Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal gezien ook van het begin aanwezig.

Waarschijnlijk loudness shirt, grijze jeans & zwarte airmax aan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog even een middagje werken en dan op het gemakje die kant op. Ik heb er zin in. Tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk rond half 9 al in Eindhoven met Norther66. Biertjes drinken bij de bier professor en nog extra bodem leggen bij de snackbar daarna en dan naar binnen. Mooi om 10 uur binnen dus. Nog geen flauw idee wat ik aantrek, maar het wordt denk ik een Delete shirt of Theracords ambassador shirt. Wel zeker een TC snapback en rood/witte air max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Aah zin in


Hier nog een :clap:

Mocht je me niet herkennen door die theracords ambassadeur cq. fanboy naast me, dan is het wel door mn qbase shirt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er zin in. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 18:51 
 

Joey schreef:
Waarschijnlijk rond half 9 al in Eindhoven met Norther66 en Bloemkool. Biertjes drinken bij de bier professor en nog extra bodem leggen bij de snackbar daarna en dan naar binnen. Mooi om 10 uur binnen dus. Nog geen flauw idee wat ik aantrek, maar het wordt denk ik een Delete shirt of Theracords ambassador shirt. Wel zeker een TC snapback en rood/witte air max.

Editted
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar jij moet eerst nog naar je hotel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Aah zin in

Jup... ekt wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 05:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch aanwezig kunnen zijn door taxi Randy, nogmaals bedankt! :thumbsup:
Vooral D-Verze en Delete solo waren erg vet, spoontech zooi :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 10:00 
 

Wat een snoeiset van Delete zeg, out of control remix, punishment, still here remix, zn nieuwe track (wat een kicks :drool: ) evolve, dismissed again en who i really am. Kan nog wel ff doorgaan zo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest. Voor 15 euro kan het bijna niet beter

Weet iemand hoe het nummer heet met de Loudness vocal die Titan en Delete draaide? Het was volgens mij het een-na-laatste nummer van de avond en het was niet de Loudness tool van Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feest had zo mooi kunnen worden, maar is er helaas een geworden om heel snel weer te vergeten..

Door mn gezondheid meer in de hal gezeten en langs de kant gestaan dan dat ik echt kon losgaan en genieten :/

Wel mooi om zoveel hardtraxxers gezien te hebben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een kut feest... allemaal maar Militanten in de zaal.


Ok, grapje.. was vette editie. Lekker dat Thera nog plaatje meedraait en de man van de avond is toch wel Delete (duh). Draaide heerlijk met veel voor mijn gevoel nieuwe tracks. Heel veel nieuwe hardtraxxers gezien en wederom bier&plezier. Prima vermaakt dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vet feest gehad! Leuk om te zien dat het al best vroeg druk was :thumbsup: . Sfeertje zat er ook al vroeg in (en is gedurende de nacht alleen maar beter geworden :D ). Voor de geïnteresseerden mijn tracklist:

1. D-Block & S-te-Fan ft. Josh & Wesz - Let it go
2. Davide Sonar - Dedication
3. Activator & Zatox - Freedom
4. Alphaverb & Intractable One - T.B.A
5. Zany - Angel of the Sun
6. Pavo - Communicate
7. Noisecontrollers - Trick or Treat
8. D-Clear ft. Josh & Wesz - Mindgame (Help Yourself mix)
9. Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y
10. Alpha Twins - Let it go
11. Frontliner - Warphole
12. Coone & B-Front - Fearless 2012
13. The Pitcher - La Nuit Noire
14. Blademasterz - One Blade (Noisecontrollers remix) /w Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete
15. Dj Ezteq - Fuck You Up
16. The R3bels & Zatox - Choirs
17. Low-E vs Alter Egosz - WTF
18. The Beholder & Zany - Act of Rage
19. Max Enforcer - Loudness (B-Front remix)
20. Ran-D vs B-Front - Rebirth
21. Alphaverb & Intractable One - Scary Voices
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Wat een feest. Voor 15 euro kan het bijna niet beter

Weet iemand hoe het nummer heet met de Loudness vocal die Titan en Delete draaide? Het was volgens mij het een-na-laatste nummer van de avond en het was niet de Loudness tool van Delete.


D-Verze - The Cycle (Loudfest Edit)
Staat mooi filmpje van op de Facebook pagina van D-Verze
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Hunto schreef:
Wat een feest. Voor 15 euro kan het bijna niet beter

Weet iemand hoe het nummer heet met de Loudness vocal die Titan en Delete draaide? Het was volgens mij het een-na-laatste nummer van de avond en het was niet de Loudness tool van Delete.


D-Verze - The Cycle (Loudfest Edit)
Staat mooi filmpje van op de Facebook pagina van D-Verze


Bedankt, leuk filmpje inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Heel vet feest gehad! Leuk om te zien dat het al best vroeg druk was :thumbsup: . Sfeertje zat er ook al vroeg in (en is gedurende de nacht alleen maar beter geworden :D ). Voor de geïnteresseerden mijn tracklist:

1. D-Block & S-te-Fan ft. Josh & Wesz - Let it go
2. Davide Sonar - Dedication
3. Activator & Zatox - Freedom
4. Alphaverb & Intractable One - T.B.A
5. Zany - Angel of the Sun
6. Pavo - Communicate
7. Noisecontrollers - Trick or Treat
8. D-Clear ft. Josh & Wesz - Mindgame (Help Yourself mix)
9. Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y
10. Alpha Twins - Let it go
11. Frontliner - Warphole
12. Coone & B-Front - Fearless 2012
13. The Pitcher - La Nuit Noire
14. Blademasterz - One Blade (Noisecontrollers remix) /w Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete
15. Dj Ezteq - Fuck You Up
16. The R3bels & Zatox - Choirs
17. Low-E vs Alter Egosz - WTF
18. The Beholder & Zany - Act of Rage
19. Max Enforcer - Loudness (B-Front remix)
20. Ran-D vs B-Front - Rebirth
21. Alphaverb & Intractable One - Scary Voices

Tof setje, vond alleen dat Scary Voices te vroeg werd afgekapt. :(

Was wel gezellig feestje, hoop bekenden en hardtraxxers gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van begin tot eind een topfeestje! Delete, nondetju dat ging lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa mooie avond gehad :D
Goede opener, toen van D-Verze kende ik niet veel van maar was wel leuk, Jason Payne was het minst van de avond imo, volgens mij was het op 3 tracks na alleen maar kick & screech...
De uren daarna vlogen voorbij, werd erg lekker gedraaid. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel dik feestje gehad :loving: veel dikke tracks gehoord, nc - ctrl Alt delete :loving: heerlijke die delete kicks, zijn nieuwe track was ook gruwelijk :) enige nadeel was soms de drukte, naar het einde toe was het beter. Heerlijke sfeer ook toen p&d musical analyse draaiden als ik met niet vergis :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 16:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Fothermucker schreef:
Hunto schreef:
Wat een feest. Voor 15 euro kan het bijna niet beter

Weet iemand hoe het nummer heet met de Loudness vocal die Titan en Delete draaide? Het was volgens mij het een-na-laatste nummer van de avond en het was niet de Loudness tool van Delete.


D-Verze - The Cycle (Loudfest Edit)
Staat mooi filmpje van op de Facebook pagina van D-Verze


Bedankt, leuk filmpje inderdaad.


Thanks! ^^

Heerlijk feestje gehad en tof dat het al zo vol stond tijdens onze set! :) Delete solo was echt genieten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bazig feestje wel, genoten van het feit dat er al zoveel mensen waren tijdens onze set :thumbsup:
en van die oude delete platen live horen is altijd goed, met als toppunt wel The End, alltime favourite :D
en natuurlijk leuk dat Delete zelf nog even onze loudfest edit draaide :worship:
Edit: toen Roman Anthony opeens Brennan Heart - One Blade draaide moesten we wel effe snel een andere openingsplaat bedenken haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 09:32 
 
Hardtraxxer

Distinctive schreef:
en van die oude delete platen live horen is altijd goed, met als toppunt wel The End, alltime favourite :D


Haha daar ben ik nog het podium voor opgeklommen om die aan te vragen. Weet niet of ie al gepland stond maar hij draaide hem na 2 platen. Top vent :worship:. En inderdaad echt heeeerlijk die oude platen weer eens te horen, ben fast lane en funk toch wel beu onderhand. Verder echt top feest gehad! Klein maar fijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze tracklist:

01. Brooklyn Bounce - X2X (We Want More) (Deepack Remix)
02. D-Verze - The Storyteller
03. Infirium - Then Before Once More
04. D-Verze - Darkening Contrasts
05. Zany - Animated Audio
06. Genox - Back To The Roots
07. Zany & Duro ft. Mc DV8 - Wilde Gullie Power?! (D-Verze Mash-Up)
08. B-Front - Neophobia
09. D-Verze - Rise Up Together
10. Zany & The Beholder - Do You Want Heavy?!
11. Genox - Inhuman
12. Luminite - Be The Baddest
13. 2-Sidez - Fuck It (Short Edit)
14. Radiance - Transcend
15. Hardstyle Mafia, Infirium & YunaXofficial - Angel Spells
16. Sasha F & Rooler - Number 23
17. Mind Dimension - Fear Me
18. D-Verze & Mind Dimension - Deep Blue
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten