Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 43  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 02:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
JDX

Dit is toch geen DJ?
Broken Balance schreef:
Ten eerste, van die namen (Showtek & HHZ) kan je van te voren al weten dat het niet in het budget van LYM past en ten tweede hebben beide namen vaker aangetoond niks meer met het genre te maken willen hebben.

Wat weet jij van het budget van LYM dan..? :P
En volgens mij had HHZ juist wel n keer ergens aangegeven interesse in zo'n concept te hebben, correct me if I'm wtong
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 03:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gezien het formaat feesten waar de twee nu staan tegenover die van LYM en prijs om hun te boeken tegenover de prijs van de gemiddelde artiesten die LYM boekt. Showtek boeken is denk ik wel meer dan de gehele line up van de vorige Tijdmachine

Het enige wat ik kan vinden van JDX is dat hij eens op EDC heeft gedraaid in 2012. Verder zou ik het niet weten, ik associeerde het meer met zijn platen van de tijd.

En als HHZ ooit heeft aangegeven dat wel eens te willen doen waarom kwam hij dan niet opdagen voor Defqon Ledgends en heeft Isaac voor hem daar gestaan? Volgens mij zei hij het een tijd terug wel en heeft vervolgens die setjes op XQ Legends en Qlimax neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 07:17 
 
Hardtraxxer

Pff waar gaat het allemaal over! Je komt toch gewoon voor de sfeer en het concept tijdmachine! Naar mijn mening echt uniek in zijn soort dus ik koop een kaartje alleen daarom. Line up zal toch wel dik in orde zijn LYM kennende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 07:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Een idee zou dan eerder zijn om een Lip DJ of een andere resident een speciaal Showtek setje te laten draaien, of een speciaal Headhunterz setje. Ik weet niet of dit legaal gezien mag, lijkt me wel toch, maar dit zou heel wat geld schelen en heel wat moeite om de desbetreffende artiesten te boeken.

Dit heeft Stefaneke toch ook gedaan op Wasted festival, een speciaal DBSTF-setje. Mij lijkt dat dit wel mag, en anders breng je het gewoon niet officieel naar buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ten eerste, van die namen (Showtek & HHZ) kan je van te voren al weten dat het niet in het budget van LYM past en ten tweede hebben beide namen vaker aangetoond niks meer met het genre te maken willen hebben. Dus een beetje voorbarig om die te noemen.


Headhunterz draaide eind deze zomer nog op Outdoor Stereo in Hoorn, een feest wat Lose Your Mind mede organiseerde, dus zo duur zal hij nou ook weer niet zijn.
Al helemaal niet als LYM de kosten vd productie verspreid over een aantal andere feesten (Net als vorog jaar met Reckless, Era en Tijdmachine).

Het komt natuurlijk ook op HHZ zelf aan.. hij moet het wel willen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 08:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Headhunterz zat ten tijde van DefQon in USA.

TBA+ schreef:
Naar mijn mening echt uniek in zijn soort

Niet echt meer natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 11:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Headhunterz zat ten tijde van DefQon in USA.

TBA+ schreef:
Naar mijn mening echt uniek in zijn soort

Niet echt meer natuurlijk.


Ran-D ook, komt dat er een EDC was in Amerika. Maar die kon het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D trad dan ook op Defqon op zowel vrijdag als zaterdag op, terwijl hij ook het anthem voor Defqon gemaakt had. Dus deze vergelijking is weer zo krom als wat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 12:46 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ten eerste, van die namen (Showtek & HHZ) kan je van te voren al weten dat het niet in het budget van LYM past en ten tweede hebben beide namen vaker aangetoond niks meer met het genre te maken willen hebben. Dus een beetje voorbarig om die te noemen. Southstylers zou je dan ook mee kunnen rekenen met die twee, maar wie zegt dat Zany dat zelf niet kan.


Dat valt reuze mee. Showtek geeft op dit moment inderdaad aan de prioriteit op anderen dingen te hebben, maar met Headhunterz hebben we contact en die staat er zeker voor open. Wij hopen hem in de nabije toekomst op De Tijdmachine te kunnen presenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh
My
God

:loving:

Headhunterz 2 uur set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Wij hopen hem in de nabije toekomst op De Tijdmachine te kunnen presenteren.


Dat zou zo mooi zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet 'm dan wel lekker lang neer idd! Minstens 1,5 uur, maar liefst 2, als hij daarvoor in is. Hij heeft zoveel tracks die iedereen wel wil horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik sta er zeker voor open om speciale setjes te draaien met tracks van 1 act (zoals hierboven Showtek bijvoorbeeld genoemd wordt).
Het is ook tof om te zien dat de ''Tijdmachine'' concepten steeds meer terug komen de laatste tijd. Het geeft mij als DJ steeds meer huiswerk mee, want er zijn tegenwoordig zoveel classic setjes. Je wil jezelf natuurlijk onderscheiden van de rest. Dit heb ik ook geprobeerd de afgelopen editie van De Tijdmachine met tracks van Dark Oscillators, Speedwave, Unknown Analoq, Duro, Citizen, The Raiders, Zappaman, DJ Phil Ty, The Hose, DJ Rob etc..

En dit was de lijst die ik meegenomen had voor CRAFT 2015 (45 minuten set):
01. Southstylers - Trippp
02. Dutch Master - We Go Party
03. The KGBS - The Disco Fan (Zatox Remix)
04. Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
05. A-Lusion ft. MC Renegade - The 4 Elementz
06. Mr. Puta - La Vida Narcotica
07. Toneshifterz - Nightscape
08. Showtek - We Speak Music
09. Bass Modulators - Give It Up
10. Stephanie - Dresspunk
11. Headhutnerz - Rock Civilization (TBY Remix)
12. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
13. The Hose - I Survived
14. Showtek ft. MC DV8 - Born 4 Thiz
15. Erik T & Julian DJ - Mad World

Mocht LYM mij boeken voor de komende editie, dan ben ik zeker weer bereid om diep te graven in mijn hardstyle collectie! En ja, Clubbin van Wildstylez zal gedraaid worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Aanwezig, maare is toch wel inferieur aan als hij hem zelf draaien gaat moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Broken Balance schreef:
Ten eerste, van die namen (Showtek & HHZ) kan je van te voren al weten dat het niet in het budget van LYM past en ten tweede hebben beide namen vaker aangetoond niks meer met het genre te maken willen hebben. Dus een beetje voorbarig om die te noemen. Southstylers zou je dan ook mee kunnen rekenen met die twee, maar wie zegt dat Zany dat zelf niet kan.


Dat valt reuze mee. Showtek geeft op dit moment inderdaad aan de prioriteit op anderen dingen te hebben, maar met Headhunterz hebben we contact en die staat er zeker voor open. Wij hopen hem in de nabije toekomst op De Tijdmachine te kunnen presenteren.

OMG. :worship: :worship:
Als jullie dit regelen zijn jullie echt enorme helden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vet zou dat zijn Headhunterz tijdmachine. Ik ben erbij.

Oh en zoals Broken Balance zei Kodex en Ivan Carsten (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 15:24 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar het probleem zit natuurlijk in het rendement wat je haalt met zo'n artiest en of de artiesten hier zelf wel zin in hebben of zijn gestopt.
Maar moet je wel die richting proberen op te gaan, want als je het zelfde trucje blijft doen raken mensen er natuurlijk op uitgekeken. Het blijft het Tijdmachine concept en deze artiesten vallen daar nou eenmaal ook onder.


Voor ons blijft de insteek dat wij graag een programmering vullen met artiesten die in deze periode ook met regelmaat op de grotere podia's hebben gestaan.

Om dan het voorbeeld van een Kodex of Ivan Carsten te gebruiken; zij hebben dat in deze periode niet gedaan. Dus passen ze voor ons niet binnen het concept van De Tijdmachine. Daar staan helden van weleer en met alle respect niet de artiesten die destijds ook maar gewaardeerd werden door een select gezelschap liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:59 
 
Hardtraxxer

Als headhunterz in de line up staat kunnen ze beter direct minimaal hmh of ziggodome uitwijken. Zal enorme boost geven aan bezoekers aantal. Maar helaas zal het nog ff dromen zijn vermoed ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 09:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Broken Balance schreef:
Maar het probleem zit natuurlijk in het rendement wat je haalt met zo'n artiest en of de artiesten hier zelf wel zin in hebben of zijn gestopt.
Maar moet je wel die richting proberen op te gaan, want als je het zelfde trucje blijft doen raken mensen er natuurlijk op uitgekeken. Het blijft het Tijdmachine concept en deze artiesten vallen daar nou eenmaal ook onder.


Voor ons blijft de insteek dat wij graag een programmering vullen met artiesten die in deze periode ook met regelmaat op de grotere podia's hebben gestaan.

Om dan het voorbeeld van een Kodex of Ivan Carsten te gebruiken; zij hebben dat in deze periode niet gedaan. Dus passen ze voor ons niet binnen het concept van De Tijdmachine. Daar staan helden van weleer en met alle respect niet de artiesten die destijds ook maar gewaardeerd werden door een select gezelschap liefhebbers.


Met Kodex begrijp ik dat nog wel. Je hebt gelijk dat ze beiden niet op grote podia stonden, maar Ivan Carsten zijn platen zijn wel immens populair geworden. Amazing Combination, Food For Woofers Remix, Bazooka Girl, Bumpin' Hard, Close Your Eyes, Evolution Beat, Unexpected, You Try To Play Me enz enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou die tracks sowieso niet allemaal immens populair noemen, en misschien allemaal niet zelfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou het geweldig vinden als Tijdmachine/LYM het voorelkaar krijgt om Project One als act neer te zetten.
M.i. het beste wat er in 2008 is ontstaan op Hardstyle gebied. Stuk voor stuk pareltjes van platen en daarvan soms nog vettere remixen aan de hand van een van de heren! :love:

Anyhow, ik ben erbij mocht het lukken HHZ of beter, Project One act te boeken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 13:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De Hardstyle Masterz live-act terug laten komen en Zany als Southstylers Live op laten treden. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 13:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik zou die tracks sowieso niet allemaal immens populair noemen, en misschien allemaal niet zelfs.


Dan moet je vaker naar Tijdmachine gerelateerde feesten gaan, ik zie altijd alleen maar positieve reacties op Amazing Combination, Unexpected en You Try To Play me, dan pak ik de drie die het meest worden gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel zeggen die platen mij ook niet, en ik denk dat ik toch best wel thuis ben in de muziek van die tijd. Enige die me daarvan wat zeggen zijn Bumpin' Hard en Unexpected.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ben je niet als je die tracks niet kent, dat is gewoon een stukje cultureel erfgoed.
En nu als de wiedeweerga Amazing Combination luisteren. You Try To Play Me ken je ook heus wel :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 43  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten