Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:57 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Jij hebt blijkbaar een gigantisch negatieve kijk op het leven. Ik heb CRAFT 2014 als heel positief ervaren. Samen met mij denk duizenden mensen. Maakt dat al die mensen ambassadeur? Rot op man. Ik ben geen ambassadeur. Ik neem het alleen voor LYM op.

Een realistische. Nee, ik heb niet gezegd dat iedereen dat ambassadeur maakt, lees anders m'n vorige post nog eens. Maar goed, de discussie eindigt hier. Jij kunt klaarblijkelijk niet op een normale toon discussiëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:58 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Youri! schreef:
Ik zeg niet dat je automatisch ambassadeur bent als je positief bent, maar jij accepteert bepaalde kritiek niet. Die pareer jij met 'die kebab was gewoon goed'. In dit topic wordt er gewoon goede opbouwende kritiek geleverd.

Ik vond het eten anders ook prima. Weedburger kom je niet bepaald vaak tegen en was erg lekker :drool: . Bijzonder vegetarisch aanbod kan ik sowieso goed waarderen :)

Het gaat niet om het feit of het eten al dan niet goed was. Het gaat om het feit dat hij eerst zegt 'Dat is jouw mening' en in dezelfde zin nog zegt 'Die kebab was gewoon goed' oid. Argumentatie klopt van geen kanten, daar gaat het om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:15 

Hardtraxx Addict

Die poffertjes waren helaas ook niet te eten, sta je dan met 2 porties a 5 euro per stuk. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:36 

Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
Die poffertjes waren helaas ook niet te eten, sta je dan met 2 porties a 5 euro per stuk. :(

ach bij sommige restaurants krijg je ze gewoon uit een zakje en betaal je nog meer dus dat is gewoon iets met (opwarm) poffertjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:46 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Richardd schreef:

ach bij sommige restaurants krijg je ze gewoon uit een zakje en betaal je nog meer dus dat is gewoon iets met (opwarm) poffertjes :P

"Youri modus" zeg ben jij ambassadeur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:49 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Miwer schreef:
Richardd schreef:

"Youri modus" zeg ben jij ambassadeur?

Je begrijpt het nog steeds niet hé jongen :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:54 

Hardtraxx Veteran

Precies dezelfde vergelijking die jij maakt. Ik vind het raar dat jij denkt dat ik ambassedeur van LYM bent omdat ik vertel waarom ik craft een leuk feest vond. Anyway, dit is een van de meest debiele discussie's. Houdoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:55 

Donateur

Miwer schreef:
Richardd schreef:

Zo, weer opgestaan na het weekend????!!!! Lachuhhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 21:05 

Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
Richardd schreef:

Wat is dit voor kromme rechtvaardiging zeg?! Heb jij, als ambassadeur, nou nog niet geleerd dat juist dit soort drogredenen een gigantisch irritatiepunt was?
Ze werden overigens vers gebakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 21:20 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Miwer schreef:
Richardd schreef:

Wat is dit voor kromme rechtvaardiging zeg?! Heb jij, als ambassadeur, nou nog niet geleerd dat juist dit soort drogredenen een gigantisch irritatiepunt was?
Ze werden overigens vers gebakken.

ik kom ook altijd speciaal voor de poffertjes naar een festival
Verder vond ik het enige kutte aan craft vorig jaar de regen en t geluid bij de reckless.. maarja dat zal wel goedkomen denk ik met een grotere tent.. denk niet dat ze voor de 2e x in de fout gaan
penoze stage was ontzettend ziek.. ook om die mensenmassa te zien vanaf die brug
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 21:38 

Hardtraxxer

Maar ik vond de poffertjes gewoon lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 22:24 

Hardtraxx Addict

johnnie schreef:
Maar ik vond de poffertjes gewoon lekker

Ach, bij sommige poffertjestenten worden ze vers gebakken en betaal je nog minder dus dat is gewoon iets met poffertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 23:00 

Hardtraxx Veteran

Ik heb oprecht geen zin in nog zo'n uit de hand gelopen discussie als met het tijdmachine-topic. Dat gezeur over ambassadeur zou je niet moeten interesseren. Houd het daarom graag over het feest zelf en de eventuele verbeterpunten, lijkt me wel zo prettig voor iedereen die dit topic bij wilt houden.

Ontopic:
Nieuwsberichtje van vandaag kondigt aan dat er 5 area's zijn
Penoze (main)
Tijdmachine
Reckless (raw)
Access (euforisch en "uniek")
Future (talenten)

Ik ben benieuwd. Vond de tijdmachine erg leuk, wie weet dus hier heen als ik niet op vakantie ben of op stage ben of iets dergelijks. In de gaten houden en goed op het commentaar letten voor mij dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 23:44 

Hardtraxxer

Lose Your Mind schreef:

Qua aanbod voor de food zullen we met partners in overleg gaan over de prijzen en de hoeveelheden, tevens willen we voor CRAFT het aanbod afstemmen op het publiek met bijv shakes, pasta's en echt vers fruit.

Zorg dat dat busje met het Mexicaans eten er weer staat. Die taco's zijn echt degelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 00:08 

Hardtraxx Addict

Ik vond die Despo bar ook heel chill :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 00:27 

Hardtraxx Veteran

Deze gasten doen ook lekkere dingen trouwens: http://www.acai-events.nl/
Bizar lekkere smoothies en dat muesli bakje in een soort van koud fruitsausje, damn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 10:17 

Lose Your Mind schreef:
Deze week hebben we gesprekken gevoerd met Eventtravel en zeer binnenkort start de verkoop van de busreizen, waarbij ze in ongeveer 180 plaatsen binnen Nederland een veilig vervoer zullen aanbieden. Wij komen hier volgende week op terug.

Duidelijk verhaal! Netjes. Succes :thumbup: Eventtravel heb ik m'n bedenkingen bij. Ik zou goeie afspraken maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 13:04 

Hardtraxx Veteran

Zorg dat ze aan elke bar weten dat ze Desperados over moeten gieten in van die grotere bekers, en niet in bierbekers. Zou vanzelfsprekend moeten zijn aangezien je dan een deel over houdt in het flesje, maar dat begreep niet ieder lid van het barpersoneel. xd

Andere verbeterpunten zijn al genoemd, ik vond zelf voornamelijk het geluid tegenvallen, verder een erg goed festival gehad.
En:
Robbie M schreef:
#4 - Access. De nieuwkomer binnen de programmering van het CRAFT Festival vult zich met alle toegankelijke sounds binnen de Hardstyle. Hier vind je de euforische geluiden, maar ook acts die gekenmerkt worden door hun unieke inval van produceren en draaien.

Alphaverb plz? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 13:27 

Hardtraxx Addict

Sommige mensen hier moeten eens bij zich zelfs gaan denken hoe dom ze bezig zijn. Domme opmerkingen die echt nergens op slaan en steeds in discussie terug vallen op het zelfde omdat ze eigenlijk niets weten te zeggen (lijkt partyflock wel langzaam aan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 13:29 

Hardtraxx Addict

oeps dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 13:33 

Donateur

Miwer schreef:
Timothyb word jij nou nooit eens moe van jezelf? het lijkt mij echt zwaar jou te zijn, of te kennen

Miwer schreef:
Random geblaat over mensen die geen discussie willen en blablabla

Richard geeft aan dat hij de vorige keer de poffertjes kut vond. Dat is voor zowel hem als voor de organisatie prima informatie. Jij geeft aan dat de poffertjes in restaurants soms kut zijn en uit een zakje komen. Dat is voor zowel de organisatie als het gehele forum onnodige kut informatie. Bovendien wil hij helemaal niet discussiëren over de kwaliteit van een portie poffertjes, hij geeft gewoon aan dat het kut was. Zanik niet zo, en doe niet zo verschrikkelijk achterlijk aub.

edit: quote er maar zelf ingebouwd omdat je hem al verwijderd hebt zie ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 14:41 

Hardtraxx Newbie

Vorig jaar best een leuk feest gehad. Enige min punten waren voor mij het weer, het geluid bij de reckless en de ligging van de Crystal. Heeft me helaas de halve set van Da Tweekaz gekost voordat we hem eindelijk gevonden hadden. Verder heb ik alleen een lachmachun gegeten. En die was prima te eten, prijs weet ik zo snel niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:08 

Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
Sommige mensen hier moeten eens bij zich zelfs gaan denken hoe dom ze bezig zijn. Domme opmerkingen die echt nergens op slaan en steeds in discussie terug vallen op het zelfde omdat ze eigenlijk niets weten te zeggen (lijkt partyflock wel langzaam aan)

Heb je het over mij? Geen idee wat er in je post stond maar ik snap niet waarom ik 'dom' ben als ik aangeef dat ik de poffertjes niet lekker vond? Er werd gesproken over de catering dus daar voegde ik nog aan toe dat ik de poffertjes niet lekker vond, jij trekt het 'Partyflock niveau' hiernaartoe met zo'n nietszeggende post.
Ga verder gewoon eens inhoudelijk in op mijn vorige post dan of voel je je daar te slim voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:11 

Hardtraxx Veteran

Welles nietes welles nietes..

Klaar ermee. Vecht je maar uit via PM als dat je niet zint. Vanaf hieronder gewoon lekker over het feestje zelf houden ipv bekvechten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:14 

Hardtraxx Addict

Ik vond het een leuk feestje, goed vermaakt op de Penoze en Tijdmachine stage.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten