The Skribbler schreef:
Lose Your Mind schreef:
We kunnen nik specifieks verklappen, maar we kunnen wel zeggen dat de line up vooral bestaat uit artiesten die op De Tijdmachine en Ouwe Jongens Krentenbrood tijdens CRAFT Festival 2015 zouden staan.
Lijkt me heerlijk, ik hoorde ergens in de wandelgangen (mss wel van jullie zelf) dat er sws een OJKB stage zou komen?
Daarnaast: ik snap het punt van DBSTF, maar ik denk toch dat die rek er over een paar jaar/edities wel uit is, dat mensen dan niet meer alleen de hitjes willen horen. Misschien zit ik er natuurlijk naast, maar ik denk zelf dat mensen er na een poosje op uitgekeken raken.
Zelf kijk ik om die reden ook vaak uit naar de setjes van bv Ryfle & Distractor, want zij hebben geen releases (die ik op kan noemen) gehad in die periode, en zij draaien eigenlijk altijd een vette set. Wel een paar hitjes, maar ook vaak wat tracks die niet elke Tijdmachine voorbij komen. Ik snap natuurlijk wel dat je met een line-up vol met "Ryfle & Distractors" geen volle zaal krijgt...
De OJK stage is zoals hierboven staat vorige week ook aangekondigd. Ook daar proberen we zoveel mogelijk de CRAFT Festival 2015 namen voor te boeken.
Daarom blijft het voor ons zaak om te blijven zoeken naar artiesten die je niet zovaak ziet en gelukkig zijn er ook vele A-artiesten die exclusief voor De Tijdmachine dit soort sets willen draaien omdat we de eerste waren en het tofste publiek hebben. Als we dat vast kunnen houden, dan denken wij dat we voorlopig nog wel rek in de variatie van programmering hebben.
Ja, dat is een goed voorbeeld. Al zijn er meer van deze namen die dat goed zouden kunnen. Als we nu namen vergeten dan is dat niet express, maar we noemen een Jones, The Z., The Vinyl Pimp, Lip DJ en anderen die misschien bij het grote publiek niet bekend zijn om sets uit deze uit tijd maar ze krijgen de boel wel aan het dansen. Noisecult is wel bekender maar kan dit soort sets ook perfect neerzetten.