Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Hopen dat ze dit keer de deuren open laten staan.


Strukton heeft de complete airconditioning naar aanleiding van vorige editie gecheckt en waar nodig gemaakt. Probleem was de vorige keer dat de vorige servicepartner die de airco onderhield 2 kabels verkeerd had aangesloten waardoor het systeem niet aansloeg. Komt nu goed, op The Bash 3.0 hebben we er hele goede ervaringen mee gehad, en toen was het uitverkocht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwachtte hier trouwens ook wel Delete VIP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet om hier tussen te mogen staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets nu verkrijgbaar! http://bit.ly/CTRLALTDELETEtickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ Contest staat nu online hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er nu alweer zin in, op Supremacy was 't echt dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal helaas geen Delete VIP zijn, maar alsnog heel veel zin in! Aanwezig met Norther66. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat Delete VIP maar lekker exclusief blijven :thumbup: niet te vaak en te snel achter elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spijtig dat ik men vrienden hier niet mee naartoe krijg. Dikke line up voor zo een prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi dat hij niet VIP staat. Heb liever normale set van hem. Alleen jammer van Jason Payne, die man zet echt geen interessante sets neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tickets gekocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
This is the final selection for the Ctrl Alt Delete DJ Contest, congratulations!

The winner will be picked by Delete and will be announced on the 16th of October.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Citaat:
This is the final selection for the Ctrl Alt Delete DJ Contest, congratulations!

The winner will be picked by Delete and will be announced on the 16th of October.




Foutieve versie, juiste:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan je zoiets nu verneuken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat vroeg ik me ook al af ja toen ik D-Sturb zag staan. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 20:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

50% kans op een DJ van Hardtraxx dus. Succes mannen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet! Ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
After judging over 50 entries and narrowing it down to 6 final contestants, Delete has chosen the winner for the Ctrl Alt Delete DJ Contest. Congratulations Roman Anthony!
Check out his winning set here: http://bit.ly/CADRomanAnthony


Bron

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oah vet! Nou, dat ben ik dus haha. Mensen die komen kijken de 30e?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Citaat:
After judging over 50 entries and narrowing it down to 6 final contestants, Delete has chosen the winner for the Ctrl Alt Delete DJ Contest. Congratulations Roman Anthony!
Check out his winning set here: http://bit.ly/CADRomanAnthony


Bron

Net dat setje geluisterd en ik vind hem echt vet! Paar leuke overgangen en vooral een erg fijne platenkeuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja idd leuke set. Ik ben er wss wel vanaf het eerste uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ook gewoon om 10 uur aanwezig. Daarvoor nog een biertje doen in een speciaalbierencafé op Stratum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Oah vet! Nou, dat ben ik dus haha. Mensen die komen kijken de 30e?

Vette set man! Gefeliciteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Gewoon om 10 uur aanwezig. Daarvoor nog een biertje doen in een speciaalbierencafé op Stratum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 03:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarschijnlijk ook vanaf het begin aanwezig :innocent:
niet te hard gaan he RomanAnthony! :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten