yowan schreef:
De kou valt wat mij betreft in principe mee. Tijdmachine vorig jaar was heel erg koud
[quote=''Rowanbass''] En het was koud, is een feit toch. Lag ook wel aan de buitentemperatuur want die was bijzonder lager dan een normale dag hartje winter[/quote]
Het lijkt wel alsof LoseYourMind jouw account heeft overgenomen met al je tips, adviezen en de verdediging van de organisatie.
On topic: na vorig jaar (CRAFT en Tijdmachine) besloten om nooit meer naar de NDSM-werf te gaan voor een feest of festival. Wat is dat een schijt locatie zeg.[/quote]
Op mij werd hij helemaal een beetje boos toen ik vroeg of hij een ambassadeur van LYM was. Het lijkt er inderdaad aardig op.
Ik maak voor mezelf wel uit of iets een acceptabele temperatuur heeft. Dat was het vorig jaar in ieder geval niet. Na de beloftes welke zij gedaan is deze locatie voor mij een No-go. Na de tijdmachine-editie van 1 maart 2014 zouden zij namelijk voor de editie met Kerst hebben aangegeven dat het wel een acceptabele temperatuur zijn.
From:
[email protected]To:
[email protected]Subject: RE: tijdmachine 2014
Date: Tue, 23 Dec 2014 12:02:09 +0000
Beste Joost,
Bedankt voor je mail!
In de loods worden heaters geplaatst zodat de loods heel de avond op een aangename temperatuur is.
Met vriendelijke groet,
Wessel van Winden
----------------------------------------------
Lose Your Mind
[email protected]Web
http://www.loseyourmind.nlTel + 31 6 54 27 18 47