Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 43  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 22:01 

Organisator

MelvinFR schreef:
Hoe kan het eigenlijk dat een line-up release wordt uitgesteld? Staat toch allang vast lijkt me, of hangt het van bepaalde factoren af? Ben benieuwd.

Wij hebben er het handje van om op het laatste moment toch nog een wijziging te willen doorvoeren en de designer kon een dag langer heel goed gebruiken om alles tot in zijn perfectie uit te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 22:05 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
MelvinFR schreef:
Hoe kan het eigenlijk dat een line-up release wordt uitgesteld? Staat toch allang vast lijkt me, of hangt het van bepaalde factoren af? Ben benieuwd.

Wij hebben er het handje van om op het laatste moment toch nog een wijziging te willen doorvoeren en de designer kon een dag langer heel goed gebruiken om alles tot in zijn perfectie uit te werken.

Ahh oke, duidelijk. Zijn jullie trouwens niet bang dat de aankondiging van de line-up een beetje wordt ondergesneeuwd door de aankondiging van de Hard Bass line-up op dezelfde avond of is dit geen probleem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 22:13 

Organisator

Ideaal willen wij het niet noemen, maar het zijn wel 2 compleet andere concepten met andere type bezoekers. We zullen zien hoe het loopt. Je kunt elkaar samen ook versterken als er over beide veel gesproken gaat worden.

Eigenlijk kijken wij nooit naar wat andere organisaties doen en houden ons met onszelf bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 23:29 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:

OT: Jeroen Sijtsma heeft tijdens een panel op HDE aangegeven dat het zijn droom is om De Tijdmachine te organiseren in de HMH. Hopelijk wordt deze droom snel werkelijkheid!

Vergeet de docu die hij daarnaast wil maken niet.
Dat lijkt me zo geweldig, een docu over de evolutie van hardstyle! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 10:12 

Hardtraxx Crew

Ik moet hier toch even mijn dank uitspreken richting de organisatie (Rob voornamelijk gok ik :P ) voor de uitgebreide uitleg. Heel mooi om zo toch een soort kijkje achter de schermen te krijgen. Ik ben benieuwd naar de line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 13:38 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
The Skribbler schreef:
De lineup moet wel heel erg super mega fantastisch zijn (lees: HHZ, WS, TBY, Showtek, NC die zich aan het concept houdt en dan nog een paar ter opvulling) wil ik hier nu nog heen gaan. LYM, wat slaan jullie hier een flater zeg, in mijn ogen. Zeer slechte reclame. Nadat ik vorig jaar dikke griep/koorts/rillingen heb gekregen op Tijdmachine heb ik voor mezelf gezworen hier niet meer heen te gaan.

Ik wil graag uitleg waarom deze keuze is gemaakt. En kom er alsjeblieft niet mee aan dat jullie de datum al hadden toegezegd en er op deze datum geen andere geschikte locatie te vinden was, want Hardclassics heeft afgelopen februari ook het feest een week verschoven EN een grotere locatie weten te strikken.

Ben heel erg benieuwd.

Wij zijn nooit beroerd om openheid van zaken te geven, maar vind je de manier waarop je ons nu ter verantwoording roept niet een beetje buitensporig? Je geeft hiermee het signaal af alsof wij iedereen voor de lol aan het tegenwerken zijn. Corrigeer ons als dit anders is, maar volgens ons hebben wij het afgelopen jaar aangetoond te zeggen wat we doen en te doen wat we zeggen. De Scheepsbouwloods is -zoals eerder aangegeven- nooit onze voorkeurslocatie geweest, maar ergens in het proces komt een moment dat dit wel het beste plan VOOR ONS is. Op basis van onze kennis, afgewogen met de risico's voor LYM, nemen wij een besluit en moeten wij ervoor zorgen dat de faciliteiten op het verwachte niveau komen. Ook iets wat ons rondom CRAFT Festival 2015 in zekere zin gelukt is. Het is enorm spijtig en voor ons het grootste verlies dat wij daar niet hebben kunnen aantonen echt een goed productioneel feest te kunnen neerzetten.

Om de verwachtingen voor de temperatuur te verhelderen kunnen wij nu al melden dat er rekening gehouden moet worden met een frisser niveau als dat je dat ergens anders mee maakt. Kan je hiermee leven? Top! Dan hopen wij je hier te verwelkomen. De line up zal je niet teleurstellen.

Vind je dit een te groot bezwaar? Helaas kunnen wij het niet mooier maken. Dan hopen wij je op een ander evenement weer te verwelkomen. Geeft dit recht om de organisatie hiervoor ter verantwoording te roepen? Nee, dat zou toch echt de omgekeerde wereld zijn. Het is niet arrogant bedoelt, maar zolang wij alle druk op onze schouders nemen en onszelf weer een aantal maanden 24/7 in dit project storten dan zijn wij toch diegene die bepalen.

Nee, ik vind niet dat ik te hard ben. Ik ben echt heel erg teleurgesteld dat het weer in die (naar mijn mening) kutloods wordt georganiseerd, waar het geluid me nog nooit positief is opgevallen en de temperatuur ook niet. Ik heb oprecht, zonder overdrijven, 100% waar, 3 dagen met koorts op bed gelegen nadat ik met kerst de Tijdmachine had bezocht. Misschien zat het er al aan te komen, dat kan, maar de lage temperaturen (ik had een shirt, trui en jas aan binnen, en stond niet stil) heeft daar zeker niet aan bijgedragen.

Over dat ik jullie niet ter verantwoording mag roepen: ook oneens. Jullie openheid van zaken is een heel sterk punt (zo ook nu, waarvoor complimenten), maar het maakt wel dat 'wij' het gevoel hebben dat er discussie mogelijk is.

Over de locatie: er zijn genoeg loods-achtige locaties in regio Amsterdam die aan zowel de verwachtingen van bezoekers wat betreft geluid, temperatuur en catering voldoen en aan jullie verwachtingen wat betreft capaciteit en uitstraling.

Ohja en dat een technobezoeker minder kritisch is, of wel gewend is aan de omstandigheden zoals in de scheepsbouwloods: :lol:
Techno vraagt in mijn ogen juist nog meer om een goed geluidssysteem dan hardstyle, ik heb veel technovrienden horen klagen over slecht geluid op een locatie, net als de rest van de punten. Dus sorry, maar dit punt geloof ik niet van je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 14:07 

Hardtraxx Veteran

Dirk, het geluid op ERA was wel echt heerlijk. Met De Tijdmachine stond het geloof ik iets zachter, maar ook toen vond ik het eigenlijk wel prima. Daar heb ik in ieder geval gewoon vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 15:15 

Hardtraxx Veteran

Ok wist ik niet, daar was ik ook niet bij. Ik zal het anders formuleren: alle keren dat ik in de loods was, viel het geluid me tegen. Zacht of niet zuiver. Met Tijdmachine vond ik het wat zacht staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 15:49 

Donateur

Toen met die eerste bazenpenoze (tot 08:00, reeds licht in de loods :loving: ) stond het veel harder dan op de Tijdmachines ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 16:52 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Toen met die eerste bazenpenoze (tot 08:00, reeds licht in de loods :loving: ) stond het veel harder dan op de Tijdmachines ja.

Was dat niet toen de zaal langzaam volliep met pis? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 17:00 

Donateur

Hahahahah ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 19:01 

Organisator

The Skribbler schreef:
Over dat ik jullie niet ter verantwoording mag roepen: ook oneens. Jullie openheid van zaken is een heel sterk punt (zo ook nu, waarvoor complimenten), maar het maakt wel dat 'wij' het gevoel hebben dat er discussie mogelijk is.

Over de locatie: er zijn genoeg loods-achtige locaties in regio Amsterdam die aan zowel de verwachtingen van bezoekers wat betreft geluid, temperatuur en catering voldoen en aan jullie verwachtingen wat betreft capaciteit en uitstraling.

Ohja en dat een technobezoeker minder kritisch is, of wel gewend is aan de omstandigheden zoals in de scheepsbouwloods: :lol:
Techno vraagt in mijn ogen juist nog meer om een goed geluidssysteem dan hardstyle, ik heb veel technovrienden horen klagen over slecht geluid op een locatie, net als de rest van de punten. Dus sorry, maar dit punt geloof ik niet van je.

Discussie is altijd mogelijk, maar het is de toon die de muziek maakt. Wij kunnen ook 5 jaar in de Hardtraxx geschiedenis terug gaan en quotes zoeken waarmee we kunnen aantonen dat het vooral als 'alles kut enter' en 'dit vind ik dus dit is het' overkomt, maar wij hopen dat je snapt wat wij bedoelen.

'er zijn genoeg' vinden wij een vreemde aanname, aangezien je niet specifiek weet waar wij de haalbaarheid van een plan op toetsen. We kunnen er lang en breed over discussieren. Dit is het en wij zullen ieders beslissing respecteren. Respecteer onze keuzes dan ook, want aan het einde van de rit was het deze locatie of helemaal geen De Tijdmachine in 2015.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 19:23 

Hardtraxx Addict

Ik geloof zeker dat het door bepaalde omstandigheden niet mogelijk was, er is een hoop dat wij natuurlijk niet weten, maar hebben jullie wel misschien oog op andere locaties voor in de toekomst met dit soort evenementen rond de wintertijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 19:23 

Kraak... Piep...

Lose Your Mind schreef:
The Skribbler schreef:

Discussie is altijd mogelijk, maar het is de toon die de muziek maakt. Wij kunnen ook 5 jaar in de Hardtraxx geschiedenis terug gaan en quotes zoeken waarmee we kunnen aantonen dat het vooral als 'alles kut enter' en 'dit vind ik dus dit is het' overkomt, maar wij hopen dat je snapt wat wij bedoelen.

'er zijn genoeg' vinden wij een vreemde aanname, aangezien je niet specifiek weet waar wij de haalbaarheid van een plan op toetsen. We kunnen er lang en breed over discussieren. Dit is het en wij zullen ieders beslissing respecteren. Respecteer onze keuzes dan ook, want aan het einde van de rit was het deze locatie of helemaal geen De Tijdmachine in 2015.

Dit hoeft geen ramp te wezen, als het feest in de lente is, scheelt dat in ieder geval qua temperatuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 19:25 

Hardtraxx Crew

Broken Balance schreef:
Dit hoeft geen ramp te wezen, als het feest in de lente is, scheelt dat in ieder geval qua temperatuur.

Maar dan zit het weer erg dicht tegen CRAFT aan, vind het nu wel een mooie verdeling eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 19:46 

Organisator

Broken Balance schreef:
Lose Your Mind schreef:
The Skribbler schreef:

Het aantal harde geluidsvergunningen is zeer beperkt op deze locatie. Voor ons zou een De Tijdmachine Outdoor in het voorjaar een nog beter alternatief zijn overigens. Dat is naast de HMH ook wel een droom van LYM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 19:56 

Organisator

Ventrue schreef:
Ik geloof zeker dat het door bepaalde omstandigheden niet mogelijk was, er is een hoop dat wij natuurlijk niet weten, maar hebben jullie wel misschien oog op andere locaties voor in de toekomst met dit soort evenementen rond de wintertijden?

Dit is de laatste keer Scheepsbouwloods. De loods gaat begin 2016 de renovatie in en het gedeelte waar wij nu een event in kunnen plaatsen zal ook gebruiksklaar gemaakt worden voor werkplekken binnen de creatieve sector. De renovatie gaat sowieso heel 2016 duren en of de loods daarna uberhaupt nog een evenementenlocatie met vergunning zal blijven is ook nog een vraag.

Aangezien wij 01.12.2015 bij de gemeente Amsterdam moeten aangeven wat wij tot 31.12.2016 gaan organiseren en welke vergunningen we hiervoor willen hebben, zijn wij op dit moment enorm druk met heel veel opties uitwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 20:53 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Broken Balance schreef:

Maar dan zit het weer erg dicht tegen CRAFT aan, vind het nu wel een mooie verdeling eigenlijk.

Precies, dat gaat pils gooien en chicks spotten worden Joris? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 20:56 

Hardtraxx Crew

You've got yourself a deal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 21:09 

Hardtraxxer

Misschien is het mij ontgaan, maar waarom wordt het feest sinds vorig jaar met kerst georganiseerd?
De editie in maart is warmer en er komen naar mijn mening meer mensen op af (win-win situatie?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 22:00 

Hardtraxx Newbie

LIP DJ: 22:00 - 23:00u
Ryfle & Distractor 23:00 - 0:00u
Josh & Wesz: 0:00u - 1:00u
Zany: 1:00u - 2:00u
Noisecontroller: 2:00u - 3:00u
D-Block S-Te-Fan: 3:00u - 4:00u
Zatox: 4:00 - 5:00u
Wildstylez: 5:00 - 6:00u
Crypsis: 6:00 - 7:00

Gezien de berichten van LYM (lijkt op de line-up van de stage op Craft) en mijn wensen zou deze timetable mij nog aan het twijfelen kunnen brengen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 22:57 

Hardtraxx Veteran

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 23:02 

Hardtraxx Addict

Klopt sowieso niet, aangezien:

pecola-tje schreef:
Citaat:
"Lose Your Mind heeft de tijd van zijn/haar evenement De Tijdmachine 2015 gewijzigd"

zaterdag 26 december om 20:30
Scheepsbouwloods Amsterdam

Woensdag 21 oktober 2015 om 19:00 zal de line up bekend worden gemaakt. De kaartverkoop start op donderdag 22 oktober 2015 om 19:00 via http://www.loseyourmind.nl/tickets

Bron: facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 00:09 

Organisator

Vak4102001 schreef:
LIP DJ: 22:00 - 23:00u
Ryfle & Distractor 23:00 - 0:00u
Josh & Wesz: 0:00u - 1:00u
Zany: 1:00u - 2:00u
Noisecontroller: 2:00u - 3:00u
D-Block S-Te-Fan: 3:00u - 4:00u
Zatox: 4:00 - 5:00u
Wildstylez: 5:00 - 6:00u
Crypsis: 6:00 - 7:00

Gezien de berichten van LYM (lijkt op de line-up van de stage op Craft) en mijn wensen zou deze timetable mij nog aan het twijfelen kunnen brengen..

Nope, dit klopt niet. We kunnen wel prijsgeven dat Crypsis helaas al in Hamburg geboekt was en Zatox geen boekingen met Kerst aanneemt. Owja, er zullen 2 live-act's in de line up zitten. Deze artiesten zouden een DJ set op CRAFT draaien.

Gigg schreef:
Misschien is het mij ontgaan, maar waarom wordt het feest sinds vorig jaar met kerst georganiseerd?
De editie in maart is warmer en er komen naar mijn mening meer mensen op af (win-win situatie?).

Omdat wij rond kerst & NYE 4 evenementen in de loods kunnen organiseren en bij een normaal weekend maar 1 of 2. De eerste editie was inderdaad op 1 maart 2014, maar dat is 8/9 weken later als wat het nu is. Om een drogreden op tafel te gooien; er zijn vaker Elfstedentochten in februari gehouden als in december, dus of het nou gegarandeerd warmer zal zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 00:15 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:

Owja, er zullen 2 live-act's in de line up zitten. Deze artiesten zouden een DJ set op CRAFT draaien.

Wildstylez/Noisecontrollers Live? :love:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 43  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten