'sentimentje.

Doggystyle :bomb:

En platen zoals Coone - The Return helemaal plat gedraaid. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:02 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
Repulze schreef:
chas1n schreef:
Haha al die oude nummers van Coone zijn echt 'jeugd'sentimentje.

Doggystyle :bomb:

I've got something for your mind, your body and your soul!
Weet nog wel dat er een jump filmpje op een schoolplein bij onze zuiderbuurtjes was waar deze track onder zat, gruwelijk vaak bekeken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:08 

Hardtraxx Addict

chas1n schreef:

Doet me denken aan dit filmpje:

Wat een klassieker! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:12 

Hardtraxxer

Wat oude ECT klassiekertjes zou ook niet verkeerd zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:56 

Hardtraxxer

Heb het niet zo veel nauw met die jump style nummertjes van Coone..
Coone vs Deepack - Mayday Dream en nummertjes van The Challenge zouden wel vet zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 13:01 

Qz. schreef:
chas1n schreef:

Doet me denken aan dit filmpje:

Wat een klassieker! :worship:

Hahaha geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 17:43 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Tot nu toe lijken het leuke positieve ontwikkelingen wat betreft de ideeën rondom het concept en de artiesten! Dat er specifiek per artiest gekeken wordt naar een mooi hoogtepunt (of hoogtepuntjes) uit het verleden, vind ik wel een goede toevoeging voor de voorbereiding :D
Na vorig jaar dacht ik niet meer aanwezig te zullen zijn; genoeg Tijdmachine edities gehad en over de locatie (in de periode december) is toen genoeg gezegd. Nu neig ik toch te komen, ook door het toevoegen van een early zaal. Op zich wel props naar de organisatie toe.

Lijkt me duidelijk dat jij gaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 21:24 

Organisator

Zephyrus schreef:
Las dat hij vorig jaar veel edits heeft gedraaid van zijn oude tracks. Dat voelt toch een beetje aan als valsspelen. Ben dan wel benieuwd wat hij dit jaar gaat doen en hoe LYM over deze edits denkt. Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.

We hebben allemaal van dat moment geleerd en vanuit Noisecontrollers kwam ook het idee om vroegtijdig al om tafel te gaan zitten voor de komende editie om te kijken hoe we dit jaar zouden kunnen insteken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 21:42 

Hardtraxx Elite

Lose Your Mind schreef:
Zephyrus schreef:

We hebben allemaal van dat moment geleerd en vanuit Noisecontrollers kwam ook het idee om vroegtijdig al om tafel te gaan zitten voor de komende editie om te kijken hoe we dit jaar zouden kunnen insteken.

hardstyle/classic-liveset-noisecontrollers-emporium-2008-t52568.html ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 22:17 

Artiest

Fluxion schreef:
Lose Your Mind schreef:
Zephyrus schreef:

hardstyle/classic-liveset-noisecontrollers-emporium-2008-t52568.html ;)

Hoi Allen,

Op die editie heb ik geen tracks gedraaid die gemaakt zijn na 2010 volgens concept. Wel indd edits en refixes van tracks maar opnieuw alleen als deze niet na 2010 gemaakt zijn. Zoals bijv de qlimax 2009 versie van Crump en Shreek ipv het origineel.
Ik begrijp dat op een tijdmachine prima originele versies kunnen worden gedraaid en daar vanuit jullie zelfs een voorkeur naar uitgaat. Your wish is my command en gaan we doen! Zie jullie daar :clap: :clap: :clap:

gr,

Bas
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 22:22 

Hardtraxx Veteran

Wauw, zelfs Noisecontrollers neemt de moeite om weer eens op Hardtraxx te reageren :oh:. We gaan de goede kant op :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 22:23 

Hardtraxx Veteran

Pavelow schreef:
Your wish is my command en gaan we doen! Zie jullie daar :clap: :clap: :clap:

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 22:25 

Hardtraxx Veteran

Gaaf dat je reageert bas, kijk heel erg uit naar je set :loving: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 22:25 

Pavelow schreef:
we

Hintje??? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 22:26 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Pavelow schreef:
we

Hintje??? :P

Pavelow schreef:
my

Lijkt me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 23:16 

Hardtraxx Crew

Die set gaat zo vet worden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 23:39 

Donateur

Pavelow schreef:
Op die editie heb ik geen tracks gedraaid die gemaakt zijn na 2010 volgens concept.

Als het goed is wel Gimme Love bijvoorbeeld? Of bedoel je echt geproduceerd in 2010 want dan heb je strikt genomen gelijk. Wel denk ik niet dat daar (toen) veel mensen op stonden te wachten.

Vet dat je reageert. Ben benieuwd. :)

Kwam trouwens nog wat tegen, hoop dat we deze ondingen nooit meer tegenkomen:
TiMOTHYb schreef:
Waarom staan er trouwens op ieder feest vuurkanonnen waardoor het altijd Zuid-Afrikaanse taferelen worden behalve op dit ijsfestijn waar voor CO² werd gekozen. :lol:

Of die CO² guns afschieten 'op de maat van de kicks'. Niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 23:46 

Hardtraxxer

Kaartje in de pocket! Laatste keer tijdmachine was die editie in Maart, ben benieuwd wat LYM allemaal verbeterd heeft. helemaal ten opzichte van de eerste penoze..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 23:57 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Pavelow schreef:
Op die editie heb ik geen tracks gedraaid die gemaakt zijn na 2010 volgens concept.

Als het goed is wel Gimme Love bijvoorbeeld? Of bedoel je echt geproduceerd in 2010 want dan heb je strikt genomen gelijk. Wel denk ik niet dat daar (toen) veel mensen op stonden te wachten.

Evenals Tonight (A2 remix).

TiMOTHYb schreef:
Vet dat je reageert. Ben benieuwd. :)

En dit, ook al ben ik helaas niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 08:53 

Donateur

Ja klopt maar daarvan is het origineel dan weer niet na 2010 gemaakt. Volgens mij doelt ie daarop
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 13:53 

Hardtraxx Veteran

Mr. Scantraxx komt naar De Tijdmachine 2015 en hij is benieuwd wat jullie, de bezoekers van hem verwachten. Join om 16:00 de Q&A met The Prophet via Whatsapp: +31629925348.

Timothyb incoming: Gaat ie Clubbin' draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 13:54 

Donateur

Nou ik verwacht wel dat A4-tje in de booth voor Joramethoky eigenlijk ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 14:02 

Hardtraxx Veteran

Is er eigenlijk weer een Biertraxx meeting? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 14:04 

Donateur

Weer een bak onzin verwijderd. De volgende krijgt een waarschuwing. Het is nu vier keer in twee dagen gevraagd, meer dan zat geweest
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 43  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten