Jammer dat dit bijna 3 uur rijden is voor me.. 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Damn dacht dat dit gewoon op zaterdag was! Gaat em niet worden. 
Jullie staan als 2e? Jullie na 3 jaar weer eens zien draaien, en nog bij dezelfde organisatie ookwrote:waarschijnlijk ook vanaf het begin aanwezig![]()
niet te hard gaan he RomanAnthony!
-
NHardtraxxer
- 60 posts member since 2014
- last seen Apr 2016
Gisteren maar even een kaartje gekocht. Erg veel zin in
Hopelijk heeft delete ook wat nieuw spul klaarliggen.
Hopelijk heeft delete ook wat nieuw spul klaarliggen.
Haha, komt goed! Zie je de 30ewrote:waarschijnlijk ook vanaf het begin aanwezig![]()
Bier Professor ja?wrote:wrote:Gewoon om 10 uur aanwezig. Daarvoor nog een biertje doen in een speciaalbierencafé op Stratum.
Rick & Jeff.. Jullie moeten natuurlijk wel even Victory of Honour draaien hewrote:Bier Professor ja?wrote:wrote:Gewoon om 10 uur aanwezig. Daarvoor nog een biertje doen in een speciaalbierencafé op Stratum.
-
B
Wist niet dat je uit Goes kwamwrote:Haha, komt goed! Zie je de 30ewrote:waarschijnlijk ook vanaf het begin aanwezig![]()
Jup diewrote:Bier Professor ja?wrote:wrote:Gewoon om 10 uur aanwezig. Daarvoor nog een biertje doen in een speciaalbierencafé op Stratum.
Jup, dus weer lekker een eindje rijden. Waar kom jij vandaan dan?wrote:Wist niet dat je uit Goes kwamwrote:Haha, komt goed! Zie je de 30ewrote:waarschijnlijk ook vanaf het begin aanwezig![]()
niet te hard gaan he RomanAnthony!Tot dan!
Zit de Bier Professor in de buurt? Als speciaalbierliefhebber dan misschien eens kijken, als we dan toch een keer in de buurt zijn..wrote:wrote:wrote:Gewoon om 10 uur aanwezig. Daarvoor nog een biertje doen in een speciaalbierencafé op Stratum.
Jup die
2 minuten lopen afstand van Dynamowrote: Zit de Bier Professor in de buurt? Als speciaalbierliefhebber dan misschien eens kijken, als we dan toch een keer in de buurt zijn..
-
B
Yerseke!wrote: Jup, dus weer lekker een eindje rijden. Waar kom jij vandaan dan?
wrote:Delete #2 incoming
Oh dat is toevallig! Ben je aanwezig?wrote:Yerseke!wrote: Jup, dus weer lekker een eindje rijden. Waar kom jij vandaan dan?
-
B
Ja samen met een maat 
Yup, aan je linkerhand zit het dan. Schuin tegenover de snackbar als ik het me goed herinner.wrote:2 minuten lopen afstand van Dynamowrote: Zit de Bier Professor in de buurt? Als speciaalbierliefhebber dan misschien eens kijken, als we dan toch een keer in de buurt zijn..
Jup, gewoon aan het begin van stratum.
Je kan ook nog naar Van Moll en sinds kort Drinkers Pub. Allemaal op loopafstand en een hele dikke bierkaart. 
Bij wie van hier kan ik aanhaken? 
Van mij mag je bij ons (ik, joey en bloemkool) aansluiten hoor 
Waarschijnlijk in m'n eentje vanuit het zuiden die kant op, maar dat mag de pret niet drukken 
-
B
Hoe is deze locatie trouwens? Qua geluid en capaciteit?