Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 43  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:49 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Waarom? De locatie is duidelijk, dat is het minpunt. De line up verandert niks aan de locatie.

Wanneer Project One komt ga jij niet thuisblijven vanwege wat kou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:50 

Hardtraxx Veteran

Voor mij is juist de line-up bepalend of ik wel of niet ga,
(zelf geen ervaringen met de ndsm loods,)

Ik snap dat je vanuit voorgaande editie's in de loods direct zegt niet meer te gaan, maar zoals lym gewoon aangeeft, zijn ze wel met oplossingen bezig.. Je weet dat het in de winter koud is, waarom zou je je dan niet warmer aankleden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 15:12 

Hardtraxx Elite

Als er een erg goede lineup is wil ik het wel overwegen, maar had toch wel op een andere locatie gehoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 15:13 

Hardtraxx Crew

provehito schreef:
Je weet dat het in de winter koud is, waarom zou je je dan niet warmer aankleden?

Het dragen van vele lagen kleding bevordert het losgaan nou niet echt. Ik zou tenminste niet in een winterjas daar willen staan als dat de enige manier zou zijn om mezelf warm te houden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 15:15 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
provehito schreef:
Je weet dat het in de winter koud is, waarom zou je je dan niet warmer aankleden?

Het dragen van vele lagen kleding bevordert het losgaan nou niet echt. Ik zou tenminste niet in een winterjas daar willen staan als dat de enige manier zou zijn om mezelf warm te houden...

Ik zag overigens vorige editie zelfs mensen staan met van die dunne handschoentjes :lol: Dus misschien kan Lose Your Mind dit in de 'All you need to know' opnemen als tip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 15:15 

Kraak... Piep...

Basshunterzz schreef:
Broken Balance schreef:
Waarom? De locatie is duidelijk, dat is het minpunt. De line up verandert niks aan de locatie.

Wanneer Project One komt ga jij niet thuisblijven vanwege wat kou :P

Zou mooi zijn maar alleen Project One is nog niet genoeg voor mij persoonlijk. Naast de enorm minime kans dat ze er staan draaien veel andere artiesten de P1 platen ook wel. Degene die ik zelf leuk vind dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 15:39 

Hardtraxx Veteran

Misschien dat ze een aparte bar kunnen maken met koffie en warme chocomelk? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 15:51 

Hardtraxx Veteran

Rowanbass schreef:
Ik zag overigens vorige editie zelfs mensen staan met van die dunne handschoentjes :lol: Dus misschien kan Lose Your Mind dit in de 'All you need to know' opnemen als tip?

Van afgelopen Reckless (3januari):

TEMPERATUUR?
Lose Your Mind heeft alle mogelijkheden benut om de temperatuur zo aangenaam mogelijk te krijgen. Dit is alleen geen garantie en het kan soms koud aanvoelen. Hou hier rekening mee en neem voor de zekerheid een extra vest/jas mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 16:37 

Hardtraxx Veteran

Vak4102001 schreef:
Rowanbass schreef:
yowan schreef:
De kou valt wat mij betreft in principe mee. Tijdmachine vorig jaar was heel erg koud

En het was koud, is een feit toch. Lag ook wel aan de buitentemperatuur want die was bijzonder lager dan een normale dag hartje winter

Het lijkt wel alsof LoseYourMind jouw account heeft overgenomen met al je tips, adviezen en de verdediging van de organisatie.

Op mij werd hij helemaal een beetje boos toen ik vroeg of hij een ambassadeur van LYM was. Het lijkt er inderdaad aardig op.

:aww:
Of je tieft gewoon op met je gezever. Volgens mij verdedig ik gewoon mijn mening en stel ik dat ik niet veeleisend ben. Ga anders lekker op facebook zitten als het je niet aanspreekt dat mensen een andere mening dan jou hebben op notabene een fuking forum.

Khadber schreef:
Ik ben al te laat zie ik. Zullen we dat hele "ambassadeur want ik heb een andere mening dan de andere"-punt alsjeblieft achterwege laten? Heeft namelijk geen enkel nut. Die reacties gaan ook verwijderd worden.

Ik heb gewoon zin in dit feest, daarom reageer ik miss wat te enthusiast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 16:52 

Hardtraxx Crew

Of jullie kappen nu gewoon met het aanvallen van elkaars mening....bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 17:04 

Hardtraxx Veteran

Lekker sfeertje hier vandaag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 17:37 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Zoals je zelf zegt is een forum geschikt voor discussie en om je mening te ventileren. Nou doe ik dat, en vervolgens krijg ik de wind van voren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:33 

Hardtraxxer

Kan je hier ook bier bestellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 20:34 

Hardtraxxer

Ja, en tosti's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 13:45 

Hardtraxx Addict

Zouden ze weer ballonnen hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 13:54 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
provehito schreef:

nee daar heb je opzich gelijk in, maar ga dan ipv je blote bast met een t-shirt of met een tshirt lange mouwen of een trui ofso, Ik snap best dat je niet veel kleding aan wilt, maar het ligt persoonlijk gezien toch ook echt wel aan jezelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 18:42 

Hardtraxx Newbie

Grim schreef:
Misschien dat ze een aparte bar kunnen maken met koffie en warme chocomelk? :loving:

Mocht de line-up me iets tegenvallen, dan zouden warme choco en iets warms te eten mij zeker over de streep kunnen trekken. De sfeer zit er wel altijd in met Tijdmachine en buiten de kou om is de locatie ook wel oke. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 18:50 

Hardtraxx Veteran

Had een jas aan en dat was prima te doen. Vooral achterin was dat wel nodig, maar eenmaal vooraan was het ook prima te doen zonder jas. Ik was trouwens nuchter, als dat ook nog nodig is om te vermelden :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 21:35 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Rowanbass schreef:

TEMPERATUUR?
Lose Your Mind heeft alle mogelijkheden benut om de temperatuur zo aangenaam mogelijk te krijgen. Dit is alleen geen garantie en het kan soms koud aanvoelen. Hou hier rekening mee en neem voor de zekerheid een extra vest/jas mee.

Tijdmachine was het aardig aan de koude kant ja.
Reckless heb ik het niet koud gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 21:41 

Organisator

The Skribbler schreef:
De lineup moet wel heel erg super mega fantastisch zijn (lees: HHZ, WS, TBY, Showtek, NC die zich aan het concept houdt en dan nog een paar ter opvulling) wil ik hier nu nog heen gaan. LYM, wat slaan jullie hier een flater zeg, in mijn ogen. Zeer slechte reclame. Nadat ik vorig jaar dikke griep/koorts/rillingen heb gekregen op Tijdmachine heb ik voor mezelf gezworen hier niet meer heen te gaan.

Ik wil graag uitleg waarom deze keuze is gemaakt. En kom er alsjeblieft niet mee aan dat jullie de datum al hadden toegezegd en er op deze datum geen andere geschikte locatie te vinden was, want Hardclassics heeft afgelopen februari ook het feest een week verschoven EN een grotere locatie weten te strikken.

Ben heel erg benieuwd.

Wij zijn nooit beroerd om openheid van zaken te geven, maar vind je de manier waarop je ons nu ter verantwoording roept niet een beetje buitensporig? Je geeft hiermee het signaal af alsof wij iedereen voor de lol aan het tegenwerken zijn. Corrigeer ons als dit anders is, maar volgens ons hebben wij het afgelopen jaar aangetoond te zeggen wat we doen en te doen wat we zeggen. De Scheepsbouwloods is -zoals eerder aangegeven- nooit onze voorkeurslocatie geweest, maar ergens in het proces komt een moment dat dit wel het beste plan VOOR ONS is. Op basis van onze kennis, afgewogen met de risico's voor LYM, nemen wij een besluit en moeten wij ervoor zorgen dat de faciliteiten op het verwachte niveau komen. Ook iets wat ons rondom CRAFT Festival 2015 in zekere zin gelukt is. Het is enorm spijtig en voor ons het grootste verlies dat wij daar niet hebben kunnen aantonen echt een goed productioneel feest te kunnen neerzetten.

Om de verwachtingen voor de temperatuur te verhelderen kunnen wij nu al melden dat er rekening gehouden moet worden met een frisser niveau als dat je dat ergens anders mee maakt. Kan je hiermee leven? Top! Dan hopen wij je hier te verwelkomen. De line up zal je niet teleurstellen.

Vind je dit een te groot bezwaar? Helaas kunnen wij het niet mooier maken. Dan hopen wij je op een ander evenement weer te verwelkomen. Geeft dit recht om de organisatie hiervoor ter verantwoording te roepen? Nee, dat zou toch echt de omgekeerde wereld zijn. Het is niet arrogant bedoelt, maar zolang wij alle druk op onze schouders nemen en onszelf weer een aantal maanden 24/7 in dit project storten dan zijn wij toch diegene die bepalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 21:50 

Organisator

Broken Balance schreef:
De locatie is nou eenmaal kut. Het heeft beperkingen waar de bezoeker zelf op moet inspelen.

In de HMH, Ziggo Dome, Club Rodenburg, Sans Souci, Gelredome en nog een groot deel van dit soort locaties hebben deze beperkingen niet.
Wat maakt het dan een mening? Het is gewoon een feit dat deze locatie tekort komt op het gebied van warmte, voedselvoorzieningen en geluid.

Daar zijn de meningen over verdeelt. Ja, het heeft beperkingen waar de bezoeker op zal moeten inspelen. De voorbeelden die je noemt zijn niet allemaal gepast voor het concept.

Club Rodenburg en Sans Souci hebben een te kleine capaciteit.

HMH & Ziggodome hebben dit wellicht niet, alleen is ons businessmodel ingericht dat wij de kosten terug verdienen op de avond zelf met de horeca en dat kan bij deze locatie's niet. Hier zou je het alleen op de ticketprijs moeten verdienen. Dat zou betekenen dat de bezoeker voor het hetgeen ze gaan krijgen in de Scheepsbouwloods in 1 van deze locatie's zeker 3,5 tot 4 x meer voor een ticket zou moeten neerleggen en dan ook nog eens de kosten op de avond zelf blijft maken.

Gelredome is (op dit moment) niet haalbaar voor ons als organisatie.

Dus dan is de vraag; ben je als bezoeker bereidt jezelf aan te passen? Dat is een keuze die wij niet voor jullie kunnen maken, maar we kunnen jullie wel voorzien van duidelijke en eerlijke communicatie. Zodat niet de fout van 2014 gemaakt kan worden dat het verwachtingspatroon wat er is gemaakt niet evenredig was aan de werkelijkheid. Maargoed, daar is al voldoende over gesproken en 2015 bewijst al dat LYM er alles aan doet om dit niet meer te laten gebeuren. Mogen wij dat zeggen, ja dat mogen wij zeggen. ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 21:56 

Hardtraxx Veteran

Nette reactie, heel fijn hoe jullie openheid van zaken geven. :)
Ik geloof dat jullie alles zullen doen aan het verminderen van de kou (waar ik persoonlijk nog geen ervaring mee had, ik vermoed dat het uiteindelijk wel meevalt als je gewoon in het publiek staat en niet als een zoutzak stil staat) en was sowieso al van plan om te komen dus ben erg benieuwd naar de line-up. Komt die morgen of later in de week?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 22:01 

Organisator

Khadber schreef:
Ik denk dat het vorig jaar ook lag aan het feit dat er een complete hal naast lag. Er was een reling met wat lamellen die aan de zijkant naar de grote loods hingen, maar deze hingen een stukje van het plafond en liepen niet zo ver door. Op deze manier lekte er voor mijn gevoel ook veel warmte weg en kun je stoken tot je een ons weegt. Misschien dat daar veel winst te halen valt.

Je ziet het erg goed. We werken dit jaar met een bedrijf dat normaliter de temperaturen regelt in grote loodsen zoals Tata Steel in IJmuiden. Zoals het plan nu is gaan wij voor de periode dat wij er in december evenementen geven zo'n zelfde systeem tijdelijk in de hele loods plaatsen. Iets wat doorgaans alleen voor langere termijn gebeurt en nu voor 1,5 week.

Het gedeelte waar vorig jaar de food en chill was gaat nu de tweede area worden en buiten zal de entree een grote verwarmde tent worden waar voldoende kluisjes, chill area en food zal zijn. De verplaatsing van de food naar buiten geeft ons ook de mogelijkheid om het assortiment aan te passen. Afgelopen jaar zijn wij ook betrokken geweest bij de succesvolle lancering van Amsterdam Kookt op de NDSM, dus een gedegen food line up kunnen we bij deze alvast toezeggen.

De afgelopen week tijdens de ADE zijn wij álle tijdelijke indoorlocaties gaan bezoeken om daar te kijken hoe andere het met de faciliteiten hebben geregeld en waar kunnen wij de goede voorbeelden van overnemen. De opzet van de tweede area is afgelopen vrijdag ook op DGTL Paradise gebruikt. Wij hebben de nachten goed benut en zitten vol ideeën waarvan we hopen dat dit productioneel ook uit te voeren is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 22:18 

Organisator

Rowanbass schreef:

Gaan we doen!

Gaan we doen!
Grim schreef:
Misschien dat ze een aparte bar kunnen maken met koffie en warme chocomelk?

Gaat er komen!

pecola-tje schreef:

TEMPERATUUR?

Je ziet dat de manier van communicatie in de dagen na De Tijdmachine verandert is. De situatie is door de bezoekers van Reckless als verbetert ervaren. Als het hier dan toch zo zwart/wit is, mogen wij dan concluderen dat hier feitelijk bewezen is dat LYM daad bij het woord heeft gevoegd?

Mag ik (Rob) dan op persoonlijk titel aangeven dat het enorm frusterend is als er dan, nogmaals in mijn ogen, kortzichtig op een bericht wordt gereageerd waarbij we de lijn van verbeteringen in het begin van dit jaar willen doortrekken. Dat het mijn bloed heeft laten koken als ik eraan terug denk hoeveel moeite wij als LYM erin steken om deze open communicatie op niveau te houden. LYM reageert op ieder bericht op FB, op iedere mail en leest/reageert mee op de actievere forums. Wij staan open voor alle suggesties en, laten we het Bier op CRAFT voorbeeld aanhalen, zijn nooit beroerd om iets ludieks te doen. Zelfs de deur van ons kantoor staat altijd open voor jonge promotors die tips willen en de mensen die Jeroen, Jazzy en mij spreken op andere feesten weten dat we voor iedereen de tijd nemen of er later op terug zullen komen.

Een beetje onderling respect zoals iedereen normaal met elkaar omgaat is dan toch vanzelfsprekend? Het zou zonde zijn als wij hierdoor dit soort dingen zullen gaan beperken, want dan moeten wij ons gaan afvragen of dit alles het wel waard is. Wij hebben ook maar 24 uur in een dag en we kunnen de tijd enorm goed besteden. Dit is geen emo-preek om zieltjes te winnen ofzo, want diegene die een beetje weten wie ik ben weten dat wij zo niet in elkaar zitten, maar wij wouden het wel ff op tafel leggen.

PS. er kunnen grammaticale fouten in de teksten zitten. Laten we dat maar als een gevolg van de afgelopen week zien. Ik beloof hierbij al gelijk verbeteringen voor de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 22:21 

Organisator

Joey schreef:
Nette reactie, heel fijn hoe jullie openheid van zaken geven. :)
Komt die morgen of later in de week?

Dinsdagavond is de planning.
Als dit wijzigt dan zullen wij dat hier melden.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 43  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten