Rowanbass schreef:
Ik zag overigens vorige editie zelfs mensen staan met van die dunne handschoentjes

Dus misschien kan Lose Your Mind dit in de 'All you need to know' opnemen als tip?
Gaan we doen!
Gaan we doen!
Grim schreef:
Misschien dat ze een aparte bar kunnen maken met koffie en warme chocomelk?
Gaat er komen!
pecola-tje schreef:
Van afgelopen Reckless (3januari):
TEMPERATUUR?
Lose Your Mind heeft alle mogelijkheden benut om de temperatuur zo aangenaam mogelijk te krijgen. Dit is alleen geen garantie en het kan soms koud aanvoelen. Hou hier rekening mee en neem voor de zekerheid een extra vest/jas mee.
Je ziet dat de manier van communicatie in de dagen na De Tijdmachine verandert is. De situatie is door de bezoekers van Reckless als verbetert ervaren. Als het hier dan toch zo zwart/wit is, mogen wij dan concluderen dat hier feitelijk bewezen is dat LYM daad bij het woord heeft gevoegd?
Mag ik (Rob) dan op persoonlijk titel aangeven dat het enorm frusterend is als er dan, nogmaals in mijn ogen, kortzichtig op een bericht wordt gereageerd waarbij we de lijn van verbeteringen in het begin van dit jaar willen doortrekken. Dat het mijn bloed heeft laten koken als ik eraan terug denk hoeveel moeite wij als LYM erin steken om deze open communicatie op niveau te houden. LYM reageert op ieder bericht op FB, op iedere mail en leest/reageert mee op de actievere forums. Wij staan open voor alle suggesties en, laten we het Bier op CRAFT voorbeeld aanhalen, zijn nooit beroerd om iets ludieks te doen. Zelfs de deur van ons kantoor staat altijd open voor jonge promotors die tips willen en de mensen die Jeroen, Jazzy en mij spreken op andere feesten weten dat we voor iedereen de tijd nemen of er later op terug zullen komen.
Een beetje onderling respect zoals iedereen normaal met elkaar omgaat is dan toch vanzelfsprekend? Het zou zonde zijn als wij hierdoor dit soort dingen zullen gaan beperken, want dan moeten wij ons gaan afvragen of dit alles het wel waard is. Wij hebben ook maar 24 uur in een dag en we kunnen de tijd enorm goed besteden. Dit is geen emo-preek om zieltjes te winnen ofzo, want diegene die een beetje weten wie ik ben weten dat wij zo niet in elkaar zitten, maar wij wouden het wel ff op tafel leggen.
PS. er kunnen grammaticale fouten in de teksten zitten. Laten we dat maar als een gevolg van de afgelopen week zien. Ik beloof hierbij al gelijk verbeteringen voor de toekomst.