Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is daar raar aan?
Noem mij een dj die er niet mee zou willen kappen als je apparatuur in een setje van (maar) 1uur wel 7x ermee kapt en alles uitvalt..
Hij geeft juist aan dat hij dat in dit geval niet wilde omdat de boeking zo speciaal voor hem was, vastberaden om het tot een goed einde te brengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 01:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond het ook best sneu voor hem, je zag dat hij echt enorm baalde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muzikaal gezien meer dan uitstekend vermaakt. Drukte en de vele hitjes waren minpuntjes. De sets van Coone, Ryfle, Distractor & Jones, Wildstylez, Psyko Punkz Live, en The Prophet waren mijn favoriet.

Mijn verslag staat hier online:

https://partyflock.nl/report/13135:De-Tijdmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 02:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Bever schreef:
Ik kan ze (LYM) de drukte eigenlijk wel vergeven. Ze hebben waarschijnlijk super veel verlies geleden door CRAFT van de zomer, ik gun ze het extra geld wel. Sympathieke organisatie verder dus voor deze keer dan :P Maar wel tip voor volgende keer dus, het was echt te druk. Beetje drukte kan ik prima hebben maar dit ging net te ver. Verder top feest, vrij weinig op aan te merken :thumbup:


Ze zijn toch verzekerd als organisatie zijnde, voor bijv. craft ditjaar?
Vind het persoonlijk nog steeds geen reden om het dan extra druk te maken/ extra kaarten te verkopen

Dat zeg ik ook niet. Zeg alleen dat ik het ze wel kan vergeven, meer uit medeleven dan uit zakelijk oogpunt ofzo. Ze zullen vast wel verzekerd zijn voor het een en ander maar ze zullen er heus niet géén geld aan verloren hebben, en het is natuurlijk ook helemaal niet leuk om een festival waar je een jaar aan werkt moet aflassen na een paar uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 02:40 
 
Hardtraxx Veteran

Zo te lezen Is een Wildstylez classic set dus echt een set om naar uit te kijken (zoals ook wel een beetje verwacht).
Helaas kon ik er niet bij zijn maar hopelijk op craft-festival of Hardfest een 2e kans.
Benieuwd of alle sets dus online komen. Zodat ik toch nog een beetje kan genieten van de heerlijke muziek die gedraaid werd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 11:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spijtig genoeg moeten missen, hopelijk komen de sets online en maakt Coone een rerun van zijn set :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 12:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Minpuntjes
- Drukte (tussen 1 en 4 was het echt niet meer te doen om van zaal te switchen, drinken/eten te halen of naar de wc te gaan) qua losgaan heb ik wel redelijk de ruimte kunnen vinden :D
- Wake Up, Lose My Mind & Kings Of The Underground -.-
- Geluid, zat naar mijn idee nogal ruis in en ook nogal afhankelijk van waar je stond
- Uitloop was ook niet heel geweldig met de kluisjes ertussen xd

Niet zoveel zin om een heel verslag verder te typen. Om natuurlijk positief te eindigen was de rest van het feest geweldig. Warmte was stukken beter (kwam natuurlijk ook door de buiten temperatuur en het aantal bezoekers), maar daar was niks op aan te merken. Eten was ook meer variatie en de bier meeting was vanzelfsprekend ook top, weer een aantal HT"ers ontmoet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 12:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was dit nou de laatste keer in deze locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens het boekje van de tijdmachine, was het de laatste keer.
Maar dat hadden ze hier op het forum ook al aangegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als een goed feestje, leuk dat er weer een blik ongedraaide tracks open getrokken is :). Volgende keer misschien wel weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Was dit nou de laatste keer in deze locatie?

De loods krijgt in 2016 een andere functie, iets voor kunstenaars ofzo. Dus volgend jaar is er niet eens ruimte meer voor een feest op deze locatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 13:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Pommer schreef:
Was dit nou de laatste keer in deze locatie?

De loods krijgt in 2016 een andere functie, iets voor kunstenaars ofzo. Dus volgend jaar is er niet eens ruimte meer voor een feest op deze locatie

Daar ligt niemand wakker van denk ik :P Voor mij ook een reden om de volgende editie wel mee te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 15:25 
 
Hardtraxx Addict

even een after in elkaar gezet.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

Grappig te lezen dat veel mensen het hebben over de drukte terwijl ikzelf en mijn vriendengroep er echt 0 last van hebben gehad :).

Steeds een plekje gezocht bij de rechter palen, wel in de loop van de avond steeds wat verder naar achteren gegaan maar hadden ruimte zat. Tijdens Josh & Wesz zelf helemaal vooraan gestaan en daar hadden we helemaal zeeën van ruimte.

Het feest heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan :yay:

Uitschieters: DHHD Live :worship: Dan stonden die 2 heren te genieten zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
(Weet niet of je die nog wel hebt meegekregen Paul :P ?)


Jazeker, liep naar achter en had daar ontzettend veel ruimte, dus volledig uit me plaat gegaan :)

ThaBomba. schreef:
*Paul ik hoorde dat je nog het verkeerde stoere hoofd had aangesproken met Noisecontrollers cap :D ik had er naast horen te staan.. Volgende keer dan maar.


Ja was mooi, hij snapte er helemaal niks van dat ik wist dat hij op HT zat xd Ik dacht toen hij zij dat hij idd op HT zat dat hij jou was xd Was wel grappig. Volgende feestje dan maar xd

Over het feest, tsja.... 3 B-Front platen gehoord dus voor mij een top avond :thumbsup:

Hoogtepunten waren Noisecontrollers en Wildstylez, heerlijk samen met Sander, Bas en Kees staan genieten daar.

Ow Joris als je dit nog leest, wat was nou de beste kick ooit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 17:25 
 
Hardtraxxer

Geweldig feest gehad zaterdag! :love: heel de avond redelijk vooraan gestaan daar was het echt niet te druk. Heb ook nooit in de rij gestaan bij de voorste bar.. Dus ik heb de drukte alleen gezien aan het einde van het feesr bij de kluisjes.

Maar ik focus mezelf meer op de positieve dingen.
Dik geluid, decor en licht was ook geweldig :yay:
Eigenlijk alle setjes vond ik verassend en beter dan ik had verwacht.
A2 was in mijn ogen de perfecte afsluiting :thumbsup:
Benieuwd naar welke locatie ze gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Hoogtepunten waren Noisecontrollers en Wildstylez, heerlijk samen met Sander, Bas en Kees staan genieten daar.


Mooi was dat ja :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
De sets zijn opgenomen, maar komen nog niet online. We zullen deze voorafgaand aan de volgende editie stuk voor stuk uploaden. :)

Dat wordt geduld hebben... :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad!

De barren helemaal vooraan waren vrij rustig dus daar was het chill biertjes halen, naar mate je naar achter liep werd het drukker. Helemaal bij de wc's/ kluisjes.

Wij kwamen binnen bij Luna & Dana. Wat ik niet snap is dat zij alleen maar hitjes gaan draaien. Ze hadden wat dat betreft beter in de early zaal kunnen staan. Vond het ook jammer dat Josh & Wesz weinig variatie in hun platenkeuze hadden. Zij draaien wel erg vaak hetzelfde. Door het grote aantal hitjes vond ik beide sets, over de gehele avond kijkend, daarom iets minder.

Wildstylez en NC, zieke bazen :worship: Wat een briljante stukken muziek hebben zij toch gemaakt. 1,5 uur staan genieten.

Gek ook dat ik bijna niemand over The Prophet hoor . Ik heb het eerste kwartier gemist, maar wat ging dat hard zeg. Godskanonnen :oh:

Het verraste me trouwens wel toen Geck-o, Pinas (Titan) en Vinyl Pimp ineens bij de early stonden te draaien. Wat ik begreep is dat Geck-o en Titan gewoon als bezoeker heen waren, maar ineens mochten/ moesten draaien, best geinig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Lose Your Mind schreef:
De sets zijn opgenomen, maar komen nog niet online. We zullen deze voorafgaand aan de volgende editie stuk voor stuk uploaden. :)

Dat wordt geduld hebben... :slow:

Verdomme, ik wil die set van Wildstylez hebben. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Het verraste me trouwens wel toen Geck-o, Pinas (Titan) en Vinyl Pimp ineens bij de early stonden te draaien. Wat ik begreep is dat Geck-o en Titan gewoon als bezoeker heen waren, maar ineens mochten/ moesten draaien, best geinig :P


Klopt ja, wel jammer dat Mondello zn vlucht had gemist, zijn set had ik dus echt zin in :cry: Al hebben deze 3 heren het wel goed overgenomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Wildstylez en NS, zieke bazen

NoiseSontrollersssss

Patjee410 schreef:
Het verraste me trouwens wel toen Geck-o, Pinas (Titan) en Vinyl Pimp ineens bij de early stonden te draaien. Wat ik begreep is dat Geck-o en Titan gewoon als bezoeker heen waren, maar ineens mochten/ moesten draaien

Daniele Mondello kon niet meer komen, dus waren zij een vervangende act inderdaad.
Geck-O op FB: "Pro tip for lots of fun: always take your USB stick with you ;)."
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Patjee410 schreef:
Wildstylez en NS, zieke bazen

NoiseSontrollersssss


Oeps xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Gek ook dat ik bijna niemand over The Prophet hoor . Ik heb het eerste kwartier gemist, maar wat ging dat hard zeg. Godskanonnen :oh:


Nou voor mij was het de set van de avond :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 23:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Geck-O op FB: "Pro tip for lots of fun: always take your USB stick with you ;)."

Ik had mijn USB bij, maar ik word dan weer niet gevraagd :oh: :P .

Zeer geslaagd feest gehad, muzikaal zeer goed. Pluspuntjes gaan voor mij naar Wildstylez, Noisecontrollers, Brennan Heart en met name naar The Prophet. Wat ging dat hard zeg :loving: .

Ik had dan weer een stuk minder met Alpha Twins, want voor mijn gevoel was het wel een hele dikke stap terug na The Prophet. Ook Josh & Wesz heb ik geskipt, nadat ik de eerste drie platen meteen herkende als dingen die ze altijd draaien (Music Made Addict, Sutra en Autumn Green als ik het me goed herinner).

Organisatorisch waren er ook veel verbeterpunten merkbaar, zoals de bar (rechts vooraan geen enkel probleem gehad met de bediening) en de toevoeging van frituur aan het eetaanbod (nog even mooi gezongen voor de man van de snackkar die jarig was xd ). Daarnaast was de biermeeting ook zeer geslaagd en gezellig! Tot slot was de temperatuur heel sterk verbeterd sinds de vorige editie (had het soms bijna te warm, maar daar durf ik niet over te mopperen nu xd ).

Minpuntjes waren de plassen bij de toiletten en het geluid met tijden. Vooral in het begin op de OJK werd alles weggedrukt door de limiter. Zonde. Op de main was het erg afhankelijk van waar je stond, mede omdat het geluid in stereo was (aparte keuze, zou je die kunnen toelichten Rob?). Ook was het goed merkbaar als artiesten stevig in het rood draaiden, want dan was er vooraan een behoorlijke bass overkill. Drukte merkte ik vooral als ik de menigte door moest, maar heb er vooraan tijdens het losgaan weinig last van gehad.

Tot slot wil ik nog even terugkomen op de incidenten rondom het wegvallen van het geluid tijdens de set van Coone. Voor zover ik vanuit de zaal kon zien, was het steeds dezelfde CDJ waarbij de problemen zich voordeden (degene direct rechts naast de mixer, ofwel de derde van links gezien voor de DJ). Nu kan het gebeuren dat het geluid door technische problemen een keer wegvalt, maar als Coone zijnde zou ik dan de USB na het uitmixen van de plaat even overzetten naar een van de andere vrije CDJ's. Toen ik vervolgens zag dat ze juist de mixer vervingen ipv de CDJ begon ik echter een beetje te twijfelen aan mijn conclusies. Weet iemand wat nu exact het probleem was?

Uiteindelijk is het verhaal langer geworden dan ik van tevoren gedacht had, dus een tl;dr :

+++ The Prophet
++ Noisecontrollers, Wildstylez, Brennan Heart
+ Eten, bediening
+ Meeting
+ Temperatuur

+/- Geluid
+/- Alpha Twins

- Josh & Wesz, graag een keer wat andere platen
- Plassen bij toiletten
- Drukte
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten