Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

De Tijdmachine

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
GAAT WILDSTYLEZ 2X CLUBBIN' DRAAIEN??????
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
De lineup moet wel heel erg super mega fantastisch zijn (lees: HHZ, WS, TBY, Showtek, NC die zich aan het concept houdt en dan nog een paar ter opvulling) wil ik hier nu nog heen gaan. LYM, wat slaan jullie hier een flater zeg, in mijn ogen. Zeer slechte reclame. Nadat ik vorig jaar dikke griep/koorts/rillingen heb gekregen op Tijdmachine heb ik voor mezelf gezworen hier niet meer heen te gaan.

Ik wil graag uitleg waarom deze keuze is gemaakt. En kom er alsjeblieft niet mee aan dat jullie de datum al hadden toegezegd en er op deze datum geen andere geschikte locatie te vinden was, want Hardclassics heeft afgelopen februari ook het feest een week verschoven EN een grotere locatie weten te strikken.

Ben heel erg benieuwd.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 26 days ago
The Skribbler wrote: Ik wil graag uitleg waarom deze keuze is gemaakt. En kom er alsjeblieft niet mee aan dat jullie de datum al hadden toegezegd en er op deze datum geen andere geschikte locatie te vinden was, want Hardclassics heeft afgelopen februari ook het feest een week verschoven EN een grotere locatie weten te strikken.

Ben heel erg benieuwd.
Ze willen de locatie voor meerdere feesten gebruiken he, om de kosten van de productie te verspreiden en zodat ze grote namen kunnen boeken. Dus ze moeten een locatie voor 3 weken reserveren. Ik denk niet dat dit op veel plekken mogelijk is.
Last edited by yowan on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Ik doe ook wel gewoon een trui aan. Op PRSPCT.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Nemesyz wrote:Ik doe ook wel gewoon een trui aan. Op PRSPCT.
PRSPCT is een week eerder freund.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
M-arijn wrote:
Nemesyz wrote:Ik doe ook wel gewoon een trui aan. Op PRSPCT.
PRSPCT is een week eerder freund.
Kan ie nog wel een trui aan doen :P.
Artiest
174 posts member since 2015
last seen Oct 2022
Gewoon aanwezig!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 18 minutes ago
Gewoon aanwezig. Deze locatie geniet ook niet mijn voorkeur, maar iedereen is nu onderhand wel op de hoogte dat het daar binnen koud is.
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Als je jezelf erop kleedt en hoopt dat het net een paar graadjes warmer is dan vorig jaar komt het wel goed. Ben er sowieso bij.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Toch vind ik dat LYM hier een modderfiguur slaat, en ik wil graag uitleg waarom dan uiteindelijk toch voor de loods is gekozen.
Artiest
last seen Oct 2022
Aangezien dit m'n eerste Tijdmachine wordt: Hoe kan ik me het beste kleden? ^^
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
DeBakker wrote:Aangezien dit m'n eerste Tijdmachine wordt: Hoe kan ik me het beste kleden? ^^
Naakt
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Broken Balance wrote:
DeBakker wrote:Aangezien dit m'n eerste Tijdmachine wordt: Hoe kan ik me het beste kleden? ^^
Naakt
Als je dat doet krijg je een biertje van me.
Artiest
last seen Oct 2022
Broken Balance wrote:
Naakt
Die was te verwachten.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
RR cap, vlag en tattoo, MM shirt en dogtag, mondkapje.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Paultheone wrote:
Broken Balance wrote:
Naakt
Als je dat doet krijg je een biertje van me.
Mag niet, hij is nog geen 18 xd
Artiest
last seen Oct 2022
pecola-tje wrote: Mag niet, hij is nog geen 18 xd
26 december wel. :)
Artiest
last seen Oct 2022
Joey wrote:
Oh, sorry. Ik vergat te lachen.
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
De Tijdmachine (26-12-2015, NDSM-Werf, Amsterdam)De Tijdmachine (26-12-2015, NDSM-Werf, Amsterdam)
(de rest van mn plaatjes had joey dus al genoemd)

maak er wat leuks van, en vergeet niet flink te fitnessen anders kan je je shirt natuurlijk niet uit doen
Last edited by yowan on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
DeBakker wrote:
Joey wrote:
Oh, sorry. Ik vergat te lachen.
Ja sorry hoor maar als je op een forum moet vragen hoe je jezelf moet kleden voor een feest. :')
Trek gewoon wat normaals aan wat lekker zit en waar je je goed in kan bewegen.
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
De Tijdmachine (26-12-2015, NDSM-Werf, Amsterdam)
ik zou trouwens deze aandoen als ik jou was
Artiest
last seen Oct 2022
Mijn vraag was zo helemaal niet bedoeld. Aangezien jullie allemaal ervaring hebben met het o zo koude van de Loods vroeg ik me af wat voldoende was zonder dat je een ijspegel aan je ballen hebt hangen.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
DeBakker wrote:Mijn vraag was zo helemaal niet bedoeld. Aangezien jullie allemaal ervaring hebben met het o zo koude van de Loods vroeg ik me af wat voldoende was zonder dat je een ijspegel aan je ballen hebt hangen.
Ik had vorig jaar genoeg aan een redelijk warme vest. Maar voor nu valt daar nog niets zinnigs over te zeggen, zolang we nog niet weten of het die nacht 5 of -5 graden wordt..
Last edited by Norther66 on , edited 1 time in total.
Artiest
last seen Oct 2022
Norther66 wrote:
DeBakker wrote:Mijn vraag was zo helemaal niet bedoeld. Aangezien jullie allemaal ervaring hebben met het o zo koude van de Loods vroeg ik me af wat voldoende was zonder dat je een ijspegel aan je ballen hebt hangen.
Ik had vorig jaar genoeg aan een redelijk warme vest. Maar voor nu valt daar nog niets zinnigs over te zeggen, zolang we nog niet weten of het die nacht 5 of -5 graden worden..
Bedankt voor je serieuze antwoord!
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Gewoon vest meenemen voor de zekerheid. Is de temperatuur goed dan sta je in je shirtje en bind je je vest om, is het koud doe je je vest aan.