Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 43  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 okt 2015 15:37 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Mr. Scantraxx komt naar De Tijdmachine 2015 en hij is benieuwd wat jullie, de bezoekers van hem verwachten. Join om 16:00 de Q&A met The Prophet via Whatsapp: +31629925348.

Timothyb incoming: Gaat ie Clubbin' draaien?

hahaha :P
Wel goed dat juist hij dat doet omdat hij het op legends nogal verpest heeft
Bericht Geplaatst op 23 okt 2015 15:37 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk aanwezig. Jammer dat Bioweapon ontbreekt, was vorig jaar echt heel vet en ze zijn tegenwoordig weer soms samen in de studio (er komt een 'Bioweapon EP aan) dus had het wel passend gevonden! Maar al met al alsnog een dikke lineup :)
Bericht Geplaatst op 23 okt 2015 16:11 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Waarschijnlijk aanwezig. Jammer dat Bioweapon ontbreekt, was vorig jaar echt heel vet en ze zijn tegenwoordig weer soms samen in de studio (er komt een 'Bioweapon EP aan) dus had het wel passend gevonden! Maar al met al alsnog een dikke lineup :)

Dag 1 vond ik Bioweapon juist zwaar kut vorig jaar, hebben toen maar 3 Bioweapon platen gedraaid ofzo. Dag 2 weet ik niks vanaf.
Bericht Geplaatst op 23 okt 2015 16:17 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
OutsideSpacer schreef:

Dag 1 vond ik Bioweapon juist zwaar kut vorig jaar, hebben toen maar 3 Bioweapon platen gedraaid ofzo. Dag 2 weet ik niks vanaf.

Was bij dag 2, ze stonden vrij laat, als de op een na laatste act oid als ik het me goed herinner, en heb genoeg Bioweapon platen gehoord :drool:, zelfs The Weapon, een vrij vergeten plaat. :bomb:

Jammer dat ze op dag 1 minder BW spul draaiden dan
Bericht Geplaatst op 23 okt 2015 16:21 

Organisator

TiMOTHYb schreef:
Kwam trouwens nog wat tegen, hoop dat we deze ondingen nooit meer tegenkomen:
TiMOTHYb schreef:
Waarom staan er trouwens op ieder feest vuurkanonnen waardoor het altijd Zuid-Afrikaanse taferelen worden behalve op dit ijsfestijn waar voor CO² werd gekozen. :lol:

Of die CO² guns afschieten 'op de maat van de kicks'. Niet doen.

Dat is intern ook een discussie punt. ;)

OutsideSpacer schreef:
Waarschijnlijk aanwezig. Jammer dat Bioweapon ontbreekt, was vorig jaar echt heel vet en ze zijn tegenwoordig weer soms samen in de studio (er komt een 'Bioweapon EP aan) dus had het wel passend gevonden! Maar al met al alsnog een dikke lineup

Wij vinden het niet passend om een act waarvan we vorig jaar zeiden dat het een unieke terugkomst zou worden, om dan het jaar later weer met deze act aan te komen. Dan haal je het unieke wel van het vorige event af. Het is heel tof om te zien dat Corey en Sam elkaar na deze 2 dagen weer gevonden hebben, samen optrekken & muziek maken.
Bericht Geplaatst op 23 okt 2015 16:40 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
TiMOTHYb schreef:
Kwam trouwens nog wat tegen, hoop dat we deze ondingen nooit meer tegenkomen:
TiMOTHYb schreef:
Waarom staan er trouwens op ieder feest vuurkanonnen waardoor het altijd Zuid-Afrikaanse taferelen worden behalve op dit ijsfestijn waar voor CO² werd gekozen. :lol:

Of die CO² guns afschieten 'op de maat van de kicks'. Niet doen.

Dat is intern ook een discussie punt. ;)

OutsideSpacer schreef:
Waarschijnlijk aanwezig. Jammer dat Bioweapon ontbreekt, was vorig jaar echt heel vet en ze zijn tegenwoordig weer soms samen in de studio (er komt een 'Bioweapon EP aan) dus had het wel passend gevonden! Maar al met al alsnog een dikke lineup

Wij vinden het niet passend om een act waarvan we vorig jaar zeiden dat het een unieke terugkomst zou worden, om dan het jaar later weer met deze act aan te komen. Dan haal je het unieke wel van het vorige event af. Het is heel tof om te zien dat Corey en Sam elkaar na deze 2 dagen weer gevonden hebben, samen optrekken & muziek maken.

Snap ik. Eens!
Bericht Geplaatst op 23 okt 2015 17:30 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:

Was bij dag 2, ze stonden vrij laat, als de op een na laatste act oid als ik het me goed herinner, en heb genoeg Bioweapon platen gehoord :drool:, zelfs The Weapon, een vrij vergeten plaat. :bomb:

Jaa dat The Weapon gedraaid werd was wel heeeeel dik. By far m'n favoriete BW plaat, maar had nooit durven dromen dat ze die zouden draaien :D
Bericht Geplaatst op 23 okt 2015 17:31 

Hardtraxx Crew

Aangezien The Prophet er naar vroeg en hier vast nog wel meeleest. Ik zou heel graag weer eens Wildstylez & The Prophet - Alive willen horen :loving:
Bericht Geplaatst op 23 okt 2015 17:41 

Hardtraxxer

Deze mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Bericht Geplaatst op 23 okt 2015 18:36 

Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 23 okt 2015 18:39 

Hardtraxx Veteran

Lip DJ schreef:

De 's' uit 'https' weghalen volgende keer. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 23 okt 2015 18:42 

Hardtraxx Veteran

Ik heb niet ge appt, maar hoop heel erg dat hij Spin Me Up draait. Afsluitplaatje dat. (Maar mag ook eerder in de set)
Bericht Geplaatst op 23 okt 2015 18:53 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Afsluitplaatje

Die hoeft van mij dan weer niet :whistle:

(ik snap overigens oprecht niet hoe je zoiets uit kan brengen als dj, zo slecht :lol: )
Bericht Geplaatst op 23 okt 2015 19:48 

Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
Deze mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Deze heb ik weleens live gehoord en het was niet in de lokale feesttent xd
Bericht Geplaatst op 24 okt 2015 10:59 

Hardtraxx Veteran

Mijn kaart is in ieder geval binnen. Wat kijk ik hier naar uit zeg :$
Bericht Geplaatst op 24 okt 2015 11:45 

Hardtraxx Veteran

@Pecola, ohja die bestaat ook :P
Bericht Geplaatst op 24 okt 2015 13:52 

Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Klos schreef:
Tot nu toe lijken het leuke positieve ontwikkelingen wat betreft de ideeën rondom het concept en de artiesten! Dat er specifiek per artiest gekeken wordt naar een mooi hoogtepunt (of hoogtepuntjes) uit het verleden, vind ik wel een goede toevoeging voor de voorbereiding :D
Na vorig jaar dacht ik niet meer aanwezig te zullen zijn; genoeg Tijdmachine edities gehad en over de locatie (in de periode december) is toen genoeg gezegd. Nu neig ik toch te komen, ook door het toevoegen van een early zaal. Op zich wel props naar de organisatie toe.

Lijkt me duidelijk dat jij gaat :)

Huehuehue
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 16:30 

Hardtraxx Crew

Psyko Punkz:
Citaat:
Stoked for this one, TIJDMACHINE 2015!

This time we gonna take you back to the DEFQON 2010 LIVEACT in the BLUE area
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 16:35 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Psyko Punkz:
Citaat:
Stoked for this one, TIJDMACHINE 2015!

This time we gonna take you back to the DEFQON 2010 LIVEACT in the BLUE area

:oh: :oh: :oh: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 16:37 

Donateur

Dat was zo vet. Eternity :loving:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 16:45 

Hardtraxx Crew

Iemand die daar toevallig de TL van weet? :$
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 16:49 

Hardtraxx Veteran

Eigen video van de Psyko Punkz.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:05 

Donateur

01. ID - Technoprime (Psyko Punkz rmx)
02. Psyko Punkz - After MF
03. ID - ... Pull Ya Strings (Psyko Punkz rmx)
04. Psyko Punkz - TBA
05. Psyko Punkz - Rock Ya Attitude

Op zich niet veel anders dan die set die ze op Tijdmachine vorige keer weggaven dus, maar als ze wat dingen doen zoals in die Qlimax 2010 of ML livesets kan het wel vet worden. Genoeg vocals om te cutten iig. :)
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:10 

Organisator

Een half uur vol gas, denk dan inderdaad aan Mysteryland 2010, Qlimax 2010 en de classics set met MC Jeff op Thrillogy van vorig jaar.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:23 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
01. ID - Technoprime (Psyko Punkz rmx)
03. ID - ... Pull Ya Strings (Psyko Punkz rmx)
04. Psyko Punkz - TBA

Hey Joh Tim dit kan jij beter :mad:

01. Nitro Man - Technoprime (Psyko Punkz rmx)
03. Rank 1 - Such is Life (Psyko Punkz Remix)
04. Psyko Punkz - Eternity
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 43  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten