Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
RomanAnthony schreef:
Heel vet feest gehad! Leuk om te zien dat het al best vroeg druk was :thumbsup: . Sfeertje zat er ook al vroeg in (en is gedurende de nacht alleen maar beter geworden :D ). Voor de geïnteresseerden mijn tracklist:

1. D-Block & S-te-Fan ft. Josh & Wesz - Let it go
2. Davide Sonar - Dedication
3. Activator & Zatox - Freedom
4. Alphaverb & Intractable One - T.B.A
5. Zany - Angel of the Sun
6. Pavo - Communicate
7. Noisecontrollers - Trick or Treat
8. D-Clear ft. Josh & Wesz - Mindgame (Help Yourself mix)
9. Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y
10. Alpha Twins - Let it go
11. Frontliner - Warphole
12. Coone & B-Front - Fearless 2012
13. The Pitcher - La Nuit Noire
14. Blademasterz - One Blade (Noisecontrollers remix) /w Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete
15. Dj Ezteq - Fuck You Up
16. The R3bels & Zatox - Choirs
17. Low-E vs Alter Egosz - WTF
18. The Beholder & Zany - Act of Rage
19. Max Enforcer - Loudness (B-Front remix)
20. Ran-D vs B-Front - Rebirth
21. Alphaverb & Intractable One - Scary Voices

Tof setje, vond alleen dat Scary Voices te vroeg werd afgekapt. :(

Was wel gezellig feestje, hoop bekenden en hardtraxxers gezien.


Vond ik ook jammer. Het beste stuk moest nog komen, maar de tijd was op. Wilde ook geen minuten van de mannen van D-Verze afsnoepen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 22:38 
 
Hardtraxxer

Geweldig feestje gehad hier! :cool:

Helaas alleen wel halverwege Delete solo moeten vertrekken. Moest die zaterdag helaas om 07:00 opstaan om te werken de hele dag. Ben wel echt blij dat ik alsnog bestloten heb naar dit feest te gaan want het was het dubbel en dwars waard! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ohja bump, Titan opende met Who Wants This :worship: Ik kon het in de eerste seconden niet geloven
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had Titan verder nog iets leuks gedraaid?
Was even gaan rusten toen hij solo draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
D-Verze tracklist:

04. D-Verze - Darkening Contrasts
06. Genox - Back To The Roots
14. Radiance - Transcend
18. D-Verze & Mind Dimension - Deep Blue

Ben heel erg benieuwd naar deze platen, vooral die van D-Verze ^^ Jammer dat ik alleen nog maar van Deep Blue een stukje kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 04:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
provehito schreef:
D-Verze tracklist:

04. D-Verze - Darkening Contrasts
06. Genox - Back To The Roots
14. Radiance - Transcend
18. D-Verze & Mind Dimension - Deep Blue

Ben heel erg benieuwd naar deze platen, vooral die van D-Verze ^^ Jammer dat ik alleen nog maar van Deep Blue een stukje kan vinden.

ik zou zeggen, Bass Protocol? of Future Kickerz een week eerder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Protocol ben ik zeker aanwezig, dus dat gaat helemaal goedkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Alweer even geleden, maar dit is wel nagenieten weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was dit toch een heerlijk feest zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wil terug :cry:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten