Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 43  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 19:30 

Hardtraxxer

Area 1: Tijdmachine

Wildstylez
Noisecontrollers LIVE
Brennan Heart
Coone
Psyko Punkz LIVE
Dana & Luna
The Prophet
Alpha2
Josh & Wesz
Ryle & Distractor
Jones
MC Villain

Area 2: Ouwe Jongens Krentebrood

Deepack
Pavo
Daniele Mondello
Pila
Balistic
DHHD LIVE
Sunny D
The Vinyl Pimp
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 19:33 

Hardtraxxer

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 19:43 

Hardtraxx Addict

''Ben jij een trouwe bezoekers van Lose Your Mind? Kijk dan vanavond nog in je inbox.''

Uhmmm ik weet niet of dat ik nog ben.. Lets hope so

Edit: Ticket binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 19:46 

Hardtraxxer

Mwa, niet echt bijzonder vind ik. Coone en Psyko Punkz totaal geen zin in, Josh & Wesz ken ik inmiddels van A tot Z uit mijn hoofd, en Brennan Heart, Noisecontrollers en Alpha Twins heb ik ook weinig vertrouwen in dat ze iets bijzonders zullen neerzetten, zeker nu de grens weer een jaartje is opgeschoven.

Tweede area is ook vrij standaard, voor 80% dezelfde namen als op ieder ander willekeurig early feest. Als bijvoorbeeld Dana, Alpha Twins en The Prophet in deze zaal stonden i.p.v. in zaal 1 was het voor mij al een stuk interessanter geworden.

Gaat de tweede zaal trouwens eerder dicht, of krijgen de artiesten daar langer de tijd? Niet zo veel zin om na een avondje early af te sluiten met Wake Up en Lose My Mind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 19:53 

Hardtraxxer

Ticket binnen! wauw stond ik toch bij de trouwe bezoekers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 20:06 

Hardtraxx Veteran

Zephyrus schreef:
Japper28 schreef:
Zephyrus schreef:
Mooie line-up.

Treedt Brennan Heart solo op of samen met Thera?

Solo, anders stond er Brennan & Heart

Misschien als surprise act dat Thera ook spontaan achter de decks komt staan? Brennan Heart solo voelt toch niet echt "tijdmachine" achtig.

Lekker bezig, goos. Zou zeker vet zijn als B&H zouden optreden, maar dat zie ik niet gebeuren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 20:29 

Hardtraxx Newbie

Zo! Aanwezig! Mooie line-up!

Helaas geen trouwe bezoeker, dit gaat de eerste keer Tijdmachine worden voor mij.. Maar ik ga donderdag voor de computer zitten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 20:36 

Hardtraxx Veteran

Heerlike lineup alleen jammer dat het met kerst is. Weet nog niet of ik aanwezig ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 20:45 

Organisator

Ben je nog geen trouwe bezoeker maar wil je wel vanavond de tickets al kunnen aanschaffen? Stuur ons even een PB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 20:57 

Hardtraxx Crew

Ticket binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 21:03 

Hardtraxx Veteran

1 keer ticket gekocht voor CRAFT en blijkbaar ben ik al een trouwe bezoeker. :lol: Maar ik ga nu ook mijn ticket aanschaffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 21:28 

Hardtraxx Newbie

Lose Your Mind schreef:
Ben je nog geen trouwe bezoeker maar wil je wel vanavond de tickets al kunnen aanschaffen? Stuur ons even een PB.

xD Ik zat niet op te letten! Stond gewoon verder onderin de mail! Toch bedankt, 2 tickets in de pocket! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 21:42 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Lekker bezig, goos. Zou zeker vet zijn als B&H zouden optreden, maar dat zie ik niet gebeuren...

Waarom zie je dat niet meer gebeuren? Misschien dat LYM hun kan overtuigen om samen weer een set op de Tijdmachine te doen, net zoals met Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 21:45 

Donateur

Zephyrus schreef:
The Skribbler schreef:

Waarom zie je dat niet meer gebeuren? Misschien dat LYM hun kan overtuigen om samen weer een set op de Tijdmachine te doen, net zoals met Headhunterz.

Waarom LYM wel en op X-Q niet? Waarom zie jij het wel gebeuren?

Paultheone schreef:
Oh god Brennan heart die nu verplicht classics moet gaan draaien :drool:

Verplicht? Meneer kwam gewoon met Wake Up aanzetten op de Remember hoor. En als NC het al redelijk wist ze verknallen weet ik niet of ik nu zoveel vertrouwen moet hebben in bh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 21:54 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Verplicht? Meneer kwam gewoon met Wake Up aanzetten op de Remember hoor. En als NC het al redelijk wist ze verknallen weet ik niet of ik nu zoveel vertrouwen moet hebben in bh.

Nu doet LYM wel meer moeite richting djs om hun zich aan het concept te laten houden dan b2s
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:00 

Organisator

Corrigeer mij als ik fout zit, maar gingen Brennan & Heart niet voor 2005 al uit elkaar?
Dan zou het binnen onze visie beter passen om ze pas bij elkaar te brengen op de Ouwe Jongens Krentenbrood stage.

Daar staat Fabian nu niet, maar het zou wel een leuke optie voor de toekomst kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:02 

Hardtraxx Veteran

Hele fijne Line-up! :D Heel tof dat Coone er staat, mits hij geen 2011 zooi gaat draaien kan dat nog wel eens erg vet worden ^^ Wildstylez, Noisecontrollers Live (:love:) en Brennan Heart ook erg blij mee. Psyko Punkz nog niet meegemaakt dus dat is voor mij ook een keer leuk. Ook heel benieuwd wat The Prophet gaat doen. Voor de rest geen hele bijzondere namen ofzo, maar daarvoor hebben we nog de Ouwe Jongens Krentenbrood waar de line-up ook heel fijn is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:17 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Zephyrus schreef:
The Skribbler schreef:

Waarom LYM wel en op X-Q niet? Waarom zie jij het wel gebeuren?

Misschien omdat LYM er wel moeite in wil steken. En zo te lezen vinden ze het niet eens zo'n heel gek idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:19 

Donateur

Zephyrus schreef:
Misschien omdat LYM er wel moeite in wil steken. En zo te lezen vinden ze het niet eens zo'n heel gek idee.

Hoe weet je dat Q dat niet wil(de)? En het gaat ook echt om of een organisatie moeite wil doen ipv dat beide djs ermee instemmen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:22 

Hardtraxx Crew

Ticket ook binnen, ga me hier wel vermaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:42 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Zephyrus schreef:

Hoe weet je dat Q dat niet wil(de)? En het gaat ook echt om of een organisatie moeite wil doen ipv dat beide djs ermee instemmen :lol:

Omdat jij zei waarom LYM wel en op X-Q niet. Daardoor kreeg ik de indruk dat Q het al is geprobeerd had. Maar beide dj's moeten er natuurlijk mee instemmen zoals je zegt, maar dan moeten ze ook wel geboekt worden (als B&H).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:51 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
Corrigeer mij als ik fout zit, maar gingen Brennan & Heart niet voor 2005 al uit elkaar?
Dan zou het binnen onze visie beter passen om ze pas bij elkaar te brengen op de Ouwe Jongens Krentenbrood stage.

Daar staat Fabian nu niet, maar het zou wel een leuke optie voor de toekomst kunnen zijn.

2005 is net het laatste jaar B&H, met o.a. We are possessed nog, en Masterblade. Dus het zou NET kunnen :P Hoewel de OJKB zeker een vette optie zou zijn, ik heb Thera al vaak een kneiterharde early set horen draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 23:17 

Hardtraxx Elite

Wordt toch echt hoog tijd om een keer naar een Tijdmachine feest te gaan!
Line-up ziet er heel goed uit, met name Wildstylez, Brennan Heart, NC Live en Coone, als hij in ieder geval niet al te veel 2011 tracks draait (überhaupt zonde dat dit jaar erbij hoort nu).

Alleen maakt deze datum het voor mij niet echt ideaal om te gaan, dus toch maar wachten op Craft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 23:24 

Organisator

Vitality schreef:
Coone, als hij in ieder geval niet al te veel 2011 tracks draait

We hebben met Coone afgesproken om te gaan focussen naar de beginperiode van Dirty Workz en zijn The Dirty Workz album uit 2008. Het kan dus iets meer jump/tek dan hapklare hardstyle zijn, maarja beetje meer afwisseling en diepgang werd er toch gevraagd? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 23:34 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
Vitality schreef:
Coone, als hij in ieder geval niet al te veel 2011 tracks draait

We hebben met Coone afgesproken om te gaan focussen naar de beginperiode van Dirty Workz en zijn The Dirty Workz album uit 2008. Het kan dus iets meer jump/tek dan hapklare hardstyle zijn, maarja beetje meer afwisseling en diepgang werd er toch gevraagd? ;)

Mijn jeugd :love: :worship:
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 43  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten