Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:19 

Organisator

Seneeq schreef:
Zorg dat dat busje met het Mexicaans eten er weer staat. Die taco's zijn echt degelijk.

PNXRMX schreef:
Deze gasten doen ook lekkere dingen trouwens: http://www.acai-events.nl/
Bizar lekkere smoothies en dat muesli bakje in een soort van koud fruitsausje, damn.

Wij zetten beide op de lijst om te benaderen voor CRAFT Festival :)
Zijn er nog meer voorkeuren waar we naar moeten kijken?

Kiloknaller schreef:
Eventtravel heb ik m'n bedenkingen bij.

Met welke travelpartner zouden we nog meer moeten werken? We staan voor alle suggesties open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:27 

Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
Miwer schreef:
Sommige mensen hier moeten eens bij zich zelfs gaan denken hoe dom ze bezig zijn. Domme opmerkingen die echt nergens op slaan en steeds in discussie terug vallen op het zelfde omdat ze eigenlijk niets weten te zeggen (lijkt partyflock wel langzaam aan)

Heb je het over mij? Geen idee wat er in je post stond maar ik snap niet waarom ik 'dom' ben als ik aangeef dat ik de poffertjes niet lekker vond? Er werd gesproken over de catering dus daar voegde ik nog aan toe dat ik de poffertjes niet lekker vond, jij trekt het 'Partyflock niveau' hiernaartoe met zo'n nietszeggende post.
Ga verder gewoon eens inhoudelijk in op mijn vorige post dan of voel je je daar te slim voor?

Ik heb het over het algemeen het ik heb gelijk gedoe hier. maar goed einde discussie. denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:40 

Kraak... Piep...

Lose Your Mind schreef:
Seneeq schreef:
Zorg dat dat busje met het Mexicaans eten er weer staat. Die taco's zijn echt degelijk.

PNXRMX schreef:
Deze gasten doen ook lekkere dingen trouwens: http://www.acai-events.nl/
Bizar lekkere smoothies en dat muesli bakje in een soort van koud fruitsausje, damn.

Wij zetten beide op de lijst om te benaderen voor CRAFT Festival :)
Zijn er nog meer voorkeuren waar we naar moeten kijken?

Kiloknaller schreef:

Met welke travelpartner zouden we nog meer moeten werken? We staan voor alle suggesties open.

Qua eten zou ik voor zo'n formaat festival niet gelijk de ambitie van Defqon te pakken door gelijk alle soorten eten er in te gooien, maar gewoon de basis 3 een paar keer (Fruit & Smoothies, Frituur en Vlees, Broodjes (Gezond). Twee frituur tenten incl snacks, een kebab/pizza tent, twee fruit en smoothie tenten en een broodjestent zou normaal zijn lijkt me voor dit formaat. Als een optie kan je altijd buitenlandse snacks er bij doen (Loempia's, Pizza's, Mexicaans).

Eventtravel heeft ondanks rampverhalen wel het meeste bereik in Nederland, en is daardoor wel het meest effectief. Dat het bij Eventtravel misgaat dat zou niet aan jullie moeten liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:54 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
Kiloknaller schreef:

Hardtravel zou fijn zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 16:11 

Lose Your Mind schreef:

Voor Oost en Noord zou ik voor Party-Vervoer.nl gaan. Qua service wel 1 van de betere onder de busorganisaties. Landelijk is Hardtravel ook wel een goeie.

Broken Balance schreef:
Eventtravel heeft ondanks rampverhalen wel het meeste bereik in Nederland, en is daardoor wel het meest effectief. Dat het bij Eventtravel misgaat dat zou niet aan jullie moeten liggen.

Het is maar net hoe je effectief ziet. Er worden te snel bussen gecanceld waar de bezoeker de dupe van wordt. Daarnaast zijn ze ook vaak te laat en zijn de routes soms lang wat betekent dat je erg lang in de bus kunt zitten. En wanneer het misgaat bij eventtravel en jij hebt er afspraken mee gemaakt wordt je er (ondanks dat je er als organisatie misschien niets aan kunt doen) toch op aangekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:24 

Organisator

Bedankt voor de tips!
We hebben Hardtravel en Party-vervoer ook benaderd voor de busreizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:35 

Hardtraxx Elite

Ik las dat jullie de line-up bijna afgerond hebben, betekent dit dat deze binnenkort ook bekend wordt gemaakt of duurt dat nog een paar maanden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:50 

Organisator

Fluxion schreef:
Ik las dat jullie de line-up bijna afgerond hebben, betekent dit dat deze binnenkort ook bekend wordt gemaakt of duurt dat nog een paar maanden?

Goede vraag. De laatste hobbels zijn meestal de lastigste en duren het langst. We komen vanaf half maart in delen met de line up naar buiten, uiteindelijk zal alles half april bekend zijn.

Aankomende week zullen we wel starten met de contest voor de Future stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 19:47 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
CRAFT Festival 2015 | Access
Access staat volledig in het teken van toegankelijke sounds. Een area waar je non-stop los kunt gaan op euforische tracks. Het wordt een dag gevuld met eigenwijze namen & frisse talenten!
Acces vind je op de monumentale en karakteristieke IJ-helling van de NDSM werf, met als achtergrond de skyline van Amsterdam. Op het podia aan het water wordt alles uit de kast gehaald om er een memorabel en vooral gezellig muzikaal spektakel van te maken!
In de aanloop naar het festival zullen alle artiesten uitgelicht worden op de Access Facebook pagina. Denk aan unieke sets, nieuwe tracks en interviews.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 17:48 

Hardtraxx Addict

Hopen op wat leuke namen op de Tijdmachine en Reckless-stages, dan is het wellicht een optie

oh, aangezien hier toch vragen worden beantwoord door LYM.. Neem aan dat dit om de eerste drie uren van de dag gaat? Is wel een beetje bepalend voor de tracks die je wilt draaien namelijk..
https://www.facebook.com/loseyourmindnl ... 34/?type=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 17:57 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:

Kwibus voor regio Haaglanden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 20:17 

Organisator

Paling schreef:
Hopen op wat leuke namen op de Tijdmachine en Reckless-stages, dan is het wellicht een optie

oh, aangezien hier toch vragen worden beantwoord door LYM.. Neem aan dat dit om de eerste drie uren van de dag gaat? Is wel een beetje bepalend voor de tracks die je wilt draaien namelijk..

Het maakt niet uit welke sound van de Hardstyle je gebruikt. De timetable zal een natuurlijke opbouw houden. Het is als contest winnaar zelfs mogelijk om de afsluiter van de stage te zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 20:20 

Donateur

chicken schreef:
Lose Your Mind schreef:

Die regelen zelf geen mensen hè. Moet je een particulier hebben die een groep mensen bij elkaar weet te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 22:48 

Hardtraxx Addict

Lose Your Mind schreef:
Paling schreef:

Het maakt niet uit welke sound van de Hardstyle je gebruikt. De timetable zal een natuurlijke opbouw houden. Het is als contest winnaar zelfs mogelijk om de afsluiter van de stage te zijn. :)

Ik vind het nogal gewaagd om een contest dj te laten afsluiten.
Vooral omdat er dan maximaal 10/20 man bij die ene stage is en je doet er de dj volgens mij dan ook geen plezier mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 00:56 

Organisator

MDesiqn schreef:
Lose Your Mind schreef:
Paling schreef:

Ik vind het nogal gewaagd om een contest dj te laten afsluiten.
Vooral omdat er dan maximaal 10/20 man bij die ene stage is en je doet er de dj volgens mij dan ook geen plezier mee..

Dat begrijpen wij, daarom zeggen we ook dat het tot de mogelijkheden behoord. Daarmee wouden we eigenlijk benadrukken dat contest winnaars niet uitsluitend voor de eerste 3 uur gekozen worden en je geen 'opbouwend' setje hoeft in te sturen.

Excuses als het anders is overgekomen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 19:37 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
chicken schreef:
Lose Your Mind schreef:

Die regelen zelf geen mensen hè. Moet je een particulier hebben die een groep mensen bij elkaar weet te krijgen.

Ah ja. da's waar ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 19:46 

Hardtraxx Addict

Lose Your Mind schreef:
Paling schreef:

Wow dat is vet! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 20:51 

Hardtraxx Addict

Lose Your Mind schreef:
Paling schreef:

Alleen ik heb er zelfs ook al een bericht overgestuurd. Ik heb mijn mix ingeleverd, hij is de 1e keer al niet gedownload. 2e keer is hij nu nog steeds niet gedownload terwijl ik er al wel een bericht over had gestuurd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 00:10 

Organisator

Hi!

Dat zou niet meer moeten gebeuren. Excuses alvast als dit wel zo zou zijn. Helaas waren er enkele downloadlinks verlopen, dat klopt. Sinds die tijd lezen wij dagelijks de inbox uit en downloaden de setjes gelijk.

Kun je aangeven onder welke DJ naam de set is ingestuurd, dan gaan wij dit gelijk nakijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 09:44 

Hardtraxx Addict

Lose Your Mind schreef:
Hi!

Dat zou niet meer moeten gebeuren. Excuses alvast als dit wel zo zou zijn. Helaas waren er enkele downloadlinks verlopen, dat klopt. Sinds die tijd lezen wij dagelijks de inbox uit en downloaden de setjes gelijk.

Kun je aangeven onder welke DJ naam de set is ingestuurd, dan gaan wij dit gelijk nakijken.

Hij is vannacht gedownload zie ik nu! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 12:49 

Hardtraxxer

Lose Your Mind schreef:

Lose Your Mind schreef:
Daarmee wouden we eigenlijk benadrukken dat contest winnaars niet uitsluitend voor de eerste 3 uur gekozen worden en je geen 'opbouwend' setje hoeft in te sturen.

Dat is wel echt gruwelijk! Ik neigde al naar een euforische set maar nu wordt het gewoon beetje gebalanceerd. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:03 

Hardtraxx Addict

Facebook: CRAFT Festival | World of Hardcore
Lose Your Mind heeft geluisterd naar de vraag vanuit de achterban. Met trots kondigt Lose Your Mind de World of Hardcore area op CRAFT Festival 2015 aan! De programmering zal bestaan uit veelzijdige artiesten welke zorgen voor een krachtige line-up. Lose Your Mind presenteert vanaf half maart stapsgewijs de volledige programmering van CRAFT Festival 2015.

Toch wel dus! Netjes dat het zo fixen hoewel ik zelf niets met hardcore heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 16:19 

Hardtraxx Veteran

Kijk, dit is nou luisteren naar je bezoekers! Ik ben benieuwd naar de line-up van de Hardcore gezien het feit dat LYM een aantal weken terug hier verkondigde dat de grote namen niet beschikbaar waren oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 18:34 

Hardtraxx Veteran

nice dat iedereen om een hardcore stage bleef vragen en dat die dan nu ook gewoon komt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 15:05 

Hardtraxx Addict

yowan schreef:
nice dat iedereen om een hardcore stage bleef vragen en dat die dan nu ook gewoon komt :thumbsup:

Heeft natuurlijk ook gewoon te maken met veel bezoekers die daar wel of niet voor naar het festival komen mede doordat het een van de vaste concepten van LYM is. Ik begrijp de keuze daarom heel goed dat zij nu toegeven aan een hardcore area.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten