Lose Your Mind schreef:
The Skribbler schreef:
De lineup moet wel heel erg super mega fantastisch zijn (lees: HHZ, WS, TBY, Showtek, NC die zich aan het concept houdt en dan nog een paar ter opvulling) wil ik hier nu nog heen gaan. LYM, wat slaan jullie hier een flater zeg, in mijn ogen. Zeer slechte reclame. Nadat ik vorig jaar dikke griep/koorts/rillingen heb gekregen op Tijdmachine heb ik voor mezelf gezworen hier niet meer heen te gaan.
Ik wil graag uitleg waarom deze keuze is gemaakt. En kom er alsjeblieft niet mee aan dat jullie de datum al hadden toegezegd en er op deze datum geen andere geschikte locatie te vinden was, want Hardclassics heeft afgelopen februari ook het feest een week verschoven EN een grotere locatie weten te strikken.
Ben heel erg benieuwd.
Wij zijn nooit beroerd om openheid van zaken te geven, maar vind je de manier waarop je ons nu ter verantwoording roept niet een beetje buitensporig? Je geeft hiermee het signaal af alsof wij iedereen voor de lol aan het tegenwerken zijn. Corrigeer ons als dit anders is, maar volgens ons hebben wij het afgelopen jaar aangetoond te zeggen wat we doen en te doen wat we zeggen. De Scheepsbouwloods is -zoals eerder aangegeven- nooit onze voorkeurslocatie geweest, maar ergens in het proces komt een moment dat dit wel het beste plan VOOR ONS is. Op basis van onze kennis, afgewogen met de risico's voor LYM, nemen wij een besluit en moeten wij ervoor zorgen dat de faciliteiten op het verwachte niveau komen. Ook iets wat ons rondom CRAFT Festival 2015 in zekere zin gelukt is. Het is enorm spijtig en voor ons het grootste verlies dat wij daar niet hebben kunnen aantonen echt een goed productioneel feest te kunnen neerzetten.
Om de verwachtingen voor de temperatuur te verhelderen kunnen wij nu al melden dat er rekening gehouden moet worden met een frisser niveau als dat je dat ergens anders mee maakt. Kan je hiermee leven? Top! Dan hopen wij je hier te verwelkomen. De line up zal je niet teleurstellen.
Vind je dit een te groot bezwaar? Helaas kunnen wij het niet mooier maken. Dan hopen wij je op een ander evenement weer te verwelkomen. Geeft dit recht om de organisatie hiervoor ter verantwoording te roepen? Nee, dat zou toch echt de omgekeerde wereld zijn. Het is niet arrogant bedoelt, maar zolang wij alle druk op onze schouders nemen en onszelf weer een aantal maanden 24/7 in dit project storten dan zijn wij toch diegene die bepalen.
Nee, ik vind niet dat ik te hard ben. Ik ben echt heel erg teleurgesteld dat het weer in die (naar mijn mening) kutloods wordt georganiseerd, waar het geluid me nog nooit positief is opgevallen en de temperatuur ook niet. Ik heb oprecht, zonder overdrijven, 100% waar, 3 dagen met koorts op bed gelegen nadat ik met kerst de Tijdmachine had bezocht. Misschien zat het er al aan te komen, dat kan, maar de lage temperaturen (ik had een shirt, trui en jas aan binnen, en stond niet stil) heeft daar zeker niet aan bijgedragen.
Over dat ik jullie niet ter verantwoording mag roepen: ook oneens. Jullie openheid van zaken is een heel sterk punt (zo ook nu, waarvoor complimenten), maar het maakt wel dat 'wij' het gevoel hebben dat er discussie mogelijk is.
Over de locatie: er zijn genoeg loods-achtige locaties in regio Amsterdam die aan zowel de verwachtingen van bezoekers wat betreft geluid, temperatuur en catering voldoen en aan jullie verwachtingen wat betreft capaciteit en uitstraling.
Ohja en dat een technobezoeker minder kritisch is, of wel gewend is aan de omstandigheden zoals in de scheepsbouwloods:
Techno vraagt in mijn ogen juist nog meer om een goed geluidssysteem dan hardstyle, ik heb veel technovrienden horen klagen over slecht geluid op een locatie, net als de rest van de punten. Dus sorry, maar dit punt geloof ik niet van je.