Dat vind ik inderdaad minder chill. Net als dat je op een 'standaard' feest in 1 keer een herkenbare sample hoort en denkt "JAAAA EEN OUDE PLAAT HEU HEU HEUUUU STAMPEEEE' en dan blijkt het een of andere remix te zijn en dan sta je zo van 'ja ook leuk nee toch niet doei'wrote:Las dat hij vorig jaar veel edits heeft gedraaid van zijn oude tracks. Dat voelt toch een beetje aan als valsspelen. Ben dan wel benieuwd wat hij dit jaar gaat doen en hoe LYM over deze edits denkt. Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
En platen zoals Coone - The Return helemaal plat gedraaid.wrote:Doggystylewrote:Haha al die oude nummers van Coone zijn echt 'jeugd'sentimentje.
I've got something for your mind, your body and your soul!wrote:En platen zoals Coone - The Return helemaal plat gedraaid.wrote:Doggystylewrote:Haha al die oude nummers van Coone zijn echt 'jeugd'sentimentje.
Weet nog wel dat er een jump filmpje op een schoolplein bij onze zuiderbuurtjes was waar deze track onder zat, gruwelijk vaak bekeken
Doet me denken aan dit filmpje:wrote:En platen zoals Coone - The Return helemaal plat gedraaid.
View on YouTube
Wat een klassieker!
Wat oude ECT klassiekertjes zou ook niet verkeerd zijn 
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Heb het niet zo veel nauw met die jump style nummertjes van Coone..
Coone vs Deepack - Mayday Dream en nummertjes van The Challenge zouden wel vet zijn
Coone vs Deepack - Mayday Dream en nummertjes van The Challenge zouden wel vet zijn
-
B
Hahaha geweldigwrote:Doet me denken aan dit filmpje:wrote:En platen zoals Coone - The Return helemaal plat gedraaid.
View on YouTube
Wat een klassieker!
Lijkt me duidelijk dat jij gaatwrote:Tot nu toe lijken het leuke positieve ontwikkelingen wat betreft de ideeën rondom het concept en de artiesten! Dat er specifiek per artiest gekeken wordt naar een mooi hoogtepunt (of hoogtepuntjes) uit het verleden, vind ik wel een goede toevoeging voor de voorbereiding![]()
Na vorig jaar dacht ik niet meer aanwezig te zullen zijn; genoeg Tijdmachine edities gehad en over de locatie (in de periode december) is toen genoeg gezegd. Nu neig ik toch te komen, ook door het toevoegen van een early zaal. Op zich wel props naar de organisatie toe.
We hebben allemaal van dat moment geleerd en vanuit Noisecontrollers kwam ook het idee om vroegtijdig al om tafel te gaan zitten voor de komende editie om te kijken hoe we dit jaar zouden kunnen insteken.wrote: Las dat hij vorig jaar veel edits heeft gedraaid van zijn oude tracks. Dat voelt toch een beetje aan als valsspelen. Ben dan wel benieuwd wat hij dit jaar gaat doen en hoe LYM over deze edits denkt. Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
Classic Liveset: B-Front & Chris One & The R3belz @ Hard Bass 2012wrote:We hebben allemaal van dat moment geleerd en vanuit Noisecontrollers kwam ook het idee om vroegtijdig al om tafel te gaan zitten voor de komende editie om te kijken hoe we dit jaar zouden kunnen insteken.wrote: Las dat hij vorig jaar veel edits heeft gedraaid van zijn oude tracks. Dat voelt toch een beetje aan als valsspelen. Ben dan wel benieuwd wat hij dit jaar gaat doen en hoe LYM over deze edits denkt. Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
-
P
- 3 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
Hoi Allen,wrote:Classic Liveset: B-Front & Chris One & The R3belz @ Hard Bass 2012wrote:We hebben allemaal van dat moment geleerd en vanuit Noisecontrollers kwam ook het idee om vroegtijdig al om tafel te gaan zitten voor de komende editie om te kijken hoe we dit jaar zouden kunnen insteken.wrote: Las dat hij vorig jaar veel edits heeft gedraaid van zijn oude tracks. Dat voelt toch een beetje aan als valsspelen. Ben dan wel benieuwd wat hij dit jaar gaat doen en hoe LYM over deze edits denkt. Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
Op die editie heb ik geen tracks gedraaid die gemaakt zijn na 2010 volgens concept. Wel indd edits en refixes van tracks maar opnieuw alleen als deze niet na 2010 gemaakt zijn. Zoals bijv de qlimax 2009 versie van Crump en Shreek ipv het origineel.
Ik begrijp dat op een tijdmachine prima originele versies kunnen worden gedraaid en daar vanuit jullie zelfs een voorkeur naar uitgaat. Your wish is my command en gaan we doen! Zie jullie daar
gr,
Bas
Wauw, zelfs Noisecontrollers neemt de moeite om weer eens op Hardtraxx te reageren
. We gaan de goede kant op
.
wrote:Your wish is my command en gaan we doen! Zie jullie daar![]()
![]()
![]()
Gaaf dat je reageert bas, kijk heel erg uit naar je set

-
A
Hintje???wrote:we
wrote:Hintje???wrote:we
Lijkt me niet.wrote:my
Als het goed is wel Gimme Love bijvoorbeeld? Of bedoel je echt geproduceerd in 2010 want dan heb je strikt genomen gelijk. Wel denk ik niet dat daar (toen) veel mensen op stonden te wachten.wrote: Op die editie heb ik geen tracks gedraaid die gemaakt zijn na 2010 volgens concept.
Vet dat je reageert. Ben benieuwd.
Kwam trouwens nog wat tegen, hoop dat we deze ondingen nooit meer tegenkomen:
wrote:Waarom staan er trouwens op ieder feest vuurkanonnen waardoor het altijd Zuid-Afrikaanse taferelen worden behalve op dit ijsfestijn waar voor CO² werd gekozen.![]()
Of die CO² guns afschieten 'op de maat van de kicks'. Niet doen.
Kaartje in de pocket! Laatste keer tijdmachine was die editie in Maart, ben benieuwd wat LYM allemaal verbeterd heeft. helemaal ten opzichte van de eerste penoze..
Evenals Tonight (A2 remix).wrote:Als het goed is wel Gimme Love bijvoorbeeld? Of bedoel je echt geproduceerd in 2010 want dan heb je strikt genomen gelijk. Wel denk ik niet dat daar (toen) veel mensen op stonden te wachten.wrote: Op die editie heb ik geen tracks gedraaid die gemaakt zijn na 2010 volgens concept.
En dit, ook al ben ik helaas niet aanwezig.wrote: Vet dat je reageert. Ben benieuwd.![]()
Ja klopt maar daarvan is het origineel dan weer niet na 2010 gemaakt. Volgens mij doelt ie daarop
Mr. Scantraxx komt naar De Tijdmachine 2015 en hij is benieuwd wat jullie, de bezoekers van hem verwachten. Join om 16:00 de Q&A met The Prophet via Whatsapp: +31629925348.
Timothyb incoming: Gaat ie Clubbin' draaien?
Timothyb incoming: Gaat ie Clubbin' draaien?
Nou ik verwacht wel dat A4-tje in de booth voor Joramethoky eigenlijk ja