Donder eens op met die onzinwrote:LIP DJ: 22:00 - 23:00u
Ryfle & Distractor 23:00 - 0:00u
Josh & Wesz: 0:00u - 1:00u
Zany: 1:00u - 2:00u
Noisecontroller: 2:00u - 3:00u
D-Block S-Te-Fan: 3:00u - 4:00u
Zatox: 4:00 - 5:00u
Wildstylez: 5:00 - 6:00u
Crypsis: 6:00 - 7:00
Gezien de berichten van LYM (lijkt op de line-up van de stage op Craft) en mijn wensen zou deze timetable mij nog aan het twijfelen kunnen brengen..
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Dat mag wel iets vriendelijker Blear.
Hij zegt toch nergens dat het de officiële line-up is? Speculerend op wat Craft 2015 namen hoopt hij op die timetable/line-up.. Beetje erg aanvallend. 
50% goed.wrote:Wildstylez/Noisecontrollers Live?wrote:
Owja, er zullen 2 live-act's in de line up zitten. Deze artiesten zouden een DJ set op CRAFT draaien.
Wildcontrollers LIVE!wrote:50% goed.wrote:Wildstylez/Noisecontrollers Live?wrote:
Owja, er zullen 2 live-act's in de line up zitten. Deze artiesten zouden een DJ set op CRAFT draaien.
Geen Crypsis 
Zijn set vorig jaar was echt by far de vetste van de avond, en was eigenlijk ook de naam waar ik t meest op heb gehoopt toen gezegd is dat de lineup gebaseerd zou worden op die van CRAFT..
Zijn set vorig jaar was echt by far de vetste van de avond, en was eigenlijk ook de naam waar ik t meest op heb gehoopt toen gezegd is dat de lineup gebaseerd zou worden op die van CRAFT..
Helaas, Rob, worden wij het niet met elkaar eens. Je hebt gelijk, ik zal jullie keuze respecteren, maar ik ben er niet bij, helaas. Volgend jaar misschien wel, maar dat zien we dan wel 
Bedankt voor je openheid trouwens, en dat je je niet door mijn woorden laat wegjagen of afschrikken.
Bedankt voor je openheid trouwens, en dat je je niet door mijn woorden laat wegjagen of afschrikken.
Ik hoop op Noisecontrollers Live, en dan een van z'n livesets uit 2008/begin 2009 opnieuw doen, zoals Donkey Rollers deden met hun Defqon 2005 set.
Die Elektronik Oldschool edit, Crump edit en Shreek edit
Idd. Agressieve houding van hem altijd.wrote:Dat mag wel iets vriendelijker Blear.
Shrump!
Maar goed vorige keer NC viel me vies tegen eigenlijk.
Daarom dus die liveset opnieuw doenwrote:Shrump!
Perm ban zou terrecht zijn.wrote:Idd. Agressieve houding van hem altijd.wrote:Dat mag wel iets vriendelijker Blear.
Emporium 2008 plswrote:Ik hoop op Noisecontrollers Live, en dan een van z'n livesets uit 2008/begin 2009 opnieuw doen, zoals Donkey Rollers deden met hun Defqon 2005 set.
-
K
wrote:Emporium 2008 pls
InQontrol 2008 is beterwrote:wrote:Emporium 2008 pls![]()
Wat heb ik genoten toen!
Die staat nog vrij vers in mijn geheugen. Stampen vol was die zaal toen. Volgens mij was het laatste nummer toen Just Like You? Die hele zaal schreeuwde mee, wat een sfeer.wrote:InQontrol 2008 is beterwrote:wrote:Emporium 2008 pls![]()
Wat heb ik genoten toen!
-
K
Ook daar heb ik van genotenwrote:InQontrol 2008 is beterwrote:wrote:Emporium 2008 pls![]()
Wat heb ik genoten toen!
Oke ze zijn op Twitter begonnen met de vocal quotes, zo kwamen we vorige keer aan de line up.
Tot nu toe (Ge-edit - 15:31):
Deepack - Here's Johnny
The Prophet - I'm a human being, god damn it! My life has value!
Psyko Punkz - The two worlds, the dead and the living
Noisecontrollers (Live?) - This is where you will come when you are ready
Tot nu toe (Ge-edit - 15:31):
Deepack - Here's Johnny
The Prophet - I'm a human being, god damn it! My life has value!
Psyko Punkz - The two worlds, the dead and the living
Noisecontrollers (Live?) - This is where you will come when you are ready
Last edited by ErikZ on , edited 3 times in total.
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Rob zet de liveset van NC Live @ Emporium 2008 op z'n facebook dus die is ook zeker 
Gaan jullie 2 even vissen a.u.b.wrote:Perm ban zou terrecht zijn.wrote:Idd. Agressieve houding van hem altijd.wrote:Dat mag wel iets vriendelijker Blear.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Ze hebben de datum van de line up (onbewust) wel geniaal gekozen.
Vandaag is de toekomst van back to the future 2
Goed verhaal, lekker kort ook.wrote:Ze hebben de datum van de line up (onbewust) wel geniaal gekozen.
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
Zeg dan gewoon niks..wrote:Goed verhaal, lekker kort ook.