bloemkool schreef:
RomanAnthony schreef:
Distinctive schreef:
waarschijnlijk ook vanaf het begin aanwezig
niet te hard gaan he RomanAnthony!

Haha, komt goed! Zie je de 30e

Wist niet dat je uit Goes kwam

Tot dan!
Jup, dus weer lekker een eindje rijden. Waar kom jij vandaan dan?
Darycka schreef:
Norther66 schreef:
Joey schreef:
Gewoon om 10 uur aanwezig. Daarvoor nog een biertje doen in een speciaalbierencafé op Stratum.
Jup die

Zit de Bier Professor in de buurt? Als speciaalbierliefhebber dan misschien eens kijken, als we dan toch een keer in de buurt zijn..