Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 43  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
You Try To Play Me ken je ook heus wel

Nu ik hem hoor wel inderdaad, nooit geweten dat die van hem was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
PNXRMX schreef:
Ik zou die tracks sowieso niet allemaal immens populair noemen, en misschien allemaal niet zelfs.


Dan moet je vaker naar Tijdmachine gerelateerde feesten gaan, ik zie altijd alleen maar positieve reacties op Amazing Combination, Unexpected en You Try To Play me, dan pak ik de drie die het meest worden gedraaid.


In mijn hoofd is You Try To Play me ook meer een dj-favoriet dan een publieksfavoriet, maar ik kan het fout hebben. Het is vooral het woord immens waar ik een probleem mee heb. Populair zijn die 3 tracks sowieso wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 21:08 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Met Kodex begrijp ik dat nog wel. Je hebt gelijk dat ze beiden niet op grote podia stonden, maar Ivan Carsten zijn platen zijn wel immens populair geworden. Amazing Combination, Food For Woofers Remix, Bazooka Girl, Bumpin' Hard, Close Your Eyes, Evolution Beat, Unexpected, You Try To Play Me enz enz.


Immens is in onze ogen een beetje overdreven, daarnaast waren zijn sets destijds om te huilen. You Try To Play Me werd inderdaad grijsgedraaid door met name Isaac.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn meer de platen die populair waren, niet de man er achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 00:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Het zijn meer de platen die populair waren, niet de man er achter.


Dit. Eigenlijk zou Tuneboy op het zelfde neerkomen, omdat hij zijn platen grotendeels maakte. Maarja, als je hem neer zet draait hij zijn eigen platen. Wat ook geen ramp is. Maar dan kom je weer op het eerste punt, de hitjes die we altijd van TNT horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 03:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar als je iemand kan opleggen om tracks binnen een bepaalde tijdzone te draaien, kun je ook zeggen dat tnt tracks niet toegestaan zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 09:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beiden lukt/kan niet is wel gebleken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
yowan schreef:
Het zijn meer de platen die populair waren, niet de man er achter.


Dit. Eigenlijk zou Tuneboy op het zelfde neerkomen, omdat hij zijn platen grotendeels maakte. Maarja, als je hem neer zet draait hij zijn eigen platen. Wat ook geen ramp is. Maar dan kom je weer op het eerste punt, de hitjes die we altijd van TNT horen.

Tuneboy op Q-Base heeft anders weer een paar plaatjes gedraaid die ik hem niet eerder heb horen draaien... Ook wel logisch, SAIFAM heeft zo'n ontzettende discography, maar iedereen snapt toch wel dat je in zo'n set een paar hitjes moet draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 12:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tuneboy is ook zeker de betere van de twee. Die draait aardig wat leuke onbekendere platen er tussen door. TNT of Technoboy richt ik me meer op eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Italianen (op de oude Traxtorm garde na) hebben in het verleden toch bewezen zich ontzettend slecht aan concepten te kunnen houden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 14:18 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Zitten zeker wat dikke namen tussen inderdaad. Maar zo iemand als Frontliner hoef je hier niet voor te vragen, die heeft schijt aan het concept van dergelijke feesten en zal gewoon z'n TSOF spul draaien. Heeft ie afgelopen weekend maar weer eens bewezen.


Nou bij de 1e Craft heeft hij anders een heel leuk setje neergezet. Zover ik me kan heugen heeft hij veel oud materiaal gedraaid.

Ik hoop zelf iig dat hij er in de toekomst weer voor open staat (LYM enig idee?). Want zijn oude platen blijven voor mij persoonlijk de beste platen. Voor mij was het het begin van de reis door de hardstyle. :D

Het zou natuurlijk ook ontzettend dom van hem zijn om op zo'n feest Tsof2 (of alles na 2011) tracks te draaien.
Al zou ik wel verwachten dat die misschien wat Producers mind materiaal zou draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je gelooft toch niet serieus dat hij op een feest als de Tijdmachine zijn TSOF tracks gaat draaien? xd
Dat hij geen/weinig edits heeft gemaakt voor XQ Holland is heel iets anders dan een feest waar alleen tracks uit n bepaalde periode gedraaid mogen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 14:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Producer's Mind komt uit 2011, dus hij houd zich in principe aan het concept als hij dat doet.

Hoewel ik Frontliner er wel voor aanzie om alleen maar 2015 of andere edits te draaien van zijn oude platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 16:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maar dat doen er meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Bijvoorbeeld, The Machine met een goed stel oude parels zou voor mij en veel andere fans welhaast een droom zijn, terwijl hij bij het grote publiek niet aanslaat. Dan is een live-act de beste middenweg (plus het feit dat die kerel niet kan draaien, dus is live nog aan te raden ook).


DOEN :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Je gelooft toch niet serieus dat hij op een feest als de Tijdmachine zijn TSOF tracks gaat draaien? xd


Was ook meer cynisch natuurlijk, doelde meer op zijn input van XQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet ik, het was ook als reactie op M Unic bedoeld omdat die er zo op reageerde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 21:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Steffnov schreef:
Bijvoorbeeld, The Machine met een goed stel oude parels zou voor mij en veel andere fans welhaast een droom zijn, terwijl hij bij het grote publiek niet aanslaat. Dan is een live-act de beste middenweg (plus het feit dat die kerel niet kan draaien, dus is live nog aan te raden ook).


DOEN :love: :love:

JA
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zou een grote droom uitkomen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 23:16 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Je gelooft toch niet serieus dat hij op een feest als de Tijdmachine zijn TSOF tracks gaat draaien? xd
Dat hij geen/weinig edits heeft gemaakt voor XQ Holland is heel iets anders dan een feest waar alleen tracks uit n bepaalde periode gedraaid mogen worden.


'Het zou natuurlijk ook ontzettend dom van hem zijn om op zo'n feest Tsof2 (of alles na 2011) tracks te draaien.
Al zou ik wel verwachten dat die misschien wat Producers mind materiaal zou draaien.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 00:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Je gelooft toch niet serieus dat hij op een feest als de Tijdmachine zijn TSOF tracks gaat draaien? xd
Dat hij geen/weinig edits heeft gemaakt voor XQ Holland is heel iets anders dan een feest waar alleen tracks uit n bepaalde periode gedraaid mogen worden.

Had ik van NC van tevoren ook totaal niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap dat jullie hier niet aan gaan, maar ik kan me nog herinneren dat Technoboy van die 10 years of TBY feesten had waarin hij langer draaide. Misschien is het wel vet om JUIST een artiest langer te laten draaien. Dit zou bijvoorbeeld ook bij een Zany kunnen, die ook veel andere platen draait.
Over het algemeen trekt de tijdmachine erg veel liefhebbers, misschien dat het hier wel zou werken om iemand een soort all-nighter te laten doen met een warming up van de residents. Ik zou zelf denk ik wel gaan dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik snap dat jullie hier niet aan gaan, maar ik kan me nog herinneren dat Technoboy van die 10 years of TBY feesten had waarin hij langer draaide. Misschien is het wel vet om JUIST een artiest langer te laten draaien. Dit zou bijvoorbeeld ook bij een Zany kunnen, die ook veel andere platen draait.
Over het algemeen trekt de tijdmachine erg veel liefhebbers, misschien dat het hier wel zou werken om iemand een soort all-nighter te laten doen met een warming up van de residents. Ik zou zelf denk ik wel gaan dan.

Ik vind het een goed plan. Op die manier krijg je niet meer een DBSTF die weer in een uur tijd al hun hitjes er doorheen stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 13:51 
 

The Skribbler schreef:
Khadber schreef:
Ik snap dat jullie hier niet aan gaan, maar ik kan me nog herinneren dat Technoboy van die 10 years of TBY feesten had waarin hij langer draaide. Misschien is het wel vet om JUIST een artiest langer te laten draaien. Dit zou bijvoorbeeld ook bij een Zany kunnen, die ook veel andere platen draait.
Over het algemeen trekt de tijdmachine erg veel liefhebbers, misschien dat het hier wel zou werken om iemand een soort all-nighter te laten doen met een warming up van de residents. Ik zou zelf denk ik wel gaan dan.

Ik vind het een goed plan. Op die manier krijg je niet meer een DBSTF die weer in een uur tijd al hun hitjes er doorheen stampen.


Dat lijkt me echt magistraal. Kleinere locatie, wat onbekendere dj's ervoor, en één headliner die de helft van de avond draait. Zie je in de techno wereld ook vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 uur lang TNT :drool: 3 uur lang oude SAIFAM shit, van 2004-2010 ofzo. Ik kom klaar.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 43  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten