Het is in Amsterdam. 
OV op tweede kerstdag is niet altijd een pretje, ook in de grote steden nietwrote:Het is in Amsterdam.
OV op tweede kerstdag is niet altijd een pretje, ook in de grote steden nietwrote:Het is in Amsterdam.
Dit, inderdaad.wrote:Ik blijf erbij dat Amsterdam Studio's een mooie optie zou zijnzelfs nog ruimte voor een 2e (Oude Jongens Krentenbrood?) area
Nog warmer dan een sauna daar.wrote:Ik blijf erbij dat Amsterdam Studio's een mooie optie zou zijnzelfs nog ruimte voor een 2e (Oude Jongens Krentenbrood?) area
Ben er 2 keer geweest (Paradox en Pandemonium), maar heb daar nou niet echt last van gehad eigenlijk.wrote:Nog warmer dan een sauna daar.wrote:Ik blijf erbij dat Amsterdam Studio's een mooie optie zou zijnzelfs nog ruimte voor een 2e (Oude Jongens Krentenbrood?) area
Ach is weer een keer wat anders dan thuiskomen met zwarte ledematen van de kou bij de afgelopen edities.wrote:Nog warmer dan een sauna daar.wrote:Ik blijf erbij dat Amsterdam Studio's een mooie optie zou zijnzelfs nog ruimte voor een 2e (Oude Jongens Krentenbrood?) area
Shirt uit en gaan, nergens last van.wrote:Ben er 2 keer geweest (Paradox en Pandemonium), maar heb daar nou niet echt last van gehad eigenlijk.wrote:Nog warmer dan een sauna daar.wrote:Ik blijf erbij dat Amsterdam Studio's een mooie optie zou zijnzelfs nog ruimte voor een 2e (Oude Jongens Krentenbrood?) area
wrote:Denk dat de locatie me uiteindelijk toch niet uitmaakt. Ga toch wel.
wrote:wrote:Denk dat de locatie me uiteindelijk toch niet uitmaakt. Ga toch wel.
Jazeker!wrote:Het is bever![]()
Biertje doen dan?
wrote:Zij stonden er al toen een nog onbekende sound omgedoopt werd tot hardstyle. Deze DJ’s vertelden verhalen met het zwarte goud op de draaitafels en brachten liefhebbers van het eerste uur in extase.
Lose Your Mind voegt het Ouwe Jongens Krentenbrood concept toe aan De Tijdmachine 2015. Dit maakt De Tijdmachine het meest complete hardstyle evenement met álle facetten uit het spectrum van de hardstyle tussen 2001 en 2011.
De Tijdmachine zal op 26 december 2015 terugkeren in Amsterdam. De kaartverkoop start op donderdag 22 oktober 2015 om 19:00.
De Tijdmachine 2015 - http://bit.ly/DTM_2015
Ouwe Jongens Krentenbrood playlist - http://bit.ly/OJK_Playlist
2e gedeelte klopt vastwrote:Ik blijf erbij dat Amsterdam Studio's een mooie optie zou zijnzelfs nog ruimte voor een 2e (Oude Jongens Krentenbrood?) area
Da's gewoon de buitentemperatuur hoor.wrote:Als men al klaagt over de temperatuur binnen
Door wind enzo is de gevoelstemperatuur buiten toch nog iets lager vrees ikwrote:Da's gewoon de buitentemperatuur hoor.wrote:Als men al klaagt over de temperatuur binnen