Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De concertzaal heeft een capaciteit van 550 man, ik hoop alleen dat het totaal beschikbare kaarten wel iets lager ligt omdat meer snoeiruimte

En idd die hitte was niet te doen vorige editie, scheelt wel dat er toen gratis ijsjes werden uitgedeeld :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 15:05 
 

Ben benieuwd :D
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
De concertzaal heeft een capaciteit van 550 man, ik hoop alleen dat het totaal beschikbare kaarten wel iets lager ligt omdat meer snoeiruimte

En idd die hitte was niet te doen vorige editie, scheelt wel dat er toen gratis ijsjes werden uitgedeeld :thumbsup:

En dat we blikjes cola kregen van die MC. :cool: :cool:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Norther66 schreef:
De concertzaal heeft een capaciteit van 550 man, ik hoop alleen dat het totaal beschikbare kaarten wel iets lager ligt omdat meer snoeiruimte

En idd die hitte was niet te doen vorige editie, scheelt wel dat er toen gratis ijsjes werden uitgedeeld :thumbsup:

En dat we blikjes cola kregen van die MC. :cool: :cool:


Maar dat was omdat die baklap ons flesje water had weggehaald :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn dat Prefix & Density zo midden op de avond staan. :) Heb je niet eerst wat melodietjes en daarna alleen maar snoeien maar ook lekker door elkaar heen. Heb er zin in!
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Verze als tweede en Titan als laatste :lol:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vraag is, doe ik nu m'n Prefix & Density shirt aan, of m'n Titan shirt..
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
De vraag is, doe ik nu m'n Prefix & Density shirt aan, of m'n Titan shirt..


Titan shirt in je kluisje, na P&D omkleden :cool:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vraag is, doe ik nu m'n Minus Militia shirt aan, of m'n Radical Redemption shirt..
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de airco toch niet goed werkt mag je shirt uit dus dan heb je dat probleem niet.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
De vraag is, doe ik nu m'n Prefix & Density shirt aan, of m'n Titan shirt..

P&D shirt. :cool:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Delt-A schreef:
De vraag is, doe ik nu m'n Prefix & Density shirt aan, of m'n Titan shirt..


Titan shirt in je kluisje, na P&D omkleden :cool:


Haha, zou wel mooi zijn
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doe gewoon deze aan :worship:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:07 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Delt-A schreef:
De vraag is, doe ik nu m'n Prefix & Density shirt aan, of m'n Titan shirt..

P&D shirt. :cool:

Ik ben ook te vinden in P&D shirt! ^^
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:25 
 

Zijn er kluisjes?
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Zijn er kluisjes?

Ja en een metaaldetector poortje dus je krijgt die messen van je niet mee naar binnen.

Kluisjes kosten een euro per keer dat je ze open doet volgens mij.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Kluisjes kosten een euro per keer dat je ze open doet volgens mij.


Dat is correct en tevens juist
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zin in! Hoop dat veel van jullie enigszins op tijd aanwezig zullen zijn! ^^

Schiet ons na onze set trouwens vooral aan voor een praatje en/of biertje, altijd gezellig! Ik ben te herkennen aan mijn Punch Patrol T-Shirt en (afhankelijk van hoe lang na onze set je me ziet) een verhit hoofd. :$
Bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:57 
 

Darycka schreef:
Zin in! Hoop dat veel van jullie enigszins op tijd aanwezig zullen zijn! ^^

Schiet ons na onze set trouwens vooral aan voor een praatje en/of biertje, altijd gezellig! Ik ben te herkennen aan mijn Punch Patrol T-Shirt en (afhankelijk van hoe lang na onze set je me ziet) een verhit hoofd. :$

Gaan jullie de oranje boom remix draaien? groetjes van mij
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe is het geluid en de locatie hier? Toch belangrijk bij die lekkere kicks van Delete.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Hoe is het geluid en de locatie hier? Toch belangrijk bij die lekkere kicks van Delete.


Ik zou zeggen lees de reacties even terug voor een bevestiging op mijn antwoord: Het geluid is goed :cool:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stuntpiloot schreef:
Ik zou zeggen lees de reacties even terug voor een bevestiging op mijn antwoord: Het geluid is goed


Ohja, mijn fout. Dan gaat het helemaal goedkomen morgen, impulsief toch nog een kaartje gekocht.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We verwachten dat we aan de deur zullen uitverkopen, dus we raden aan om je ticket in de voorverkoop te halen on teleurstellingen te voorkomen: http://bit.ly/CTRLALTDELETEtickets
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel veel zin hier in :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten