Normaal gezien ook van het begin aanwezig.
Waarschijnlijk loudness shirt, grijze jeans & zwarte airmax aan.
Waarschijnlijk loudness shirt, grijze jeans & zwarte airmax aan.
Hier nog eenwrote:Aah zin in
Edittedwrote:Waarschijnlijk rond half 9 al in Eindhoven met Norther66 en Bloemkool. Biertjes drinken bij de bier professor en nog extra bodem leggen bij de snackbar daarna en dan naar binnen. Mooi om 10 uur binnen dus. Nog geen flauw idee wat ik aantrek, maar het wordt denk ik een Delete shirt of Theracords ambassador shirt. Wel zeker een TC snapback en rood/witte air max.
D-Verze - The Cycle (Loudfest Edit)wrote:Wat een feest. Voor 15 euro kan het bijna niet beter
Weet iemand hoe het nummer heet met de Loudness vocal die Titan en Delete draaide? Het was volgens mij het een-na-laatste nummer van de avond en het was niet de Loudness tool van Delete.
Bedankt, leuk filmpje inderdaad.wrote:D-Verze - The Cycle (Loudfest Edit)wrote:Wat een feest. Voor 15 euro kan het bijna niet beter
Weet iemand hoe het nummer heet met de Loudness vocal die Titan en Delete draaide? Het was volgens mij het een-na-laatste nummer van de avond en het was niet de Loudness tool van Delete.
Staat mooi filmpje van op de Facebook pagina van D-Verze
Tof setje, vond alleen dat Scary Voices te vroeg werd afgekapt.wrote:Heel vet feest gehad! Leuk om te zien dat het al best vroeg druk was. Sfeertje zat er ook al vroeg in (en is gedurende de nacht alleen maar beter geworden
). Voor de geïnteresseerden mijn tracklist:
1. D-Block & S-te-Fan ft. Josh & Wesz - Let it go
2. Davide Sonar - Dedication
3. Activator & Zatox - Freedom
4. Alphaverb & Intractable One - T.B.A
5. Zany - Angel of the Sun
6. Pavo - Communicate
7. Noisecontrollers - Trick or Treat
8. D-Clear ft. Josh & Wesz - Mindgame (Help Yourself mix)
9. Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y
10. Alpha Twins - Let it go
11. Frontliner - Warphole
12. Coone & B-Front - Fearless 2012
13. The Pitcher - La Nuit Noire
14. Blademasterz - One Blade (Noisecontrollers remix) /w Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete
15. Dj Ezteq - Fuck You Up
16. The R3bels & Zatox - Choirs
17. Low-E vs Alter Egosz - WTF
18. The Beholder & Zany - Act of Rage
19. Max Enforcer - Loudness (B-Front remix)
20. Ran-D vs B-Front - Rebirth
21. Alphaverb & Intractable One - Scary Voices
Thanks!wrote:Bedankt, leuk filmpje inderdaad.wrote:D-Verze - The Cycle (Loudfest Edit)wrote:Wat een feest. Voor 15 euro kan het bijna niet beter
Staat mooi filmpje van op de Facebook pagina van D-Verze
Haha daar ben ik nog het podium voor opgeklommen om die aan te vragen. Weet niet of ie al gepland stond maar hij draaide hem na 2 platen. Top ventwrote: en van die oude delete platen live horen is altijd goed, met als toppunt wel The End, alltime favourite![]()