Warme choco 
wrote:Warme choco
wrote:Warme choco
Helemaal als het wat frisser is in de loods, heerlijk ditwrote:Warme choco
Voor alsnog zien wij TBY niet terugkomen in de CRAFT Festival 2015 line up en op basis daarvan is De Tijdmachine 2015 line up gebaseerd.wrote: Eerder in dit topic ging het ook over een lange Technoboy set, maar liever niet met dat trage mixwerk zeg. Ik zie liever meer dingen zoals Ryfle & Distractor of Lanoz die wél goed doormixen en waarbij het allemaal wat minder voorspelbaar is.
wrote:Was het niet de bedoeling om dezelfde artiesten van CRAFT15 op CRAFT16 te boeken? Althans ik dacht dat ik destijds zoiets gelezen had?
Ja, ook dat is een speerpunt. Het voordeel is nu dat de productie van de decembermaand in de basis afgelopen week door DGTL al is neergezet. Met deze ervaringen kunnen we doorgaan met rekenen naar de komende edities. We zijn enorm blij dat we nu de ervaring hebben, want dat is doorgaans in een tijdelijke locatie niet makkelijk te realiseren.wrote:Goed dat je opheldering geeft m.b.t. de locatie, maar hetgeen waar ik me het meest aan stoor in die loods is het geluid, alle keren dat ik er geweest ben vond ik het te zacht en/of te onzuiver. Wordt daar nog iets aan gedaan?
Wij hebben zullen volgend jaar op CRAFT Festival 2016 zoveel mogelijk proberen dezelfde artiesten te boeken, echter houden wij een slag om de arm om op het moment de programmering te optimaliseren naar het moment. Het mag niet zo zijn dat artiesten die nu keihard doorbreken er volgend jaar niet kunnen staan of artiesten die nu op een hedendaags podium staan willen heel graag iets speciaals op een DTM/OJK doen.wrote:Wat is dan de precieze bedoeling met de line-up? Want onderstaande kon ik me ook herinneren en vraag me nu wel af wat de plannen zijn..2x (bijna) dezelfde line-up?
Puur omdat wij een organisatie zijn die de voorkeur geeft aan het geven van evenementen in Amsterdam en dan specifiek in warehouse achtige setting, waarbij wij alles vanaf de grond zelf mogen opbouwen en onszelf laten inspireren door de (berlijnse) techno scene. Wij proberen onszelf in deze markt te onderscheiden door veel video elementen zelf te ontwikkelen en verwerken in de visuals op het LED en aanvullen met special FX. Dit alles komt het beste tot zijn recht in een donkere, grauwe en kille loods. Wij zijn niet de organisatie die kiest voor een hypermoderne eventlocatie waar alles er alleen nog maar ingereden moet worden, dat past niet bij de achterliggende gedachten zoals wij onze concepten uniek willen houden. Jij noemt het fouten, wij vinden het tot een bepaalt niveau acceptabel. Waarschijnlijk liggen onze referentiekaders daarin enorm ver uit elkaar, maar dit is zoals LYM het voor ogen heeft.wrote:Dat je er open over speelt behoed jullie inderdaad van de fout van de vorige keer. Maar dat maakt de oorzaak van deze fouten nog niet goed: de kou, het geluid en het eten, de locatie dus. Al het geld dat er in wordt gestoken om de Werf acceptabel te maken zou toch extra in een locatie worden gestoken die wel het complete pakket bied?
Dit is het probleem tegenwoordigwrote:worden we steeds meer verwend.
Het is geen slecht iets om een hoge standaard te hebben, anders krijg je alleen maar halfbakken feestjes onder het motto de bezoeker zorgt er zelf maar voor (niet gericht op LYM). En dan komen de andere kant van de klachten weer.wrote:Dit is het probleem tegenwoordigwrote:worden we steeds meer verwend.
Bron: facebook"Lose Your Mind heeft de tijd van zijn/haar evenement De Tijdmachine 2015 gewijzigd"
zaterdag 26 december om 20:30
Scheepsbouwloods Amsterdam
Woensdag 21 oktober 2015 om 19:00 zal de line up bekend worden gemaakt. De kaartverkoop start op donderdag 22 oktober 2015 om 19:00 via http://www.loseyourmind.nl/tickets
We betalen er steeds meer voor. En zeggen dat de hardstyle bezoeker meer verwend is dan de techno bezoeker is appels met peren vergelijken.wrote:Dit is het probleem tegenwoordigwrote:worden we steeds meer verwend.
Niet direct overwogen, maar we zetten deze wel op de lijst van interessante locaties. Thanks!wrote:Lose Your Mind, hebben jullie het Taets Art and Event Park overwogen als locatie? Dat is een mooie loods waar het sowieso warm is. Helaas wel dezelfde problemen wat betreft de catering en akoestiek. Dan kan je alleen niet de opbouwkosten delen met ERA.
Dat valt volledig te begrijpen.wrote:Duidelijk deze visie.
Persoonlijk vind ik de nadelen van de loods te veel opwegen tegen de voordelen van het feest, en sinds het feest ook niet meer uniek is, kies ik liever voor een ander.
Vervang 'verwend' voor 'gewend' en je zou de vergelijking wel kunnen maken.wrote:We betalen er steeds meer voor. En zeggen dat de hardstyle bezoeker meer verwend is dan de techno bezoeker is appels met peren vergelijken.
Absoluut. Het is 2015 en de hedendaagse communicatie kan niet meer gedaan worden met een gelikt persbericht waar de bijvoeglijke naamwoorden niet meer aan te slepen zijn, daar prikt iedereen doorheen. Deze tijd vraagt om duidelijk communicatie en interactie. Alleen op die manier kan je ervoor zorgen dat het publiek met de juiste verwachtingen het evenement gaat bezoeken.wrote:Het is geen slecht iets om een hoge standaard te hebben, anders krijg je alleen maar halfbakken feestjes onder het motto de bezoeker zorgt er zelf maar voor (niet gericht op LYM). En dan komen de andere kant van de klachten weer.
Alstublieft!wrote:Niet direct overwogen, maar we zetten deze wel op de lijst van interessante locaties. Thanks!wrote:Lose Your Mind, hebben jullie het Taets Art and Event Park overwogen als locatie? Dat is een mooie loods waar het sowieso warm is. Helaas wel dezelfde problemen wat betreft de catering en akoestiek. Dan kan je alleen niet de opbouwkosten delen met ERA.
Vervang 'verwend' voor 'gewend' en je zou de vergelijking wel kunnen maken.[/quote]wrote:We betalen er steeds meer voor. En zeggen dat de hardstyle bezoeker meer verwend is dan de techno bezoeker is appels met peren vergelijken.
Dat zou echt een droom zijn! De HMH en een Tijdmachine concept feest. XQ Legends was toch echt een van de hoogtepunten, voor mij, de laatste jaren in de HMH.wrote:Jeroen Sijtsma heeft tijdens een panel op HDE aangegeven dat het zijn droom is om De Tijdmachine te organiseren in de HMH. Hopelijk wordt deze droom snel werkelijkheid!
Dat zou toch echt geweldig zijn.wrote: OT: Jeroen Sijtsma heeft tijdens een panel op HDE aangegeven dat het zijn droom is om De Tijdmachine te organiseren in de HMH. Hopelijk wordt deze droom snel werkelijkheid!