Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat dit bijna 3 uur rijden is voor me.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Damn dacht dat dit gewoon op zaterdag was! Gaat em niet worden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
waarschijnlijk ook vanaf het begin aanwezig :innocent:
niet te hard gaan he RomanAnthony! :P


Jullie staan als 2e? Jullie na 3 jaar weer eens zien draaien, en nog bij dezelfde organisatie ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 16:15 
 
Hardtraxxer

Gisteren maar even een kaartje gekocht. Erg veel zin in ^^
Hopelijk heeft delete ook wat nieuw spul klaarliggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
waarschijnlijk ook vanaf het begin aanwezig :innocent:
niet te hard gaan he RomanAnthony! :P


Haha, komt goed! Zie je de 30e ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 19:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Joey schreef:
Gewoon om 10 uur aanwezig. Daarvoor nog een biertje doen in een speciaalbierencafé op Stratum.


Bier Professor ja? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
Norther66 schreef:
Joey schreef:
Gewoon om 10 uur aanwezig. Daarvoor nog een biertje doen in een speciaalbierencafé op Stratum.


Bier Professor ja? :cool:


Rick & Jeff.. Jullie moeten natuurlijk wel even Victory of Honour draaien he :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 19:08 
 

RomanAnthony schreef:
Distinctive schreef:
waarschijnlijk ook vanaf het begin aanwezig :innocent:
niet te hard gaan he RomanAnthony! :P


Haha, komt goed! Zie je de 30e ;)

Wist niet dat je uit Goes kwam :P Tot dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
Norther66 schreef:
Joey schreef:
Gewoon om 10 uur aanwezig. Daarvoor nog een biertje doen in een speciaalbierencafé op Stratum.


Bier Professor ja? :cool:


Jup die :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
RomanAnthony schreef:
Distinctive schreef:
waarschijnlijk ook vanaf het begin aanwezig :innocent:
niet te hard gaan he RomanAnthony! :P


Haha, komt goed! Zie je de 30e ;)

Wist niet dat je uit Goes kwam :P Tot dan!


Jup, dus weer lekker een eindje rijden. Waar kom jij vandaan dan?


Darycka schreef:
Norther66 schreef:
Joey schreef:
Gewoon om 10 uur aanwezig. Daarvoor nog een biertje doen in een speciaalbierencafé op Stratum.



Jup die :P


Zit de Bier Professor in de buurt? Als speciaalbierliefhebber dan misschien eens kijken, als we dan toch een keer in de buurt zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Zit de Bier Professor in de buurt? Als speciaalbierliefhebber dan misschien eens kijken, als we dan toch een keer in de buurt zijn..


2 minuten lopen afstand van Dynamo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delete #2 incoming
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 20:10 
 

RomanAnthony schreef:
Jup, dus weer lekker een eindje rijden. Waar kom jij vandaan dan?


Yerseke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Delete #2 incoming


:lol:

bloemkool schreef:
RomanAnthony schreef:
Jup, dus weer lekker een eindje rijden. Waar kom jij vandaan dan?


Yerseke!


Oh dat is toevallig! Ben je aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 20:38 
 

Ja samen met een maat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
RomanAnthony schreef:
Zit de Bier Professor in de buurt? Als speciaalbierliefhebber dan misschien eens kijken, als we dan toch een keer in de buurt zijn..


2 minuten lopen afstand van Dynamo

Yup, aan je linkerhand zit het dan. Schuin tegenover de snackbar als ik het me goed herinner. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 08:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jup, gewoon aan het begin van stratum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En de bierkaart is echt enorm :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je kan ook nog naar Van Moll en sinds kort Drinkers Pub. Allemaal op loopafstand en een hele dikke bierkaart. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 14:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bij wie van hier kan ik aanhaken? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mij mag je bij ons (ik, joey en bloemkool) aansluiten hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk in m'n eentje vanuit het zuiden die kant op, maar dat mag de pret niet drukken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 14:43 
 

Hoe is deze locatie trouwens? Qua geluid en capaciteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Capaciteit is 400 man dacht ik. Vond het met de vorige editie prima te doen qua drukte. Geluid klonk ook goed. Enige minpuntje toen was de warmte maar dat was omdat de airco verkeerd was aangesloten. Dat is nu als het goed is opgelost.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten