Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 43  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 23:48 

Hardtraxx Veteran

Jij zit toch nogsteeds in je jeugd...

Ontopic: ben erg benieuwd naar wat coone neer zou zetten, ben zelf niet echt van de jump, ook nooit live gehoord, toch kijk ik er naar uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 00:00 

Organisator

Bouke schreef:
Gaat de tweede zaal trouwens eerder dicht, of krijgen de artiesten daar langer de tijd? Niet zo veel zin om na een avondje early af te sluiten met Wake Up en Lose My Mind :P

Ouwe Jongens Krentenbrood zal later opengaan en een uurtje eerder sluiten. Maak je geen zorgen, je zult in ieder geval geen Wake Up of Lose My Mind bij de afsluiter horen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 00:07 

Hardtraxx Veteran

Haha al die oude nummers van Coone zijn echt 'jeugd'sentimentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 00:08 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
Bouke schreef:
Gaat de tweede zaal trouwens eerder dicht, of krijgen de artiesten daar langer de tijd? Niet zo veel zin om na een avondje early af te sluiten met Wake Up en Lose My Mind :P

Ouwe Jongens Krentenbrood zal later opengaan en een uurtje eerder sluiten. Maak je geen zorgen, je zult in ieder geval geen Wake Up of Lose My Mind bij de afsluiter horen. ;)

Gelukkig, Brennan Heart sluit dus niet af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 00:13 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Verplicht? Meneer kwam gewoon met Wake Up aanzetten op de Remember hoor. En als NC het al redelijk wist ze verknallen weet ik niet of ik nu zoveel vertrouwen moet hebben in bh.

Remember stage had ook een ruimer concept dan dit. Daar werden helemaal geen jaartallen genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 00:15 

Hardtraxx Veteran

Zet dhhd alsjeblieft tegelijk met the prophet, hoef ik in de tijdmachine zaal geen boeiende namen te missen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 00:23 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
TiMOTHYb schreef:
Verplicht? Meneer kwam gewoon met Wake Up aanzetten op de Remember hoor. En als NC het al redelijk wist ze verknallen weet ik niet of ik nu zoveel vertrouwen moet hebben in bh.

Remember stage had ook een ruimer concept dan dit. Daar werden helemaal geen jaartallen genoemd.

Jawel: http://imgur.com/gvKzLcX in het weekend boekje.

Ohja vette line-up en mooi om te horen dat Coone dat spul gaat draaien.
Ook heel blij met de OJK stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 01:09 

Hardtraxxer

Kunnen jullie contractueel vast leggen dat dj's alleen tracks mogen draaien van een bepaalde periode? En ook in dat datzelfde contract zetten dat als een dj zich hier niet aan houdt dat hij of zij zijn bookings fee moet inleveren plus een boete ter compensatie omdat het publiek dat speciaal naar een Tijdmachine feest komt om tracks uit die periode te horen is teleurgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 01:17 

Kraak... Piep...

Leuke line-up, helaas geen een die mij nog over de streep zou trekken.

Die grote 3 zijn mooi geregeld maar buiten die drie om zie ik naast Balistic en DHHD op de early voor mij persoonlijk geen interessante namen staan.

OP aangepast btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 01:54 

Organisator

Zephyrus schreef:
Kunnen jullie contractueel vast leggen dat dj's alleen tracks mogen draaien van een bepaalde periode? En ook in dat datzelfde contract zetten dat als een dj zich hier niet aan houdt dat hij of zij zijn bookings fee moet inleveren plus een boete ter compensatie omdat het publiek dat speciaal naar een Tijdmachine feest komt om tracks uit die periode te horen is teleurgesteld.

Het is mogelijk om bij het boeken aan te geven wat ervan de artiest verwacht gaat worden en dat voor het evenement in de festivalbriefing nogmaals uit te leggen en te definiëren. Wij gaan echter een stapje verder en hebben in de voortraject naar de programmering en richting het evenement contact met de artiest of management om de boeking door te nemen. Dit jaar willen we in de sets verwijzen naar hoogtepunten/livesets van de artiesten in deze periode.

Het opleggen van boetes zou een averechtse reactie kunnen opleveren. Wij hebben er het volste vertrouwen in dat de artiesten vooraf goed zullen weten op wat voor evenement ze komen te staan en zich hierop voorbereiden. Mocht dat niet gebeuren dan nemen wij dat natuurlijk mee in de overweging om diegene de volgende keer weer te boeken voor De Tijdmachine.

Broken Balance schreef:
Die grote 3 zijn mooi geregeld maar buiten die drie om zie ik naast Balistic en DHHD op de early voor mij persoonlijk geen interessante namen staan.

Dat kan, wellicht dat we bij de volgende editie een programmering krijgen die je meer aan zal spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 07:22 

Hardtraxxer

Dikke line up! Ook wel gaaf dat er 2 live acts zijn. :thumbup: hopelijk sluit Alpha 2 af! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:13 

Zephyrus schreef:
dat dat datzelfde dat dat dat

Veel datjes :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:34 

Hardtraxxer

Wat is de prijs van de tickets eigenlijk?
De line-up heeft me namelijk zwaar doen twijfelen!!

In positieve zin dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:38 

Donateur

Delt-A schreef:
PNXRMX schreef:
TiMOTHYb schreef:

Ja, en buiten dat het in dat boekje stond: wat mij betreft heb je dan niet goed begrepen wat de doelgroep verwacht. Vooral ook niet omdat hij als Blademasterz geboekt stond. Ik neem aan dat 99% van de mensen die op dit soort concepten afkomen niet voor Wake Up komen tenminste. Je hoeft echt geen Einstein te zijn om dat te begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:39 

Stephan_NL schreef:

29,50 ex
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:42 

Hardtraxx Veteran

Ik ben dan wel benieuwd naar wat voor setjes jullie gevraagd hebben per artiest dan :), al snap ik dat je die niet meteen prijs wilt geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:49 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik ben dan wel benieuwd naar wat voor setjes jullie gevraagd hebben per artiest dan :), al snap ik dat je die niet meteen prijs wilt geven.

Ik wil dit dan weer juist NIET weten van tevoren..dan weet je al precies wat voor platen je allemaal kunt verwachten die avond.

Dat is hetzelfde als een kinderfeestje geven en geheim houden wat je gaat doen, maar wel zeggen dat iedereen z'n zwemkleren mee moet nemen :P

Laat mij maar lekker verrast worden die avond, vind ik veel leuker! Het is al n fijne gedachte dat de organisatie er dus over na heeft gedacht, meer hoef ik nog niet te weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:54 

Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Stephan_NL schreef:

29,50 ex

Mooi prijsje.
Zekerheidje dus!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 11:04 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

Apart dat ze dat volgens mij verder nergens neer hebben gezet. De dj's waren voor zover ik weet niet gebrieft met jaartallen iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 11:10 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
Haha al die oude nummers van Coone zijn echt 'jeugd'sentimentje.

Doggystyle :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 11:10 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Delt-A schreef:

Apart dat ze dat volgens mij verder nergens neer hebben gezet. De dj's waren voor zover ik weet niet gebrieft met jaartallen iig.

Verschil met LYM en b2s denk ik. Als ik de reactie van LYM lees krijg ik de indruk dat ze goed contact hebben met de dj's en weten de dj's wat er van ze verwacht wordt. Dus ik denk dat iedereen zich wel netjes aan het concept gaat houden. Mocht een dj het dan nog niet snappen... Tja dan is het gewoon een lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 11:23 

Repulze schreef:
Doggystyle :bomb:

:love:

PP draaide deze op Hardfest en Defqon alleen niet de climax.... Waarom niet, is mij echt een groot raadsel :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 11:26 

Hardtraxx Veteran

Zephyrus schreef:
Verschil met LYM en b2s denk ik. Als ik de reactie van LYM lees krijg ik de indruk dat ze goed contact hebben met de dj's en weten de dj's wat er van ze verwacht wordt. Dus ik denk dat iedereen zich wel netjes aan het concept gaat houden. Mocht een dj het dan nog niet snappen... Tja dan is het gewoon een lul.

Dat moesten ze ook wel zo ongeveer, na het setje van Noisecontrollers van vorig jaar op de Tijdmachine. Die wist het duidelijk niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 11:35 

Hardtraxx Addict

Tot nu toe lijken het leuke positieve ontwikkelingen wat betreft de ideeën rondom het concept en de artiesten! Dat er specifiek per artiest gekeken wordt naar een mooi hoogtepunt (of hoogtepuntjes) uit het verleden, vind ik wel een goede toevoeging voor de voorbereiding :D
Na vorig jaar dacht ik niet meer aanwezig te zullen zijn; genoeg Tijdmachine edities gehad en over de locatie (in de periode december) is toen genoeg gezegd. Nu neig ik toch te komen, ook door het toevoegen van een early zaal. Op zich wel props naar de organisatie toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 11:43 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Zephyrus schreef:

Dat moesten ze ook wel zo ongeveer, na het setje van Noisecontrollers van vorig jaar op de Tijdmachine. Die wist het duidelijk niet :P

Las dat hij vorig jaar veel edits heeft gedraaid van zijn oude tracks. Dat voelt toch een beetje aan als valsspelen. Ben dan wel benieuwd wat hij dit jaar gaat doen en hoe LYM over deze edits denkt. Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.

dawasiknie schreef:
En Digital Punk was echt een schande en draaide bijna alleen maar platen van 2010 en jonger met als absolute dieptepunt Kings Of The Underground. Er zijn zoveel vette harde platen uit het tijdperk daarvoor, maar nee hoor gewoon lekker voor de makkelijkste weg kiezen met de meest voorspelbare hits uit de tijd dat raw hardstyle net op kwam. Tijdmachine, een feest voor hardstyle uit het vorige decennium, en gewoon negeren.

Zo te lezen is het ook maar goed dat Digital Punk er niet weer staat.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 43  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten