Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
I'm pleased to reveal my brand new event concept: Ctrl Alt Delete
For this first edition I've been given 'Ctrl' of Dynamo, Eindhoven on the 10th of January and have invited some friends to help me 'Alt'er your minds with raw beats! ... Was that clever writing or shall I 'Delete' this post? ... Either way, come join me in January!
Ctrl.Alt.Delete | 10-01-2015



Line-up:
Delete
Dj Thera
Jack of Sound
Project Exile
Low Profile
D'Cepticon
Hosted by: MC Creature
Location: Dynamo , Eindhoven
Time: 22:00 – 04:00
Pre-sale: €12,50
Tickets: http://www.dynamo-eindhoven.nl/agenda/tickets
FB Event: http://bit.ly/Ctrl_Alt_Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit gaat weer zo dik worden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel leuk dat dit soort feestjes altijd in zuid holland gehouden worden.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oww yess!! Heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezzzzzzig! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 14:28 
 
Hardtraxx Newbie

Ventrue schreef:
Wel leuk dat dit soort feestjes altijd in zuid holland gehouden worden.....


Oh ja, Want Eindhoven ligt ook in Zuid Holland....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik was ook maar een klein beetje sarcastisch xd maar er zijn vaker van dit soort kleinere feestjes met dit soort dikke Line-ups maar er zijn gewoon weinig van dat soort feestjes hier in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 14:41 
 
Hardtraxx Newbie

Ventrue schreef:
Ik was ook maar een klein beetje sarcastisch xd maar er zijn vaker van dit soort kleinere feestjes met dit soort dikke Line-ups maar er zijn gewoon weinig van dat soort feestjes hier in de buurt.


Hier in het Noorden is ook echt gewoon helemaal niets. Af en toe night of the Dj's in Takens maar van die line-ups wordt je ook niet echt bepaald vrolijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wss ook wel aanwezig. Dat weekend bij mijn vriendin dus kwartiertje fietsen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 19:35 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen Noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ik was ook maar een klein beetje sarcastisch xd maar er zijn vaker van dit soort kleinere feestjes met dit soort dikke Line-ups maar er zijn gewoon weinig van dat soort feestjes hier in de buurt.


Bedroevend he. Het is dat we de Ferro Dome hebben, heb wel hoop dat daar nog wel wat hardstyle gerelateerde evenementen komen in 2015 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
Ventrue schreef:
Ik was ook maar een klein beetje sarcastisch xd maar er zijn vaker van dit soort kleinere feestjes met dit soort dikke Line-ups maar er zijn gewoon weinig van dat soort feestjes hier in de buurt.


Bedroevend he. Het is dat we de Ferro Dome hebben, heb wel hoop dat daar nog wel wat hardstyle gerelateerde evenementen komen in 2015 ;)

Denk niet dat jullie heel veel recht van klagen hebben anders, het kan nog veel erger
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Oh maar het kan nog erger hoor. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben idd ook benieuwd naar die Ferro Dome, maar idd gezien Qlown zijn situatie mogen wij eigenlijk niet heel veel klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Oh maar het kan nog erger hoor. :whistle:


Ook maar even Steffnov zijn genres erbij genomen.
http://i.imgur.com/qTI9qyn.png

Het begint pas min of meer interessant te worden bij 50km+ en dan zijn de deftige feesten nog allemaal over de grens in Eindhoven/Maastricht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lineup ziet er goed uit! :oh:
Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 20:07 
 
Hardtraxxer

Aaaenweazig :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jij van de partij bent kanik toch ook niet achterblijven, verwacht wel dat ik er ook bij ben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Kans groot dat ik hier aanwezig ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 20:11 
 
Hardtraxx Newbie

Vet! Delete! en lekker dichtbij in mijn eigen stad!
Hier ga ik heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 21:33 
 
Hardtraxx Newbie

Oh nee shit Warface in Helmond ook dichtbij....:s
denk toch maar daarheen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maarten vd Kaarten schreef:
Oh nee shit Warface in Helmond ook dichtbij....:s
denk toch maar daarheen dan

Je verkiest Warface en wat onbekenden in een andere stad boven deze lineup in je eigen stad?

De Warface hype is echt groot aan het worden. :P
Zelf weten natuurlijk. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 22:44 
 
Hardtraxx Addict

Helemaal vdk die mang
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten